Jump to content

Problema e39 525d DDE


Recommended Posts

pana acuma "roger" mi-a fost de cel mai mult ajutor

272381[/snapback]

ma bucur,sincer.la mine nu se mai aprinde ca i-am tras o forja zdravana de nu mai stia nici senzorul ce sa zica :blink: si dupa asta nu s-a mai aprins nici un dde,i s-a mai marit puterea dar tot nu trage in parametrii lui motorul.mai tre sa mai umblu si eu pe la mecanici.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ar mai fi o problema daca cel care a rescris softul original ,dupa cum spui,nu a sters adaptarile facute anterior de DDE atunci sigur iti apar probleme in sistemul de injectie,ar fi bine sa mergi cu ea la specialisti cu adevarati in domeniul soft auto,ai sanse sa distrugi masina .Nu vreau sa te sperii dar este bine sa verifici decat sa repari.
Link to comment
Share on other sites

s-a rezolvat azi :blink:

 

deci acum 2 zile ma duceam la bavaria sa schimb senzoru de la galeria de admisie (apropo acest senzor costa 380 ron la magazin de cartier, 270 ron la filaret si 230 ron la bavaria .. concluzia o trageti voi) si in drum spre bavaria masina a inceput sa-mi traga in pauze .. si la un moment dat a inceput sa mearga foarte prost si sa vibreze puternic. am zis ca nu e adevarat. in fine iau senzoru si ma tarai la tester cu ea sa vad ce are. prima suspiciune era un injector. nu mai intru in detalii. dupa 2 zile de cosmar in care masina parea ca-si da ultima suflare in final am schimbat asa:

 

senzor presiune la galeria de admisie

2 injectoare

filtru de motorina

 

acuma merge perfect :). de dde nici nu mai e vorba dar totusi mai are niste probleme. din cauza chip-ului injectoarele au fost suprasolicitate. mai raman 4 bucati care imi pot ceda origand. dupa toata distractia asta va dau un singur sfat. daca nu va convine cum trage un 525d luati-va un 530d sau un 535d. nu va chip-uiti masina. e pacat de ea

Link to comment
Share on other sites

ca si idee .. a montat injectoru invers si a tinut de furtunu de retur sa nu iasa motorina. si intr-adevar injectoru vechi de exemplu pulveriza prin 2 orificii din cele 5. cel "nou" pulveriza in forma de stea prin toate cele 5 orificii ale injectorului. teoretic cel vechi "mai mergea" ca totusi mai scotea pe undeva dar in practica era un dezastru.

 

[edit] bineinteles ca omu are si tester .. dar mi-a aratat mie ce face si ca nu imi da teapa :blink: un lucru din ce in ce mai rar la altii

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

dap.. deci treaba asta a aparut cam dupa ce ia pus chipu (nu la-m pus eu ci proprietaru dinaintea mea). mi-a confirmat si mecanicu ca injectoarele au fost aproape fierte de la solicitare si ca in final o sa ajung sa le schimb pe toate (asta in timp)

 

chipu e facut de un anonim in zona aia pe energeticienilor unde sunt multe service-uri. dar sincer eu cred ca chipu e o mare prostie. e doar parerea mea personala si nu vreau sa intru in polemici pe topicu asta

Link to comment
Share on other sites

nu am contestat nici o clipa ca un soft modificat prost ar fii cauza problemelor tale.. oricum ma bucur ca le-ai gasit in sfarsit rezolvarea..

te intrebasem cine ti-a facut soft-ul ca sa stim si noi cine mai greseste softurile astea sau pur si simplu habar nu are :blink:

Link to comment
Share on other sites

:)

 

DDE is back.. dar nu pt mult timp pt ca azi am aflat ce se intampla. Dupa ce s-a chinuit pe la nu stiu cate service-uri tovarasu asta de la care am luat eu masina si dupa cat am umblat si eu cu ea in sfarsit am aflat ce are.

