Jump to content

BMW Seria 5 vs. Mercedes E-Klasse vs Audi A6


Christian10

Recommended Posts

Din câte observ acolo, userii recunosc seria 5 ca fiind o masina superba si de ce nu, mai buna ca a6 la unele capitole. Nimeni nu are numai si numai AUDI in cap.

 

 

Aici pe forum insa, putini de tot sunt cei care ar spune ca A6 e reusit, sau eu stiu ce alta marca de masina... Bmw e bmw, nimic nu e mai sus....

 

<_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din câte observ acolo, userii recunosc seria 5 ca fiind o masina superba si de ce nu, mai buna ca a6 la unele capitole. Nimeni nu are numai si numai AUDI in cap.

 

 

Aici pe forum insa, putini de tot sunt cei care ar spune ca A6 e reusit, sau eu stiu ce alta marca de masina... Bmw e bmw, nimic nu e mai sus....

 

:unsure:

exact...si pe mine ma bufnea rasu cand ziceau moderatorii de la AUDI.."bai oameni, da e forum AUDI, de ce promovati BMW-ul?" :) :bashwall:

<_<

Link to comment
Share on other sites

vin si eu cu o intrebare tu de ce mai stai pe acest forum ? 80% din posturi ridicii in slavi audi si critici bmw`u

Pentru ca pasiunea mea sunt BMW-urile, dar nu modelele noi.

Si probabil in viitorul apropiat o sa imi iau un ursulez .. asha pentru sufletul meu :unsure: :) :bashwall:

De BMW-uri modele noi .. nici sa nu aud! Sincer!

Varsta si experienta mi-au demostrat ca nu se mai ridica la valoarea celor vechi.

Si ca o parere personala ... ultimul 5-ar BMW adevarat a ramas E39.

 

Si ... revenind ... modele de top Audi bat modelele de top BMW... si atunci ... intrebarea este .. de ce spuneti ca BMW-ul este mai sportiva?

 

RS-urile, AMG-urile, au motoare mari, indopate cu turbo, compresor, etc, etc, iar M-urile sunt non-turbo, normale, aspirate ... doar asa, pt ''THE PLEASURE OF DRIVING" <_<

Pleasure of driving? Adica tu vrei sa spui ca simti mai multa placere intr-un aspirat normal decat intr-un turbo? :blink:

Si indiferent care ar fi treaba .. pana la urma .. fotbalul se joaca pe goluri nu?

Iar conform statisticilor, la masinile de top cu raport asemanator kg/cp, clasamentul sta la modul urmator:

1. Mercedes

2. Audi

3. Bmw

4... ce o mai fi.

 

La capitolul design interior si exterior... clasamentul e la fel.

La capitolul comfort... tot asha.

Si atunci, la ce capitole e BMW-ul mai bun?

Poate doar la handling... dar diferentele nici aici nu exista ... e vorba doar de feeling personal.

 

de ce nu va luati voi audi sa fiti superiori ?

Eu am Audi! :blink:

Link to comment
Share on other sites

oamenii de pe forumul respectiv sunt mult mai realisti si mai cu picioarele pe pamant decat cei de aici. in general ceea ce se reproseaza acolo la bmw este estetica interioara si exterioara. estetica exterioara tine mai mult de gusturi, totusi, la interioare chiar le scapa celor de la bmw ceva.

 

in rest bmw este o marca respectata pe acolo chiar daca unora nu le convine.

aici nici vorba de altceva decat de jigniri si atitudini superioare.

 

spunea cineva ca tractiunea fata e un gunoi. mi se pare o afirmatie iesita din gura unui om care fie e rau intentionat fie nu stie sa se exprime.

 

este evident ca tractiunea fata este inferioara din punct de vedere al sportivitatii, din punct de vedere al tinutei de drum, insa intreb si eu pe cei de aici, de cate ori este necesar sa mergi la limita cu o masina, sa rupui asfaltul cu ea si sa spui ca tractiunea fata nu este sportiva indeajuns. pt un condus alert , pt un om grabit care nu face curse pe asfalt credeti-ma ca tractiunea fata se descurca bine. apoi, tractiunea fata este mai sigura pe vreme de iarna, pe polei, pe mazga, pe zapada, pe carosabil ud. in astfel de conditii tractiunea fata este superioara celei spate in aceeasi masura in care tractiunea spate este superioara celei fata in conditii de vreme ideala.

 

pana la urma la ce se rezuma totul? la prioritatile ce le avem in alegera unei masini. unii vor sportivitate dusa la extrem chiar daca sunt anumite neajunsuri in conditii de vreme dificila. altii vor decenta unei sportivitati asigurate de o masina premium cu tractiune fata si stropul de siguranta superioara pe care aceasta o asigura in conditiile vitrege.

