Jump to content

BMW 523i e60 probleme caldura


Eduard87

Recommended Posts

Dar nu ĂŽmi bagĂŁ caldura pana nu o ĂŽncĂŁlzesc sa ajungĂŁ pe la 100 de grade apa trebui sa o opresc careva minute dupĂŁ care o pornesc și abia atunci ĂŽncepe sa bage caldura

 

Pompa de recirculare sau electrovalva cum ii zice e rece ca și cum nu circula prin ea a

 

Și e schimbatĂŁ noua

Link to comment
Share on other sites

Verificare ista te referi tester?

 

Exact ! Trebuie o persoana care stie sa interpreteze foarte bine erorile , cu alte cuvinte sa stie bine programul ( testerul ) ista ... sau ista+ ... sau ceva dedicat bmw

 

Atentie ! robinetul de caldura e una iar pompa de recirculare e alta !

Edited by wtww
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ămi da pompa de apa care am schimbat-o

 

Atunci poate sa fie releul ei , ea este comandata de calculator prin intermediul unui releu .... eu zic sa cauti o persoana care stie bine ce sa faca , sa discuti inainte problema cu el sa ii explici exact ce si cum ... sa stie omu ce are de facut .. asta daca stie !

Link to comment
Share on other sites

Am fost la o grămada de mecanici am schimbat 2 senzori una temperatura apei și încă unu și aceasta pompa de apa recirculare sau electrovalva am înțeles ca ii mai zice ..dar unde e acest robinet de caldura ca Spune-ți ?

Tocmai ti s-a explicat ca una este electrovalva care opreste si permite trecerea lichidului de racire spre calorifer (ca un robinet, cum chiar tu zici ca il cauti..) si ALTA este pompa (AUXILIARA) care impinge lichidul prin circuitul care ii este dat..

Tu crezi ca e una si aceiasi. Nu este.

 

Electrovalva ti-a fost aratata in linkul pelicanparts.

A fost schimbata valva aia?

Tu de acolo scoti conectorul?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost la o grĂŁmada de mecanici am schimbat 2 senzori una temperatura apei și ĂŽncĂŁ unu și aceasta pompa de apa recirculare sau electrovalva am ĂŽnțeles ca ii mai zice ..dar unde e acest robinet de caldura ca Spune-ți ?

 

Sau acest releu unde e ?

 

 

Piesa 4 de aici estre *robinetul de caldura*.

 

Cel mai probabil ai o problema de natura electrica.

 

Piesa nr. 1 de aici este pompa de apa, iar piesa nr. 2 este termostatul.

 

Aici o imagine de ansamblu cu tubulatura radiator/motor/popa de apa/vas de expansiune.

 

Verifica in panoul de sigurante, din cate stiu, pompa de apa are o siguranta dedicata. S-ar putea sa fie arsa. In manualul de utilizare ar trebui sa ai diagrama cu sigurantele.

Nu stiu sa fie comandata de releu. Eu stiu ca e comandata de ECM(ECU).

Turatia fiind variabila functie de mai multi factori, nu cred ca un releu e suficient pentru a *comanda* pompa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Nu stiu sa fie comandata de releu. Eu stiu ca e comandata de ECM(ECU).

Turatia fiind variabila functie de mai multi factori, nu cred ca un releu e suficient pentru a *comanda* pompa.

Te pricepi bine la motorul asta!

L-ai avut sau il ai?

 

Totusi wtww vorbeste de releul pompei auxiliare care probabil nu trebuie comandata (ci doar pornita siboprita prin releu..) cum probabil e comandat in turatie pompa principala..

 

Sincer, nu mi-am batut niciodata capul cu pompa auxiliara.. si conduc un diesel..

 

(Eduard, intrebarile astea nu sunt raspunsuri pentru problema ta..)

 

Iar asta e circuitul auxiliar de incalzire, cu pompa sa. Motor N52N:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FP31-EUR-01-2011-F10-BMW-523i&diagId=64_1660

 

Mi-am amintit ceva Eduard.

Faptul ca stai cu farurile aprinse si nu baga caldura (stationat/ motor oprit) e din cauza ca DDE/ECU masinii interpreteaza starea incarcarii bateriei iar daca aceasta nu este incarcata suficient iar tu ai faruri aprinse, NU va prioritiza caldura pe care o vrei cu faptul ca tu vrei sa vezi pe strada.

Farurile sunt consumatori mari de curent.

 

Asadar, nu cred ca ai problema electrica ci problema cu bateria neincarcata sau imbatranita.

Sa intelegi, caldura auxiliara nu porneste daca bateria nu este incarcata suficient, sau se descarca pentru alte motive..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te pricepi bine la motorul asta!

L-ai avut sau il ai?

 

Totusi wtww vorbeste de releul pompei auxiliare care probabil nu trebuie comandata (ci doar pornita siboprita prin releu..) cum probabil e comandat in turatie pompa principala..

 

Sincer, nu mi-am batut niciodata capul cu pompa auxiliara.. si conduc un diesel..

 

(Eduard, intrebarile astea nu sunt raspunsuri pentru problema ta..)

 

Iar asta e circuitul auxiliar de incalzire, cu pompa sa. Motor N52N:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FP31-EUR-01-2011-F10-BMW-523i&diagId=64_1660

 

Mi-am amintit ceva Eduard.

