Jump to content

Testare putere 320d


dany.2007

Recommended Posts

Sal all

 

Vreau sa-mi testez piticii de pe creier :) glumeam .

Am impresia ca masina mea nu mai trage , dar nu stiu daca este impresia mea sau asa este, ma refer la faptul ca ori m-am obisnuit cu ea si vreau mai mult ori are ceva de nu mai trage .

Ma gandesc sa ma duc la un test de putere la Autovit (ca altu nu stiu) si sa-i fac un test dar nu stiu cat de ok este testul .

 

A fost cineva ? Pareri ?

 

Masina are 130.000 km reali , 2004 , 320d 150CP . Ea merge bine doar ca parca trage mai greu .

Ce stiu eu este faptul ca la 130.000 km nu mai are 150CP.

 

Stie cineva cam cati caluti ar trebui sa mai am sub capota la 130.000 km ? Ca noua ... in nici un caz :) .

 

PS : Am schimbat toate filtrele :)

 

Merci all :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cunosc pe cineva care avea vreo 240.000km pe un golf4 - 1.9 - 90 cai si cand i-a facut testul in Vitan i-au iesit cam 88 parca. Deci e relativa treaba asta, masina poate sa aiba multi km dar sa fie foarte bine ingrijita, sa fi mers toata viata cu ulei bun schimbat la timp, deci uzura minima.

 

Mai degraba cred ca e vorba de infundarea turbinei. E o problema clasica si foarte des intalnita mai ales in Romania. Decat sa dai bani aiurea pe teste, mai pui ceva si iti faci o curatare a admisiei si turbinei ca la carte si o sa simti categoric diferenta.

 

Si masina mea a suferit o astfel de curatare si crede-ma ca parca eram in alta masina dupa.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi parere am si eu , nu cred ca la 100.000 km cade turbina . Sunt si cazuri dar nu e o obisnuinta ...... faci 100.000 km si tre sa-ti cumperi turbina .

 

ionuts : Pentru buzunarul meu ar fi bine sa nu ai dreptate :blink:

 

Il contactez .

 

La el ai facut operatia ?

Multumit ?

 

Am dat un search dar nu am gasit pareri despre operatie .

Link to comment
Share on other sites

Nu. El a facut operatia la cineva (pt ca masina care o am eu acum a fost a lui :) )

 

0723 454 571 (Laurentiu) - asta e nr si numele mecanicului. Spune-i ca suni din partea lui Bogdan cu BMW-ul 330d, o sa primesti o atentie deosebita. :)

 

Eu am mers la vremea aia cu masina si inainte si dupa operatie...rezultatele au fost extraordinare. Tragea masina incredibil de bine. S-a facut curatarea completa plus schimbat ambele EGR-uri noi. Pretul o sa ti-l spuna el direct. Oricum omul lucreaza foarte bine si destul de ieftin, il recomand pt orice interventie. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asta sincer sa fiu nu stiu sa-ti zic, pentru ca nu am fost de fata cand Barbie s-a dus sa faca operatia. O sa-l rog sa posteze cand are timp sa intre pe net sa dea mai multe lamuriri.

 

Oricum nu stiu daca mai e calibrata ca din fabrica sau nu, ideea e ca masina s-a schimbat complet si merge si acum impecabil. Pana la urma asta conteaza nu? :)

 

Din cate stiu omul lucreaza extrem de bine si migalos, operatia a durat ore bune de munca.

 

Categoric filtrele si uleiul sunt primele chestii pe care trebuie sa le faci cand simti ca o masina incepe sa traga mai prost. Sunt cele mai putin costisitoare si pana la urma...nu strica niciodata un filtru si un ulei nou :blink:

Link to comment
Share on other sites

@POYUIT

 

Curatarea respectiva presupune urmatoarele:

1. Demontarea turbinei de pe masina

2. Desfacerea turbinei (partea de pe evacuare) si eliminarea eventualelor depuneri de funingine din zona vanelor, depuneri ce cu timpul se solidifica si le pot impiedica pe acestea sa isi faca toata cursa (daca nu este clar despre ce vorbesc, voi pune o poza mai tarziu). In cadrul operatiunii nu este afectat in niciun fel axul turbinei si deci, nu este nevoie de nicio calibrare.

