Jump to content

Se aprinde un bec de avertizare la bord


Recommended Posts

Stie cineva ce vrea sa avertizeze becul asta? Mesajul din manual nu e atat de convingator, daca a mai avut cineva problema asta sau se pricepe...

271031[/snapback]

 

 

hehehe,,,Welcome to the club ...

Asa a fost si primul meu post ...acum cateva luni ... :blink:

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva ce vrea sa avertizeze becul asta? Mesajul din manual nu e atat de convingator, daca a mai avut cineva problema asta sau se pricepe...

271031[/snapback]

 

Ai probleme cu debitmetrul; iti sugerez un test f simplu: motorul la relanti, turezi la maxim (pana "taie"), dupa care dai drumul la pedala; daca indicatorul de turatii revine la pozitia de relanti FARA sa aibe nici o oscilare, debitmetrul este ok! Daca are o coborare (cat de usoara) sub relanti si apoi urca la relanti, este terminat. Inclin sa cred ca am dreptate cu debitmetrul, fa testul acesta si spune-ne si noua cum s-a comportat.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

atata timp cat motorul merge rotund si nu da in nas, probabil ai alimentat cu carburant prost sau necorespunzator si sonda a "mirosit" ca ceva nu e ok..cam 80% din cazuri sunt de la carburant (lukoil, petrom, agip) si apare un fault sporadic..cu un tester se rezolva sau se va stinge singur..
Link to comment
Share on other sites

Daca motorul este turat pe loc se poate deteriora cutia de viteze steptronic ca urmare a cresterii presiunii uleiului in cutie. Ca urmare ambreiajele se pot uza prematur sau se pot deteriora.

 

Conform recomandarilor BMW, cu levierul in pozitia "P" turatiile maxime permise sunt :

2500 rpm - maxim 15 minute

3000 rpm - maxim 60 secunde

5000 rpm - maxim 1,2 secunde

 

Ar trebui sa nu se depaseasca aceste intervale. Nici macar cand se face masurarea noxelor la ITP, unde baietii au tendinta de a accelera exagerat motoarele.

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva ce vrea sa avertizeze becul asta? Mesajul din manual nu e atat de convingator, daca a mai avut cineva problema asta sau se pricepe...

271031[/snapback]

 

 

Greu de spus fara un tester, motivele pot fi multe.

Debitmetrul este putin probabil sa fie defect, iar de verificat se verifica cu un tester sau cel mai bine cu un osciloscop.

Link to comment
Share on other sites

Daca motorul este turat pe loc se poate deteriora cutia de viteze steptronic ca urmare a cresterii presiunii uleiului in cutie. Ca urmare ambreiajele se pot uza prematur sau se pot deteriora.

 

Conform recomandarilor BMW, cu levierul in pozitia "P" turatiile maxime permise sunt :

2500 rpm  - maxim 15 minute

3000 rpm  - maxim 60 secunde

5000 rpm  - maxim 1,2 secunde

Ar trebui sa nu se depaseasca aceste intervale. Nici macar cand se face masurarea noxelor la ITP, unde baietii au tendinta de a accelera exagerat motoarele.

271313[/snapback]

 

 

In cazul acesta este OK, nu este vorba nici de 0,5 secunde la ce am scris mai sus. Practic dai o talpa si lasi acul sa "cada" spre relanti. Multumesc pt raspuns, cat despre ITP.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Greu de spus fara un tester, motivele pot fi multe.

Debitmetrul este putin probabil sa fie defect, iar de verificat se verifica cu un tester sau cel mai bine cu un osciloscop.

271341[/snapback]

 

Eu am sugerat un test ingineresc "pe genunchi", furat de la un director de service, nicidecum conceptie proprie. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am facut testu cu acceleratu' la max.. Nu coboara turatia sub relanti, ba chiar se opreste putin deasupra lui si apoi coboara la nivelul relantiului. Apropo, am observat ca scade cam greu turatia (cam 2 sec i-a luat sa ajunga de la 5500 la 800rpm), e normal? Am fost si la tester ieri si mi-a zis ca nu are rost sa fac testu (probabil ca se grabeau sa plece acasa) si ca e foarte probabil sa fie de la benzina proasta. O sa insist totusi sa il fac maine.
Link to comment
Share on other sites

Am facut testu cu acceleratu' la max.. Nu coboara turatia sub relanti, ba chiar se opreste putin deasupra lui si apoi coboara la nivelul relantiului. Apropo, am observat ca scade cam greu turatia (cam 2 sec i-a luat sa ajunga de la 5500 la 800rpm), e normal? Am fost si la tester ieri si mi-a zis ca nu are rost sa fac testu (probabil ca se grabeau sa plece acasa) si ca e foarte probabil sa fie de la benzina proasta. O sa insist totusi sa il fac maine.

271649[/snapback]

 

Dupa cum descrii comportamentul la acel "test", asa cum a sugerat si Bavaria, nu este debitmetrul, insista pentru tester. Cat despre reducerea de la 5500 la 800, turometrul nu este Vu-Meter, deci ai si tu rabdare cu el.... Bafta!

Link to comment
Share on other sites

...Cat despre reducerea de la 5500 la 800, turometrul nu este Vu-Meter, deci ai si tu rabdare cu el.... Bafta!

 

Eh.. daca ar fi coborat doar acul atat de greu, nu mai intrebam, problema e ca si turatia revine greu. Poate nici asta nu e o problema, doar ca eu compar timpul asta cu cel de la fosta masina, care era diesel si-avea si cip tuning..

 

btw.. stiti vreun loc unde pot sa fac testu, si unde rezultatul lui sa se apropie cat mai mult de adevar?

Link to comment
Share on other sites

Scaderea lenta a turatiei este o facilitate, nu un defect.

Se urmareste prin asta ca tranzitia de la regimul de sarcina la cel de relanti sa se faca frumos, fara caderi, variatii de turatie si tremuraturi.

Link to comment
Share on other sites

defineste "diferite testere"...

am avut si eu martorul de check engine aprins...uite ce am facut:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...ndpost&p=271920

 

LE: valva PCV nu cred ca iese la tester, si ea duce aerul in motor, deci degeaba functioneaza debitmetrul cum trebuie, daca valva trage aer fals....

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.