Jump to content

Diferential umed


Recommended Posts

Buna seara! Oare trebuie sa.mi fac griji pentru ca e umed diferentialul ? Pierde mult ulei sau care e faza acolo? E asa de mult timp cred ,putin la capac si la planetara. Acuma m.am mai uitat la multe bmw.uri , multe au asa diferentialele ,patate , chiar si f10. Dar eu vreau sa stiu daca trebuie sa intervinn, tin sa mentionez ca merge totul bine si n.am probleme in zona aia sau la plecari sau sunete ciudate , nimic.e901739213b13d1c0d6f5eb4f3430d2a.jpg

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Asa si il las :)). E de mult asa , il schimb doar daca de strica, am deja 60k cu el ,asa . Doar intrebam pe unde se umezeste si de ce, imi place sa stiu

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Scapa ulei evident.

Merita verificat nivelul la surubul imbus de la spatele lui. Trebuie sa aiba ulei pana la nivelul surubului.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Supureaza pe la simeringul de la planetara. Si eu am patit, l-am schimbat pe primul, iar la cateva luni a inceput celalalt, asa ca schimba-le pe amandoua odata ca sa nu platesti manopera de 2 ori.

Faptul ca e umed nu este un lucru normal.

Edited by LYM
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Oricum nu se vede sa fie pierdut pana jos sau sa se prelinga pe asfalt. Si cred ca a fost umblat la el deoarece are o garnitura acolo sau silicon sau ceva de etansare , ceva cauciucat care putin e iesit afara oricum .. chiar la capac , dar nu e umed in zona aia .

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa mergi cu uleiul curgand din diferential, go for it.

Zice ca asa e de 60k km.

 

De aia am zis sa nu umble.

 

Uleiul din diferential e asa de subtire incat zici ca a curs un litru.

N ai vazut cand il verifici si bagi degetul nici nu simti ca a intrat in ulei?

Edited by ingineru'
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

:)). Habar n.ai cum imi ingrijesc masina. Problema nu sunt banii, problema e timpul. Nu ma pot lipsi de masina , intelegi? Adica nu m.am zgarcit sa bag in masina mai bine de 2000 de euro de cand o am si crezi ca ma deranjeaza inca 30 de lei/ semering ? . Ma intereseaza cat dureaza , si cat mai pot circula asa , nu altceva ...

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

:)). Habar n.ai cum imi ingrijesc masina. Problema nu sunt banii, problema e timpul. Nu ma pot lipsi de masina , intelegi? Adica nu m.am zgarcit sa bag in masina mai bine de 2000 de euro de cand o am si crezi ca ma deranjeaza inca 30 de lei/ semering ? . Ma intereseaza cat dureaza , si cat mai pot circula asa , nu altceva ...

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

Cateva ore bune din zi, depinde de meserias.

Trebuie data o parte din toba jos, aparatori, protectii, desfacute planetarele de pe ambele parti ale diferentialului, desfacut/slabit cardanul, vreo 3 suruburi cel tin prins de subframe si de aici munca de extras semeringurile vechi..

Link to comment
Share on other sites

:)). Habar n.ai cum imi ingrijesc masina. Problema nu sunt banii, problema e timpul. Nu ma pot lipsi de masina , intelegi? Adica nu m.am zgarcit sa bag in masina mai bine de 2000 de euro de cand o am si crezi ca ma deranjeaza inca 30 de lei/ semering ? . Ma intereseaza cat dureaza , si cat mai pot circula asa , nu altceva ...

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

mai poti circula pana cade grupul , pt ca asta se va intampla . Asa am patit si eu la E60 pana a inceput sa faca fix ca trenul ,,,,daca nu ai timp de schimbat macar verifica ai nivelul corect , completezi cat ai nevoie .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Costa in jur de 500 RON setul de garnituri pentru diferential. Am schimbat la doua masini acest set. Nu e normal sa fie umed, in final o sa curga suficient ulei cat sa se defecteze. Poate te lasa cand ti-e lumea mai draga. Operatiunea dureaza maxim 1 zi, chiar daca e sa inlocuiesti si bucsile de la grup, daca tot umbli in zona aia. Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

Cat dureaza sa schimbe semeringurile alea ?

