Jump to content

modele vechi vs modele noi


INTERCEPTOR

Recommended Posts

am zis sa deschid acest topic pt ca mie imi plac enorm de mult modele mai vechi.am zis sa discutam despre cele vechi sau mai vechiute pana la e 34 e 36 e 32 .si de cele dupa aceste modele.mie personal imi plac mai mult astea vechi.au ceva in ele ceva care nu stiu sa explic.astea noi ori sunt prea multe si le vad eu zilnic ori nu mai au magnetu ala care il are bmw mai vechi.eu personal as alege

m635csi in loc de 645

e 12 in loc de e 39

e 36 in loc de e 46

la seria 7 imi plac chiar toate f mult.

as alege un 507 sau z1 in loc la z3 z4.si in fine.

asta e parerea mea.as vre sa stiu si eu ce masina va place sau cu ce ati schimba o.exclus alte modele.doar bmw.

deci astept argumente opinii pareri.si apropo unde este pasiunea si entuizasmul multor posesori de bmw uri noi .care nici macar nu stiu ce este sau cum arata e 30 e 21 e 12 e 23.nu mai zic de alea ale mele sau 1802 2002 ca nici nu cred ca au vazut vreodata.sa te fure asa rau tehnologia asta si sa uitam modelele vechi sau sa nu le mai apreciem deloc.deoarece sunt vechi??poate punem si cateva comparatii date tehnice.

Link to comment
Share on other sites

Adica asa ceva? click

Mie imi plac astea, The New Class, nu cele cu E-uri (ma refer la cele "mai vechiute pana la e 34 e 36 e 32 ") :blink:

Mi-ar placea mult de tot asa ceva: xxx

dar cel mai mult asa ceva: xxxx cu motor M10 turbo de 170CP.

Edited by ironm
Link to comment
Share on other sites

eu vreau un d-asta:

 

post-21-1120555691_thumb.jpg

 

The BMW 507 came available in 1955. It had an eight cylinder engine with 150 HP

and a top speed of 219 km/h. When it went out of production in 1959 there were

only 252 cars built.

 

post-21-1120555898_thumb.jpgpost-21-1120555903_thumb.jpgpost-21-1120555908_thumb.jpgpost-21-1120555912_thumb.jpg

post-21-1120555917_thumb.jpgpost-21-1120555921_thumb.jpgpost-21-1120555925_thumb.jpgpost-21-1120555930_thumb.jpg

 

si inca:

 

post-21-1120556176_thumb.jpgpost-21-1120556180_thumb.jpgpost-21-1120556185_thumb.jpgpost-21-1120556190_thumb.jpg

post-21-1120556195_thumb.jpgpost-21-1120556200_thumb.jpgpost-21-1120556204_thumb.jpgpost-21-1120556208_thumb.jpg

post-21-1120556212_thumb.jpgpost-21-1120556216_thumb.jpgpost-21-1120556220_thumb.jpgpost-21-1120556298_thumb.jpg

 

si bineinteles, un e30 m3 evo II sau un 635csi. miam miam....

Link to comment
Share on other sites

Guest 2good4u

normal ca alea mai vechi sunt mai misto..:blink: mie seria e30, e32, e34 mi-a placut cel mai mult..

 

o intrebare am si eu: exista m6 e24? eu stiam ca se chema M635CSI, nu M6

Link to comment
Share on other sites

haoleo... cum era sa uit... un alt clasic cu care as face schimb oricind:

 

Italdesign Nasca BMW C2 (1991)

 

butoane de e30, consola de aer conditionat si OBC Ede e36, vitezometru pina la 350km/h, turometru "pe dos" (incepe de jos), un motor v12 mare si rau. binteinteles, intr-o alta tzara... fara praf si pietre si tzarani.

