Jump to content

BMW e92 318i - N43B20A


Alex.Mihai.10

Recommended Posts

Senzorul nox e foarte important la motoarele astea. Fara el masina pierde adaptările de conbustibil s8 incepe sa mearga rau, sa dea rateuri si sa consume mult.

As incepe orin schimbarea senzorului nox urmata de o stergere a tuturor erorilor si neaparat o resetare a adaptarilor motorului.

Daca merge ok dupa operatiune, neaparat facuta o desulfare pe autostrada. 130km/h in viteza a 4-a timp de 20 30 minute. Posibil mai mult daca e foarte contaminat catalizatorul de nox.

Desulfarea ar trebui făcută cu testerul conectat pentru a monitoriza valorile de sulf din catalizator. Trebuie sa scada sub 200mg.

Sansele sunt ca problema sa nu fie doar de la senzorul nox, dar fara el functional e imposibil sa afli daca rateurile sunt de la injectoare.

Daca tot apar rateuri dupa ce am zis mai sus, poti sa incepi sa te uiti la injectoare, bobine si bujii sau distributie.

Senzorul de nivel de ulei trebuie si ala schimbat.

Mai ai o eroare acolo legata de curent, trebuie investigata si aia. Daca bateria e slaba o sa ai tot felul de comportamente ciudate.

Daca pui baterie noua trebuie codata si inregistrata tot din tester altfel o faci praf in scurt timp.

Ai si noste erori de senzori lambda dar alea de regula nu sunt de la senzori in sine. Posibil sa dispara o data ce pui senzor nox functional.

 

Senzorul nox tre sa fie nou si original. Aftermarket sau sh sunt gunoaie.

 

P.S. pare ca ai nimerit o duda de masina. Daca te decizi sa bagi banii in ea sa o repari, o sa te coste niste mii de euro daca tre sa ii faci "toate alea" necesare unui N43 chinuit.

Inainte sa bagi bani in motorul asta, verifica-i axele cu came si distributia. Vezi ce uzura are motorul, ca eu sunt in situatia in care am "pus la punct" un motor care in momentul de fata merge perfect după ce am schimbat toate cele dar are axele si lagarele zgariate si trebuie sa decid daca schimb chiulasa cu tot cu axe sau schimb motorul cu totul.

Tot asa cu mecanici care s-au priceput de numa am devenit expert. Au avut nspe ocazii sa imi spuna despre uzura respectiva dar nu au facut-o si am tot investit într-un motor care e oricum pe moarte.

Ieseam mai ieftin daca schimbam motorul din prima. Acuma ii dau talpa pana crapa.

Daca poti cauta-mi postarile si invata din prostia mea.

 

Edited by Nym
Extra info
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Nym said:

Senzorul nox e foarte important la motoarele astea. Fara el masina pierde adaptările de conbustibil s8 incepe sa mearga rau, sa dea rateuri si sa consume mult.

As incepe orin schimbarea senzorului nox urmata de o stergere a tuturor erorilor si neaparat o resetare a adaptarilor motorului.

Daca merge ok dupa operatiune, neaparat facuta o desulfare pe autostrada. 130km/h in viteza a 4-a timp de 20 30 minute. Posibil mai mult daca e foarte contaminat catalizatorul de nox.

Desulfarea ar trebui făcută cu testerul conectat pentru a monitoriza valorile de sulf din catalizator. Trebuie sa scada sub 200mg.

Sansele sunt ca problema sa nu fie doar de la senzorul nox, dar fara el functional e imposibil sa afli daca rateurile sunt de la injectoare.

Daca tot apar rateuri dupa ce am zis mai sus, poti sa incepi sa te uiti la injectoare, bobine si bujii sau distributie.

Senzorul de nivel de ulei trebuie si ala schimbat.

Mai ai o eroare acolo legata de curent, trebuie investigata si aia. Daca bateria e slaba o sa ai tot felul de comportamente ciudate.

Daca pui baterie noua trebuie codata si inregistrata tot din tester altfel o faci praf in scurt timp.

Ai si noste erori de senzori lambda dar alea de regula nu sunt de la senzori in sine. Posibil sa dispara o data ce pui senzor nox functional.

 

Senzorul nox tre sa fie nou si original. Aftermarket sau sh sunt gunoaie.

