Jump to content

4.000 turatii pe minut.


Recommended Posts

Bimmer, nu mi-a spus nimeni de filtru, însă amicii mei care au E90 am aflat ca toti au dfp off :)) totusi ma mir cum poate să populeze deoarece am stat in spatele lui si nu a iesit decât puțin fum cand a calcat-o tare.

Si atunci, nu ti-ai trecut deloc prin minte ca daca prietenii tai cu E90 au DPF OFF, poate si de aceea motorul tau NU ajunge la 5000 rpm??

In termeni populari filtru DPF practic e UN DOP avand gauri foarte foarte dese sa previna poluarea noastra a pietonilor, si a altora care au nevoie de oxigen nu noxe de masina..

Practic, acest filtru permanent va fi un dop pe teava de esapament! Doar ca atunci cand e gol si regenerat motorul ajunge la 4500.. cand e aproape plin probabil la 3000.

(Eu rar conduc in turele alea pentru ca nu vad rostul la diesel..)

 

..Totusi ar trebui sa iei in serios faptul ca eliminand flitru printr-o forma sau alta INTRI IN ILEGALITATE.

Practic fabricantul fiind fortat de lege sa puna acest filtru scoate pe poarta fabricii o masina corespunzatoare conditiilor puse de LEGE! ...tu in schimb iti dai voie sa modifici sistemul anti-poluare!..

Asta este pur si simplu ilegal.

Nu exista, dar bla bla bla... (ca sa comentezi).

 

 

Iti sugerez sa revii la ideea initiala, sa schimbi dieselul pe un motor pe benzina daca iti place bmw.

BMW este o masina (mai) sportiva pe benzina, niciodata pe motorina.

 

Si atunci categoric esti mai bine situat.

 

(Mi-e greu sa cred ca nici un prieten de-al tau nu e membru aici ;) )

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai sa simplificam:

 

1. Fa o diagnoza cu ISTA, verifica toate erorile si remediaza unde este cazul.

 

2. Verifica temperatura lichid racire in mers. Atentie la termostate, temperatura trebuie sa fie peste 75grade ca sa porneasca regenerarea.

 

3. Trimite filtrul la curatat la Odorhei iar cand il vei monta curat pe masina, reseteaza-l din Ista ca si filtru nou. Este indicat sa schimbi si senzorul de presiune, ti-as recomanda OE, in niciun caz Hella.

 

4. Enjoy driving a proper car!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu ea la verificat, 2 erori ĂŽn tester, ce sa si vezi.. filtru de particule, le.a sters prima datĂŁ și masina a mers cum trebuie pentru 5 minute, s-a turat pana la 4.200 si turbina s.a deschis la 2000. Acum o zi turbina se deschide la 2.500 si se ducea pana in 3.500 de turatii apoi a revenit la normal, a spus cĂŁ nu mai am ce sa ii fac, decât sĂŁ cumpĂŁr alt filtru sau sa anulez dfp ca oricum toti de pe zona ĂŽl au anulat, mi-a spus...

Acum sunt intre ciocan si nicovalĂŁ, nu-mi permit sa schimb filtru si nici nu vreau ca masina mea sa scoatĂŁ fum. DacĂŁ l-aș da pe un benzinar as pierde mult, isteț samsarul, a sters erorile din bord la cumpĂŁrare si de asta masina a tras calumea si cand am ajuns acasa... moartĂŁ, eu le-as rupe mâinile dacĂŁ ar fi legal celor care dau cazane oamenilor cu textul masina functioneaza perfect, macar spune frate ca are problema x si x. Si de vândut nici nu vreau sa o vand ca nu vreau sa o dau si eu defectĂŁ, fiind un om corect in viata si cu frica de Dumnezeu.

Probabil tovarĂŁșul meu prinde 5.000 de turatii, deoarece are dfp off, chiar nu vad rostul, practic fortezi motorul sa duca cât poate el de mult

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

Noi ti-am spus ce sa faci... trimite filtrul la curatat. Costa 300 lei la Odorhei.

