Jump to content

E91 2009 check enigme aprins/stins fum alb


Recommended Posts

Sut detin un e91 143 cp 2009 si de ceva timp mi se tot aprinde check enigme pe bord si dupa ce acum.cateva luni sm pus testerul mi.a zis baiatul cu testerul ca e de la egr. De atc mi se tot aprinde si stinge martorul la cateva saptamani si cateodata masina merge in suturi catevacsecunde dupa isi revine( cand merge in suturi nu poti sa o accelerezi). Azi dimineata am vrut sa o mut din locul unde ers si dupa de porneste moturul merge intrerupt balbait si cand o turez sa plec de pe loc nu pleaca se ingatuie. O opresc si pornesc din nou si merge insa in mentionez ca cand am oprit.o seara check aprins, dimimeata acesta sevstinsese in masina numai merge rotund ci intrrrupt. La o ora cand o pornesc la fel mers intrerupt insa aceasta scotea fum alb mult in spate cred ca 10 sec interval in care nu puteai sa o turezi dupa si.a revenit si check.ul a ramas stins. Momentan nu stau bine cu finantele pt dus la service. Ceva de verificat sau pareri. Sa faca de la valva egr?

Link to comment
Share on other sites

Fum alb înseamnă lichid de răcire in camera de ardere .

Posibile cauze :

1)garnitura chiulasa arsa 

2) răcitorul de gaze spart

Nu mai merge cu mașina până nu îți dai seama de unde e problema . Ambele cauze pot face probleme mari motorului.

LE:

Ar mai exista și posibilitatea să ai apa in carburant .

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Am verificat acum nivelurile de la antigel cst si la ulei. Ambele sunt la nivel,  fara sa fie amestecate intre ele sau in ulei antigel si invers. Am verificat viual si racitorul de gaze, nu pare sa fie fisurat, in schimb am curatat senzorul de pe admisie si era infundat nu se mai vedea orificiul de la el. Cu aceasta ocazie am observat ca galeria de admisie e foarte murdara cred ca aproape plina din ce sm vazut pe orificiul pe unde intra senzorul in ea . O sa  dau jos sa o curat. Modelul asta al meu are clapete la admisie ?ca tot am auzit ca multi le dau jos ca le trag in motor. O facevasa si din cauza admisie plina de mizerie?? Sau doar din cauza egr.ului?

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu si mai ieftiln e sa fie schimbat racitorul de gaze.

Apoi, fara o diagnoza nu poti sti chiar acum (nu ce s-a facut luni in urma) ce aprinde de defectiune in motor "check engine", retinut, sterse erori.. si schimbat racitor cel putin.

Antigel pe evacuare (fum alb) nu trebuie ignorat.

Link to comment
Share on other sites

Senzorul de pe admisie nu da "check engine", cel putin la motorul M47. Sau poate da in alte conditii.. Am patit-o eu o faza cand din greseala am uitat sa ii conectez mufa (e si la spatele motorului).. si am mers fara sa stiu cu ea scoasa pana am dat de un deal mai abrupt si atunci am observat cu surprindere ca nu mai tragea pe dealul ala nicicum. Pur si simplu mergea bleaga.. 

Apoi am recapitulat in minte ce am facut recent la motor si am realizat ca uitasem mifa scoasa. Pus la loc si si-a revenit.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

EGR ala are suruburi? Ca daca are, fiind electric, se poate/putea curata cel vechi. O spun pentru cei care cred ca trebuie nou. Nu, nu trebuie. Modele mai noi sunt doar mai precise in limitarea cantitatii gazelor reciculate. Asta este favuta prin intermediul unui motor ce agreneaza o roata dintata pe un excentric si un magnet. Simplu. 😉 E firesc sa "agate", pentru ca 》specialistii 《(..lor) in motoare SE PRICEP FOARTE BINE in complicarea lucrurilor care mergeau simplu si bine inainte... N-am vrut sa zic sa ia banii pe un EGR nou..

(Are "incalzire" ca si celalalt model din poza mea..)

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Am foat azi la un baiat cu tester. Mi.a sters eroarile si becul.cu check din bord insa imi apare eroare in continuare pe tester 004933 egr presiune low insa fara se se mai aprinda in bord check.ul. baiatul.cu tester mi.a spus ca i.a dat reset la valori la.egr dar tor apare eroarea asta

Am.citit pe forum si am vazut ca este vorba despre un senzor blackkpressure sau ceva de genu dar nu stiu ce sa zic. Ca deja am schimbat egr de pomana. Altii zis ca in admisie ar fi in admisie o teva care ar fi in fundata si nu trec gazele

Link to comment
Share on other sites

O sa ii curat si admisia zilele astea si sa vedem cezi. Azi dupa un drum mai lung masina am.sesizat ca nu trage sa te bage in scaun cum o facea inainte, merge decent nu cum.ar trebui, deci cred ca eroare inca persista. Sa schimb senzorul de ziceam mai sus? Ca altceva  nu stiu ce i.as mai putea face. Un coleg mi.a zis ca pot sa ii dau debitul mai.mare de aer la egr dar sa vad daca este posibil si daca gaseac pe cineva sa stie sa faca treaba asta daca este posibil , ca zicea c poate noul egr deschide mai sus si paote din cauza asta sa eroare. Avem masina bune dar msseriasii...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.