Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Se poate mari cumva distanta de actionare a telecomanezii masinii?

A mea merge abia de la 15-20m distanta si doar daca o tin la vedere. La celelalte masini functiona si de la distanta mai mare.

 

 

Ohoo 15-20 de metri e foarte bine, la mine nu bate atat. Nu cred ca se poate mari distanta.

Link to comment
Share on other sites

Stau la tara si nu prea avem becuri, asa ca sunt nevoit sa luminez calea cu luminile de la masina. Daca tot le zice welcome lights, macar sa-mi lumineze cat decat calea.

Zice ca daca ti cheia lipita de corp undeva (preferabil la cap) creste distanta de actionare. :D

Link to comment
Share on other sites

Cosmine uite ti-am dat eu un plus, dar imi spui si mie te rog frumos cum pot desface capacul de la al treilea stop de frana (E60) fara sa-l rup? :)

 

Am tras de el, s-au desprins 2 clipsuri din partea dinspre luneta, insa mai sta prins in ceva spre interiorul masinii...si nu vreau sa fortez.

Link to comment
Share on other sites

Eu am si pierdut numaratoarea de cate ori le-am scos. Capse am rupt doar vreo 5 de-a lungul timpului. Si oricum am de rezerva.

In rest am fost foarte placut surprins cat de solide sunt fetele de usi. Dupa atatea demontari, nici o urma si nici vreun soricel prin ele.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum si tocmai de aceea as dori sa ma ajutati cu urmatoarea problema: intentionez ca in viitorul apropiat sa-mi achizitionez un BMW seria 5 motor 2.0 Diesel 163 sau 177 CP (an fabricatie probabil 2005-2006 ) ! Dispun de maxim 11.000 euro ! Tot aud urmatoarea poveste: nu-ti lua BMW ca ai costuri de intretinere mari, pe unii ii aud zicand ca motorul de 2 litri diesel ar cam fi cu destule probleme, etc etc ! Ma adresez voua, posesorilor de Seria 5 E60- chiar asa o fi ? Sunt o persoana cu venituri medii, trebuie sa precizez! Va multumesc!!! Edited by fanbmwhd
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, sunt nou pe acest forum si tocmai de aceea as dori sa ma ajutati cu urmatoarea problema: intentionez ca in viitorul apropiat sa-mi achizitionez un BMW seria 5 motor 2.0 Diesel 163 sau 177 CP (an fabricatie probabil 2005-2006 ) ! Dispun de maxim 11.000 euro ! Tot aud urmatoarea poveste: nu-ti lua BMW ca ai costuri de intretinere mari, pe unii ii aud zicand ca motorul de 2 litri diesel ar cam fi cu destule probleme, etc etc ! Ma adresez voua, posesorilor de Seria 5 E60- chiar asa o fi ? Sunt o persoana cu venituri medii, trebuie sa precizez! Va multumesc!!!

 

 

Din 2005 ori 2006 sunt motoare diesel de 2L de generatie mai veche(M47), dar care in comparatie cu cel nou(N47), n-au probleme cu distributia! La M47, pana prin 2007 cand s-a trecut pe N47, sunt rezolvate cam toate problemele care-au existat in trecut pe cand s-a introdus acea generatie! Ar fi ultimele revizii de motoare M47! La acestea ar fi problema cu turbina Mitsubishi care mai cade, dar nu este o regula! In rest n-am auzit sa fie probleme majore cu aceste motoare!

Legat de costuri de intretinere, da sunt costuri mari in comparatie cu o masina non-premium! Fiind SH, nu este perfecta si va mai trebui sa bagi bani in ea, dar le poti face in timp in functie de prioritate si de finantele disponibile!

Link to comment
Share on other sites

Eu am un bun prieten care are 520 D din 2002 si care are MARI probleme cu turbina ! De asta mi-e frica mie cel mai mult! in rest sunt constient ca nu e o masina noua si te astepti sa mai cada una-alta de pe ea! Acum depind si ce noroc ai! O ruda de-a mea are 320 D tot din 2005 si in afara de consumabile nu i-a facut absolut nimic...si are masina cam de 6 ani !
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumpĂŁrat un E60 LCI din 2007 ĂŽn luna octombrie. De atunci am fĂŁcut peste 6000 km. Ăntre timp am avut urmĂŁtoarele costuri:

- schimbat ulei cutie automatĂŁ + filtru (care e capsat pe baia de ulei deci se schimbĂŁ cu totul)= 1500 lei

- schimbat plãcuÞe frâne faÞã ºi spate + senzori = 700 lei

- schimbat douã bucºe faÞã = 150 lei (aprox.nu-mi amintesc bine)

- schimbat douĂŁ bujii incandescente = 200 (aprox.nu-mi amintesc bine)

- curĂŁĂžat DPF = 750 lei

- schimbat ulei + filtru ulei + filtru motorinĂŁ + filtru aer + filtre polen = 860 lei

- cumpĂŁrat preÂşuri iarnĂŁ = 145 lei

 

