Jump to content

probleme baterie


kkkristi

Recommended Posts

sal tuturor si la multi ani,

 

am o problema, m-a lasat bateria, destul de ciudat, am dus masina la bavaria la baneasa pt a schimba parbrizul si a incepu calvarul, am un e 60 din 2004 cu 68000 km la bord, cumparat de mine cu 44000 km, toate schimburile la zi, masina merge impecabil, sau mergea, pana a ajuns la bavaria, mai pe scurt imi moare bateria, acum m-a lasat de tot si am o nedumerire, daca o scot si o schimb eu cu un bosch de 130 are ceva ?, ca multi spun ca e o problema daca schimbi bateria acasa in garaj, se intampla ceva cu computerul masinii? astept cateva sfaturi urgente, sunt fiert rau

Link to comment
Share on other sites

o duc la un test inainte, sa vad daca nu cumva au schimbat aia bateria de la bavaria , momentan e moarta de tot, dar inainte nu pornea, dar a mergeau toate pe ea, tv-ul, faza lunga pe zenon , toate functiile si masina nu vroia sa o ia, daca ii dadeam curent la cablu pleca dupa cca 5 min de asteptat sa se incarce.
Link to comment
Share on other sites

sa vad daca nu cumva au schimbat aia bateria de la bavaria

 

... dar a mergeau toate pe ea, tv-ul, faza lunga pe zenon ,

 

eu odata am patit-o cu servisurile de au umblat pe unde nu trebuia :blink: dar a doua oara nu am sa dau ocazia la nimeni sa ramana singur cu masina :)

 

banuesc ca ai vrut sa zici/scrii xenon

 

ce priveste bateria nu se intampla nimica :) nu are ce, linistit poti sa o schimbi tu, insa sa ai grija

 

sa nu ai cheia in contact

 

sa fie toate stinse/standby navi ..

 

ar fi bine sa nu maresti amperajul bateriei; nu deranjeaza pe nimeni doar ca timpul necesar ca bateria sa devina incarcata va fi mai mare

 

daca vrei sa pui uscata si ai avut acida (adica cu dopuri intre cele 2 borne) sa ai in vedere ca incarcarea bateriei uscata ( i se mai zice pe gel sau fara mentenanta) ex. bosch silver necesita un curent de incarcare mai mare => releu de incarcare putin mai solicitat

 

in rest sa strangi bine bornele, da cu bun simt :)

 

banuesc ca e bateria originala daca da ia cam venit timpul, insa asta nu e lege

 

si intradevar nu ar strica sa se masoare consumul masinii in standby -> trebuie sa fie de ordinul zecilor de mA chiar daca ai alarma OEM sau aftermarket

 

ca sa iti faci o idee dupa ce masina e inchisa in maxim un minut intra in standby -> ramane alimentat doar modulul care asteapta comanda de la cheie si alarma in rest toata lumea (ECU-rile) doarme

 

Diagnoza (se face cu KL 15 On) nu strica, insa nu iti va spune daca cineva nu intra in standby; afli doar daca acel ECU nu isi mai indeplineste vreuna dintre functii sau "oroare" :) eroare pe vreun senzor...

 

am fost si offtopic stiu :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare. O baterie e influentata de nr. de km parcursi in vreun fel, sau are aceeasi durata de viata indiferent de km daca nu s-au pus alti consumatori decat cei din fabrica pe masina?

Nu conteaza numarul de kilometrii parcursi. Conteaza mai degraba vechimea bateriei.

Bateriile au un numar limitat de cicluri incarcare descarcare. Indiferent ce ai face, bateria se degradeaza in timp. Temperaturile extreme - prea mari sau prea mici reduc durata de viata a bateriei. Totodata o baterie care sta descarcata se uzeaza mai repede decat un care este corect incarcata.

