Jump to content

Temperatura antigel 100 grade Celsius


Recommended Posts

Salut !

Mașina în cauză este un BMW E93 M57 din 2009. Temperatura de afară este de 20 de grade cu soare.

Temperatura lichidului de racire daca conduc linistit cu viteza constanta este de 90 de grade, daca incep sa accelerez si am perioade de condus mai talpa 3-4k rpm ajunge la 100 de grade. Dupa ce merg 5 minute si in mod constant revine la 90 de grade, termocupla functioneaza constant cu AC-ul pornit. De asemenea, am observat că dacă mașina circulă prin trafic temperatura lichidului de răcire crește ușor până la 92-98. Este acest comportament normal în comparație cu temperatura de afară? Cred ca vara va fi mai rau la 35-40 de grade.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, FiveThreeFive said:

Dpf-ul a fost dat jos si verificat si este activ pe masina. Nu am zis niciodată ca ar fi anulat 100% doar nu își făcea regenerari din cauza unei erori de air tube monitoring. Dpf-ul se afla fizic si este activ 

Link to comment
Share on other sites

Io cred ca ar trebui sa stea la 100, da sa nu spun prostii așteptăm o părere mai avizată. 

Cred ca sunt 2 termostate da iar sper sa nu spun prostii,,,e un simtom ca unul din ele trebuie schimbat, parca citisem la un moment dat, dar nu mai țin minte exact.

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Robert_e93_325 said:

Dpf-ul a fost dat jos si verificat si este activ pe masina. Nu am zis niciodată ca ar fi anulat 100% doar nu își făcea regenerari din cauza unei erori de air tube monitoring. Dpf-ul se afla fizic si este activ

Citez din topicul deschis deja acum cateva zila cand ti s-a spus ce este corect si echitabil..:

"Masina pretinde ca are dpf off (dpf-ul este fizic insa nu stiu daca este 100% golit), softul pe ista cere mereu requested si are niste parametrii ciudati in spate care se schimba random iar tevile sunt negre (asa am cumparat masina).

......

chiar daca am alergat-o se regla rapid la 90 grade, in schimb nu stiu daca are legatura cu chestia asta sau e alta problema masina a inceput de ceva timp sa nu mai traga la fel in unele momente si sa dea si putin fum negru si am observat ca intercoolerul avea transpiratii.."

Ca sa lamurim o chestiune de la inceput.. nu exista motor cu DPF si cu teava neagra. Pur si simplu nu exista.

Exista in schimb DPF (carcasa golita) la interior. Exista fagure crapat.. exista si alte tehnici care nu trebuie sa fie publice.. pentru ca nu e echitabil.

Masina chiar daca ai luat-o asa trebuie sa i se puna DPFul la loc.

Apoi, eu am o masina cu multi km. si as putea presupune ca daca tu ai vazut fum in spate inseamna ca motorul are ceva. Pentru ca la modelul ce il am eu.. nu scoate fum, chiar daca e masina de prin 2005 cand nu erau montate DPFuri.

Pe de alta oarte nu se intelege, de ce ai facut alt post schimband oarecum topicul. Primul topic ce avea (fara suparare..)?

Nu se mai strange furtunul prin care trece antigelul?..

Foarte probabil multi se vor abtine sa dea sfaturi si solutii cand stiu ca pe strada circula o masina avand modificat sistemul anti-poluare..

A, si pentru faptul ca da fum.. probabil montarea unui filtru DPF nu ii va face bine DPFului. Il va umple foarte repede.. Distantele scurte o sa ii scurteze viata si mai mult.

Eu nu am scris ca sa te supar ci am scris cum trebuie procedat. Noua ne place marca ..dar nu ca sa matrasim, ca sa treaca-mearga..

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, bimmer90f30 said:

Citez din topicul deschis deja acum cateva zila cand ti s-a spus ce este corect si echitabil..:

"Masina pretinde ca are dpf off (dpf-ul este fizic insa nu stiu daca este 100% golit), softul pe ista cere mereu requested si are niste parametrii ciudati in spate care se schimba random iar tevile sunt negre (asa am cumparat masina).