 

pt roco 123 tractiunea fata e un gunoi pt ca el vrea sportivitate de la o masina, sportivitate pe care tractiunea fata nu o poate asigura. eu, care cer altceva de la o masina , consider ca mi se potriveste tractiunea fata si tinand cont de criteriile proprii in evaluarea unei masini, tractiunea spate ma dezavantajeaza si o consider inferioara dar asta nu ma face sa afirm ca este un gunoi.

daca as avea doi copii si ar trebui sa plec la un drum de 300 km iarna prin zapezi si as avea doua masini in garaj, un bmw RWD si un audi FWD, as pleca folosind audi. daca as avea bani doar de o singura masina, alegerea imi este simpla chiar de bmw ar fi si cu 5000 euro mai ieftin pt ca din punctul meu de vedere FWD imi acopera necesitatile intr-o masura mai mare.

 

apropo: sa faci o masina care sa ofere o sportivitate decenta dintr-o tractiune fata presupune mai mult efort decat sa faci o masina sportiva cu tractiune spate.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Audi e super quattro.

Daca e numai cu tractiune fata e GUNOI.

 

ei, lasa ca o sa aveti si voi FWD si sa vad atunci ce spui. probabil vor fi voci ce vor spune ca FWD de la BMW este prea fain. sau , de "rusine", vor spune ca nu si-au dat ei seama pana acum insa FWD chiar e interesant.

noutati:

http://www.worldcarfans.com/9090403.038/bm...ows-rear-window

 

s-ar putea sa fie o greseala de tipar aia cu FWD in articol.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Era un punct de vedere al meu.

Am avut pana de curând un a6 3.0i TRACTIUNE FATA.

GUNOI.

repet. GUNOI.

pentru asa motor? tractiune fata? pai care mai e rostu? daca accelerez tare in curbe, fac praf planetarele....

Stiu ce spun. Tractiunea fata nu e pentru putere...

Pana in 130-150 de cai maxim...

Handling? IOK... understeer din plin.... nici un feeling...

Am avut pe ce sa compar.

Tractiunea fata e buna, LOOGAN sau mai stiu eu ce masina.... dar nu la una ce se vrea premium.

De aia au ei quattro, care face diferenta.

Ma intreb, oare i-a parut rau la ala ce a comandat audi ala din fabrica la 3.0 benzina, fara quattro. <_<)

 

Oare ti-ai dori un rs6 cu tractiune fata? de ce nu se fac?

 

 

Nu am zis nimic de forme, interior, materiale... superb audi... dar cand ii vad cu tractiunea fata...

 

 

Ca veni vorba de iarna.... am urcat oriunde, cu gume bune, de iarna, si cu tractiune spate, cu bmw....

nu imi e frica de nimic. iarna port si lanturi cu mine, tocmai pentru orice eventualitate.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Deci un Audi A6 este un gunoi de masina.Adica un gunoi de masina.Deci repet,masina Audi este un GUNOI.

GUNĂI1, gunoaie, s.n. 1. (La sg. cu sens colectiv) Resturi murdare sau netrebuincioase care se aruncĂŁ. 2. BaligĂŁ amestecatĂŁ cu paiele care au servit vitelor drept aÂşternut, ĂŽntrebuinĂžatĂŁ ca ĂŽngrãºãmânt agricol organic. 3. Fir de pai, scamĂŁ, murdĂŁrie etc. care se depune pe haine, care cade ĂŽn lichide etc. 4. Epitet dat unui om de nimic; lepĂŁdĂŁturĂŁ. – Din sl. gnoĩ.

 

Este bine de stiut.post-66-1238902864.gif

 

ps

 

Ce masini ai condus pana cum?Adica ai avut dupa Audi un Bmw?Atat?Vreo Dacie, ceva?

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

daca accelerez tare in curbe, fac praf planetarele....

Stiu ce spun.

 

Pai de ce sa accelerezi tare in curbe? <_<

In curbe se reduce viteza...

 

Tractiunea fata e buna, LOOGAN sau mai stiu eu ce masina.... dar nu la una ce se vrea premium.

 

Ai avut numai masini premium pana acum?Adica numai cu tractiune spate?Lada avea tractiune spate...

 

nu imi e frica de nimic.

 

Batman?Tu esti? :)

Link to comment
Share on other sites

@Bavaria

N-am nevoie de sarcasmul tau de 2 lei. devine penibil.

Get a life!!!

 

Am spus pur si simplu ca mi se pare o mare prostie... daca nu altceva, sa pui motor de 200+cai pe tractiune fata...

Imi place sa impinga spatele, masina e mai manevrabila, e cu totul alta experienta, si da... am clasificat audi ala detinut de mine ca fiind un gunoi, (vrei sa repet dinou?)

