Jump to content

Turbina bmw e90


alex.alexandru98

Recommended Posts

Tot ne dam cu presupusul, ba ca e bine una recoditionata, ba ca trebuie una noua, ba SH. Dar totul dupa buget si corectitudine. Eu la Ford am ales varianta reconditionarii dupa ce am stat multe zile si nopti pe net sa vad daca merita. Concluzie merita, dar cu amendamentul ca sa fie facuta ca la carte. Practic ai o noua turbina dar incarcasa veche. Aici intervine spilul.... multi, multe servisuri o reconditioneaza din bucati, nu reusesc sa o calibreze, nu fac sincronizarea cu calculatorul masini ... si de aici probleme. La mine a fost asa: corp turbina intreg venit din Polonia, sigilat si cu diagrama de incercari la diferite turatii. Carcasa turbina, cea veche, sablata, curatata. Geometria variabila a turbinei, sablata curatata, verificata. Acuator nou. Primul calculatur pus pe acuator sa-i spuna pe ce masina este pus. Al doilea calculator atasat la calculatorul masini si la acuator sa le imperecheze si sa le calibreze. Totul a durat juma de zi. Dupa asta iesit in trafic pt a vedea daca apar erori. Daca vrei varianta sa o vinzi repede alegi SH. Pt tine ... ori reconditionare ca la carte ori una noua.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca oricine poseda o masina isi asuma sau ar trebui sa fie constient ca nu isi va scoate coturile de intretinere in veci, ambreiaj, volanta, DPF, turbina si asa mai departe la vanzare. A nu fi inteles gresit, una e sa intretii o masina (in cazul de fata turbina reconditionata sau schimbata) alta e sa investesti in unele upgadeuri unde poate recuperezi o mica parte.

 

Cand ii sugerezi cuiva sa aleaga in ce directie merge cu reparatia in functie de cat mai tine masina e clar ca ii pui in brate doua variante. Sa o carpeasca ca "mai merge si asa" sau sa o faca cum trebuie. Parerea mea e ca ar trebui sa faci masina aia cum trebuie fie ca te bucuri tu de ea, fie ca se bucura altcineva de ea in continuare. (...)

 

Sunt cazane pentru ca a investi in masina inseamna nu a investi in upgadgeturi, cum prea rau te exprimi..!

 

A investi in masina nu inseamna nici macar a reconditiona turbina!! Sau a pune una noua, ca amandoua pica, ca orice altceva.

 

A investi si a nu mai fi cazan, inseamna a schimba arcuri suspensii, bucse si brate cat mai multe, lucruri de-astea invizibile. Si asta inca de cand o ai, ca sa te bucuri chiar tu de masina!

 

De aceea bmw e cazan, ca orice alta masina.

 

..A fi cu reviziile LA ZI si facute la sange, adica a schimba PERIODIC TOATE LICHIDELE, ... nu doar uleiul de motor si filtrul daca masina are noroc(!!!)... cu/la tine.

 

Schimbat freounul AC-ului la 2 ani...

 

A o spala periodic si cerui cel putin.. o data la 2-3 spalari.

 

Ehe.. dar de gura mare cine ne intrece..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 11/2/2020 at 5:00 PM, WIN60 said:

Am gasit eu contact pe Olx , are ceva actuatoare turbo de vânzare. (0731) 886 884

De la postul de mai sus, am salvat numărul in telefon si astăzi am dus mașina la el.

Dupa ce in 4 ani am recondiționat de 2 ori turbina la avd turbo, a doua oara complet cu geometrie schimbată inclusiv.

La a doua reconditionare, mașina era total schimbată, lag mare, tragea de la 2500 minim, jos era moarta. După ce le am spus ca ceva nu e ok, mi au zis sa pe retrimit turbina ca știu ce tre sa i facă, din reglaj, le am zis ca nu mai am timp si ca ma gândesc. Am Lăsat o asa, am zis ca ma obișnuiesc însă am tot rămas cu gândul ca era mai bine înainte. 
 

Ieri am luat legătura cu Adi Duma, astăzi am lăsat mașina de dimineata, omul m  a așteptat sa vin la 17:00 sa imi arate ca nu avea nimeni cum sa mi facă reglaj la actuator fiind total blocat, inclusiv cu ceva stopfilet pe el. Totuși mi a zis sa incerc eu sa desfac piulita de reglaj, am forțat pana a crăpat, deși mi a zis ca asta o sa se întâmple, el având oricum actuator in caz de nevoie. 
 

Asa ca am am cumpărat un actuator de la el, l am reglat si programat si mașina este ca înainte.. si uitasem cum e sa tragă asa de jos, pe fondul asta imi crescuse si consumul pe oras. 
 

A trebuit sa revin aici sa spun despre el ca este un om de nota 10 care se pricepe 100% in ceea ce face. Lucrează din 2006 pe asa ceva, a lucrat cu Cipos si toate service urile din țara de a lungul timpului.

Daca vreți un om pentru verificare/reparație turbo de orice fel, are firma, oferă garanție.

 

Nu fac reclama, însă omul chiar este ce trebuie! 

 

 

 

Edited by WIN60
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu am fost cu n47 163cp lci la AVD Turbo pentru reconditionare in aprilie 2022. Turbina fluiera la rece si avea joc axial destul de mare, dar masina tragea ok si fara fum.

Treaba si-au facut-o ok, in sensul ca turbina nu mai scoate nici un zgomot si parca masina trage mai bine de jos.

In schimb am ramas cu un gust amar vazand ca au scapat ulei pe caseta de directie si scut cand au facut schimbul si nu s-au sinchisit sa curete, mai ales ca toate piesele au fost de la ei.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.