Jump to content

Amortizoare sport & arcuri normale


Iulika0069

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pot sa va spun si eu ca am amortizoare normale pe fata cu arcuri sport rosii E 30,si nu am avut pana acum nici o problema .Pe spate am avut la fel dar de curand mi-am pus amortizoare KW .Dar pana sa le pun, pot spune ca tot nu a fost nici un fel de problema asa ca merg amortizoare normale cu arcuri sport.
Link to comment
Share on other sites

Oh,in sfarsit cineva care a facut asta :blink:  mersi pt info ,zici ca nu e nici o problema sa am arcuri rosii+amortiz normale :)

36725[/snapback]

pai si ce probleme ai fi vrut sa aiba? de mers merge... mai conteaza si cum. ai avut termen de comparatie?

Link to comment
Share on other sites

Oh,in sfarsit cineva care a facut asta :blink:  mersi pt info ,zici ca nu e nici o problema sa am arcuri rosii+amortiz normale :)

36725[/snapback]

 

pune ma linistit . n-are nimic... + ca dai 150 de oiro sa zicem nu 400 minim

 

cat sunt arcurile ?

Link to comment
Share on other sites

eu am H&R albastre si amortizoare pe gaz si n-am nici o problema.

Nu inteleg care e problema daca iti pui combinatia asa? Bineinteles ca cel mai indicat e sa ai si arce si amortizoare sport, dar nici asa nu e vreo problema si cunosc si alte persoane care au asa de mult timp.

Edited by 316i
Link to comment
Share on other sites

cel mai bine e sa iei arcuri sport si amortizoare KONI adustable, le potzi seta in 5minute pentru ce fel de drum vrei sau ce fel ce nivel de comfort vrei, pentru forjat am observat ca amortizoare pe ulei sun mai bune, pentru comfort cele pe gas sunt mai ok.

 

Idea e sa nu pui amortizoare sport pe arcuri normale :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oh,in sfarsit cineva care a facut asta :blink:  mersi pt info ,zici ca nu e nici o problema sa am arcuri rosii+amortiz normale :)

36725[/snapback]

 

deja pentru tine chestia cu arcurile este o manie....intr-o zi zici ca e prea jos spoilerul de pe fata si il face sora-ta praf dc mai pui si arcuri sport, in alta zici ca vrei ca nu conteaza spoilerul...azi mai intrebi de 15 ori dc merg arcuri sport pe amortizoarele tale pe gaz....te hotarasti odata ce vrei sa faci, maniacu lu' tata... :)

Link to comment
Share on other sites

eu am H&R albastre si amortizoare pe gaz si n-am nici o problema.

Nu inteleg care e problema daca iti pui combinatia asa? Bineinteles ca cel mai indicat e sa ai si arce si amortizoare sport, dar nici asa nu e vreo problema si cunosc si alte persoane care au asa de mult timp.

36838[/snapback]

 

subscriu si eu....eu am h&r rosii fata-spate cu amortizoare pe gaz fata(boge) si spate(kyb) si nu am avut nici o problema in comportamentul masinii in viraje, la denivelari, la limite etc...este un pic mai tare suspensia, o sa inceapa sa troncane plasticele prin bord, dar asta e....maniacii sunt maniaci...nu pot fi vindecati... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ca sa redeschid topicul,ce ziceti de varianta fata:arcuri sport cu telescoape sport gaz,iar spate arcuri OEM cu telescoape pe gaz?merg?

si un pret mediu pt toata telescoape?cam pe ce firma sa merg?

subscriu ca prefer linia mai aplecata pe fata o idee.

Link to comment
Share on other sites

Arcuri sport cu amortizoare stok merg. Cel mai bine e sa ai amortizoare de M cu arcuri sport. Urmeaza sa imi pun si eu in curand pe un e36, dar inca nu m-am hotarat ce.

Ca preturi, arcuri weitech, cele mai ieftine sunt la 120 euro setul (fata+spate) care coboara pe fata 3,5 cm iar pe spate ramane neschimbata inaltimea. Din cate am auzit pana acum, cele mai bune ar fi kw, dar ceva mai scumpe. In jur de 250 euro setul de arcuri. Sunt unele (kw), nu stiu exact ce model, care cand sunt comprimate putin, devin mai rigide. Adica atunci cand se lasa masina in viraj, devin mai rigide. Ca forma nu sunt spirele egal distantate. Alte preturi studiate de mine ar fi setul de amortiz+arcuri weitech la 470 euro , 4 cm fata si 0 cm spate. Cu cat sunt mai coborate, cu atat creste si pretul, pana pe la 6-700 euro. Weitech par cele mai ieftine din ce am studiat pana acum. Momentan o sa incerc sa imi rectific amortizoarele spate (pe fata sunt noi stok sachs). La serviceul unde spuneati voi mai sus, scrie ceva de amortizoare pe el? sau cum il recunosc daca trec pe acolo?

