Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Problemă mod sleep


Recommended Posts

Am o mică nedumerire:cum pot scoate mașina din modul sleep pt.a o porni?Am o cheie care nu emite,deci nu pot închide deschide cu ea.Am descuiat mașina cu lamela,am pus cheia lângă coloana volan dar mașina nu schitează nimic,rămâne în sleep mode.Dacă descui din cheia bună ,îndepărtez cheia de mașină și apropii cheia defectă de coloana ,mașina pornește.Mă interesează dacă e vreo metodă de a porni mașina cu cheia defectă în cazul pierderii cheii bune.

Link to comment
Share on other sites

Cheia care nu emite de unde stii ca e defecta? Adica, cum s-a stricat?

Despre ce masina e vorba?

Are baterie ce trebuie sa i se inlocuiasca bateria cheia aceea? Banuiesc ca, cheia presupus defecta e descarcata .. cum e "firesc" mai nou la BMW. Iar cheia trebuie sa i se schimbe batwria cul alta CR2030. Corect?

Daca e asa, cumpara de la BMW o baterie, schimba-i bateria ca .. nici la mine nu mai recunostea cheia cu baterie noua Varta schimbata. Am luat de la dealer si a pornir motorul. Era cat pe ce sa trebuiasca sa platesc pe altii (la acelasi dealer) sa rezicronizeze cheia ca se descarcase bateria prea mult..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ADRIAN HD said:

La asta chiar nu m-am gândit.

La ce nu te-ai gandit?

Apoi, la E90 chiar daca circuitul e efectiv inchisa ermetic de carcasa (am eu una  desfacuta si am vazut, placa electronica insasi e acoperita de un strat de lac gros (probabil sa o protejwze de eventual condens..) e excelent protejat circuitul.

Nu or mai face asa la F-uri, G-uri.. ?

Au trecut mai pe "simplu" dar costisitor?

Si la mine cheia (cu bateria schimbata de mine) a fost bagata la dealer in citior si am vazut cu ochii mei ca nu mai emitea. Bine nu a avut parte de umezeala... ca a ta..

Dar mai apoi cand am mers la ei sa iau baterie de la ei (la sugestie unora) A MERS tot. Ca prin magie.. 🤭 nu glumesc. Doar prin schimbarea cheii. Codurile nu erau pierdute pentru ca tensiunea din cheie cu bateria veche nu scazuse atat de mult... iar eu o schimbasem repede cum stiam; doar nu mai potnea motorul 😡 deschidea usi.. Am verificat eu si in ISTA+; vedea ambele chei doar una nu era sincronizata ceva de genul..

Si crede-ma ca cheia la F48 (si la altele sigur..) ai doar 30 secunde parca sa  o schimbi altfel isi pierde codurile... (si ala de pornit!) asa mi s-a zis.. Si alea costa la dealer (sa le caute.. sa ti le puna un ..specialist) sau in alta parte daca le pierde. 😡😡😡 O idiotenie moderna dar banoasa.

Ca ramai si fara masina de cand cu keyless.. daca nu bagi cheia in nu's ce folie DUBLA de aluminiu (daca stai la casa).. suntem informati nu?

Cheia la F48 ar ttebui schimbata anual mi s-a spus. La E90 merge de 20 de ani!!!!

Costa la fel ambele generatii sa le faca si programeze noi; ca un facut..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.