Link to comment
Share on other sites

eu merg zilnic cu masina, ciudatenia e ca imediat ce am iesit cu ea de la bavaria, mai exact la ei in parcare mi-a facut prima figura, inainte niciodata, dar plec in ianuarie in germania si ii fac revizia acolo si am sa ii intreb pe nemti daca mi-au schimbat bateria, banuiesc ca au niste serii ceva, poate e coincidenta.
Link to comment
Share on other sites

Probabil bateria era pe duca si in timp ce au lucrat la masina au lasat-o cu usile deschise si cu luminile interioare aprinse, etc. In acel timp probabil a si fost pornit-oprit motorul de multe ori, deci nu e mare mirare ca ti-a cedat tocmai atunci. Eu am patit de 2 ori asa dupa spalatorie. Pornit-oprit de 5-6 ori, muzica pornita si luminile aprinse 20 minute si era gata bateria, asta la un e46. Am un prieten cu un e60 din 2004 si tocmai in perioada asta i-a decedat si lui. E frig afara, nu e mare mirare.
Link to comment
Share on other sites

la mine a tinut bateria originala a masinii 6 ani.si cred ca mai mergea dar am avut masina la o vopsitorie sa-mi vopseasca capota(sarise vopseaua de la criblura)si au ascultat nesimtitii muzica pana au omorat bateria si nici nu mai pornea si ei i-au dat la automat pana mi-au ars si un xenon.

cand e dusa bateria merge muzica/navi/xenon-tot merge si da chiar si la automat dar nu are destul curent sa porneasca si clipesc xenoanele si face ca toate alea de nici nu stii ca bateria e de vina.

Link to comment
Share on other sites

azi am scos bateria, are 90 amperi, nu am gasit sa cumpar ca e totul inchis, cumpar una pe 3, pe cea veche am pus-o la incarcat sa vad ce are, asa e mergeau toate pe masina, dar nu pornea.
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu. Dupa ce am pus o baterie non-BMW, cei de la AB m-au sfatuit sa o pun inapoi pe cea veche (pina cumpar una noua, BMW). Aparent pentru ca bateria de pe E60 este una cu gel, mai speciala. In plus, nu schimba bateria de capul tau, ar trebui si masina "informata" ca are baterie noua, ca se zvoneste ca ar incarca-o altfel. Deci, mergi la un dealer. Eu iarna trecuta am mai tras cu cea veche, desi de citeva ori a trebuit pornita cu cabluri de la bateria altei masini. Iarna asta am luat una noua (si am donat-o pe cea veche - a stat aproape un an, dar aparent e inca buna si merge pe o masina de Neamt acum).

 

Vezi si aici sau aici.

Link to comment
Share on other sites

Si inca ce bine functioneaza! :blink: A incaput la fix sub bancheta!

Testul se face simplu: Pornesti muzica, dai drumul la caldura si lumini pozitie, dupa care dai la automat. Daca se constata ca muzica se opreste, ventilatia scade din turatie si becurile in bord scad in intensitate, bateria de pe masina e cam buna de aruncat. :)

Link to comment
Share on other sites

sa vad daca nu cumva au schimbat aia bateria de la bavaria

 

... dar a mergeau toate pe ea, tv-ul, faza lunga pe zenon ,

 

eu odata am patit-o cu servisurile de au umblat pe unde nu trebuia :blink: dar a doua oara nu am sa dau ocazia la nimeni sa ramana singur cu masina :)

 

banuesc ca ai vrut sa zici/scrii xenon

 

ce priveste bateria nu se intampla nimica :) nu are ce, linistit poti sa o schimbi tu, insa sa ai grija

 

sa nu ai cheia in contact

 

sa fie toate stinse/standby navi ..

 

ar fi bine sa nu maresti amperajul bateriei; nu deranjeaza pe nimeni doar ca timpul necesar ca bateria sa devina incarcata va fi mai mare

 

daca vrei sa pui uscata si ai avut acida (adica cu dopuri intre cele 2 borne) sa ai in vedere ca incarcarea bateriei uscata ( i se mai zice pe gel sau fara mentenanta) ex. bosch silver necesita un curent de incarcare mai mare => releu de incarcare putin mai solicitat

 

in rest sa strangi bine bornele, da cu bun simt :)

 

banuesc ca e bateria originala daca da ia cam venit timpul, insa asta nu e lege

 

si intradevar nu ar strica sa se masoare consumul masinii in standby -> trebuie sa fie de ordinul zecilor de mA chiar daca ai alarma OEM sau aftermarket

 

ca sa iti faci o idee dupa ce masina e inchisa in maxim un minut intra in standby -> ramane alimentat doar modulul care asteapta comanda de la cheie si alarma in rest toata lumea (ECU-rile) doarme

 

Diagnoza (se face cu KL 15 On) nu strica, insa nu iti va spune daca cineva nu intra in standby; afli doar daca acel ECU nu isi mai indeplineste vreuna dintre functii sau "oroare" :) eroare pe vreun senzor...

