Jump to content

[F20 118d] DPF blocat. Recomandare service. Bucuresti


Recommended Posts

Salutare tuturor!

Am si eu o problema cu un seria 1, 118d din 2013. Mi-a aparut eroarea de "Drivetrain" pe bord si am fost cu ea la un service.

La service au facut o diagnoza cu tester (nu s-au uitat la nimic altceva) si au zis ca filtrul DPF este blocat.

Ei mi-au recomandat asa:

  1. sa spalam filtrul de particule de minim doua ori si sa vedem daca se mai blocheaza (???) si daca se bocheaza sa il anulam complet.
  2. sa il spargem direct ca "nu are rost sa te mai complici"

Am incercat sa cer mai multe detalii dar nu mi s-a parut ca au sens si totul se rezuma la a sparge filtrul.

Masina are 300k KM si stiu ca DPF-urile au durata de viata limitata, dar nu ar putea fi si alt motiv pentru care s-a blocat si nu se mai regenereaza?

Cei de la service nu au mai verificat nimic (diagnoza 5 minute) ceea ce mi-a ridicat semnele de intrebare pentru cat de siguri erau ca trebuie spart.

 

Imi poate recomanda cineva un service mai specializat pe DPF-uri in bucuresti?

De asemenea daca aveti si alte sugestii, as fi recunoscator.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Dragos543 said:

Masina are 300k KM si stiu ca DPF-urile au durata de viata limitata, dar nu ar putea fi si alt motiv pentru care s-a blocat si nu se mai regenereaza?

Te salut, daca masina este intretinuta, fara probleme(bujii, temperatura apa, ce tine de regenerare)  in cei 300 000 km, un dpf te duce linistit si 500 000 km.. ai idee ce eroare ai, un printscreen cu eroarea de la service? poti ajuta alti colegi, in cautarea problemei, daca au la fel. am un prieten cu f30, 2013 a spalat dpf, a schimbat senzorii si a inceput sa-i faca regenerare.. si la el era "blocat" la 59 g, nu-si facea deloc regenerare. saptamana trecuta m-a sunat , dupa ce l-a pus,  am mers 40 km cu tester pe ea(doar pe dpf), si a facut singura, de la 22 g, a ajuns la 1.11 g. regenerare inceputa si finalizata singura, cu succes. 

 

// nu-l sparge.. complica-te(mai mult de 1000 lei nu te duce incercarea de a sta cu el), eu am dpf off si ma oftic, vreau la anul sa iau un dpf si sa-l pun inapoi pe masina. chiar daca ma injura colegi de aici, ca am off, chiar sunt pro dpf. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, redog4dy said:

Te salut, daca masina este intretinuta, fara probleme(bujii, temperatura apa, ce tine de regenerare)  in cei 300 000 km, un dpf te duce linistit si 500 000 km.. ai idee ce eroare ai, un printscreen cu eroarea de la service? poti ajuta alti colegi, in cautarea problemei, daca au la fel. am un prieten cu f30, 2013 a spalat dpf, a schimbat senzorii si a inceput sa-i faca regenerare.. si la el era "blocat" la 59 g, nu-si facea deloc regenerare. saptamana trecuta m-a sunat , dupa ce l-a pus,  am mers 40 km cu tester pe ea(doar pe dpf), si a facut singura, de la 22 g, a ajuns la 1.11 g. regenerare inceputa si finalizata singura, cu succes. 

 

// nu-l sparge.. complica-te(mai mult de 1000 lei nu te duce incercarea de a sta cu el), eu am dpf off si ma oftic, vreau la anul sa iau un dpf si sa-l pun inapoi pe masina. chiar daca ma injura colegi de aici, ca am off, chiar sunt pro dpf. 

Multumesc de raspuns!

Din pacate cei de la service nu mi-au dat aceste detalii, dar am comandat un OBD pentru a citi erorile si etc. Voi posta aici dupa ce il primesc.