......

chiar daca am alergat-o se regla rapid la 90 grade, in schimb nu stiu daca are legatura cu chestia asta sau e alta problema masina a inceput de ceva timp sa nu mai traga la fel in unele momente si sa dea si putin fum negru si am observat ca intercoolerul avea transpiratii.."

Ca sa lamurim o chestiune de la inceput.. nu exista motor cu DPF si cu teava neagra. Pur si simplu nu exista.

Exista in schimb DPF (carcasa golita) la interior. Exista fagure crapat.. exista si alte tehnici care nu trebuie sa fie publice.. pentru ca nu e echitabil.

Masina chiar daca ai luat-o asa trebuie sa i se puna DPFul la loc.

Apoi, eu am o masina cu multi km. si as putea presupune ca daca tu ai vazut fum in spate inseamna ca motorul are ceva. Pentru ca la modelul ce il am eu.. nu scoate fum, chiar daca e masina de prin 2005 cand nu erau montate DPFuri.

Pe de alta oarte nu se intelege, de ce ai facut alt post schimband oarecum topicul. Primul topic ce avea (fara suparare..)?

Nu se mai strange furtunul prin care trece antigelul?..

Foarte probabil multi se vor abtine sa dea sfaturi si solutii cand stiu ca pe strada circula o masina avand modificat sistemul anti-poluare..

A, si pentru faptul ca da fum.. probabil montarea unui filtru DPF nu ii va face bine DPFului. Il va umple foarte repede.. Distantele scurte o sa ii scurteze viata si mai mult.

Eu nu am scris ca sa te supar ci am scris cum trebuie procedat. Noua ne place marca ..dar nu ca sa matrasim, ca sa treaca-mearga..

 

Salut 

Am înțeles situația da, am creat alt topic pentru ca furtunele nu se mai strâng. Problema a fost rezolvata, capacul, acel buson de la vasul de expansiune de antigel a fost schimbat pe original si acum nu se mai întâmplă asta deloc. Cel vechi nu mai deschidea presiunea cel mai probabil. De exemplu in dimineața aceasta temperatura antigelului a stat in 88-89 la un drum constant, ma gândesc când ii dai redline si e foarte cald afara ca e oarecum normal sa se ducă in 100 si apoi sa se regleze. Nu am vrut sa supăr pe nimeni, eu am cumparat masina cu vorbele proprietarului: masina are dpf activ si stage 1. Țevile nu sunt negre mereu, dar câteodată in subturatie da fum negru, o alta problema (am avut intercoolerul spart putin si a fost schimbat), dar ma gândesc ca in trecut masina mi-a făcut de 2 ori o schema si nu mai tragea având eroarea de air tube monitoring care rezulta ca ar avea ceva pierdere de aer posibil pe la ceva vacuum-uri. De asta se si explica fumul putin negru doar la subturatie pentru ca nu se face amestecul de aer-combustibil corect si apare si lagul la turbo. Cat despre egr, egr-ul este pe masina fizic la fel si termostatul, masina se incalzeste imediat așadar egr-ul nu este anulat, iar despre dpf am prieten cu dpf activ care are țevile negre putin, de asta am si întrebat daca as fi fost convins de prima oara ca masina îl are anulat nu as fi cautat aici. De asemenea, a fost dat si verificat si nu e topit sau golit. Mulțumesc si pare rau daca am supărat ! ☺️

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Robert_e93_325 said:

De asta se si explica fumul putin negru doar la subturatie pentru ca nu se face amestecul de aer-combustibil corect si apare si lagul la turbo. Cat despre egr, egr-ul este pe masina fizic

Deci tot nu ai inteles ca DPFul E PRECUM UN DOP, de el nu trec decat gaze curate sau curatate, INDIFERENT de regim?

