Jump to content

parere bmw e46 318i n42b20


nitumarius

Recommended Posts

In bugetul ala gasesti 320i non facelift cu motor in 6 cilindrii si capacitatea de 2l, impozit si taxe mai mici. Am vazut cateva acum cateva luni in Germania care chiar meritau luate, nu erau perfecte, dar se vedeau ca sunt cinstite. Fiind versiunea poate cea mai populara 320i ai de unde sa alegi ca sunt multe, au norma de poluare 2 sau 3, aia vor sa scape de ele si gasesti, niste rugina... Gasesti 😊

Nu as lua o astfel de masina din Romania, este aproape imposibil sa gasesti una cu care merita sa ti bati capul, toate sunt rupte, facute din bucati, fete de usi de la una, scaune de la alta, evacuari cat burlanul, bec airbag aprins in bord si tot felu de traznai.

Diesel exclus, sunt prea vechi, au prea multe sute de mii de km, o sa bagi bani cat nu face si tot un cotet vechi o sa fie care pute a diesel ca e tehnologie veche pe motorina.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Eu am cumparat in aprilie 2022 un E46 318i facelift cu motor N42, pret 1550, masina arata foarte bine in interior iar la exterior au fost mici probleme: aripa spare si aripa fata pe partea dreapta. Problemele de caroserie le-am rezolvat cu 500 de euro, inclusiv un polish, iar la mecanica, am schimbat telescoapele si arcurile fata, bucsele mari de la brate, pompa spalator parbriz, curea accesorii, ulei diferential si bujii adica inca 500 de euro. De atunci schimb de ulei si filtru ulei la 7500km cu Motul x-cess 5w40, iar la 2 schimburi de ulei inlocuiesc si filtrul de aer si polen. Filtrul de benzina il schimb la 30.000, bujiile la fel, iar pe la 40.000 uleiul in diferential.

Nu mi se par cheltuile mari si masina functioneaza impecabil cu un consum de ulei normal, adica undeva la 700-800 ml in 7500km. 

E o vorba: la insuratoare si cumparat de masini, nu se dau sfaturi, tine de noroc. Eu sunt multimit de alegerea facuta.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, IonutP79 said:

Salutare!

Eu am cumparat in aprilie 2022 un E46 318i facelift cu motor N42, pret 1550, masina arata foarte bine in interior iar la exterior au fost mici probleme: aripa spare si aripa fata pe partea dreapta. Problemele de caroserie le-am rezolvat cu 500 de euro, inclusiv un polish, iar la mecanica, am schimbat telescoapele si arcurile fata, bucsele mari de la brate, pompa spalator parbriz, curea accesorii, ulei diferential si bujii adica inca 500 de euro. De atunci schimb de ulei si filtru ulei la 7500km cu Motul x-cess 5w40, iar la 2 schimburi de ulei inlocuiesc si filtrul de aer si polen. Filtrul de benzina il schimb la 30.000, bujiile la fel, iar pe la 40.000 uleiul in diferential.

Nu mi se par cheltuile mari si masina functioneaza impecabil cu un consum de ulei normal, adica undeva la 700-800 ml in 7500km. 

E o vorba: la insuratoare si cumparat de masini, nu se dau sfaturi, tine de noroc. Eu sunt multimit de alegerea facuta.

Salut. Din ce observ ai prins una buna. Sa te bucuri de ea si sa o conduci sanatos iti urez. Mie de asta imi e cel mai frica, sa nu aiba probleme mecanice ca alea estetice le suport pot fi reparate in timp dar cele mecanice daca e problematica si nu a fost întreținută corect mi ar rupe buzunarul cu mai mult decat dau pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut un e46 325xi, rulat 100% in Romania, gaura mare in buget, nu-ti imaginezi. Sigur, masina destul de complicata. Am vandut-o de vreo luna.

Anul trecut, in septembrie, am luat din Germania, un cabrio, 2006, cu bani mai multi decat bugetul tau (dar, pretul justifica faptul ca este cabrio). Super masina.

Ca atare, sfatul meu este sa o cumperi din Germania, nu se compara. Din pacate nu este deloc usor, am cumparat de curand un G30 si am fost usurat sa-l iau de la Tiriac (masina este adusa de ei din Germania) decat sa tooot sun si sa dau mesaje la nemti. Nu este imposibil, trebuie doar sa ai rabdare si insistenta.

 

Link to comment
Share on other sites

Pai și care i șansa să prinzi una buna în România la 1500e?

Am avut și eu e46 318i, cât a fost la mine am schimbat semeringuri supape, ambreiaj și multe altele... Bobine, bujii, etc Într-adevăr cel care auat o de la mine a mers ceva km fără probleme, apoi a vândut o și nu mai știu. Am dat o că o lua rugina, în opinia mea important este sa nu aibă rugină, pana la urma da l dracu de motor ca pui altu și gata, dar cu rugina e complicat... Vorbim de mașini de 20 ani. 

Ce vreau sa spun este ca poți găsi și una în mințile ei dar totuși trebuie ținut cont ca este o mașină veche care inevitabil va mai cere bani. 

"pvsilviu" exact la mașină ta ma refeream într o postare mai sus. 

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Raspunsul este simplu: NU!

Cand am avut 318i n42 acum 10 ani , deci  avea 10 nu 20 de ani masina. Tot a mancat sume considerabile de bani. Aveam pomelnicu scris pe aici. Am și mers cu ea vreo 100.000 km ce-i drept. 

Ca idee daca mergi cu o masină de genul dai pe ea 3000 ea mai mananca 3000 in 2 ani cat o tii. Asta dacă faci singur unele lucruri , adica măcar reviziile. Dar si acolo ai nevoie de spațiu , cunoștințe de mecanică, scule, etc.  

Pe e46 am dat aproape 5000 eur la momentul respectiv (un preț mediu zic eu) , in 4 ani am mai bagat vro 5000 in ea și am dat-o cu 3000. Business , ce să zic. 

Ulterior am avut alt brand faimos , am dat 5000pe ea, am mai bagat 5000 in 4 ani si am dat-o cu 4000 , alt business.

 

Acum mi-am luat una mai nouă (f31) dar am și un trocarici de oras  (1.6 benzină, 2 usi , 2007). Eh masina comuna cu injectie indirectă, un singur catalizator, 2 sonde lambda, suspensie simplă pe spate, fără brizbrizuri a mancat vreo 500 euro /an în întreținere in vro 10.000 km. De fiecare data când m-am urcat în ea a pornit, a mers ok, nu m-a lăsat în drum cum se spune. In schimb, in antichitate, e46 le m-a enervat la culme. Tot timpul era ceva , tot timpul, trebuia facut ceva. Imi aduc aminte si acum cand am plătit 3000 lei o reparatie, a fost un șoc atunci. Acum nu aș mai face așa ceva , dar deh, eram  mai tânăr. 

 

Așadar, alege o mașină comună, eventual un coupe in 2 uși chiar dacă e tractiune față, cu un 1.6,1.8, 2.0 motor simplu  (fără injectie directă, fără turbo fără vvt vanos ) cu roți pe 14-15  , cat mai nouă . Cu așa ceva nu o să stai sub ea , nu o sa aștepti cu saptamanile pe la service sa se mai gândească nea mecanicu ce o avea.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.