Jump to content

Problema pornire motor + pocnitură BMW e90 m47 163 cp


Recommended Posts

Bună ziua , acum 2 zile in timp ce conduceam( este vorba de un BMW e 90 m47 2.0 163 cp  ) am vrut sa depășeasc un "tir" dar în timpul depășirii pe la jumătatea lui sa auzit o pocnitură destul de puternica sub mașină apoi a început să trepideze destul de tare  , peste 2000 de r/m nu mai tragea deloc și făcea un zgomot foarte ciudat cum ar fi toba spartă , am oprit pe dreapta  verificat uleiul de motor , am pornit fara nici o problema am ajuns cu ea la destinație Apoi următoarea zi când am incercat sa pornesc motorul  , învârte da să pornească ajunge la 1000 de r/min dar moare imediat după o secundă , încerc să apese pedala de accelerație pentru a o tura sa nu moară motorul dar nu răspunde de nici un fel la acest lucru.

In spatele mașinii la țeavă de eșapament scoate un puf de fum la inceput unul gri (precum ceața ) apoi negru și un miros puternic

Ce ar putea fi???    

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, George98a said:

Bună ziua , acum 2 zile in timp ce conduceam( este vorba de un BMW e 90 m47 2.0 163 cp  ) am vrut sa depășeasc un "tir" dar în timpul depășirii pe la jumătatea lui sa auzit o pocnitură destul de puternica sub mașină apoi a început să trepideze destul de tare  , peste 2000 de r/m nu mai tragea deloc și făcea un zgomot foarte ciudat cum ar fi toba spartă , am oprit pe dreapta  verificat uleiul de motor , am pornit fara nici o problema am ajuns cu ea la destinație Apoi următoarea zi când am incercat sa pornesc motorul  , învârte da să pornească ajunge la 1000 de r/min dar moare imediat după o secundă , încerc să apese pedala de accelerație pentru a o tura sa nu moară motorul dar nu răspunde de nici un fel la acest lucru.

In spatele mașinii la țeavă de eșapament scoate un puf de fum la inceput unul gri (precum ceața ) apoi negru și un miros puternic

Ce ar putea fi???    

 

 

 

Presupun ca turbina a cedat.

Dar eu altceva nu am inteles. Ai ajuns la destinatie dupa pocnitura cu viteza dorita.. motorul tragea ca inainte de pocnitura, zgomotul de toba sparta a disparut miraculos?

Fa o diagnoza cu tester BMW daca nu ai desfacut lucruri pe la motor sa verifici cat mai multe.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, bimmer90f30 said:

Sa nu crezi ca motorul nu porneste din cauza furtunului..

Motorul porneste, sta la ralanti?

Motorul pornește dar nu sta la relanti adică pornește pentru o secundă scoate un puf de fum înțepător apoi se oprește motorul

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Presupun ca turbina a cedat.

Dar eu altceva nu am inteles. Ai ajuns la destinatie dupa pocnitura cu viteza dorita.. motorul tragea ca inainte de pocnitura, zgomotul de toba sparta a disparut miraculos?

Fa o diagnoza cu tester BMW daca nu ai desfacut lucruri pe la motor sa verifici cat mai multe.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.