Dpf off costa mai mult! Nu cred ca se potriveste filtrul acela pe masina ta. Daca nu ma insel, filtrul la a ta este la mijlocul evacuarii, undeva sub cotiera gen.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Noi ti-am spus ce sa faci... trimite filtrul la curatat. Costa 300 lei la Odorhei.

Dpf off costa mai mult!

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pe mine ma intereseaza un filtru nou E90 2005 m47, gasesc si la 2.000 de lei, se merita sa cumpăr?

Sau unde gasesc filtru original, fie el si 1.000 de euro

Edited by Darius981
Link to comment
Share on other sites

 

Pe mine ma intereseaza un filtru nou E90 2005 m47, gasesc si la 2.000 de lei, se merita sa cumpĂŁr?

Ti-am mai spus ca NU se merita unul nou aftermarket la 2-3000 lei. Cele aftermarket ieftine nu contin aceleasi metale in interior ce neutralizeaza gazele, ca cele scumpe. Din cauza asta sunt si diferente de pret. Este mult mai bun filtrul tau de pe masina daca-l trimiti la curatat.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mecanicu a zis ca nu pot nici sa-l mai curat...

L-a desfacut si l-a inspectat vizual? A verificat daca senzorul ce citeste presiunea e bun? A resetat filtrul ca si unul nou iar mai apoi sa incercati o regenerare?

Poate din cauza unor mecanici ca acela, aveti toti DPF Off in zona...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

L-a desfacut si l-a inspectat vizual? A verificat daca senzorul ce citeste presiunea e bun? A resetat filtrul ca si unul nou iar mai apoi sa incercati o regenerare?

Poate din cauza unor mecanici ca acela, aveti toti DPF Off in zona...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Mda... o sa il trimit la curĂŁțat, sper ca se mai poate face ceva cu el

Link to comment
Share on other sites

Mda... o sa il trimit la curĂŁțat, sper ca se mai poate face ceva cu el

Tu chiar esti de neinteles, nu inteleg de ce mai deschizi topic aici, daca tot pe a ta o tii; iti spune colegul mura in gura ca trebuie verificat si senzorul de presiune, starea termostatelor, samd, chestii ce nu apar neaparat ca o eroare la tester, inspectat vizual, si abia apoi demontat si trimis la curatat, tu acum te gandesti ca il trimiti la curatat direct, desi expertul mecanic a spus ca nu mai poata fi curatat.

Link to comment
Share on other sites

Stiu, imi cer scuze pentru asta si apreciez mult sfaturile voastre. Vad ca dfp nu mai apare ĂŽn bord si masina duce pana in 4.500 de turatii, o inceput sa tragĂŁ bine, habar n-am cum, poate de la stergerea aia din tester, nu stiu ce sa zic, doamne ajuta sa nu mai aparĂŁ dfp

 

:))) Dzeu nu are nicio contra cu filtrul tau! Verifica tot ce ti-am spus si eu si colegii, altfel inevitabil vor mai aparea probleme si nush cine isi va mai bate capuââŹâ˘ sa-ti explice a N oara aceleasi lucruri.

Spor!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update. DupĂŁ cum am spus, cel de-al 2.lea mecanic a venit, a bĂŁgat testerul si a vazut ca totul e in regula, singura problema era dfp. A sters eroarea si mi-a zis mergi pe autostrada cu a 6-a pana in maxim 3000 de turatii. Zis si facut, cand am ajuns a pus din nou testerul, ca sa vezi... eroarea a dispĂŁrut, astĂŁzi m-am plimbat toata ziua cu ea, nu s.a aprins dfp si masina merge foarte bine, prin urmare dfp-ul trebuia o renegerare. Multumesc tuturor, puteti sa ĂŽnchideți tipicul. Ma bucur ca am scapat cu niste bani, cel puțin acum.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand dpf-urile de pe BMW sunt dintre cele mai reusite dpf-uri. In randul 2 regenerarea se face si daca ai o bujie sau 2 arse pe tester, asta pentru colegii de mai sus.