Am avut masina, NICI O SATISFACTIE la condus, chiar daca excela prin restu...

Era o parere personala, dupa o experienta personala, am facut gunoi masina ce am avut-o eu, nu a ta sau a lu altu.

De aceea am si dat-o, asteptam sa-mi ofere ceva... sa vina senzatia ce mi-o da un bmw.... a venit pe naiba.

Cum la mine primul lucru nu conteaza look-ul ca la altii sa aibe 20 de embleme de carbon si schimbator cu led, ci manevrabilitatea la masina, mi-am permis sa o denumesc cum am crezut eu ca e.

Mergi cu bmw de 200+ cai si cu audi fara quattro cu aceasi putere... eu am ramas cu gura amara dupa audi....

 

Pe mine nu ma deranjeaza daca circul (si chiar o fac) cu un bmw de 15 ani, chiar daca am posbilitatea sa conduc alte masini mult mai noi.Fiindca ma face fericit masina aia... Nu e un utilaj de agatat pitipoance sau ceva cu care sa ma ridic mai sus peste altii.

 

 

Nu zic ca audi in general fac niste masini de 2 lei, la capitolul design interior si poate si exterior este peste bmw, nu mai zic de motorizari de vârf.

NU ma intereseaza daca au motoare turbo si bmw aspirate, cine tine bmw sa nu puna turbine, (lasa traditia, ca se duce incet).

Link to comment
Share on other sites

ca sa pui peste 200 de cp pe tractiune fata este destul de iurea. daca mai si combini asta cu un cuplu de 350-400NM se inrautateste si mai tare treaba. o cutie automata ar mai reduce din efectele nedorite ale puterii mari pe puntea fata.

 

apoi scuza-ma roco. nu e vina masinii ca tu nu ai stiut ce sa cumperi. exista potentiali cumparatori si de +200 cp pe puntea fata insa daca tu te-ai "aruncat", apoi ma indoiesc ca te pricepi f bine la masini tinand cont ca ti-ai fi dorit sportivitate dar ti-ai luat +200cp pe puntea fata.

Link to comment
Share on other sites

@edit

Masina respectiva nu am luat-o pentru mine... daca tot trebuie sa dezvalui aici situatia, masina aceea am primit-o in schimbul a niste bani ce ii aveam imprumutati la un prieten.

Faza nasoala era ca.... masina avea si cutie manuala pe deasupra...

 

Imi pare rau ca s-a iscat asa ceva din parerea mea sincera despre masina in cauza.

 

Nu stiu ce om normal si-a facut configuratia aia la masina de noua....

Link to comment
Share on other sites

Audi e super quattro.

Daca e numai cu tractiune fata e GUNOI.

 

ei, lasa ca o sa aveti si voi FWD si sa vad atunci ce spui. probabil vor fi voci ce vor spune ca FWD de la BMW este prea fain. sau , de "rusine", vor spune ca nu si-au dat ei seama pana acum insa FWD chiar e interesant.

noutati:

http://www.worldcarfans.com/9090403.038/bm...ows-rear-window

 

s-ar putea sa fie o greseala de tipar aia cu FWD in articol.

Gunoi nu as putea spune ca este ... oricum e mult mai slaba decat Quattro. Asta e clar.

Si da, planetarele nu rezista la accelerari in curbe!

Link to comment
Share on other sites

si inca ceva...am observat...la coloanele oficiale...in Romania si in Europa ca masinile sunt in felul urmator: cam 70% BMW si MERC....cam 10%AUDI....cam 10% VW TOUAREG...si restu ce-o mai fi...asta-i dupa sondaju meu...dupa cele vazute de mine...oricum...BMW rulls <_<
Link to comment
Share on other sites

@Bavaria

N-am nevoie de sarcasmul tau de 2 lei. devine penibil.

Get a life!!!

 

Daca nu ai nevoie de el atunci imi pare rau. :)

Eram doar uimit cum toate sunt gunoaie la tine, un TV Sony, o limuzina A6...

Mai rar am vazut oameni cu un asa inalt standard de viata, din cauza asta mi-am exprimat uimirea. <_<

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi in Herastrau la un test drive cu noul E-Klasse.

Am condus un 350 CDI cu 7G-tronic. Suspensie adaptiva, faza lunga adaptiva, un adaptive drive care umfla canapelele in curba, scaune ventilate, clima cu 3 zone, etc.

M-am simtit in al x-lea rai. Pur si simplu masina este geniala. La momentul acesta, nimic nu poate intra cu masina asta in competitie <_<

 

 

LE. Masina mai avea doua gadgeturi geniale. Prima chestie, la viteza, daca schimbai directia de mers fara sa semnalizezi, vibra volanul si inca o treaba la oglinzile laterale, si anume la punctul mort. In momentul in care aveai o masina in punctul mort, un triunghi se aprindea rosu in oglinda si facea un zgomot. Impresionant.