😁 😁

Nu se deschide nimic in el sa treaca asa putin fum ca motorul sau soferul merge subturat.. 😁

..daca si subturat da fum, atunci dieselul ce fum scoate turat.. 😂

sau la tine e invers ca la toate celelalte dieseluri?? ..pentru ca are filtrul DPF in toate mintile..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, bimmer90f30 said:

Deci tot nu ai inteles ca DPFul E PRECUM UN DOP, de el nu trec decat gaze curate sau curatate, INDIFERENT de regim?

😁 😁

Nu se deschide nimic in el sa treaca asa putin fum ca motorul sau soferul merge subturat.. 😁

..daca si subturat da fum, atunci dieselul ce fum scoate turat.. 😂

Nu nu, turat nu da absolut gram, de asemenea nici la pornire dimineața nu scoate nimic. Am înțeles ideea ta. Sincer nu stiu ce sa mai zic. O sa investighez in alta parte. Mulțumesc! 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Robert_e93_325 said:

Nu nu, turat nu da absolut gram, de asemenea nici la pornire dimineața nu scoate nimic. Am înțeles ideea ta. Sincer nu stiu ce sa mai zic. O sa investighez in alta parte. Mulțumesc! 

Ce sa zic, nu trebuie decat sa imbunatatim logica in privinta noxelor..

Inca o data, daca filtru e fisura sau are alte daune trebuie reparat.

Daca aia a fost cu furtunul sugrumat.. ai schimbat busonul.. dai inainte.. ca acuma merge din nou. Probabil mergi tu mai tare si de aceea se ridoca si temperatura la antigel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ce sa zic, nu trebuie decat sa imbunatatim logica in privinta noxelor..

Inca o data, daca filtru e fisura sau are alte daune trebuie reparat.

Daca aia a fost cu furtunul sugrumat.. ai schimbat busonul.. dai inainte.. ca acuma merge din nou. Probabil mergi tu mai tare si de aceea se ridoca si temperatura la antigel.

Inseamna sigur ca si prietenul acela are probleme la dpf sigur daca e asa, ca el in are activ 100% din soft si are puțin țevile negre, inseamna care o fisura in el mai mult ca sigur, iar despre al meu o sa îl dau jos de tot la altcineva sa verifice, cel la care am fost a zis ca nu e topit si activ cand a desfăcut dar nu l-a dat jos de tot. 

 

Mulțumesc de răspunsuri si de lămuriri si încă o data îmi cer scuze daca am deranjat. O zi frumoasa ☺️

Link to comment
Share on other sites

Pe logica prezentata cu insistenta mai sus, in familie mai este un BMW cu filtru DPF si are teava ruginita pe interior, la sudurile din teava.. Un dram de fum nu are pe ea. 

O fi stricat motoru ca nu are depunere de fum pe teava!? Porneste in fiecare zi, e condus in fiecare zi si e intretinut de mine.

Eu zic ca a mea nu are nimic pe cand cele care au fum depus pe teava au ceva probleme la evacuare.      Una, doua, trei, o suta - nu conteaza.

Pot sa oun poze pentru evidenta.

Si stii ce e interesant? Ca si aia care zic ce zic despre filtrele astea DPF sunt cei care stiu si le cunosc functionarea, sunt de aceiasi parere cu a mea...

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca  dacă cauți bine găsești și răspunsul, s a discutat pe forum despre termostate, io zic ca tre sa urce si sa stea la 100,,,din ce țin io minte bineînțeles.

În rest...tu stii daca ai sau nu ai dpf etc, fiecare isi asuma etc, probabil sfaturi nu vei primi, dar informatie este destula pe forum numa sa îți dai interesul sa citești, poti face un efort sa cauti zic,,, in rest, bine ar fi sa poluam mai putin,,eu personal am trecut pe benzina.

Ce e clar e ca acul ala nu tre sa oscileze 90-100-90...Și mai clar, mașina o repari la mecanic nu pe forum,,,

 

Edited by Lospaa
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.