 

Nu am vazut dpf de bmw sa fie infundat total la 200k km, reusesti recordul asta doar daca mergi 200k km numai in oras si subturat.

 

Ce nu stiti voi este ca toate dpf-urile de pe bmw au o numaratoare inversa in soft care numara frumusel km parcursi de la 250mii pana ajunge la 0, cand ajunge la 0 iti apare tie tot frumusel eroarea in bord.

 

Tot ce trb sa faci e sa intri in ista si sa ii dai replacement DPF si din clipa aia incepe iarasi numaratoarea inversa de la 250 mii km.

 

Stai linistit si nu te mai stresa atat ca dpf-ul ala iti pica de tot pe la 500k km asa ca nu are rost nici sa il cureti si nici sa il schimbi. Iar faza cu dpf off e o idiotenie fara margini ( din clipa aia chiar ca devine “tigaie”)

 

Mai scoate masina la drum lung din cand in cand ca asa ii place si incearca sa te obisnuiesti sa ai mereu o turatie de 2000 rpm minim, chiar si atunci cand schimbi treptele ( excluzand prima treapta). Astfel protejezi si turbina si ai cuplu instant.

 

Si inca o chestie legata de turbina pt cultura ta generala: turbina “intra” indiferent de turatie, atata timp cat pe galeria de evacuare sunt gaze👍🏼

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@ Bmwiosif

 

- da, regenrarea se face si fara toate bujiile sau cu releul nefunctional - nu ma pronunt cat de bine se face, dar nu par sa existe probleme la una din masinile mele care are eroare de LIN comunication pe modul - deci nu functioneaza.

- primele DPF-uri BMW de prin 2003/2004 nu au fost chiar asa de reusite cum zici .

- distanta ramasa se socoteste in functie de regimul de condus, nu liniar de la 250k km in jos . Eroarea , sau cel putin avertizare de durata de viata, apare in diagnoza cu ceva timp inainte - destul de mult in unele cazuri .

- Nu cred ca vreun DPF de BMW tine 500k km . In general pe la 300k km sunt "moarte" total , si asta in cazul in care nu au fost stresate prin oras . Chiar daca filtrul e pe masin si nu da erori de contra-presiune mare , in cel mai bun caz e crapat . O mai fi si vreo exceptie , dar marea majoritate a filtrelor au probleme inainte de 250k km, din cauza regimului de exploatare .

Link to comment
Share on other sites

 

3. Trimite filtrul la curatat la Odorhei iar cand il vei monta curat pe masina, reseteaza-l din Ista ca si filtru nou. Este indicat sa schimbi si senzorul de presiune, ti-as recomanda OE, in niciun caz Hella.

 

 

Eu am pus Hella si ma faci sa ma ingrijorez...nu citeste bine sau? N-as vrea sa-mi omoare incet DPF-ul.

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus Hella si ma faci sa ma ingrijorez...nu citeste bine sau? N-as vrea sa-mi omoare incet DPF-ul.

 

Nu stiu daca e cazul sa te ingrijorezi, dar poti sa-l tii sub urmarire . Ai test in ISTA pentru senzorul ala - la partea de plauzibilitate iti compara presiunea aratata de senzor cu presiunea atmosferica, cu motorul oprit . O sa observi repede daca senzorul nu e in regula.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc maine. Din ce imi amintesc pt senzorul ala este testul de counterpressure si il mai poti citi din DDE, unde stiu ca imi arata o valoare ce oscila cu motorul oprit ,12-13hPa.

O sa mai cercetez, merci de hint!

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus Hella si ma faci sa ma ingrijorez...nu citeste bine sau? N-as vrea sa-mi omoare incet DPF-ul.

 

Cunosc multe persoane care au avut probleme cu senzorul Hella. Chiar sapt trecuta cineva aici pe forum cumparase senzor Hella si tot avea probleme cu filtrul. I-am zis sa puna OE si totul a fost ok dupa.

Nu stiu ce sa zic... daca la tine masoara bine si nu ai probleme, nu-l schimba.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.