Jump to content

Recommended Posts

Salutare la toți 

am o problema cu un bmw x3 2005 3.0D 

masina a inceput sa piardă cam mult ulei si mam decis să vad de unde curge însă dupa ce am acelerato de doua - trei ori 

masina o luato pe ulei prima data o stat constant aceleratia și apoi sa ambalat pînă la 6000ture dupa care am oprito 

totul a durat maxim 30 de secunde am reusit sa o opresc destul de repede dupa ce am bagato in treapta a 6a

dupa ce am oprit motorul nu am mai incercat sa o pornesc pînă in ziua urmatoare 

cind am dat la cheie in cea lanată zi motorul invarte dar nu o ia un mecanic ma sfatuit sa schimb epuratorul de gaze cel de sus de linga filtru de aer si sa incerc apoi sa o pornesc si daca nu reusecs zice car ar trebui sa schimb si turbo 

momentan am comandat acel epurator 

intre timp am verificat turbona avea puțin ulei am deschis furtunele de la inrecooler 

si nu a curs absolut deloc ulei dine furtune si nici din admisie 

aveti idee ce ar putea fii va tog sa ma ajutati mersi 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Andrei.andrei22george said:

[...] masina a inceput sa piardă cam mult ulei si mam m-am decis să vad de unde curge însă dupa ce am acelerato accelerat-o de doua - trei ori 

masina o a luato luat-o pe ulei prima data o stat constant aceleratia și apoi sa s-a ambalat pînă la 6000ture dupa care am oprito oprit-o 

totul a durat maxim 30 de secunde am reusit sa o opresc destul de repede dupa ce am bagato bagat-o in treapta a 6a

[...]

cind am dat la cheie in cea lanată cealalta zi motorul invarte dar nu o ia un mecanic ma m-a sfatuit sa schimb epuratorul de gaze cel de sus de linga filtru de aer [...]

aveti idee ce ar putea fii fi va tog sa ma ajutati mersi 

Andrei, imagineaza-ti ca mergi pe strada si te abordeaza un om care este murdar, pute si vorbeste necivilizat. Este prima impresie pe care ti-o face; este cartea lui de vizita. Poate este o persoana absolut OK, dar acea prima impresie marcheaza conversatia pe care urmeaza sa o ai cu el.

Aici pe forum nu te vede nimeni. Dar modul in care scrii formeaza acea prima impresie. Reciteste textul tau: abunda de greseli. Si este evident ca acestea nu sunt rezultatul unor erori, al grabei sau al oboselii. Le-am marcat doar pe cele grave, ignorand aspectele de punctuatie, precum si posibilele greseli de tastare.

Se mai preda limba romana la scoala?

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

1. Nu mai pornii masina. Daca o ia pe ulei s-ar putea sa nu o mai poti oprii si chiar daca o opresti socurile cauzate de pornit in ultima treapta de viteze sa cauzeze alte probleme in motor si cutie.

2. 100% turbina este dusa. Du masina la un mecanic  si vezi ce zice. 

3. Daca masina a ajuns asa inseamna ca ai neglijat-o la maxim. Gaseste-ti un mecanic priceput  sau service cu oameni pricepui si cu care poti colabora ok. Du masina la verificari periodice si nu o sa mai ajungi in situatia in care esti.  X3-iul din generatia ta este o masina foarte rezistenta si motorul de 3.0 este in topul motoarelor bmw, dar neglijate si neservisatela timp ajung niste "cazane".  

Link to comment
Share on other sites

Foarte clasicul turbina facuta praf, adica in termeni popular cunoscut "a luat-o pe ulei" dincolo de greselile cumplite de exprimare... asta e realitatea.

Alta turbina si verificat tot sistemul de alimentare cu aer dupa bucati din turbina, palete, prin admisie..

Nu mai experimenta nimic altceva pana nu pui o turbina cu garantia lucrarii daca nu vrei sa faci parf motorul data viitoare.. cu ajurorul unei turbine.. 

Poate sa fie actuatorul, poate sa fie axul turbinei.. cel mai sanatos pui alta verificata..

Filtrul epurator poate fi o cauza, dar nu o solutie la turbina care e defecta din orice punct de vedere.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Andrei.andrei22george said:

un mecanic ma sfatuit sa schimb epuratorul de gaze cel de sus de linga filtru de aer si sa incerc apoi sa o pornesc si daca nu reusecs zice car ar trebui sa schimb si turbo 

Sfatul meu e ca primul lucru pe care trebuie sa il schimbi e mecanicul. Cauza pentru care masina "a luat-o pe ulei" e turbina, nu se intampla asta daca turbina era in regula. 

Turbina trebuie reparata / schimbata (in functie de situatie si de pagubele suferite), iar traseul de admisie verificat si curatat. Dar vei afla toate detaliile de la un mecanic bun.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.