Chiar nu vreau sa-l sparg. De aceea doresc o recomandare de service serios pe tema DPF-ului. Pentru a vedea ce solutii justificate am.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Dragos543 said:

dar am comandat un OBD pentru a citi erorile si etc. Voi posta aici dupa ce il primesc.

depinde ce obd ai comandat, posibil sa nu vezi nimic.. 🙂 rectific, ~1500 lei te duce cu doi senzori dpf noi.. depinde ce-ti arata si pe diagnoza, dar curatarea dpf-ului e undeva la ~350 lei cred(parca asa am inteles de la prietenul cu f30) . 

Gandeste-te ca un dpf nou, e ~7000 lei, dezmembrari nu stii ce iei.. cam greu sa dovedeasca km si sa nu ai probleme cu el. 

Edited by redog4dy
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, redog4dy said:

depinde ce obd ai comandat, posibil sa nu vezi nimic.. 🙂 rectific, ~1500 lei te duce cu doi senzori dpf noi.. depinde ce-ti arata si pe diagnoza, dar curatarea dpf-ului e undeva la ~350 lei cred(parca asa am inteles de la prietenul cu f30) . 

Gandeste-te ca un dpf nou, e ~7000 lei, dezmembrari nu stii ce iei.. cam greu sa dovedeasca km si sa nu ai probleme cu el. 

Am comandat un Vgate vLinker BM+ (vgatemall.com). Parea destul de recomandat overall.

La service mi-au zis ca ma costa cam ~800RON per spalare, deci ~1600RON pentru doua spalari cum recomandau ei.. Din nou ceva dubios.

 

Poate stie cineva sa recomande un service decent pentru DPF in Bucuresti 🙃

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum a mers masina, daca e mult prin oras un PDF isi pierde repede din viata. Si da si eu sunt pro sa ramana pe masina :).  doar noi respiram. 500k km ... in conditii ideale, autostrada si 90km/h viteza medie. 

Ori curatat, depinde cum iese treaba, sau altul nou mai costisitor. 

Link to comment
Share on other sites

Încearcă să faci diagnoza ISTA, vezi ce erori ai sant o grămadă de colegi în București care te pot ajuta cu o diagnoza dedicata ISTA. Încearcă să afli prima dată  din ce cauză sa înfundat filtru de particule ( termostate,senzor presiune,sonda lambda, senzor temperatură PDF,egr,)...pentru curățare cei din Odorheiu Secuiesc fac o treabă foarte bună...nu as merge pe o curățare chimică.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Sorin44 said:

Încearcă să faci diagnoza ISTA, vezi ce erori ai sant o grămadă de colegi în București care te pot ajuta cu o diagnoza dedicata ISTA. Încearcă să afli prima dată  din ce cauză sa înfundat filtru de particule ( termostate,senzor presiune,sonda lambda, senzor temperatură PDF,egr,)...pentru curățare cei din Odorheiu Secuiesc fac o treabă foarte bună...nu as merge pe o curățare chimică.

Mersi de raspuns.

ISTA este un program de diagnoza? Daca da, nu ar trebui sa aiba si la service asta? si sa vada ce senzor merge gresit si sa incerce sa repare?

 

Adica eu asa imi imaginez ca ar trebui sa functioneze un service de masini. De aia m-au si lasat perplex cei de la service-ul la care am fost.

 

Chiar nu stie nimeni un service serios care sa se ocupe cu probleme DPF in Bucuresti?

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Dragos543 said:

Mersi de raspuns.

ISTA este un program de diagnoza? Daca da, nu ar trebui sa aiba si la service asta? si sa vada ce senzor merge gresit si sa incerce sa repare?

 

Adica eu asa imi imaginez ca ar trebui sa functioneze un service de masini. De aia m-au si lasat perplex cei de la service-ul la care am fost.

 

Chiar nu stie nimeni un service serios care sa se ocupe cu probleme DPF in Bucuresti?

ISTA este program pentru diagnoza dedicat BMW.....acuma,orice persoană care deține o diagnoza ISTA poate să facă o scanare a erorilor care le ai pe mașină....important e să stiie să și interpreteze erorile. Important în prima faza este să afli cauza care a adus la infundarea filtrului de particule.

