Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Mai avem 2 camere disponibile!!! ×

Recommended Posts

7 minutes ago, ADRIAN HD said:

Eu nu am reusit sa scot mufa vieții,la f31 e poziționata f.rau intre corpul f.ulei si joja,o sa incerc pe jos dupa ce dau scutul jos.

La fel e si la mine numai ca trebuie sa tragi mai intai cu, ceva scurt, surublenita lata de plasticul ala alb (daca il mai are..) spre inapoi apoi treci la apasarea clapetei. Clapeta nu se apasa daca nu tragi de siguranta alba.

Si nici asa nu e usor.. Cel mai bine folosesti o alta surubelnita mai ingusta de data asta si ridici rasucind surubelnita sub plasticul ala ce trebuie sa se ridice.. in partea din fata a conectorului de pe "cocoselul" (zbarciul de pe corpul senzorulu) din senzor. Si apoi tragi inapoi si iese in sfarsit.

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, GeorgianaIonescu83 said:

@mase tu ce erori ai vazut la  problema asta? Care sa nu se vada doar la disgnoza. Am vazut ca cei ce aveau DDE inundat , aveau eroari ba drivetrain , ba check engine. Tot trag sperante ca daca nu mi-a aparut nimic in bord, scap doar cu cablajul si senzorul… multumesc mult 

Sunt șanse foarte mari ca ECU tău sa fi scăpat dacă nu sunt prezente erori.

Fa prima data verificarea sa vezi concret ce este afectat si abia apoi streseaza-te. 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, revin cu update-uri. S-a facut constatare, voi schimba senzorul, cablaje, 6300 lei , iar cu ECU o sa merg la Teo performance ca sa il curete. Din pacate mufele de la ecu erau cu motorina. Deci va recomand sa verificati periodic acest senzor si daca vedeti motorina pe mufe sa il schimbati urgent. Daca nu aveam revizia, probabil ca aflam de problema cand ecu era deja “prajit”. Seara buna! 

  • Like 1
  • Love BMW 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, zeronoo said:

Era mult mai bine sa schimbi DDE si senzorul si sa lasi cablajele in pace...

Pai motorina ajuns in DDE prin cabluri, deci cablajul e musai sa fie schimbat.  Am mai citit despre problema asta pe un grup din UK si in toate cazurile senzorul si cablajele au fost schimbate. Altfel motorina, care inca este in cabluri, ajunge in DDE si te trezesti fix in aceeasi situatie. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Cu parere de rau, reinvii acest subiect...am fost sa schimb distributia si cu aceasta ocazie s-a descoperit motorina in compartimentul ala. Dupa schimbare distributiei, am plecat de la service si pe drum apare Drivetrain....astazi, iar apare , nu ramane stocat, masina isi pierde ptr cateva momente din putere apoi isi revine, la diagnoza apar mai multe erori, care nu tin neaparat de functionalitatea motorului, permanent este eroarea cu sonda de oxigen dupa catalizator. Tot azi am mi a venit si conducta cu senzorul in cauza, urmeaza sa o montez ...pff.. X3 F25-2.0 2016 motor B47

Edited by marcykone
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salut tuturor!

 

Am nevoie de părerea voastră în legătură cu o problemă apărută la mașina mea: BMW Seria 2 F45, motor 1.5 diesel B37, an 2018.

Mașina s-a oprit în mers, înainte de semafor, în momentul în care a retrogradat pentru a prinde un semafor verde. După aceea nu a mai pornit deloc.

Am verificat și am găsit motorină în mufa senzorului de presiune/temperatură combustibil. Am desfăcut cablajul până la ECU și era motorină și acolo. Am curățat toate mufele, iar mașina a pornit.

Am mers aproximativ 5 km cu ea, după care a început să meargă în șuturi, să nu mai accelereze, iar apoi s-a oprit din nou și nu a mai pornit.

Imediat am verificat din nou mufa senzorului și nu mai este motorină în ea.

Inainte sa se opreasca a doua oara, am observat că peste 2500 rpm, furtunul care merge spre turbo se strânge, ca și cum ar fi vid pe admisie.

 

Codurile de eroare afișate sunt următoarele:

- Fuel pressure and temperature sensor, pressure signal – short circuit to ground

259800 / P0183

- Fuel pressure and temperature sensor, temperature signal – open or short circuit to B+

259E00 / P0183

- Charging pressure control – charging pressure too low

244C00 / P0299

- Boost pressure sensor signal – short circuit to B+

25D000 / P0238

- Air mass system plausibility – large leakage in air mass system upstream or downstream of compressor

31C400 / P2279

- Attempt to start the engine with fault in the combustor system detected

33A900

Am vazut un video de la cineva, unde masina pornea chiar si cu mufa de la senzor scoasa si curgea multa motorina pe acolo. La mine acum nu porneste nici cu ea pusa si curata.

A mai întâmpinat cineva aceste probleme? Aveți vreo sugestie în ce direcție să caut?

 

Mulțumesc anticipat!

Edited by airforce01
Link to comment
Share on other sites

Ce se spune in topic deasupra explica clar ca mare lucru nu se poate slava sau folosi o data ajunsa motorina in calculator..

Calculatorul masinii se strica o data ce ajunge motorina in el. Orice lichid, absolut orice lichid in prezenta curentului electric distruge circuite produce daune costisitoare..😪

Slabe sanse sa mai functioneze vreodata corespunzator acel calculator.

Cauta alt calculator dupa acelasi cod  si va trebui rescris in functie de ce echipamente ce echipamente sunt instalate in respectiva masina. 

Eu am schimbat senzorul cu pricina preventiv de indata ce au aparut erori in diagnoza. Din pacate eroare de scadere a presiunii in senzorul respectiv  nu este avertizata in bord ci doar la diagnoza.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.