Jump to content

Curatare injectoare


Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tin sa te anunt  ca motorul meu este FOARTE CURAT !

 

O poate confirma si Costa , care la ultima intalnire a murit de ciuda cand a vazut cum arata motorul meu :)

311983[/snapback]

 

err...

au am vazut plasticele protectoare - care sunt CURATE.

despre motor insa... nu am ce sa zic ca nu am vazut. oricum Stefann daca vezi motorul meu... mori...:blink:

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

Mare atentie la solutia utilizata la curatare. Daca aveti cel mai mic dubiu privind calitatea solutiei sau a echipamentului, mai bine renuntati.

Acum vreo 2 ani am facut o curatare preventiva. Masina mergea OK, dar am zis ca nu strica sa curat injectoarele. Dupa curatare am fost nevoit sa schimb toate cele 6 injectoare. Dupa "curatare" curgeau toate.

 

Desi nu pot generaliza, deoarece altadata am mai curatat injectoare cu rezultate bune, atunci insa a fost o experienta foarte costisitoare. Evident ca cel care mi le curatase a sustinut ca nu este el de vina.

Link to comment
Share on other sites

Mare atentie la solutia utilizata la curatare. Daca aveti cel mai mic dubiu privind calitatea solutiei sau a echipamentului, mai bine renuntati.

Acum vreo 2 ani am facut o curatare preventiva. Masina mergea OK, dar am zis ca nu strica sa curat injectoarele. Dupa curatare am fost nevoit sa schimb toate cele 6 injectoare. Dupa "curatare" curgeau toate.

 

Desi nu pot generaliza, deoarece altadata am mai curatat injectoare cu rezultate bune, atunci insa a fost o experienta foarte costisitoare. Evident ca cel care mi le curatase a sustinut ca nu este el de vina.

312254[/snapback]

merci de remarca,

si pe mine m-a sfatuit cineva sa le curat desi mi s-a parut cam fortat avand in vedere ca motorul merge in parametrii.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

salut ,am un e46 318 D,are 112.000km reali masina merge foarte bine ,adica trage motorul cum trebuie(pt cei 116 cai),nu mi-a facut nici-o figura la drum sau ceva de genu,eu oricum am un stil de mers destul de sportiv schimb intre 2500-3500,ce parere aveti are rost sa merg la cei de la dormag si sa curat injectoarele ,adica exista un moment la un anumit nr de km unde ar fi indicat sa fac asta??

 

 

fratimiu are un 520D,2002,cu aprox.245000 km si a curatat injectoarele(dormag) acum 2 ani(avea 210.000) si el zice ca a simtit o oarecare diferenta.

 

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Banuiesc ca nu se masoara cantitatea de solutie halita de fiecare injector in parte. Asta ca sa stii daca exista vreunul care nu functioneaza corect si nu arunca debit egal cu celelalte. Pt ca eu curatam injectoarele scoase de pe masina, puse pe aparat cu fiole gradate, unde vedeai daca pulverizeaza sau curg si unde vedeai la un interval de timp dat daca au bagat aceeasi cantitate de substanta.
Link to comment
Share on other sites

reiterez afirmatia de acu ceva vreme : eu am facut curatarea preventiv. nu aveam nici o pb la masina, insa nu are ce sa strice o curatare. mai ales daca tinem cont de motorina de la noi.

asa ca... sfatul meu este sa o faci

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu strica spalarea de injectoare, tinand cont ca pana la urma este o procedura de mentenanta. Din cate stiu de la un mecanic este mult mai eficienta procedura la motoarele pe benzina decat la cele diesel. Dar sa nu uitam si calitatea carburantului de la noi din tara :blink: ...asa ca nu strica!

 

La mine la E39 , 520D nu s-a simtit mare diferenta dar si sfatul mecanicilor este sa schimbi consumabilele cat mai des pentru o eficienta mai buna.

 

Good luck!

Link to comment
Share on other sites

Un drum de DE dus intors cu motorina de acolo si putina talpa.Garantat n-ai sa mai vrei sa pui tot felul de solutii de curatare injectoare si alte prostii.

Oricum BMW nu recomanda folosirea de aditivi de nici un fel.

 

 

Asa este, asta chiar este o solutie mai buna dar nu oricine poate sa faca drumul asta.

Intr-adevar aditivi pot distruge pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

in nici=un caz nu aveam de gand sa folosesc vreun tip de aditiv din cele ce se gasesc la benzinarii deoarece am facut greseala asta la un 206 1,9 D acum 3 ani,folosind un aditiv de la 2+2 de curatare injectoare diesel si mi-a facut probleme la pornire (era luna mai,deci nu iarna) timp de vreo 3 saptamani desi am respectat cantitatea trecuta in prospect.

Daca fac ceva fac numai la dormag unde se face profesional.oricum asa cum am mai spus eu nu merg in nici-un caz subturat,adica oricum sub 2500 nu schimb,iar cand am ocazia ii dau si pe la 3500 ca e misto:)

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

Si eu la fel schimb vitezele la turatii mari dar in oras nu prea am ocazia unde sa o turez, ca mai mult de a 2-a nu prea pot. Ideea e sa mergi cu masina, sa nu stea prea mult.

Eu am fost plecat cam 4 luni din tara si masina a stat in garaj. Mi se mai intampla in mers sa scada turatia, de parca pierdea putere sau nu-i venea motorina, cam asa se manifesta. Dar circuland mai mult cu ea si-a revenit. Nu i-am bagat aditiv pentru curatare ca nu era cazul.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut doua injectoare infundate, cred ca le mai am pe undeva daca le caut, insa toata lumea (vorbesc de oameni din service) mi-a spus ca nu se mai pot curata. Asa ca am luat altele. Sa inteleg ca exista posibilitatea sa le recuperez? Sau procedeul e valabil doar "preventiv"?
Link to comment
Share on other sites

Ce voiam sa subliniez e faptul ca prin metoda de la Dormag voi habar nu aveti daca erau probleme cu injectoarele si daca in urma curatarii, s-a schimbat ceva. De aia ma gandesc ca metoda cu dat injectoare e mai ok pt ca afli si in ce stare sunt injectoarele.

Eu la toate masinile diesel avute, la 2-3 plinuri, mai ales cand stiu ca ies afara, bagam un aditiv pt motorina. Pana acum nici cea mai mica problema cu turbina, EGR sau intercooler.

Link to comment
Share on other sites

Eu la toate masinile diesel avute, la 2-3 plinuri, mai ales cand stiu ca ies afara, bagam un aditiv pt motorina. Pana acum nici cea mai mica problema cu turbina, EGR sau intercooler.

 

Aditivul pentru motorina pe care il pui in rezervor nu-ti afecteaza turbina. BMW nu recomanda aditivi de motorina pentru a nu strica pompa de injectie. Eu stiu un caz care si-a bulit pompa si crede-ma ca este destul de scumpa una noua.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
La ce tip de senzor de referi ?

motorul este un M57 de 184cp, 6 cil in linie

mecanicul unde ma duc eu imi zice ca am un injector dus, primul injector, cel care da startul. vreau sa stiu daca este vre-un injector din cei 6 care da startul sau daca are ceva in plus fata de restul 5

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.