 

post-21-1120557089_thumb.jpgpost-21-1120557094_thumb.jpgpost-21-1120557098_thumb.jpgpost-21-1120557103_thumb.jpg

post-21-1120557108_thumb.jpgpost-21-1120557112_thumb.jpgpost-21-1120557116_thumb.jpgpost-21-1120557120_thumb.jpg

post-21-1120557125_thumb.jpgpost-21-1120557129_thumb.jpgpost-21-1120557134_thumb.jpgpost-21-1120557138_thumb.jpg

post-21-1120557142_thumb.jpgpost-21-1120557146_thumb.jpgpost-21-1120557150_thumb.jpgpost-21-1120557154_thumb.jpg

post-21-1120557158_thumb.jpgpost-21-1120557162_thumb.jpgpost-21-1120557166_thumb.jpgpost-21-1120557170_thumb.jpg

post-21-1120557174_thumb.jpgpost-21-1120557180_thumb.jpgpost-21-1120557184_thumb.jpgpost-21-1120557188_thumb.jpg

post-21-1120557192_thumb.jpgpost-21-1120557201_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

normal ca alea mai vechi sunt mai misto..:blink: mie seria e30, e32, e34 mi-a placut cel mai mult..

 

o intrebare am si eu: exista m6 e24? eu stiam ca se chema M635CSI, nu M6

31771[/snapback]

 

da, se cheama M635CSi si are motorul de pe M1 (3.5l straight 6, 24 valve, 286 hp). i se mai spune si M6 si eu clar ma refeream la el, nu la 635 simplu :)

Link to comment
Share on other sites

Guest 2good4u

aha! asa stiam si eu..m-am contrazis cu unii..:blink:

e la fel ca si la "m5"-ul e28 care se cheama M535CSI.

In America se chema M6 si avea motorul mai slab..

Link to comment
Share on other sites

haoleo... cum era sa uit... un alt clasic cu care as face schimb oricind:

 

Italdesign Nasca BMW C2 (1991)

 

butoane de e30, consola de aer conditionat si OBC Ede e36, vitezometru pina la 350km/h, turometru "pe dos" (incepe de jos), un motor v12 mare si rau. binteinteles, intr-o alta tzara... fara praf si pietre si tzarani.

31773[/snapback]

 

Are si navigatie.

Link to comment
Share on other sites

mie imi place mai mult 6-le vechi decat asta nou, dar la 3-ar imi plac E30, E36, E46, iar la 5 nu ma pot decide intre E34 si E39 :blink:

Mie mi se pare ca fiecare generatie are "ceva" deosebit,

cu exceptia astora noi (E90, E60 si chiar E65)

Link to comment
Share on other sites

Pai asa cred,cassu ala seamana perfect cu alea cu navigatie si scrie si pe el Traffic Pro,ceva de genu.Asa e Blaupunkt Traffic sau Travel Pilot.

31831[/snapback]

 

aaaaa... ala. pai ala sigur e aftermarket si mult mai nou decit masina. din cite retin, in 1991 navigatia era un vis si pentru u.s. military. pentru end user in mod cert.

Link to comment
Share on other sites

Guest 2good4u

sunt curios cati din cei cu masini mai noi or sa zica ca astea vechi sunt mai frumoase?

 

multi nici nu stiu ce e ala 3.0 CSL, 635CSI, 2002ti, etc.. no offence :blink:

Link to comment
Share on other sites

sunt curios cati din cei cu masini mai noi or sa zica ca astea vechi sunt mai frumoase?

 

multi nici nu stiu ce e ala 3.0 CSL, 635CSI, 2002ti, etc.. no offence :)

32503[/snapback]

imaginea de rechin s-a pastrat si la cele noi si chiar cred ca este cumva mai apropiata de ceea ce este un rechin... cand spun asta ma refer la agresivitatea imbinata cu formele rotunde desenate ptr a taia apa (in cazul nostru si preferabil, aerul...:) ) ce mi se pare este ca ultimele modele (ma refer in special la E90) sunt prea rotunde si nu au schimbari dramatice fata de cele anterioare (E46 facelift de exemplu in acest caz)... Oricum, in linii mari baietii au pastrat linia si nu fac schimbari dramatice in design in perioade prea scurte... pana la urma e un BMW ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.