Edited by Bogd
Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi in Herastrau la un test drive cu noul E-Klasse.

Am condus un 350 CDI cu 7G-tronic. Suspensie adaptiva, faza lunga adaptiva, un adaptive drive care umfla canapelele in curba, scaune ventilate, clima cu 3 zone, etc.

M-am simtit in al x-lea rai. Pur si simplu masina este geniala. La momentul acesta, nimic nu poate intra cu masina asta in competitie <_<

 

 

LE. Masina mai avea doua gadgeturi geniale. Prima chestie, la viteza, daca schimbai directia de mers fara sa semnalizezi, vibra volanul si inca o treaba la oglinzile laterale, si anume la punctul mort. In momentul in care aveai o masina in punctul mort, un triunghi se aprindea rosu in oglinda si facea un zgomot. Impresionant.

 

incet incet va disparea placerea de a conduce, mult prea multa electronica in modelele astea noi. Auzi, volan cu vibratii daca nu semnalizezi si scaune care se umfla intr-o parte sa nu cazi de pe el in curba. Azi maine or sa ne conduca ele pe noi, nu invers. Mi se pare tare aiurea, ajungi mai mult sa te ghidezi dupa sistemele electronice, decat sa te uiti in oglinda sau sa intorci umpic capu. Atunci sa vezi accidente cand se strica ceva senzori sau mai stiu eu ce

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

LE. Masina mai avea doua gadgeturi geniale. Prima chestie, la viteza, daca schimbai directia de mers fara sa semnalizezi, vibra volanul si inca o treaba la oglinzile laterale, si anume la punctul mort. In momentul in care aveai o masina in punctul mort, un triunghi se aprindea rosu in oglinda si facea un zgomot. Impresionant.

 

 

hai domnule ca toate masinile fac chestia asta.

este pe A4 si cred ca este si pe seria 3 iar ca si pret, nu este nici f scump.

 

chestia cu umflatul canapelelor in curbe nu am mai auzit-o.

mie noul E klasse mi se pare f atragator ca si forme. oamenii deja au pregatit E -AMG pt lansare si asta inseamnaca mercedes s-a pregatit din timp pt aceasta masina.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

deja stai mai bine in masina decat in casa pe viitor mai baga si alte optiuni de te lipsesti si de nevasta ..... pe mine unu nu ma atrag atatea Gadget-uri

...pai sa sti ca nu-i o idee rea...sa ai un meniu special in iDrive si sa setezi un BJ, ca si cum ai seta Cruise Control-ul...asta asa la drumuri lungi.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Haideti sa va zic si eu niste inovatii la noul 7-er....vireaza si rotile.la viteze de pana in 60 km/h, rotile din spate vireaza invers fata de cele din fata pt a face masina mai scurta si mai usor de manevrat...iar la viteze de peste 60 km/h, rotile spate vireaza in acelasi sens cu cele fata pt o mai buna stabilitate....unghiu nu e foarte mare, 2-3 grade(cred, nu sunt sigur), dar oricum, e ceva...si inca o chestie...citeste semnele de circulatie...de ex...daca limita de viteza e de 50 km/h, el te avertizeaza sonor si vizual...iar ce mi-a placut foarte mult a fost ca daca sub semnul ce indica limita de viteza apare si semnu doar in conditiile de ploaie, te avertizeaza doar daca afara ploua ca trebuie sa reduci, altfel te lasa....interesant nu??? Edited by stiffler
Link to comment
Share on other sites

daca soferul este orb da e interesant , dar atata timp cat le pot vedea eu ( ca tot soferu alege daca le respecta sau nu ) pentru ce sa mai macane si el acolo

Doamne, ce idei aveti unii...cum sa fie orb?!?!atunci nu ar mai conduce...pai stai asa...ce sa mai avem geamuri electrice?(eu nu pot sa dau la manivela???)...ce sa mai avem inchidere cnetralizata?!?!(eu nu pot sa o incui si singur)...ce sa mai avem la GPS acea voce care ne indruma?(da ce-s orb sa nu ma pot uita?)...ce sa mai avem pilot automat???...hai sa fim seriosi...nu inteleg de ce te deranjeaza ca cei de la BMW s-au gandit la asta...macar iti demonstreaza ca masina iti zice:"bah, vezi ca nu mergi regulamentar, si ar fi frumos sa mai reduci"..ea iti propune si te atentioneaza...nu te arunca pe geam...si in al doilea rand..ramane la alegera fiecaruia daca sa respecte sau nu legea...ei incearca un bine...da na, fiecare ar parerea si gusturile lui... <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.