Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Lin power distribution box


Recommended Posts

Salut băieți 

am scanat mașina (x3 g01 20i din 10.2019) 

și am găsit două erori 

1 . Lin power distribution box incorect version installed D90D69

2 .general conector A not connected ( asta pe cârlig ) 

mașina are cârlig retrofit din fabrică 

ideea e ca nu știu de unde sa încep 

am fost la o diagnoză dar dar încă nu e clar ce și cum . 
voi ce părere aveți ?  

Link to comment
Share on other sites

Am căutat după seria de caroserie și îmi dă 2 două coduri 

61358795479 (78) 

am scanat în seara asta cu ISTA+ , am făcut un test plan și primul lucru care îl zice e ca trebuie recodat modulul 

Problema e ca nu găsesc pe nimeni în zonă să mă ajute să îl reprogrameze 🙄

Link to comment
Share on other sites

carligul tau manual a fost retrofit si a fost instalat fara inlocuirea panoului de sigurante din portbagaj.

panoul se schimba pentru ca cel pentru carlig are un modul LIN care controleaza circuitul 12V permanent prezent pe priza carligului.

Acest 12v permanent (KL.30B) este folosit de rulotele care au baterie proprie sa se incarce cand masina este in mers din alternatorul masinii.

Daca nu se schimba panoul de sigurante, se poate coda in BDC sa ramana pe varianta fara LINbus, eroarea nu va mai fi prezenta iar circuitul pentru rulota trebuie conectat printr-un releu la 30B pe o siguranta de 30Amp, releu comandat de KL.15 (contact).

Eroarea respectiva nu influenteaza cu nimic functionalitatea carligului sau a masinii.

 

15 hours ago, bimmer90f30 said:

modulul LIN este chiar pe panoul de sigurante, acea cutie alba pe care o vezi in poza, doar ca lui ii trebuie cea cu 2 circuite, in standard are doar unul.

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, neo_andersson said:

carligul tau manual a fost retrofit si a fost instalat fara inlocuirea panoului de sigurante din portbagaj.

panoul se schimba pentru ca cel pentru carlig are un modul LIN care controleaza circuitul 12V permanent prezent pe priza carligului.

Acest 12v permanent (KL.30B) este folosit de rulotele care au baterie proprie sa se incarce cand masina este in mers din alternatorul masinii.

Daca nu se schimba panoul de sigurante, se poate coda in BDC sa ramana pe varianta fara LINbus, eroarea nu va mai fi prezenta iar circuitul pentru rulota trebuie conectat printr-un releu la 30B pe o siguranta de 30Amp, releu comandat de KL.15 (contact).

Eroarea respectiva nu influenteaza cu nimic functionalitatea carligului sau a masinii.

 

@Bmwbreda ai primit cel mai bun raspuns de la cel mai bun din cati sunt pe acest forum.

Cat despre codare, poate tasare unul altul.. pe aici..

(prin raspunsul primit ma tenteaza si pe mine sa-i pun carlig..)

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.