Jump to content

4.000 turatii pe minut.


Recommended Posts

Stiu, imi cer scuze pentru asta si apreciez mult sfaturile voastre. Vad ca dfp nu mai apare ĂŽn bord si masina duce pana in 4.500 de turatii, o inceput sa tragĂŁ bine, habar n-am cum, poate de la stergerea aia din tester, nu stiu ce sa zic, doamne ajuta sa nu mai aparĂŁ dfp

Deci, dupa atatea pagini ai decis ca masina merge si e totul in regula. Crezi ca s-a rezolvat problema....problema e rezolvata doar pe termen scurt, sa stii!

 

 

In primul rand dpf-urile de pe BMW sunt dintre cele mai reusite dpf-uri. In randul 2 regenerarea se face si daca ai o bujie sau 2 arse pe tester, asta pentru colegii de mai sus.

 

Nu am vazut dpf de bmw sa fie infundat total la 200k km, reusesti recordul asta doar daca mergi 200k km numai in oras si subturat.

 

Ce nu stiti voi este ca toate dpf-urile de pe bmw au o numaratoare inversa in soft care numara frumusel km parcursi de la 250mii pana ajunge la 0, cand ajunge la 0 iti apare tie tot frumusel eroarea in bord.

 

Tot ce trb sa faci e sa intri in ista si sa ii dai replacement DPF si din clipa aia incepe iarasi numaratoarea inversa de la 250 mii km.

 

Stai linistit si nu te mai stresa atat ca dpf-ul ala iti pica de tot pe la 500k km asa ca nu are rost nici sa il cureti si nici sa il schimbi. Iar faza cu dpf off e o idiotenie fara margini ( din clipa aia chiar ca devine “tigaie”)

 

Mai scoate masina la drum lung din cand in cand ca asa ii place si incearca sa te obisnuiesti sa ai mereu o turatie de 2000 rpm minim, chiar si atunci cand schimbi treptele ( excluzand prima treapta). Astfel protejezi si turbina si ai cuplu instant.

 

Si inca o chestie legata de turbina pt cultura ta generala: turbina “intra” indiferent de turatie, atata timp cat pe galeria de evacuare sunt gaze👍🏼

 

Partial adevarat

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kickdown lag jumate de secundã, dacã calc pedala pana jos chiar si de la 2.500 de turatii are o Întârziere de jumate de secundã pana incepe turbina sa tragã, ar fi asta o problema? Dacã da, care anume?

Cat despre faza cu turatiile, dacĂŁ o turez pana in 3.500 si iau piciorul de pe accelerație acul la turatii crește puțin, cam 50 de turatii si dupa scade, care ar fi problema? Multumesc.

Edited by Darius981
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Cat despre faza cu turatiile, dacă o turez pana in 3.500 si iau piciorul de pe accelerație acul la turatii crește puțin, cam 50 de turatii si dupa scade, care ar fi problema?

Filtru de aer.

Cand l-ai schimbat ultima oara?

Stii unde e? (Nu e simplu ca la E46)

Senzorul MAF (debitmetru) citeste volumul de aer sau e cam lenes? L-ai vazut cum masoara aerul!? Cat arata la 2000-2500-300rpm?

Atunci foarte probabil iti trebuie altul..

(Masor si eu la mine si comparam)

 

:offtopic:

Darius, cum de tocmai motorul de 163cp ai ales sa iei?

Ce motor ai avut la E46?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, stau la mila mecanicului de atâta vreme Încât si pe mine ma enerveazã, sunt programat sa.mi faca revizie, schimb de ulei, filtre si discurile de pe fata ca sunt ovalizate si ma tot amânã pânã ma enervez si merg la altul, astept dupa el ca e prieten bun cu tata si na...

Cat despre kickdown care ar fi problema cu lagu ala de jumate de secundĂŁ?

2.0 diesel, 136 cp am avut pe E46, singura problema era ca de fiecare datã când luam salariul trebuiau schimbate bucsele:))

 

https://postimg.cc/876KcPsb

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

Bimmer, stau la mila mecanicului ...