Link to comment
Share on other sites

am sa recurg la urm varianta,am gasit un dealer in TM de Bilstein,adevaru ca omu mi-a dat-o cu sibiul...

amortizoarele sunt asa B4-suspensie standard/B6-0suspensie coborata

pe fata am arcuri rosii sport,iar pe spate am oem.adevaru e ca imi place mult linia mai aplecata pe fata si sa fie mai joasa,dar pentru asta trebuie sa recurg la un B6 fata si B4 spate-->400euro

iar daca recurg la B4 gaz(oem) toate 4 ajung la 260euro

B6 fata e 700ron/buc..scump domle scump.

la un mom dat ma gandeam sa pun arcurile OEM si sa bag picioru in ea suspensie lasata pt romania,dar e pacat la pisicutza sa nu ai suspensie sport coborata.....

voi ce sugerati?

Link to comment
Share on other sites

cu monroe reflex ajung la 1180ron la reducere cica....

iar cu boge nu prea departe de bilstein si mai mult astia de la boge nu au pt suspensie coborata,sunt 2 tipuri:turbo(gaz) si automatic(oem)

Link to comment
Share on other sites

ca sa redeschid topicul,ce ziceti de varianta fata:arcuri sport cu telescoape sport gaz,iar spate arcuri OEM cu telescoape pe gaz?merg?

si un pret mediu pt toata telescoape?cam pe ce firma sa merg?

subscriu ca prefer linia mai aplecata pe fata o idee.

161540[/snapback]

 

Ne recomandat. Masina devine mai rigida pe fata spatele ramanand la fel de "elastic". Gandeste-te ca pe viraje fata o sa stea fara balans si spatele incepe sa se lase stanga - dreapta. Avand si tractiune spate.. nu cred ca o sa fie prea placut.. Ori toate, ori niciunul.. sfatul meu.

 

Eu am avut pe vechea masina suspensie sport.. dar nu am facut compromis.. am pus arcuri+amortizoare complet.

 

Cat despre arcuri stock si amortizoare sport sau vice-versa, exista anumite "batai de cap". Daca la viraje nu se remarca, cu arcurile sport si amortizoare stock se creaza o uzura prematura a amortizorului. Ganditi-va ca arcul sport este mai scurt decat cel stock si eventual progresiv. In momentul in care sunt puse pe masina, amortizorul va lucra mai jos decat ar fi optim (cu arcurile stock). Cursa amortizorului se va schimba, el va lucra mai jos.. iar la denivelari sau la o groapa mai mare e posibil ca tija amortizorului sa loveasca in partea de jos a amoritzorului.. pot aparea fisuri si in final sa curga amortizorul.

 

In varianta inversa, arcuri normale si amortizoare sport.. Amortizorul fiind rigid si arcul mai moale si mai inalt, amortizorul va lucra mai sus decat normal si poate lovi in partea superioara chiar si in oala amortizorului. Mai exista riscul, ca atunci cand luati o denivelare sa faca masina balans.. dak amortizorul sport nu lucreaza cum trebuie pe plaja la care-l tine arcul stock (mai sus decat normal) si atunci o sa topaie nitel pe arcuri.

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

eu ziceam de amortizoare pe gaz nu ma refeream la ulei bineinteles ca uleiul ar fii moale,dar gazul implicit e mai tare.

nu am unde sa o las jos futui tara msii,si cred ca o sa merg pe varianta bilstein B4 ca dispun si de reducere de 20% si ma ajung toate amortizoarele gaz pe arcuri OEM la 260euro.

pe cand B6 coborat ma ajunge pe la 600euro toata suspensie avand in vedere ca mai am de luat si 2 arcuri spate sport,si ma intreb dc merita sa dau 600...ca sa mai am sa dau "zeci"....dupa....datorita soselelor ideale.......

deci de B4 de la Bilstein ce parere aveti?cine a mai mers pe astea???

multumesc

Link to comment
Share on other sites

eu ziceam de amortizoare pe gaz nu ma refeream la ulei bineinteles ca uleiul ar fii moale,dar gazul implicit e mai tare.

nu am unde sa o las jos futui tara msii,si cred ca o sa merg pe varianta bilstein B4 ca dispun si de reducere de 20% si ma ajung toate amortizoarele gaz pe arcuri OEM la 260euro.

pe cand B6 coborat ma ajunge pe la 600euro toata suspensie avand in vedere ca mai am de luat si 2 arcuri spate sport,si ma intreb dc merita sa dau 600...ca sa mai am sa dau "zeci"....dupa....datorita soselelor ideale.......

deci de B4 de la Bilstein ce parere aveti?cine a mai mers pe astea???

multumesc

162738[/snapback]

 

Asta asa e.. eu aveam garda inaltimea unui pachet de tigari.. Nu vrei sa sti cum mergeam cu masina. La drum lunge celi putin.. e teroare.. Daca gasesti unele care sa ti-o lase 20mm ai putea sa le iei, nu-s chiar asa de extreme :blink:

Link to comment
Share on other sites

stau la deruta sa raman la arcurile coborate sau sa renunt in favoarea arcurilor OEM.

am gasit niste Boge sport (-30mm) la 140euro,dar ,inclin sa o inalt la suspensia originala...pe zi ce trece mai mult...ba borduri inalte...ba gropi inevitabile...tare suparat sunt pe tara asta...pe de alta parte arata superb lasata jos...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.