Tin minte ca am asteptat in reprezentanta pana a fost gata, deci mai mult de 2h nu cred ca a durat, cu toate ca au dat diferentialul jos (nu intotdeauna ies usor simeringurile)

 

Daca retin bine, la MHS am platit cam 500 Lei pt schimbat un simering (majoritatea manopera, pe care am mai platit-o inca o data si pt al 2-lea, dupa cateva luni. A 2a oara am schimbat si uleiul cu totul din diferential). Acuma nah, poti merge si cu el asa, vorba romanului. Personal prefer sa repar decat sa tot stau sa il verific daca mai are ulei sau daca a mai curs.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Pana acum de câte ori am avut ocazia am verificat grupul și a fost uscat pana ieri când am fost sa fac unghiul de fuga și am observat o pata pe partea stânga. As vrea da schimb preventiv acele Semmeringuri ĂŽmi puteți recomanda un loc unde oamenii știu ce fac și dacĂŁ aveți idee la ce cost sa ma aștept cu tot cu manopera dacĂŁ le schimb și pe stânga și pe dreapta. Mulțumesc.

Am ĂŽnțeles ca LYM a schimbat la MHS nu am auzit ĂŽncĂŁ de ei.

Link to comment
Share on other sites

Baieti, am verificat uleiul in grup, este la nivel. Si de o culoare ok, nici macar nu e ĂŽnnegrit. Dupa 60 k de cand e umed acolo la grup, uleiul e tot sus , desfac busonul, verific e plin. Oare de ce e umed ? Sau sa fie patat si a ramas asa de dinainte sa am eu masina ? Nebagand de seama personal, ma gandesc ca numa asta poate fi..

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Baieti, am verificat uleiul in grup, este la nivel. Si de o culoare ok, nici macar nu e ĂŽnnegrit. Dupa 60 k de cand e umed acolo la grup, uleiul e tot sus , desfac busonul, verific e plin. Oare de ce e umed ? Sau sa fie patat si a ramas asa de dinainte sa am eu masina ? Nebagand de seama personal, ma gandesc ca numa asta poate fi..

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

Am avut parte de ceva asemanator la ambele mașini, și concluzia a fost schimbarea semeringului ce nu mai etanșa corespunzĂŁtor. In limbajul mecanicilor ei considera aceasta micĂŁ scurgere ca pe o “gazare” cu ulei ce in prima faza nu produce pierderi semnificative de ulei din grup ĂŽnsĂŁ exista o anumitĂŁ probabilitate ca in timp problema sa se agraveze și când se observa scurgeri mari de ulei, rĂŁul sa se fi produs deja cu consecințele și costurile de rigoare

DupĂŁ cum ĂŽți ziceau și colegii in posturile anterioare, recomandat e sa schimbi acel semering, decizia de a acționa corespunzĂŁtor ĂŽți aparține.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si de o culoare ok, nici macar nu e înnegrit. Dupa 60 k de cand e umed acolo la grup, uleiul e tot sus , desfac busonul, verific e plin. Oare de ce e umed ? Sau sa fie patat si a ramas asa de dinainte sa am eu masina ?

Uleiul din diferential nu se va schimba la culoare sesizabil. (El se "bucura" doar de "shearing", adica o subtiere insesizabila tactil dar nu si cand subtiat fiind e antrenat de pinionul satelit si pinioanele planetare, acestea nu vor mai fi unse corespunzator)

 

E patat exact intr-o zona unde te astepti, sa apara o pata de ulei; la imbinarea unui element fix fata de un element mobil.

 

Daca era umed la surubul de umplere, era alta consecinta/concluzie, nu?

 

Poti sa nu vrei sa faci nimic (curand) dar se prea poate sa trebuiasca sa o faci candva.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.