Faptul ca stai cu farurile aprinse si nu baga caldura (stationat/ motor oprit) e din cauza ca DDE/ECU masinii interpreteaza starea incarcarii bateriei iar daca aceasta nu este incarcata suficient iar tu ai faruri aprinse, NU va prioritiza caldura pe care o vrei cu faptul ca tu vrei sa vezi pe strada.

Farurile sunt consumatori mari de curent.

 

Asadar, nu cred ca ai problema electrica ci problema cu bateria neincarcata sau imbatranita.

Sa intelegi, caldura auxiliara nu porneste daca bateria nu este incarcata suficient, sau se descarca pentru alte motive..

Și dc cu mufa aia scoasĂŁ merge caldura cu farurile aprinse ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...

 

Sincer, nu mi-am batut niciodata capul cu pompa auxiliara.. si conduc un diesel..

 

(Eduard, intrebarile astea nu sunt raspunsuri pentru problema ta..)

 

Iar asta e circuitul auxiliar de incalzire, cu pompa sa. Motor N52N:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FP31-EUR-01-2011-F10-BMW-523i&diagId=64_1660

...

 

Nu toate dieselurile au pompa aceea auxiliara de care pomenesti. Depinde de optiunile masinii.

Initiatorul topicului are E60.

 

 

...

 

Sa intelegi, caldura auxiliara nu porneste daca bateria nu este incarcata suficient, sau se descarca pentru alte motive..

 

Auxiliary Heating si Independent Heating sunt doua lucruri diferite.

Independent Heating-ul nu porneste daca nu ai suficienta tensiune in baterie si un minimum de carburant in rezervor.

Auxiliary Heating porneste independent de vointa conducatorului :popcorn: , pe cand Independent Heating trebuie actionat/programat

 

Și dc cu mufa aia scoasĂŁ merge caldura cu farurile aprinse ?

 

mergi neaparat la un electrician.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Auxiliary Heating si Independent Heating sunt doua lucruri diferite.

Independent Heating-ul nu porneste daca nu ai suficienta tensiune in baterie si un minimum de carburant in rezervor.

Auxiliary Heating porneste independent de vointa conducatorului :popcorn: , pe cand Independent Heating trebuie actionat/programat

 

:offtopic:

Eu am butonul REST.

Ce fel de caldura am in masina cu motorul oprit?

Manualul imi vorbeste deespre temperatura minima necesara si baterie incarcata.

Am pompa auxiliara electrica, corect?

 

De aceea i-am cerut VINul.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

Eu am butonul REST.

Ce fel de caldura am in masina cu motorul oprit?

Manualul imi vorbeste deespre temperatura minima necesara si baterie incarcata.

Am pompa auxiliara electrica, corect?

 

De aceea i-am cerut VINul.

 

Residual heat mode, adica botonul REST nu are treaba cu auxiliary heating.

Functioneste pe alt pricipiu.

Independent Heating ... e mai oachesa si mai rara optinea la masini mai vechi si mai noi.

Toate pompele auxiliare sunt electrice, corect? Indiferent de model.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toate pompele auxiliare sunt electrice, corect? Indiferent de model.

 

Asa e, corect.. ca doar nu o avea pedale si rezistenta electrica. ;)

Numai sursele de caldura sunt diferite si perioada cand lucreaza difera.

Intrebarea este daca el are Auxiliary Heating sau Residual Heating... ca Independent Heating cred ca nu are.. din linkul meu reiese ca s-a pus Auxiliary Heating, nu?

 

Tot de aia l-am intrebat de VIN.

 

(Nu stiu daca avem vreun topic care sa clarifice conditiile minime de functionare a fiecarui sistem Auxiliar de incalzire pus de bmw.

Dar probabil cel mai bine ar fi sa fie un topic separat pentru asa ceva.

 

REST-ul incalzeste din mers habitaclu? Ca eu nu l-am reparat niciodata si nu stiu..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

...

Intrebarea este daca el are Auxiliary Heating sau Residual Heating... ca Independent Heating cred ca nu are.. din linkul meu reiese ca s-a pus Auxiliary Heating, nu?

 

Tot de aia l-am intrebat de VIN.

 

...

 

 

Cf. VIN-ului are Auxiliary heating

 

...

REST-ul incalzeste din mers habitaclu? Ca eu nu l-am reparat niciodata si nu stiu..

 

Se refera la caldura reziduala. Nu-ti circula tot lichidul antigel. In mers se face circuitul complet al lichidului de racire. Vezi pagina 13

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma ce credeți poate fi și o problema din cauza bateriei ca e prea micĂŁ sau ceva probleme la partea electricĂŁ ?

 

La al meu e90 lci am ramas fara baterie acum un an , am pus provizoriu o baterie de 100 ah noua normala ! si a inceput nebunia ... nu mai mergeau semnalele , nu mai mergea dezaburirea ,aveam pomul de craciun in bord ... intrase dracii in ea :laugh: ! , am luat o varta pe gel de 95 ah ( 800 lei ) , dupa care totul a revenit la normal , inclusiv start/stop la semafor

 

Deci da ! e posibil sa iti faca figuri si de la baterie ... sunt ciudate rau bmw-urile cand vine vorba de tensiune corecta pe module

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.