 

https://postimg.cc/876KcPsb

 

 

Ce e ala Darius?

Ciorapul tau!? Ca sa fac o gluma..

Admir onestitatea, dar daca tubul ala se ingusteaza la accelerare puternica poti sa te gandesti ca fiind o cauza..

Aerul trebuie sa intre in functie de cat trage motorul, turbina.. in turatii mari probabil se strange tubul ala, daca nu poate face fata debitului cerut..

 

Pe de alta parte, nu stiu ce bani ia mecanicul ala dar pentru o intretinere atat de banala ca schimbul filtrului de aer, ar trebui sa nu stai dupa mecanic, sa te bagi sa il schimbi singur..

Sunt multe de demontat si ..relativ usor de schimbat; pentru filtru ala, pana ajungi la el, se ia multi bani, pentru ca timpul costa.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

dar ce kkt are motorul asta? e tanc, naiba!

 

Nu ai inteles intrebarea..

Pentru ce vrea el sa faca, din ce scrie, motorul de 163 mi se pare mic! Dar avand in vedere raspusul lui, plecand de la 136cp a simtit o oarecare imbunatatire.

 

 

Tu parca ai sau ai avut un motor M47/163cp; te inteleg si pe tine. ;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce e ala Darius?

Ciorapul tau!? Ca sa fac o gluma..

Admir onestitatea, dar daca tubul ala se ingusteaza la accelerare puternica poti sa te gandesti ca fiind o cauza..

Aerul trebuie sa intre in functie de cat trage motorul, turbina.. in turatii mari probabil se strange tubul ala, daca nu poate face fata debitului cerut..

 

Pe de alta parte, nu stiu ce bani ia mecanicul ala dar pentru o intretinere atat de banala ca schimbul filtrului de aer, ar trebui sa nu stai dupa mecanic, sa te bagi sa il schimbi singur..

Sunt multe de demontat si ..relativ usor de schimbat; pentru filtru ala, pana ajungi la el, se ia multi bani, pentru ca timpul costa.

 

:)) imi place de tine, ai simțul umorului dezvoltat, glume bune:)) nu e ciorapul meu, asa l-a avut masina cand am cumparat-o, vreau sa ii pun filtru de aer sport din ce am cautat pe google.

 

Nu prea stiu mecanica mai deloc si imi e sa nu fac vreo prostie. AstĂŁzi trebuia sa ma duc la mecanic l-am sunat de 2 ori si nu rĂŁspunde, zici ca stau la mila lui in ...

 

Cat despre motorul de 163cp, chiar se simte ĂŽmbunĂŁtĂŁțirea, având ĂŽn vedere cĂŁ am jante pe 19 masina rupe in primele 3 trepte, tocmai ce am vb cu un bĂŁiat cu e90 2009, 177cp, de 3 ori a schimbat motoru si trage ca o skoda de 1.9, chiar sunt bucuros pana la urma de achiziția asta :D

 

Un prieten si-a achiziționat acum câteva zile si el un E91, combi, se laudĂŁ cĂŁ masina e full si cand m-a plimbat o turĂŁ am realizat ce cazan are ca nici macar nu te ĂŽmpinge macar umpic in scaun. Al meu e chel si motorul trage de rupe, am constatat singur ca masinile full sunt mai forjate decat una chealĂŁ, sau poate am avut eu norocul sa prind un motor bun

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

:)) imi place de tine, ai simțul umorului dezvoltat, glume bune:)) nu e ciorapul meu, asa l-a avut masina cand am cumparat-o, vreau sa ii pun filtru de aer sport din ce am cautat pe google.

 

Filtru sport daca nu ma insel este acela care poti sa il speli, nu? :)

Asta e tot ce iti trebuie ca sa schimbi debitmetru mai des!

Acesta nu-i decat 2-300 euro nou

 

Mai sus e o ironie; face bine la "sanatatea" mentala.