Ei, Âşi-acum te-ai speriat un pic? :hmm:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am cumpĂŁrat un E60 LCI din 2007 ĂŽn luna octombrie. De atunci am fĂŁcut peste 6000 km. Ăntre timp am avut urmĂŁtoarele costuri:

- schimbat ulei cutie automatĂŁ + filtru (care e capsat pe baia de ulei deci se schimbĂŁ cu totul)= 1500 lei

- schimbat plãcuÞe frâne faÞã ºi spate + senzori = 700 lei

- schimbat douã bucºe faÞã = 150 lei (aprox.nu-mi amintesc bine)

- schimbat douĂŁ bujii incandescente = 200 (aprox.nu-mi amintesc bine)

- curĂŁĂžat DPF = 750 lei

- schimbat ulei + filtru ulei + filtru motorinĂŁ + filtru aer + filtre polen = 860 lei

- cumpĂŁrat preÂşuri iarnĂŁ = 145 lei

 

Ei, Âşi-acum te-ai speriat un pic? :hmm:

lol , l-ai ingenunchiat , totusi ...daca intrebi pe multi masina mergea si asa :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumpĂŁrat un E60 LCI din 2007 ĂŽn luna octombrie. De atunci am fĂŁcut peste 6000 km. Ăntre timp am avut urmĂŁtoarele costuri:

- schimbat ulei cutie automatĂŁ + filtru (care e capsat pe baia de ulei deci se schimbĂŁ cu totul)= 1500 lei

- schimbat plãcuÞe frâne faÞã ºi spate + senzori = 700 lei

- schimbat douã bucºe faÞã = 150 lei (aprox.nu-mi amintesc bine)

- schimbat douĂŁ bujii incandescente = 200 (aprox.nu-mi amintesc bine)

- curĂŁĂžat DPF = 750 lei

- schimbat ulei + filtru ulei + filtru motorinĂŁ + filtru aer + filtre polen = 860 lei

- cumpĂŁrat preÂşuri iarnĂŁ = 145 lei

 

Ei, Âşi-acum te-ai speriat un pic? :hmm:

Nu m-am speriat, pentru ca tot ce ai schimbat tu mi se pare firesc! De aceea am intrebat de costurile de intretinere ale acestui model, sa am si eu habar la ce ar trebui sa ma astept dupa achizitia unei asemenea frumoase masini! Important e de multe ori sa stii cat sa te intinzi la o masina, pentru ca de achizitionat nu e mare problema, ci la ce urmeaza dupa! Si decat sa o cumperi si sa o tii in fata blocului sa te uiti la ea, mai bine te reorientezi la ceva ce ai putea si intretine! Multumesc oricum tuturor pentru toate raspunsurile primite! Nu renunt la visul de a avea BMW, doar ca mai mult ca sigur ma voi reorienta spre alt model! O seara placuta tuturor!

Link to comment
Share on other sites

Impact lateral la 50km/h.

Vinovat: Ford Focus 2006

Victima: E60 530d 2008

 

Daune vinovat: bara, grile, far si probabil ceva prin interior. Nu se vedea, masina functiona.

Daune victima: aripa fata/usa sofer praf, stalp fata indoit, stalp mijloc indoit, prag indoit, airbaguri laterale si cortina sarite.

 

Am ramas cu un gust amar de cat e de slaba caroseria, avand in vedere ca dupa roata si pana in spate totul e otel.

Imi pare rau ca n-am fotografiat un spate de E klasse tot acelasi an, decupat, ce-l aveau pregatit pentru o alta masina. O structura de rezistenta mult mai solida.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/8/35797418emg.jpg

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/0/35797420uPM.jpg

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/1/35797421TQz.jpg

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/2/35797422Ofu.jpg

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/3/35797423vBM.jpg

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Impact lateral la 50km/h.

Vinovat: Ford Focus 2006

Victima: E60 530d 2008

 

Daune vinovat: bara, grile, far si probabil ceva prin interior. Nu se vedea, masina functiona.

Daune victima: aripa fata/usa sofer praf, stalp fata indoit, stalp mijloc indoit, prag indoit, airbaguri laterale si cortina sarite.

 

Am ramas cu un gust amar de cat e de slaba caroseria, avand in vedere ca dupa roata si pana in spate totul e otel.

Imi pare rau ca n-am fotografiat un spate de E klasse tot acelasi an, decupat, ce-l aveau pregatit pentru o alta masina. O structura de rezistenta mult mai solida.

 

Cam la toate masinile lovite in lateral, se indoaie stalpii. Colegul asterix___ a trecut printr-un accident de genul cu E46, cred ca ceva mai usor dar stalpul din mijloc, la fel, indoit. Detalii aici.

Link to comment
Share on other sites

In service-ul unde am descoperit masina stiu ca se repara de vreo 15 ani doar masini de pretentii si la o discutie cu actorul principal din service (patronul), mi-a spus ca in timp la toate marcile s-a simtit o scadere a calitatii dar odata cu E60, BMW-ul s-a inmuiat rau.

Stiu ca la impact lateral e mai predispusa deformarilor, dar parca prea tare la un impact asa minor.

 

Am vazut si masina lui asterix. Dar acolo cred ca viteza celuilalt era mult mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.