Jump to content

Consum ulei F10 N57


Recommended Posts

3 hours ago, DJ Allexinno said:

Inseamna ca ai motorul de 245hp, nu cel de 258/313. La acesta e problematica pompa de inalte, nu prea pica asa usor cuzinetii.

  • Pompa de ulei ai vrut sa spui, nu?
  • 54 minutes ago, lospa alin said:

    Masina este 525, initial avea 204hp, cand am facut distributia am schimbat si pompa de ulei, acuma.. cum o fi... 

    Pai este stage 1+ aka stage 1 împins la maxim.. cum naiba nu e agresiv??

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, WIN60 said:
  • Pompa de ulei ai vrut sa spui, nu?
  • Pai este stage 1+ aka stage 1 împins la maxim.. cum naiba nu e agresiv??

Nu, pompa de inalte face span si distruge injectoarele. Cam asta e marea problema la prima versiune de N57 din cate stiu de la mecanici.

Nu e impins la maxim, 525 fiind identic cu 530 de 245hp, doar ca detunat… deci doar un castig de 25hp

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Una peste alta cred ca depinde si de noroc... Daca ai ghinion, schimbi una si se strica alta,,, eu schimb uleiul la 7000-7500km, nu cred ca are ce sa i faca rau, ulei bmw, cel putin daca cade stiu ca am facut tot ce a tinut de mine, ulei, pompa ulei, si asta e... 

Link to comment
Share on other sites

:))) Nu are treaba cu norocul man, are treaba in mare parte cum au fost facute schimburile pana sa ajunga masina la tine.
La fosta mea F10 258hp pana la 150k km, schimburile au fost facute la 30k conform service plan de proprietarul din Germania. Degeaba am facut eu schimburile la 10k dupa… uzura era acolo. La modelul tau de motor, in CB schimburile apar la 25k, daca nu ma insel, deci e posibil sa fi fost servisat mai des, astfel ca motoarele de prima generatie au avut probleme mai rare cu cuzinetii. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pe 19.04.2023 la 17:01, blowrabbit a spus:

Revin cu un update.

Am rezolvat consumul de ulei prin segmentare si schimbarea simeringurilor de la supape. Operatiunea a fost facuta la cei de la bForce.

 

Sa înțeleg ca problema ta cu consumul de ulei a fost a simeringuri supape și segmenți de ulei . Ai schimbat și cuzineți? Aceiași problema am și eu consum de ulei 530d 258cp fără modificări,  turbina noua , egr nou complect da am consum cam 1 litru la 1000...1500 km 

Link to comment
Share on other sites

On 7/20/2023 at 11:38 PM, DJ Allexinno said:

Nu, pompa de inalte face span si distruge injectoarele. Cam asta e marea problema la prima versiune de N57 din cate stiu de la mecanici.

Nu e impins la maxim, 525 fiind identic cu 530 de 245hp, doar ca detunat… deci doar un castig de 25hp

Ma gândeam, oare ar trebui sa schimb preventiv pompa de înalte? 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Aramis 74 said:

Sa înțeleg ca problema ta cu consumul de ulei a fost a simeringuri supape și segmenți de ulei . Ai schimbat și cuzineți? Aceiași problema am și eu consum de ulei 530d 258cp fără modificări,  turbina noua , egr nou complect da am consum cam 1 litru la 1000...1500 km 

Citeste tot ce a scris in urma, dupa ce a schimbat ce a zis, la ceva timp s a dus motorul, s au invartit cuzinetii, pe aia nu i a schimbat.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Personal NU recomand absolut nici o interventie la motorul N57 dupa experienta avuta. Mai bine mergi cu el pana crapa si dupa iei unul sh.

Atentie, asta e doar parerea mea persoanala si eu NU sunt mecanic. 🙂

On 7/20/2023 at 12:04 PM, Beam We said:

Mai ai curaj să ții mașina?Dar încredere pentru drumuri lungi? Să fie cu noroc de data asta, să nu mai întâmpini probleme!