 

P.S. pare ca ai nimerit o duda de masina. Daca te decizi sa bagi banii in ea sa o repari, o sa te coste niste mii de euro daca tre sa ii faci "toate alea" necesare unui N43 chinuit.

Inainte sa bagi bani in motorul asta, verifica-i axele cu came si distributia. Vezi ce uzura are motorul, ca eu sunt in situatia in care am "pus la punct" un motor care in momentul de fata merge perfect după ce am schimbat toate cele dar are axele si lagarele zgariate si trebuie sa decid daca schimb chiulasa cu tot cu axe sau schimb motorul cu totul.

Tot asa cu mecanici care s-au priceput de numa am devenit expert. Au avut nspe ocazii sa imi spuna despre uzura respectiva dar nu au facut-o si am tot investit într-un motor care e oricum pe moarte.

Ieseam mai ieftin daca schimbam motorul din prima. Acuma ii dau talpa pana crapa.

Daca poti cauta-mi postarile si invata din prostia mea.

 

Masina o am de 4 ani, n-am cumparat-o ieri. Distributia i-am facut-o cand am cumparat-o. De verificat axe cu came si ce mai zici tu, n-are cine, 95% dintre mecanici sunt habarnisti pe motorul ăsta, nu stiu nici la ce sa se uite, nici nu-i intereseaza si cum zici si tu si altii ca e plin de habarnisti nici nu as avea incredere in parerea lor! Eu asta caut aici, un mecanic/pasionat ce stie sa o repare, ca de idei si păreri e plin pe grupuri... Desi imi place masina, e E92, culoare dark grey, pachet M, capotaM , masina e nava pe langa altele de anul ei, evacuare dubla Akrapovic cu sunet gros, raw - nu E90-u' ăla clasic de zici că-i logan.... dupa ce o repar o voi vinde! La ce-mi spui tu ca ai bagat in a ta, ce costuri de mentenanță sunt iti luai o cu totul alta masina, tot BMW mult mai noua - deci bad business

Edited by SBA85
Link to comment
Share on other sites

Stiu. Am luat E92-ul sa il tin si sa mi-l fac ca nou pt ca e visul meu. Nu mi-a parut rau sa investesc in el pana am aflat de buba. Al meu e full stock asa cum mi l-am dorit si nici nu va vedea vreo modificare, tuning sau aftermarket stuff pe ea. Acuma sa vedem cat rezista motorul ca sa pot lua altul. De vreun an de la minunata veste il tot muncesc si nu da semne ca cedeaza. Am facut cam 40mii km cu el si inca alearga bine. Doar ca iarna se aud axurile cum tacane.

I-am gasit o chiulasa completa sh dar nu prea vad elan de la mecanici sa se bage la operatiune si mi-e ca le-o dau pe mana si or sa o faca asa in sila, rezultatele nu vor fi conform asteptarilor si vor fi alti bani aruncati...

Asa mai am un motor cu 30mii km care pare promițător si ma gandesc sa il iau pe ala cand crapa asta.

Cert e ca masina de la mine nu mai pleaca. Imi e prea draga.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Nym said:

Stiu. Am luat E92-ul sa il tin si sa mi-l fac ca nou pt ca e visul meu. Nu mi-a parut rau sa investesc in el pana am aflat de buba. Al meu e full stock asa cum mi l-am dorit si nici nu va vedea vreo modificare, tuning sau aftermarket stuff pe ea. Acuma sa vedem cat rezista motorul ca sa pot lua altul. De vreun an de la minunata veste il tot muncesc si nu da semne ca cedeaza. Am facut cam 40mii km cu el si inca alearga bine. Doar ca iarna se aud axurile cum tacane.

I-am gasit o chiulasa completa sh dar nu prea vad elan de la mecanici sa se bage la operatiune si mi-e ca le-o dau pe mana si or sa o faca asa in sila, rezultatele nu vor fi conform asteptarilor si vor fi alti bani aruncati...

Asa mai am un motor cu 30mii km care pare promițător si ma gandesc sa il iau pe ala cand crapa asta.

Cert e ca masina de la mine nu mai pleaca. Imi e prea draga.

Tot la mecanici ajungem cu  discutia si asta nu-mi convine nici mie, pur si simplu dupa ultimul episod mi s-a luat! Si era un service cu recenzii bune...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.