  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat cu BimmerLink folosind un OBD Vgate vLinker si zice asa:

Erori pe DPF: 

  • 245700 - Particle filter system: particulate filter highly loaded (Exhaust backpressure high)
  • 245800 - particle filter system - filter is heavily contaminated. (exhaust backpressure is above maximum)

DPF Info:

  • Regeneration requested: NO
  • Regeneration running: NO
  • Regeneration interrupted: NO
  • Regeneration locked: NO
  • Soot mass in DPF: 52,08g
  • Oil ash in DPF: 6,23g
  • Coolant temp: 42 grade
  • Exhaust gas temp in front: 75 grade
  • Exhaust pressure in front of DPF: 1,05bar
  • Differential pressure across DPF: 0,03bar
  • Avg regeneration interval: 421 Km
  • Distance since last regeneration: 3355 Km

 

Din cate am citit, daca ai erorile alea doua active nu ai voie sa dai o regenerare fortata.

Nu stiu exact la ce senzori sa ma mai uit, ca alte erori nu par sa mai fie.

Aveti vreo idee?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dragos543 said:

M-am uitat cu BimmerLink folosind un OBD Vgate vLinker si zice asa:

Erori pe DPF: 

  • 245700 - Particle filter system: particulate filter highly loaded (Exhaust backpressure high)
  • 245800 - particle filter system - filter is heavily contaminated. (exhaust backpressure is above maximum)

DPF Info:

  • Regeneration requested: NO
  • Regeneration running: NO
  • Regeneration interrupted: NO
  • Regeneration locked: NO
  • Soot mass in DPF: 52,08g
  • Oil ash in DPF: 6,23g
  • Coolant temp: 42 grade
  • Exhaust gas temp in front: 75 grade
  • Exhaust pressure in front of DPF: 1,05bar
  • Differential pressure across DPF: 0,03bar
  • Avg regeneration interval: 421 Km
  • Distance since last regeneration: 3355 Km

 

Din cate am citit, daca ai erorile alea doua active nu ai voie sa dai o regenerare fortata.

Nu stiu exact la ce senzori sa ma mai uit, ca alte erori nu par sa mai fie.

Aveti vreo idee?

Trebuie luat în calcul și verificat tot ce tine de regenerare filtru particule. De verificat: termostate (temperatura antigel să fie 88/93c)de verificat senzor(ii) temperatură de pe filtru de particule, sonda lambda, senzorul de presiune (contra presiune)filtru particule, egr,buji, verificat vizual racordul flexibil dintre filtru de particule și eșapament. Din programul ISTA se poate verifica și testa senzorii enumerați mai sus și văzut dacă mai funcționează în parametrii.                   Am pățit-o și eu acum 2 ani ,am primit în idrive eroare filtru de particule am făcut în primă instanță diagnoza ISTA am testat senzorii din care a reieșit ca senzorul de presiune nu mai era în mințile lui. Demontat și trimis la curatare filtru particule la Odorheiu Secuiesc înainte de curățare am fost sunat și  mi s-a comunicat gradul de încărcare a filtrului (în cazul meu 68%). Ca și costuri total curatare filtru +curier în jur de 500ron. Totul montat la loc schimbat toții senzorii de pe filtru particule (noi pe original). De la curățarea filtrului de particule până în momentul de față am făcut undeva în jur de 40.000 Km. Monitorizez cam o dată la 2 luni de zile presiunea din filtru și am undeva între 5 și 9 bari la ralanti. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Dragos543 said:

M-am uitat cu BimmerLink folosind un OBD Vgate vLinker si zice asa:

Erori pe DPF: 

  • 245700 - Particle filter system: particulate filter highly loaded (Exhaust backpressure high)
  • 245800 - particle filter system - filter is heavily contaminated. (exhaust backpressure is above maximum)

DPF Info:

  • Regeneration requested: NO
  • Regeneration running: NO
  • Regeneration interrupted: NO
  • Regeneration locked: NO
  • Soot mass in DPF: 52,08g
  • Oil ash in DPF: 6,23g
  • Coolant temp: 42 grade
  • Exhaust gas temp in front: 75 grade
  • Exhaust pressure in front of DPF: 1,05bar
  • Differential pressure across DPF: 0,03bar
  • Avg regeneration interval: 421 Km
  • Distance since last regeneration: 3355 Km

 

Din cate am citit, daca ai erorile alea doua active nu ai voie sa dai o regenerare fortata.