 

am fost si offtopic stiu :)

\

 

Sal am si eu un E60 de aproape o luna are 120000km si am dus-o sa ii pun alarma ,dupa ce au montat alarma la prima cheie a facut figuri la pornire .Baietii de acolo mi-au spus ca am problema cu bateria.Acum sunt in Germania ,masina am lasat-o in parcare de vreo 2 saptamani,si citind topicul vostru acum imi fac griji ca nu va porni masina.Si asa vrea sa stiu ce ma sfatuiti daca va trebui sa o pornesc cu cabluri,cum trebuie sa procedez,daca a mai facut cineva inainte.Multumesc anticipat

 

 

si bateria mea a cedat si am pus un bosch silver de 85 ah .. a costat cam 485 ron dar merita

Are vreo importanta daca am motor de 2500d pe E60 si as vrea sa stiu daca pot sa cumpar aceiasi bateria ca ta,ca am citi in topic ,ca iti trebuie nu stiu ce baterie cu gel sau ceva de genul.

Link to comment
Share on other sites

@nt98adu: ciudat ce spui tu; si la bmw si la golfu' sotiei, daca in momentul actionarii demarorului muzica si ventilatia sunt pornite, acestea sunt taiate;

am crezut ca e un sistem de limitare a consumului neesential pentru a lasa mai multa putere electromotorului; oricum ambele baterii au 3, respectiv 4 ierni

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la concluzia asta dupa ce am schimbat vechea baterie de 75Ah cu cea de 110Ah de la @test 225.

 

Si eu credeam ca e ceva normal, dar s-a dovedit ca amperajul de la bateria veche nu facea fata si electromotorului la pornire si celorlalti consumatori. Acum pot sa stau si eu linistit sa ascult muzica in masina in timpul stationarii, sa las pozitia aprinsa sau avariile, fara sa ma gandesc ca tb. sa sun un prieten sa-mi dea curent sau o baterie, pentru ca am patito de multe ori si m-am saturat.

Link to comment
Share on other sites

am incarcat vechea baterie si a pornit la sfert, e clar ca e terminata, maine iau alta, voi incerca cu una de 110 amperi SPER SA NU AM PROBLEMA CU RELEELE si o voi pune la un test inainte ca nu cumva sa am un consumator ascuns..lol...

 

am incarcat vechea bateri si a pornit la sfert, e clar ca e terminata bateria, maine iau alta, voi incerca cu una de 110 amperi SPER SA NU AM PROBLEMA CU RELEELE si o voi pune la un test inainte ca nu cumva sa am un consumator ascuns..lol...
Edited by kkkristi
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
am incarcat vechea baterie si a pornit la sfert, e clar ca e terminata, maine iau alta, voi incerca cu una de 110 amperi SPER SA NU AM PROBLEMA CU RELEELE si o voi pune la un test inainte ca nu cumva sa am un consumator ascuns..lol...

 

am incarcat vechea bateri si a pornit la sfert, e clar ca e terminata bateria, maine iau alta, voi incerca cu una de 110 amperi SPER SA NU AM PROBLEMA CU RELEELE si o voi pune la un test inainte ca nu cumva sa am un consumator ascuns..lol...

 

pana la urma de care ai pus si ce ai facut dupa?

si eu trebuie sa o schimb pe a mea.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce ati aschimbat tipul de baterie ati mai avut probleme cu pornirea?

 

Din cate stiu eu exista pe E60 un management al bateriei. Nu stiu daca e chiar bine sa schimbati tipul de baterie si capacitatea. Cred ca prima problema ar fi ca viata bateriei sa fie mai scurta... Sau?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.