Jump to content

Temperatura lichidului de racire este oscilanta F11


PaulC

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Am hotarat sa deschid un topic nou pentru ca nu am reusit sa gasesc nimic asemanator pe forum.

 

Am observat ca acul de masurare a temperaturii agentului de racire odata ajuns la temperatura optima de 100 grade C, se deplaseaza putin spre dreapta, indicand astfel o crestere a temperaturii, in momentul in care stilul de condus este putin mai agresiv, sau cand spre exemplu urc o panta mai abrupta.

Estimativ, as putea spune ca temperatura creste undeva la 105 grade (aproximativ 2 latimi de ac), conform distantei de deplasare a acului spre dreapta.

 

As vrea sa intreb posesorii mai vechi ai acestei marci daca s-au confruntat cu astfel de situatii?

Este ceva normal sau poate indica o problema in circuit? Intreb asta pentru ca anterior am fost posesorul marcilor din grupul VAG si acolo din ate stiu, acul ramanea la pozitia intermediara chiar daca erau fluctuatii mici de temperatura, tocmai pentru a nu da senzatia de problema daca nu era cazul.

 

Cresterea se intampla doar cand motorul este in sarcina mai mare, in rest temperatura ramane constant la 100 grade C.

Masina in cauza este cea din semnatura, un BMW F11 LCI.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Acul respectiv iti indica temperatura la ulei nu la apa. Si la mine mai trece cateodata de 100grade.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Salut, ai dreptate. Este temperatura uleiului si nu a apei :banghead:

Confuzia a venit de la faptul ca la Audi era indicatorul de temperatura a lichidului de racire si nu a uleiului, iar eu nu am fost atent decat la temperatura, aparent :).

 

Cu toate astea, ar fi normal ca acul sa se deplaseze chiar daca masina nu este foarte solicitata?

 

Multumesc

 

@P.I.M.P este un 518d A

Edited by PaulC
Link to comment
Share on other sites

Salut, ai dreptate. Este temperatura uleiului si nu a apei :banghead:

Confuzia a venit de la faptul ca la Audi era indicatorul de temperatura a lichidului de racire si nu a uleiului, iar eu nu am fost atent decat la temperatura, aparent :).

 

Cu toate astea, ar fi normal ca acul sa se deplaseze chiar daca masina nu este foarte solicitata?

 

Multumesc

 

@P.I.M.P este un 518d A

 

Salut,

 

Eu am observat cresterea temperaturii doar vara, cand e f cald, pe distante lungi sau condus sportiv. Acul nu ramane mult timp peste temperatura de 100 grade, poate 3-5 minute si apoi revine la normal. Am masina de 3 ani si nu am avut probleme pana acum. Cred ca e normal atata timp cat nu creste foarte mult temperatura, Eu am F10 520D 2013. Verifica temperatura apei in meniul secret asa cum ti-a recomandat colegul P.I.M.P. gasesti tutoriale pe youtube legate de accesarea meniului respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am urmat recomandarile voastre si am urmarit temperatura uleiului si a agentului de racire in timpul mersului, din meniul ascuns al cluster-ului.

Am reusit sa fac asta doar pe distanta relativ scurta, in oras, pe parcursul a 5-6 km.

Temperatura uleiului a ramas fix la 100 de grade C si nu a crescut, fiind o distanta foarte mica, iar temperatura agentului de racire a atins un maxim de 98 grade C pe distanta mai sus amintita.

Am sa urmaresc comportamentul si la un drum extern.

Link to comment
Share on other sites

E ok deocamdata.

 

Trebuie sa vezi mai in forja. In 5-6 km abia a ajuns la temp optima. Si temperaturile de toamna de acum sunt ideale, nu e cald, pentru ca eficienta racirii se vede cand afara sunt 30 de grade sau peste.

 

La mine acum, in trafic bara la bara, nu prea am vazut sa treaca de 93-94 (M47) apa.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Ok, am sa le urmaresc si revin cu cifrele.

 

O zi faina tuturor!

e un simptom comun cand radiatoarele masinii sunt f murdare si imbacsite , trebuie sa dai bara fata jos si sa le speli cu jet apa moderat eventual ceva spuma degresanta , ai sa vezi ce mizerie gasesti . Mai poti incerca pe jos fara sa dai bara dar nu e f eficient , daca speli radiatoarele nu vei mai avea nici o fluctuatie pe ac . La 2 ani se reface , fctie de mizeria acumulata . asa am facut la F10 si am studiat forumurile de afara

Link to comment
Share on other sites

e un simptom comun cand radiatoarele masinii sunt f murdare si imbacsite , trebuie sa dai bara fata jos si sa le speli cu jet apa moderat eventual ceva spuma degresanta , ai sa vezi ce mizerie gasesti . Mai poti incerca pe jos fara sa dai bara dar nu e f eficient , daca speli radiatoarele nu vei mai avea nici o fluctuatie pe ac . La 2 ani se reface , fctie de mizeria acumulata . asa am facut la F10 si am studiat forumurile de afara

 

Multumesc pentru raspuns! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.