O exerseaza.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:)) imi place de tine, ai simțul umorului dezvoltat, glume bune:)) nu e ciorapul meu, asa l-a avut masina cand am cumparat-o, vreau sa ii pun filtru de aer sport din ce am cautat pe google.

 

Nu prea stiu mecanica mai deloc si imi e sa nu fac vreo prostie. AstĂŁzi trebuia sa ma duc la mecanic l-am sunat de 2 ori si nu rĂŁspunde, zici ca stau la mila lui in ...

 

Cat despre motorul de 163cp, chiar se simte ĂŽmbunĂŁtĂŁțirea, având ĂŽn vedere cĂŁ am jante pe 19 masina rupe in primele 3 trepte, tocmai ce am vb cu un bĂŁiat cu e90 2009, 177cp, de 3 ori a schimbat motoru si trage ca o skoda de 1.9, chiar sunt bucuros pana la urma de achiziția asta :D

 

Un prieten si-a achiziționat acum câteva zile si el un E91, combi, se laudĂŁ cĂŁ masina e full si cand m-a plimbat o turĂŁ am realizat ce cazan are ca nici macar nu te ĂŽmpinge macar umpic in scaun. Al meu e chel si motorul trage de rupe, am constatat singur ca masinile full sunt mai forjate decat una chealĂŁ, sau poate am avut eu norocul sa prind un motor bun

Fara nici o intentie de a te persifla, insa e exagerat sa spui ca o masina de 163 cp din fabrica, cu oarecare probleme/erori tehnice , dupa xxxx km, cu jante de 19 inch rupe; iar scopul unui autoturism, care circula pe drumuri ublice, este sa te transporte din punctul A in punctul B, in limitele de viteza stabilite, in siguranta, confort, fara sa pui in pericol participantii la trafic, si fara sa poluezi, fizic si sonor; daca vrei sport si senzatii, mergi pe circuit.

Cat despre stat la mila mecanicilor, mie mi se pare penibil, cauta pe altcineva, daca ai bani de investit in reparatii, eu nu as sta sa vad daca imi raspunde x sau y, ci as cauta pe altcineva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara nici o intentie de a te persifla, insa e exagerat sa spui ca o masina de 163 cp din fabrica, cu oarecare probleme/erori tehnice , dupa xxxx km, cu jante de 19 inch rupe; iar scopul unui autoturism, care circula pe drumuri ublice, este sa te transporte din punctul A in punctul B, in limitele de viteza stabilite, in siguranta, confort, fara sa pui in pericol participantii la trafic, si fara sa poluezi, fizic si sonor; daca vrei sport si senzatii, mergi pe circuit.

Cat despre stat la mila mecanicilor, mie mi se pare penibil, cauta pe altcineva, daca ai bani de investit in reparatii, eu nu as sta sa vad daca imi raspunde x sau y, ci as cauta pe altcineva.

 

Absolut deloc, dupa cum am spus am condus si alte e90-uri si nu trage cum trage asta, crezi ca toate bmw-urile sunt cazane dacĂŁ sunt SH si nu trag cum de altfel am crezut si eu? Cu tot respectul dar nu-mi spune mie ca ti-ai luat bmw doar asa sa il ai, l-ai luat ca e motor bun, sportiv si trage.

Una-i cand intri in depĂŁșire, dai un kickdown si in 5 secunde esti pe banda ta(ca trage) si alta-i sa te chinui sa faci o depĂŁșire, nu? Nu sunt vitezoman ĂŽncât sĂŁ crezi ca participarea mea la trafic ar pune viata altor șoferi in pericol, ba chiar e invers.

