Jump to content

probleme relanti la rece


Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

merci de suport,

 

in mod normal sta la 750rpm dar la rece oscileaza zic eu, cam 150rpm, am pus-o pe tester si valorile sunt normale, masina trage bine nu ma plang

 

incearca sa ajungi la testul 7 Bmw_e38_e39_Bordcomputer_Servicemenu_engish.pdf

 

si sa vezi cu cat oscileaza

 

Test 7:

- 3 indicator possibilities through press the left key in the cockpit

Indicate meaning

=========================================

KTMP: 028°C coolant temperature 28°C

N: 00000 rpm engine speed in revolutions/minute

ATMP: +23°C outside temperature

Link to comment
Share on other sites

am schimbat bujiile deoarece la tester aveam eroare la clindrul 1 si 2 - bujii incandescente, dar tot am variatie de turatie la rece, variatii ce se situeaza undeva in jurul valorii de 100-150 de ture, variaza de creo trei ori dupa care se stabilizeaza.......

testerul indica toti parametrii in parametrii normali.

 

pai nu e char asa cum spui @Lifestyle dar e adevarat ca si @paulmldvn a precizat cu cat ii oscileaza => neatentia mea :blink:

 

apropo uitate la furtunul 3 din link http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10

 

la mine era imbatranit si tot timpu aveam o bula de aer in el dupa ce l-am schimbat imi porneste si mai usor -> e logic

 

te-ai uitat la furtunele din jurul filtrului nu sunt fisurate/imbatranite

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

am schimbat bujiile deoarece la tester aveam eroare la clindrul 1 si 2 - bujii incandescente, dar tot am variatie de turatie la rece, variatii ce se situeaza undeva in jurul valorii de 100-150 de ture, variaza de creo trei ori dupa care se stabilizeaza.......

testerul indica toti parametrii in parametrii normali.

 

pai nu e char asa cum spui @Lifestyle dar e adevarat ca si @paulmldvn a precizat cu cat ii oscileaza => neatentia mea :blink:

 

apropo uitate la furtunul 3 din link http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10

 

la mine era imbatranit si tot timpu aveam o bula de aer in el dupa ce l-am schimbat imi porneste si mai usor -> e logic

 

te-ai uitat la furtunele din jurul filtrului nu sunt fisurate/imbatranite

in primul rand este vorba de 320d nu de 525d si atunci nu exista acel furtun

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

insa s-ar putea sa ai dreptate cu returul pe injectoare ...am si io problema asta si tot asa tremura masina la rece si la relanti

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Salut! Am si eu o problema cu un bmw 320 d 150 cp. La prima pornire dimineata are un mers intrerupt si scoate fum de motorina nearsa. Dupa un minut isi intra in mersul normal si nu mai face toata ziua nimic. Stie cineva care ar fi problema?

parerea mea este ca trebuie sa schimbi filtru epurator :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care au bmw 320 d, 150 cp, euro 4. Daca va apare urmatoarea problema: la prima pornire dimineata la rece motorul are un mers intrerupt si scoate fum si dupa putin timp intra in mersul normal, nu va speriati nu e nimic grav, sunt bujiile incandescente, costa 57 de lei o bucata plus manopera.
Link to comment
Share on other sites

rog sugestii....

am schimbat azi bujiile si intradevar una a iesit foarte greu, iar mecanicul a introdus un tarod sa rectifice putin filetul, cand ajuns la bujia cu pricina s-a rupt tarodul in chiulasa c-i de facut.....?

 

 

Ai cam incurcat-o... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu exact cat ar trebui sa consume ca am luat recent masina. Mie acu imi ia 12-12.5 % in oras si afara 7.2 %.

hmm, mie imi face cam 10-11% in oras si schimb la 3000-3500 ture(uneori chiar 4000-4500), la un 318i din '93.

si la mine aceeasi problema ma pus dracu' sa spal motorul la spalatorie , orice benzina bag la fel face scade de la 900 rpm la 300 si urca la loc am fost la o gramada de mecanici si nimeni nu a stiut ce sa faca si pe tester nu arata nimic :twoup: . Ati putea careva sa imi dati vreun sfat ? Va rog

Link to comment
Share on other sites

Daca problema ta Petru a aparut imediat dupa ce ai spalat-o, nu stiu care ar putea fi ptoblema. Dar despre ce masina e vorba ?

318i 92' despre masina asta e vorba , mie mia spus cineva ca e senzorul de turatie , dar din cate stiu ala cand te lasa nu iti mai porneste masina ... si e nasol mai ales in trafic sa stai cu un picior pe ambreiaj si cu celalalt pe acc. si frana

Link to comment
Share on other sites

O problema ar putea fi debitmetrul, dar in general cand pica acesta turatia variaza intre 800 si 1500. Ai putea sa verifci "ochiometric" debitmetrul, scotandu-l si uitandu-te daca are litele rupte.

multumesc am sa ma uit dar azi problema sa agravat :twoup: , am fost pana la cluj si la intoarcere imi murea motorul instantaneu daca nu era in viteza cum il scoteam la liber cum murea pe langa aia nu mai trage si are si un sunet ciudat zici ca merge inecat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.