 

deci treaba e cam asa .. SI ASTA O SPUN PT CEI CARE POATE OR SA AIBA PROBLEMA ASTA VREODATA, SA GASEASCA AICI SFATURI UTILE, SPER

 

am fost la mecanicu asta recomandat de multa lume si mi-a zis ca neaparat trebuie sa schimb senzoru de la galeria de admisie ca asa ii apare lui pe tester.

 

m-am dus la bavaria sa cumpar senzoru si chiar in drum spre ei mi-a cazut 1 sau 2 injectoare. mi-am facut f multi nervi din clipa aia si daca tot eram acolo am luat senzoru si m-am intors la mecanic. am pus senzoru dar nu mai puteam sa ma dau la masina sa vad daca mai intra dde ca ii picasera injectoarele intre timp :)

 

am rezolvat treaba cu injectoarele si am descoperit o alta masina dintr-o data. era mult mai puternica si chiar am avut surpriza cand am dat a doua sa ma dea pe spate mult mai violent decat inainte. eram fericit :)

 

Chiar inainte sa-i schimb injectoarele ma obligat mecanicu sa schimb si filtrul de motorina. Cand l-am schimbat am aflat ca o-ringu de la senzoru de temperatura, cel care vine pe mijlocul filtrului era ciupit si imi tragea aer pe acolo. Din cauza ca nu gaseam un o-ring pe masura sa aplicat peste el 2-3 straturi de banda cu insertie de teflon pana imi gasesc o-ringu in cauza.

 

Totu bine dar dde a inceput sa intre iar. N-am mai vrut sa scriu asta aici ca eram sigur ca e din cauza o-ringului neetans. si intr-adevar cam asa era. Filtrul de motorina incepuse sa dea pe dinafara motorina un pic cate un pic si imi tragea si aer spre conducta care duce la pompa de inalta presiune.

 

Am rezolvat treaba asta si cand am montat un filtru nou (la doar 1 sap dupa altu nou :) ) am observat ca atunci cand duci cheia pe ultima pozitie pompa din portbagaj pompeaza motorina (repet, fara sa pornesc motoru) iar pompa de inalta presiune la randu ei trage motorina (am pus degetu pe furtunu care duce spre pompa de inalta presiune si intr-adevar tragea ca un aspirator).

 

Am montat filtrul si am lasat cheia in contact pe ultima pozitie si am asteptat sa-si traga aeru afara din instalatie (furtunu care duce spre pompa de inalta presiune este transparent si se vede cum trage bulele de aer). In tot timpu asta dde era aprins pe bord. Dupa ce a dat aeru afara masina a pornit la cheie fara probleme.

 

Azi ca si in orice alta zi am fost nevoit sa ma dau la ea ca ma grabeam si a inceput sa intre dde in orice viteza (in mod normal apare in treapta 3). Am tras pe dreapta si prima banuiala a fost ca poate imi trage aer pe undeva. Am deschis capota si asa era. Furtunu transparent era plin de aer si sorbea la greu sa il dea afara. La un moment dat dupa 1 min am scos cheia si am intors-o din nou si iar a tras aeru pana a iesit tot. Semn ca se adunase f mult cat timp am condus.

 

Cum filtrul era etans mi-a devenit f clar ca undeva pe instalatie am o spartura fina sau ceva. Din momentu asta sunt f linistit fiindca o sa aflu in 2-3 zile ca ma duc la mecanicu meu si luam totu la verificat pana la rezervor inclusiv.

 

Este o problema f ciudata deoarece motoru merge perfect si la tester nu iese nimic.

DDE nu intra nici la forja maxima cand motoru a fost pornit de la rece si a rulat pana in 30 min - 1 ora. Cam dupa timpu asta incepe sa apara.

 

Exista ceva valve pe undeva pe instalatie pana la filtrul de motorina la care ar trebui sa ma uit mai intai? :blink:

Link to comment
Share on other sites

mai am de mentionat ceva.