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Sa fim seriosi, nu cade turbina dupa 100.000km. Ar fi absurd.

 

Mai mult ca sigur e infundata si trebuie curatata.

 

Contacteaza-l pe Barbie de aici de pe forum si o sa-ti spuna detalii.

298033[/snapback]

sper sa ma insel,dar cade dupa aproximativ 100k 120k !mai intreba si tu!!!crezi ca tin la nesfarsit??? :blink:

Edited by ionuts
Link to comment
Share on other sites

@ionuts: Atunci explica-mi tu mie cum de la masina mea nu a cazut inca si am 154.000km? :)

 

Si mai explica-mi tot tu cum mai sunt atatia utilizatori pe forumul asta care au diesel si nu le-a picat turbina inca.

 

Hmm, turbinele astea crezi ca sunt facute sa se schimbe odata cu filtrul de aer?

 

LE: vad ca ti-ai editat postul si nu mai folosesti remarci aiurea asa ca o sa fac si eu la fel :blink: numai bine

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

Ionuts, vorbesti pe de rost frate :blink:), e drept ca dupa 100.000 exista posibilitatea sa cada, daca are de cazut cade si la 50.000 si la 30.000 chiar (stiu cazuri de peugeot)....tot secretul la un motor turbo este uleiul, care nu mai este la fel cu cel de acum multi ani, plus ca lagarele la turbo nu mai sunt din aceleai materiale ca cele de demult....

Cat despre Dany, suna la om si mergi de-ti curata turbina si vezi ce e cu valva egr, eu cred ca de acolo e problema (daca este reala si nu ti se pare tie)....orice masina ai avea, e clar ca la o vreme nu ti se mai pare asa de iute, mai ales cand te mai intalnesti cu niste baieti cu motoare mai serioase. Sa cureti turbina e un lucru benefic, oricum ar fi, asa ca GO Dany, de atunci o curatai deja decat sa intrebi de 100 de ori :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am intrebat aiurea de 100 de ori , ci doar vroiam sa vad ceva pareri .

Pentru asta e forumul .... nu ?

 

Merci de parerea ta si a celorlalti pe de o parte ai dreptate . La fost masina erau pareri pro si pareri contra 70% pro si 30% contra , asa era pe forum .

 

Prefer sa fiu un pic documentat inainte, decat sa merg pe premiza ce o fi ... o fi .

Mai si costa 1000 euro una :blink: .

Link to comment
Share on other sites

intrebare...la curatat de turbina ...iti desface turbina sa o curete si in interior?!pt ca ar fi cam absurd..nu o mai calibreaza ala ca si din fabrica...sau o curata numai la partile exterioare pe unde trage aer... :)

298390[/snapback]

o desface integral...ce sa calibreze :blink: nu am mai auzit asa ceva pana acum.turbinele cu geometrie variabila se desfac si se curata,au acelasi mecanism atat cele de pe 320d 330d vw tdi si tot asa.nu exista nici un risc daca omul care o face stie meserie...

Link to comment
Share on other sites

Masina mea "bate" spre 300ooo km si nu am avut probleme cu turbina; am curatat de cateva ori valva EGR si se misca excelent. daca exista vreo regula ca turbina TREBUIE sa pice la un anumit kilometraj....masina mea a incalcat-o.
Link to comment
Share on other sites

Ce model ai si ce motorizare? Impresionanti km :) La mai multi :blink:

298786[/snapback]

 

320d/ 03.2000 / M47

 

Multumesc

 

Am auzit ca Augsburg face curatari de turbina fara demontare, cum este posibil asa ceva? A facut cineva asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.