Acum o saptamana nu mai stiu exact mergeam la fotbal, mergeam cu 80 la ora pentru ca porțiunea drumului nu era potrivit pentru jante de 19, dupĂŁ ce trec de curba, moartea cu ochii am vazut-o, am pus frâna brusca si am tras spre dreapta, mai umpic ca ma bagam in sant cu ea, celĂŁlalt fiind depĂŁșit si vazandu-ma in fata omul a franat si el ca idiotu acela sa isi termine depĂŁșirea, n-am apucat sa vad nimic, decât numĂŁrul de inmatriculare, nu vreau sa exagerez dar cred ca la cm a trecut pe lângĂŁ mine, bineĂŽnțeles cĂŁ ĂŽntorc dupa el si il urmĂŁresc pana acasa si cand a ajuns au mai iesit 5 afara, ne-am certat si a zis ca ii pare rau pentru ce s.a intamplat, mare noroc cĂŁ erau aialalti acolo ca la nervii pe care ĂŽi aveam vĂŁzând moartea cu ochii ĂŽl strangeam de gât.

Si surprizĂŁ, omu nu avea bmw, avea un cotet de masina, a intrat ĂŽn depĂŁșire si masina nu "trĂŁgea" suficient, deci... mai bine sa tragĂŁ decât sĂŁ nu traga, nu?

Edited by Darius981
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Tu parca ai sau ai avut un motor M47/163cp; te inteleg si pe tine. ;)

Am avut, tocmai din acest motiv pot afirma ca e un motor fiabil....nu m-am simtit atacat de afirmatia ta deloc...era doar o discutie. ;)

Sunt fiare d'ale in sange :))

 

:)) imi place de tine, ai simțul umorului dezvoltat, glume bune:)) nu e ciorapul meu, asa l-a avut masina cand am cumparat-o, vreau sa ii pun filtru de aer sport din ce am cautat pe google.

 

Nu prea stiu mecanica mai deloc si imi e sa nu fac vreo prostie. Astăzi trebuia sa ma duc la mecanic l-am sunat de 2 ori si nu răspunde, zici ca stau la mila lui in ...

 

Cat despre motorul de 163cp, chiar se simte îmbunătățirea, având în vedere că am jante pe 19 masina rupe in primele 3 trepte, tocmai ce am vb cu un băiat cu e90 2009, 177cp, de 3 ori a schimbat motoru si trage ca o skoda de 1.9, chiar sunt bucuros pana la urma de achiziția asta :D

 

Un prieten si-a achiziționat acum câteva zile si el un E91, combi, se laudă că masina e full si cand m-a plimbat o tură am realizat ce cazan are ca nici macar nu te împinge macar umpic in scaun. Al meu e chel si motorul trage de rupe, am constatat singur ca masinile full sunt mai forjate decat una cheală, sau poate am avut eu norocul sa prind un motor bun

 

"bossulica", clar esti pe aratura si tu iti traiesti tineretea gresit....dar te intelegem, toti am trecut prin asta, mai mult sau mai putin.

Edited by Alex_wly
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@SDC fi serios, putini mai merg cu E** la reprezentanta, mai ales cu masini de cateva mii de $.

@Darius981 discuri si placute fata la 400lei nu pot fi decat ceva bombe!

De restul ce sa zic, mult, f mult!

Sunt site-uri online de piese, te uiti si iti faci singur o idee.

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul tau te accepta cu piesele tale?

Ar trebui, daca stai si dupa el.

Ii platesti doar manopera. Si asa ai idee mult mai buna despre ce piese subt pe masina ta.

Tu desigur cumparand cat poti de bune piese.

 

Am comandat impreuna toate bosch. SurprizĂŁ, cand am ajuns erau alte firme, probabil mai ieftine si taxat pentru bosch, csf

Link to comment
Share on other sites

Poate ar fi mai bine de bagat la cap o treaba ca asta:

 

 

Cumparati cat mai (cel mai ieftin) ieftin si mai tarziu NU o sa stiti ce v-a stricat motorul/masina! Sa ne integem, cine vinde ceva tot va face un profit!

Sa nu va imaginati ca va da ceva "moaca"..

 

Ca de obicei, de cele mai multe ori pretul platit recomanda calitatea. (Daca nu te pricepi sa alegi un lucru direct de la sursa de unde e facut DE CALITATE.. plateste cat poti de mult)

Restul e b***s**t.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.