 

azi cand am tras masina pe dreapta am fost nevoit sa fac asta doarece eu cand resetez dde-u opresc motoru in mers si il pornesc imediat din nou .. dar de data asta nu a mai vrut sa porneasca :blink:

 

exact asta au patit toti cei care au avut problema mea. nu se mai alimenta cu motorina deoarece le murise pompa din rezervor.

 

la mine pompa merge

 

dupa ce am lasat-o sa dea aeru afara a pornit imediat la prima cheie. am luat-o imediat la ture intentionat si am schimbat numai in 4000 si nu a mai intrat deloc.

 

repet ... masina imi trage aer pe instalatia de alimentare (pana in filtrul de motorina) :) ... ce ar putea sa aiba?????

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Am citit cu atentie postul tau de mai sus, intrucat simptome legate de oprit motorul desi avea motorina am vazut si la a mea...de obicei in intersectie :blink: Pentru prima oara mi s-a aprins DDE in bord cand, dupa o noua oprire neprevazuta, am facut plinul ochi cu o canistra si am pus contactul. Furtunul ala transparent era plin de bule de aer, si cand incercam sa pornesc motorul aparea martorul DDE in bord. Am lasat-o pe contact pana au disparut bulele si a pornit.

Bun, pana aici clar, am banuit pompa secundara de motorina. Nu stiu daca asta moare subit sau nu, ca n-am mai lasat masina sub 15 litri.

Insa am mai descoperit o hiba: unul din furtunele care intra/pleaca din filtrul de motorina (nu ala transparent) era gaurit si mi se scurgea motorina sub masina. Destul de mult, as spune, ca erau pete mari sub ea a doua zi...

Am schimbat cu alt furtun (2 lei am dat pe el :) ) si n-am mai avut niciodata aer pe instalatie, si nici probleme.

 

Concluzia ar fi ca, avand masini similare -tot e39 diesel am si eu- si martorul DDE a aparut la amandoi numai cand aveam aer in furtunul ala transparent, ori pompa secundara e dusa, ori masina ta are vreun furtun de pe traseul de motorina intepat...

Link to comment
Share on other sites

tot la pete sub masina ma gandeam si eu. acuma cand o sa cobor o sa ma uit.

 

toata lumea vorbeste de cele 3 pompe, cea din rezervor + pompa de sub scaunul soferului + pompa de inalta presiune.

 

altii spun ca ar fi de fapt doua pompe si nu 3 :blink:

 

la care pompa te referi ca ar fi pompa secundara? unde o gasesc pe realoem... ca nu gasesc decat 2 pompe.. cea de inalta presiune si cea din portbagaj

Link to comment
Share on other sites

azi am analizat tot. exista 3 pompe :blink:

 

nu am scurgeri dar in schimb pompa din rezervor e moarta. practic pompa secundara ma mai tine in viata. din pacate nu face tot timpu fata la solicitari singura si din cauza asta imi intra dde.

 

pompa din rezervor s-a testat in felul urmator:

 

odata s-a deconectat furtunu de alimentare si s-a montat altu care se ducea intr-o sticla. bineinteles ca nu baga nimic

al doilea test a fost cu voltmeter-u .. la fel .. moarta

 

solutia pana la urma a fost ca la toti ceilalti .. adica pompa din rezervor pica la 150 mii km

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

azi am analizat tot. exista 3 pompe :)

 

nu am scurgeri dar in schimb pompa din rezervor e moarta. practic pompa secundara ma mai tine in viata. din pacate nu face tot timpu fata la solicitari singura si din cauza asta imi intra dde.

