Jump to content

Soc M50b20


narcis

Recommended Posts

Nu mai exista concret asa ceva. ECU comanda imbogatirea amestecului la rece  deschizand mai mult injectoarele.

Nu merge motorul bine la rece ?

307694[/snapback]

NU merge bine decat la turatii mari,si concluzia la service a fost ca ii baga prea multa benzina.

Link to comment
Share on other sites

Shocul...nu e totuna cu regulatorul de relanti? Daca da...pune capul pe filtrul de ulei si uita-te spre spatele masinii, sub galeria de admisie vei vedea un dispozitiv cu 3 furtune si un fir electric...ala e regulatorul de relanti...e posibil ca ala sa faca si reglajul shocului/shoclului....e un dispozitiv cu o camera oscilanta care lasa sa treaca mai mult sau mai putin aer spre motor....la motoarele in 12 valve era dispus intre galeria de admisie si debitmetru, la suprafata...

Ziceam ca daca asta e blocat sau merge greoi...ai amestecul imbogatit in benzina.....

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Shocul...nu e totuna cu regulatorul de relanti? Daca da...pune capul pe filtrul de ulei si uita-te spre spatele masinii, sub galeria de admisie vei vedea un dispozitiv cu 3 furtune si un fir electric...ala e regulatorul de relanti...e posibil ca ala sa faca si reglajul shocului/shoclului....e un dispozitiv cu o camera oscilanta care lasa sa treaca mai mult sau mai putin aer spre motor....la motoarele in 12 valve era dispus intre galeria de admisie si debitmetru, la suprafata...

Ziceam ca daca asta e blocat sau merge greoi...ai amestecul imbogatit in benzina.....

308010[/snapback]

 

iuliane, poti pune o poza din realoem cu regulatorul pls ?

Link to comment
Share on other sites

Shocul...nu e totuna cu regulatorul de relanti?

308010[/snapback]

Regulatorul de relanti este altceva.

Daca are probleme manifestarile sunt un mers neregulat la relanti si pot aparea oscilatii ale turatiei sau chiar oprirea motorului.

Link to comment
Share on other sites

Shocul...nu e totuna cu regulatorul de relanti? Daca da...pune capul pe filtrul de ulei si uita-te spre spatele masinii, sub galeria de admisie vei vedea un dispozitiv cu 3 furtune si un fir electric...ala e regulatorul de relanti...e posibil ca ala sa faca si reglajul shocului/shoclului....e un dispozitiv cu o camera oscilanta care lasa sa treaca mai mult sau mai putin aer spre motor....la motoarele in 12 valve era dispus intre galeria de admisie si debitmetru, la suprafata...

Ziceam ca daca asta e blocat sau merge greoi...ai amestecul imbogatit in benzina.....

308010[/snapback]

Regulatorul de relanti este OK,a fost verificat conform metodelor recomandate de Bentley.

Link to comment
Share on other sites

iuliane, poti pune o poza din realoem cu regulatorul pls ?

308132[/snapback]

Din cotul dintre debitmetru si acceleratie,pe dedesubt pleaca doua furtune,du-te cu mana pe furtunul din dreapta(ala mai gros) si ai sa ajungi la regulatorul de relanti, din care pleaca alt furtun care intra in admisie in spatele acceleratiei.

Link to comment
Share on other sites

sonda lambda :blink: e responsabila de crearea amestecului aer benzina

 

cand e defecta se manifesta prin

 

turatie se mentine mai mult timp ridicata la pornire

 

nu pre mai treage

 

consum ridicat

 

dupa ce se incalzeste motorul turatia de relanty oscileaza vizibil

 

se afla dupa galeria de evacuare nu stiu ce masinuta detii dar se afla inainte de intrarea in catalizator si poate sa aiba de la 1 fir pana la 4 depinde de model

Edited by clauberty1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.