Nu stiu exact la ce senzori sa ma mai uit, ca alte erori nu par sa mai fie.

Aveti vreo idee?

Păi, dacă nu și-a făcut regenerare de 3355km și la presiunea aia mare (de peste 1 bar, cănd normal e de ordinul mbar-ilor) cam slabe șanse să-l salvezi, dar nu imposibil. Fă o diagnoză pe dde și vezi ce erori ai, că pot fi arse bujii, releu bujii sau termostat defect și nu apare eroare în bord dar e stocată în dde din cauza asta nu face regenerarea automat, că una din condițiile regenerării automate e să nu ai erori pe dde. Dar cel mai corect, mergi la cineva care are ISTA și fă diagnoză ca lumea și vezi sigur care sunt problemele și la ce să te aștepți...

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

pentru @Dragos543

masina nu o sa o repari niciodata pe forum sau pe internet !!!

de 5 zile discuti si schimbi pareri in loc sa te duci cu masina la reparat... ce ai tu acolo e treaba de cateva ore.

mai ales ca userul @Shep86 ti-a dat mura-n gura un service bun cu rezultate bune si verificat de multi.

e plin Bucurestiul de masini cu DPF-ul infundat, si toti se intreba de ce avem poluare !!!

succes !

Link to comment
Share on other sites

dpf infundat nu inseamna neaparat ca scoate fum , tot ce face e sa scurteze  viata turbinei sau chiar sa o defecteze , merita curatat , mai ales daca nu s-a facut asta pana acum , n-as spune ca am scapat de camioane si fumigene mai vechi , euro 2-3  , intradevar se simte cand trece unul , chiar ma gandeam cum ar fi fost aerul daca nu s-ar fi introdus gen asta de filtre long term 

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, petreop said:

pentru @Dragos543

masina nu o sa o repari niciodata pe forum sau pe internet !!!

de 5 zile discuti si schimbi pareri in loc sa te duci cu masina la reparat... ce ai tu acolo e treaba de cateva ore.

mai ales ca userul @Shep86 ti-a dat mura-n gura un service bun cu rezultate bune si verificat de multi.

e plin Bucurestiul de masini cu DPF-ul infundat, si toti se intreba de ce avem poluare !!!

succes !

Multumesc de raspuns.

Normal ca nu o sa o repar pe forum, postarea am facut-o pentru a cere o recomandare de service pentru ca la unul am fost si mi-au zis sa-l anulez, la bForce am sunat si le-am zis problema si au zis ca ei nu spala DPF fara ca macar sa ia in calcul ca trebuie diagnoza si reparata problema regenerarii si etc.

Iar cand spui ca mi-a dat mura-n gura vrei sa zici ca trebuia sa dovedesc ca merit sa primesc un link cu un service ??

Credeam ca despre asta e forumul. Sa putem discuta despre masini, probleme, cere pareri si etc.

Plus ca primul raspuns la prima mea postare a fost de la tine aratandu-mi cum sa caut pe google "service mai specializat dpfuri bucuresti"..

 

@petreop [cenzurat]

 

Tot ce voiam era un service pe care te poti baza, ca recomandare de la o comunitate ce detine BMW-uri si s-a mai lovit de astfel de probleme. Prost eu.

PS: Ii multumesc din nou lui @Shep86 pentru recomandare, am vorbit la service doar ca dl Cristi e momentan plecat. Astept sa se intoarca.

Edited by Romulus
atac la persoana si avertisment
  • Pufai. 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Dragos543 said:

Pari o persoana mai toxica decat masinile de care zici tu, cu DPF infundat.

@Dragos543 Pentru asta ai un avertisment verbal aici. Daca se mai repeta sub orice forma, cauti in alte parti raspunsurile dorite o perioada.

 

Va rog calmati-va si nu mai atacati interlocutorul, in orice fel va simtiti lezat. Singurul mod in care puteti reactiona este butonul de report la administratori si moderatori.

@petreop e un membru vechi aici si care a dat sfaturi nenumarate si a ajutat comunitatea si alti membri noi ca si tine. tu @Dragos543 abia te-ai inregistrat luni. Nu ai cum sa castigi...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.