 

pompa din rezervor s-a testat in felul urmator:

 

odata s-a deconectat furtunu de alimentare si s-a montat altu care se ducea intr-o sticla. bineinteles ca nu baga nimic

al doilea test a fost cu voltmeter-u .. la fel .. moarta

 

solutia pana la urma a fost ca la toti ceilalti .. adica pompa din rezervor pica la 150 mii km

:)

284364[/snapback]

 

 

sper sa-i fi dat de cap .... si eu imi doream seria 5 ..dar cred ca mai stau la 3 . :blink:

Link to comment
Share on other sites

mda... am luat pompa din rezervor ieri de la filaret si am montat-o la un prieten, cel care initial imi descoperise ca nu merge. totul ok .. pompa noua functioneaza perfect. acuma masina porneste la cheie imediat si nu mai imi fac griji ca mi se opreste motoru in mers :blink: cum mai pateam uneori. Alte ori eram obligat sa trag pe dreapta si sa astept cu cheia in contact, fara sa opresc motoru sa-si dea aeru afara, altfel nu mai pornea.

 

Ieri am vrut sa testez masina dar nu am avut unde ca era trafic infernal si mie imi trebuia sa merg cu minim 120 km/h

 

Azi am avut ocazia de mai multe ori si chiar in oras. Ca de obicei in prima jumatate de ora, indiferent de forja nu-mi apare DDE. La nici o juma de ora ma trezesc la un stop prin baneasa cu un 335i in fata mea :) (nu stiu daca are relevanta) si ma gandeam ca o sa plece in forta cand se face verde. Ok deci a plecat in forta cum era de asteptat si eram curios cat de rau o sa mi-o iau.. in fine .. am schimbat normal nu am fortat masina .. cam la 4000 rpm max .. si surpriza .. intr-a treia mi-a aparut iar problema. Dupa asta mi-a mai aparut azi de cateva ori.

 

Deci nu s-a rezolvat problema asta in special ci alta problema (la pornire si la alimentare) ..

 

M-am saturat sa tot postez aici si imi doresc sa vin ziua in care o sa cer inchiderea topicului.

 

Se pare ca e o problema cu turbina... e posibil oare? (cica are depuneri pe ea).. si ma gandesc .. poate sa aiba legatura cu dde-u asta nesuferit?

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

mda... am luat pompa din rezervor ieri de la filaret si am montat-o la un prieten, cel care initial imi descoperise ca nu merge. totul ok .. pompa noua functioneaza perfect. acuma masina porneste la cheie imediat si nu mai imi fac griji ca mi se opreste motoru in mers  :blink: cum mai pateam uneori. Alte ori eram obligat sa trag pe dreapta si sa astept cu cheia in contact, fara sa opresc motoru sa-si dea aeru afara, altfel nu mai pornea.

 

Ieri am vrut sa testez masina dar nu am avut unde ca era trafic infernal si mie imi trebuia sa merg cu minim 120 km/h

 

Azi am avut ocazia de mai multe ori si chiar in oras. Ca de obicei in prima jumatate de ora, indiferent de forja nu-mi apare DDE. La nici o juma de ora ma trezesc la un stop prin baneasa cu un 335i in fata mea :) (nu stiu daca are relevanta) si ma gandeam ca o sa plece in forta cand se face verde. Ok deci a plecat in forta cum era de asteptat si eram curios cat de rau o sa mi-o iau.. in fine .. am schimbat normal nu am fortat masina .. cam la 4000 rpm max .. si surpriza .. intr-a treia mi-a aparut iar problema. Dupa asta mi-a mai aparut azi de cateva ori.

 

Deci nu s-a rezolvat problema asta in special ci alta problema (la pornire si la alimentare) ..

 

M-am saturat sa tot postez aici si imi doresc sa vin ziua in care o sa cer inchiderea topicului.

 

Se pare ca e o problema cu turbina... e posibil oare? (cica are depuneri pe ea).. si ma gandesc .. poate sa aiba legatura cu dde-u asta nesuferit?

285760[/snapback]

eu iti recomand sa te duci unde am fost si eu cu masina cand incepuse sa-mi trepideze , ai aici adresa lor http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=21144&hl=

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.