Jump to content

E21 in curs de restaurare(daca ii putem spune asa)


AlexE21

Recommended Posts

daca vrei se poate suda , freza la cote initiale , lustrui trasee interior (capeti ceva extra putere) , lustrui la exterior pt estetica...nu exista nu se poate...exista nu stiu sau nu am cu ce...

299731[/snapback]

 

 

Partea cu "nu am cu ce" e cam reala .... dar nu e mai bine sa o schimb ? ce parere ai ? ti-am adaugat id pe mess ... id meu e commrace

Link to comment
Share on other sites

ce gasesti in stare mai buna...stromberg orizontal !!!

299756[/snapback]

Sfatul meu e sa stai departe de stromberg orizontal, au multe probleme de reglaj si putina putere in plus. Mai bine Solex PHH 40, Solex ddh, Weber 40 DCOE sau Dellorto, sau chiar mikuni (bazat pe Solex 40PHH).

 

Si sa ai configuratie buna de venturi, jiglere, duze pentru motor de 1800cmc bineinteles.

Link to comment
Share on other sites

Salut !

Eu am un e 21,315 ,carburator simplu corp original(dealtfel aproape totul este asa).Recent am dat jos carcasa filtrului de ulei si pe carburator scria PIERBURG SOLEX.Din ce-am vazut si dupa cilindree al tau este dublu corp. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am manualul de vanzare original(evident in germana)cu multe date tehnice pentru rechini seria 3.Daca te pot ajuta,cu placere... :blink:

302258[/snapback]

 

 

poti sa imi faci si mie o copie virtuala la el ? sa mi-l scanezi si sa mi-l trimiti pe mail ? mi-ar fi de super ajutor .multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am montat pe masina un carburator Pierburg 2B4 sau Zenith 2B4 cum ii mai zice .... am o problema majora ... si nu stiu cum sa o rezolv ... nu imi scade turatia sub 1500 ture orice i-as face ... am incercat din reglaj de amestec si din reglaj RPM dar nimic ... imi poate spune cineva exact cum pot sa il reglez sau ce trebuie sa ii fac ? v-as fi foarte recunoscator ! multumesc anticipat . Respect !

(carburatorul este luat de pe un E30)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu bat cimpii,2b4 s-a pus pe motorul cu lant simplu,delco fara platina,si 90 de cai la 1.8 cilindree(difera pistoanele,parca si raportul de compresie)....1b2 se puse pe 315,parca de prin '81...daca pare ca merge ce ai pus pe motorul tau incearca sa furi ceva si din reglajul delco...
Link to comment
Share on other sites

hai sa lamurim ... eu am un 318 din 76 ..... din anumite defedtiuni cauzate de anumite persoane care s-au considerat maestrii ingineri in ale motoarelor au incercat ei sa faca o adaptare sa monteze un carburator de ford pe bmw ..... cu gauri si alte treburi ... eu am luat o alta galerie de admisie cu tot cu acest carburator de pe un E30 ... de fapt mi-a trimis-o cineva caruia ii multumesc ... problema e ca nu stiu cum sa reglez carburatorul ... si de la ruddies nu prea am ce sa imi dau seama pentru ca nici germana nu stiu si nici pe cine sa pun sa traduca nu cunosc ... aprinderea si distributia sunt OK ... reglate cu tester cu stroboscop ...

ramane reglajul carburatorului si a vacuumurilor care nu stiu cum sa le fac :blink: :) :) ma poate ajuta cineva ?

Link to comment
Share on other sites

si apropos ... Solex 2B4 sau Pierburg-Zenith 2B4 e acelasi lucru dupa ce am gasit eu pe net

:blink:

312697[/snapback]

Chiar daca carburator nu fi cel mai potrivit, trebuie sa fie posibil sa reglezi cumva turatia la relatiu.

 

Daca motor merge la o turatia prea mare undeva totusi ia aer si benzina. Sau opreste totusi cand este inchis surub de amestec?

 

Vezi daca nu sunt mechanisme blocata (soc automat!) sau daca nu trage aer fals pe undeva (dai cu un spray de ceva la toate garnituri cand motor merge si asculti daca varieaza turatia). Mai departe trebuie fi legate toate furtunase de vacuum cum trebuie, si cel de la refulare gaze, daca are (la mine a influentat foarte mult comportament la relantiu, cu solex 40psdi.).

 

Reglaj de turatia la relantiu prin delcou este posibil, dar nu iti da garantat rezultatul dorit, chiar pot sa dauneaza motor.

 

Nu prea am gasit mare lucru pe net despre carburatorul tau, o mai caut nitel, poate gasim ceva.

 

LE: http://www.ruddies.business.t-online.de/se2B4Serv.htm cam asta e reglaj de relantiu. Uite si la capitol B, unde este descris un reeglaj de clapa de acceleratie.

 

Posibil carb e reglat pentru alt fel de motor si din cauza asta nu reausesti sa ajuns prin reglaj de relantiu la o turatia buna pentru motorul tau. Pobabil nu ai toate scule necesare, dar pot sa faci o idea care ar fi cauza si un pic de bun simti faci un reglaj cat de cat ok.

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.