Jump to content

F10 LCI B47 Eroare Air mass system


Recommended Posts

Buna seara stimati colegi,

 

Vreau sa va cer un sfat in legatura cu urmatoarea problema:

 

Ieri am iesit cu masina din dotare F10 LCI 518d motor B47. Am mers sa alimentez si am pus si un aditiv BMW Diesel Additive CZ Booster:

post-81795-0-85996400-1615743679_thumb.jpg

Am mers cu masina aproximativ 10km, am oprit unde aveam treaba, cand am plecat am observat check engine aprins, in rest masina OK se comporta la fel.

Cand am ajuns acasa am verificat cu ISTA si am gasit urmatoarele erori:

 

Air mass system: Measured air mass too low

Air mass system: Measured air mass too high

 

Am sters erorile, am facut un drum scurt si nu s-a mai aprins check engine. Am verificat din nou cu ISTA erorile si a aparut doar Air mass system: Measured air mass too low. Am lasat-o asa.

Astazi dimineata am sters eroarea, am curatat senzorul MAP fiind cel mai accesibil:

post-81795-0-32217400-1615744013_thumb.jpg

 

Am iesit cu masina, am mers aprox 30km fara check engine aprins, am oprit 10 minute iar cand am plecat check engine aprins din nou cu aceeasi eroare Air mass system: Measured air mass too low.

 

Eu nu inteleg si as vrea sa va intreb daca exista vreo legatura intre aditiv si aceste erori sau a fost o coincidenta?

Iar a doua intrebare este ce sa verific mai departe? La motorul B47 senzorul MAF este incorporat in admisie sau se poate desface si curata?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de aer cum este? Când l ai schimbat ultima oara?

 

Nu primește destul aer, cam aia spune eroarea, teoretic este coincidenta, practic ĂŽntotdeauna când ai fĂŁcut ceva la mașina si in secunda urmĂŁtoare apare o problema, in 90% din cazuri problema a apĂŁrut din cauza ca ai fĂŁcut tu ceva, adicĂŁ rar se intampla coincidente.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 3/14/2021 at 7:51 PM, theWarlordC said:

Buna seara stimati colegi,

 

Vreau sa va cer un sfat in legatura cu urmatoarea problema:

 

Ieri am iesit cu masina din dotare F10 LCI 518d motor B47. Am mers sa alimentez si am pus si un aditiv BMW Diesel Additive CZ Booster:

post-81795-0-85996400-1615743679_thumb.jpg

Am mers cu masina aproximativ 10km, am oprit unde aveam treaba, cand am plecat am observat check engine aprins, in rest masina OK se comporta la fel.

Cand am ajuns acasa am verificat cu ISTA si am gasit urmatoarele erori:

 

Air mass system: Measured air mass too low

Air mass system: Measured air mass too high

 

Am sters erorile, am facut un drum scurt si nu s-a mai aprins check engine. Am verificat din nou cu ISTA erorile si a aparut doar Air mass system: Measured air mass too low. Am lasat-o asa.

Astazi dimineata am sters eroarea, am curatat senzorul MAP fiind cel mai accesibil:

post-81795-0-32217400-1615744013_thumb.jpg

 

Am iesit cu masina, am mers aprox 30km fara check engine aprins, am oprit 10 minute iar cand am plecat check engine aprins din nou cu aceeasi eroare Air mass system: Measured air mass too low.

 

Eu nu inteleg si as vrea sa va intreb daca exista vreo legatura intre aditiv si aceste erori sau a fost o coincidenta?

Iar a doua intrebare este ce sa verific mai departe? La motorul B47 senzorul MAF este incorporat in admisie sau se poate desface si curata?

 

Multumesc!

Salut! Ai rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Salut @Alexandru Nica,

Da am rezolvat, la mine nu a fost nici de la filtrul de aer, nici de la MAF sau MAP. A fost conducta care pleaca din galeria de evacuare catre senzorul de presiune gaze evacuare. Acea conducta era efectiv blocata cu cenusa, la fel si intrarea in senzor. Le-am curatat si nici pana acum nu am mai avut probleme.

Gasesti in imagine reperele:


F10.thumb.JPG.0cb960a52688c7a45169efaf8bf1b336.JPG

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, theWarlordC said:

Salut @Alexandru Nica,

Da am rezolvat, la mine nu a fost nici de la filtrul de aer, nici de la MAF sau MAP. A fost conducta care pleaca din galeria de evacuare catre senzorul de presiune gaze evacuare. Acea conducta era efectiv blocata cu cenusa, la fel si intrarea in senzor. Le-am curatat si nici pana acum nu am mai avut probleme.

Gasesti in imagine reperele:


F10.thumb.JPG.0cb960a52688c7a45169efaf8bf1b336.JPG

Tie îți afecta și mersul mașinii? Adică sa întrerupă mașina in mers sa meargă puțin sugrumată ?

23 hours ago, theWarlordC said:

Salut @Alexandru Nica,

Da am rezolvat, la mine nu a fost nici de la filtrul de aer, nici de la MAF sau MAP. A fost conducta care pleaca din galeria de evacuare catre senzorul de presiune gaze evacuare. Acea conducta era efectiv blocata cu cenusa, la fel si intrarea in senzor. Le-am curatat si nici pana acum nu am mai avut probleme.

Gasesti in imagine reperele:


F10.thumb.JPG.0cb960a52688c7a45169efaf8bf1b336.JPG

La mine eroare asta apare:  

290900 Air mass system: Measured air mass too high

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

received_465633175776189.thumb.jpeg.a0da70aff789005ce8a90da95afe0b8e.jpegBuna

Cineva s-a intalnit cu urmatoarea problema?

Motorina sau ulei foarte curat la senzorul de presiune aer.cred ca am spus corect.atasez poza cu senzorul.de unde poate fi? ,intercoolerul e curat s-a uitat mecanicul in fata mea.se poate sa trimita motorina prin cablaj la o piesa electrica adica senzor?model f30 2015 318d.

 

Edited by alex 1975
Link to comment
Share on other sites

Aia e mufa de la debitmetru,verifica mansonul de cauciuc sa nu fie rupt.

On 5/28/2023 at 10:53 AM, alex 1975 said:

received_465633175776189.thumb.jpeg.a0da70aff789005ce8a90da95afe0b8e.jpegBuna

Cineva s-a intalnit cu urmatoarea problema?

Motorina sau ulei foarte curat la senzorul de presiune aer.cred ca am spus corect.atasez poza cu senzorul.de unde poate fi? ,intercoolerul e curat s-a uitat mecanicul in fata mea.se poate sa trimita motorina prin cablaj la o piesa electrica adica senzor?model f30 2015 318d.

 

Desfaci colierul ala mare si cureti si uleiul din interior(sigur ai ulei acolo.)Cam la toate marginea unde stringe colierul este rupta pt ca nu stiu sa schimbe filtrul de aer,si trag de ele aiurea.

Cel mai bine ,scoti carcasa filtrului cu totul,verifici,cureti si pui la loc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.