Da, dupa schimbarea motorul chiar am. Se aude si se simte infinit mai "tanar" motorul actual.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/15/2023 at 6:25 AM, Aramis 74 said:

Sa înțeleg ca problema ta cu consumul de ulei a fost a simeringuri supape și segmenți de ulei . Ai schimbat și cuzineți? Aceiași problema am și eu consum de ulei 530d 258cp fără modificări,  turbina noua , egr nou complect da am consum cam 1 litru la 1000...1500 km 

Nu am schimbat cuzinetii. Oricum din cate am inteles este o operatiune oarecum riscanta si asta. Cu riscul de a ma repeta, sfatul meu este sa tragi pe motorul actual cat mai poate si daca chiar vrei sa ti masina sa iei un motor SH din Germania/Olanda cu km sub 100k. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/20/2023 at 5:33 PM, blowrabbit said:

Nu am schimbat cuzinetii. Oricum din cate am inteles este o operatiune oarecum riscanta si asta. Cu riscul de a ma repeta, sfatul meu este sa tragi pe motorul actual cat mai poate si daca chiar vrei sa ti masina sa iei un motor SH din Germania/Olanda cu km sub 100k. 

Salut! Abia ce am schimbat și eu motorul cu unul Sh și tot așa am procedat ca tine, nu am schimbat cuzinetii doar distribuția, ai avut ceva probleme până acum?

Link to comment
Share on other sites

On 10/2/2023 at 4:06 PM, Alexandru Nica said:

Salut! Abia ce am schimbat și eu motorul cu unul Sh și tot așa am procedat ca tine, nu am schimbat cuzinetii doar distribuția, ai avut ceva probleme până acum?

Salut, nu am avut nici o problema si deja am facut 10k km. Si nici nu am schimbat distributia, motorul avand km putini + se aude mult mai pronuntat la N57 daca sunt probleme cu el.

Mentionez ca eu am luat motorul cu tot cu anexe, dar tu l-ai cumparat fara anexe sper ca s-a verificat si turbina.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, blowrabbit said:

Salut, nu am avut nici o problema si deja am facut 10k km. Si nici nu am schimbat distributia, motorul avand km putini + se aude mult mai pronuntat la N57 daca sunt probleme cu el.

Mentionez ca eu am luat motorul cu tot cu anexe, dar tu l-ai cumparat fara anexe sper ca s-a verificat si turbina.

Ce sa verific la turbina? Din ce am inteles nu are cum sa ajungă span in ea ca nu trece de filtru, am verificat filtrul de ulei după 200 km și am găsit puțin șpan, după am luat alt filtru și cam dupa 70-80km am verificat iar și nu am mai găsit nimic…

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Alexandru Nica said:

Ce sa verific la turbina? Din ce am inteles nu are cum sa ajungă span in ea ca nu trece de filtru, am verificat filtrul de ulei după 200 km și am găsit puțin șpan, după am luat alt filtru și cam dupa 70-80km am verificat iar și nu am mai găsit nimic…

A mea avea paletii "ciupiti". Dar banuiesc ca daca nu ai nici o problema cu ea, poate ai avut noroc si este in regula a ta.

 

Mentionez ca inainte cu 5000km de paguba, turbina a fost verificata ( crezand ca de acolo am probleme cu consumul de ulei ). Deci da, din pacate are cum sa treaca de filtrul de ulei aparent.

Edited by blowrabbit
Link to comment
Share on other sites

Asta cu dezmembrarile cu motoare cu km putini e sincer amunzanta, un motor care nu se mai fabrica din 2016 care are minim 7 ani repet minim. Toti vanzatori zic ca au motoarele km putini dar in realitatea toate au km multi dar ma rog, macar sa fie bun motorul, cu km e vrajeala de 2 lei.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.