Jump to content

Lichid servo


316i

Recommended Posts

-eu am procedat in felul urmator-am tras masina pe canal si am suspendato de fata,am dat scutul jos,am desfacut suruburile de la vas si l-am intors cu gura in jos intrun pet de 2l taiat-am virat stanga dreapta sa iasa si uleiul din caseta dupa care am pus totul inapoi am pus ulei,se porneste motorul si am virat de cateva ori stanga dreapta, am refacut nivelul si gata. in mod normal se desfac conductele de pe servodirectie,dar am zis sa nu stric ceva pe acolo sau sa curga dupa aia.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

-eu am procedat in felul urmator-am tras masina pe canal si am suspendato de fata,am dat scutul jos,am desfacut suruburile de la vas si l-am intors cu gura in jos intrun pet de 2l taiat-am virat stanga dreapta sa iasa si uleiul din caseta dupa care am pus totul inapoi am pus ulei,se porneste motorul si am virat de cateva ori stanga dreapta, am refacut nivelul si gata. in mod normal se desfac conductele de pe servodirectie,dar am zis sa nu stric ceva pe acolo sau sa curga dupa aia.

 

 

Esti tare,

foarte buna ideea de a intoarce vasul sa se scurga lichidul!

La mine cred ca nu mergea asa usor ca rezervorul si pompa sunt in acelasi corp si trebuia sa desfac si cureaua de transmisie.

Tu ai reusit sa inlocuiesti clar tot lichidul si ai evitat si posibile neetanseitati la conductele de la caseta.

Link to comment
Share on other sites

-eu am procedat in felul urmator-am tras masina pe canal si am suspendato de fata,am dat scutul jos,am desfacut suruburile de la vas si l-am intors cu gura in jos intrun pet de 2l taiat-am virat stanga dreapta sa iasa si uleiul din caseta dupa care am pus totul inapoi am pus ulei,se porneste motorul si am virat de cateva ori stanga dreapta, am refacut nivelul si gata. in mod normal se desfac conductele de pe servodirectie,dar am zis sa nu stric ceva pe acolo sau sa curga dupa aia.

 

Asa am procedat sie eu dar nu am desfacut vasul ci am desfacut conductele de pe caseta

 

nu am desfacut de totul surubul doar l-am slabit

 

dupa ce s-a scurs am dat stanga dreapta de volan sa iasa si din caseta :)

 

sa nu porniti motorul cu rezervorul gol si mare grija nu intre pic de mizerie

 

stergeti bine imprejurimile inainte de a desfileta capacul de la pompa sau suruburile de pe caseta

 

si daca adoptati metoda mea sa curatati si in jurul suruburilor de pe caseta pe care le veti desface (WD 40 + carpa e foarte bun pt asta, nu am avut altceva la indemana :) ) sunt doua suruburi care trebuesc desfacute

 

aveti nevoie de un imbus dar nu mai stiu marimea :blink:

 

dupa ce ati turnat uleiul proaspat dati stanga dreapta cu motorul oprit si daca mai e nevoie completati

 

repetati procedura cu volanul pana ce nu mai trebuie conpletat

 

abia dupa porniti motorul si repetati procedura cu volanul -> masina ridicata de fata

 

faceti o poza la filtrul din pompa poate ii va determina pe mai multi sa schimbe lichidul :)

 

eu am gasit multe chestii negre acolo :)

 

succes

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sal. aveti idee cand trebuie schimbat uleiul de la servo, care sunt simtomele ca nu mai este bun uleiul,

la mine la viteza mare nu se mai intareste volanul. e 46 facelift

in primul rand s-ar misca volanul mai greu , II miroase foarte nasol ...si III se inchide la culoare si devine mai vascos.

Link to comment
Share on other sites

Sal. aveti idee cand trebuie schimbat uleiul de la servo, care sunt simtomele ca nu mai este bun uleiul,

la mine la viteza mare nu se mai intareste volanul. e 46 facelift

in primul rand s-ar misca volanul mai greu , II miroase foarte nasol ...si III se inchide la culoare si devine mai vascos.

la mine scartaie, poate sa fie o problema de ulei servo ?

Link to comment
Share on other sites

Sal. aveti idee cand trebuie schimbat uleiul de la servo, care sunt simtomele ca nu mai este bun uleiul,

la mine la viteza mare nu se mai intareste volanul. e 46 facelift

in primul rand s-ar misca volanul mai greu , II miroase foarte nasol ...si III se inchide la culoare si devine mai vascos.

la mine scartaie, poate sa fie o problema de ulei servo ?

sa nu scartaie vreo curea...poate bendix-ul...

Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu scartaie si cand sta pe loc smile.gif

 

eu zic ca este bendix-ul.

 

eventual verifica maine pe zi in ce stare sunt curelele.

 

 

Imi pare rau dar nu intelegi fenomenul.

 

dar stiu ca am starnit o discutie serioasa.

scartaie si cand sta pe loc, cat si in mers, deci este ceva mai complicat. oricum, merci de informatii, mai invat si eu ceva.

 

Pot fi curelele sau axul de la pompa de apa.

 

Si la mine scartaia si dupa cateva saptamani mi-a picat pompa de apa.

Link to comment
Share on other sites

@ciupanezu scartaie si cand sta pe loc smile.gif

 

eu zic ca este bendix-ul.

 

eventual verifica maine pe zi in ce stare sunt curelele.

 

 

Imi pare rau dar nu intelegi fenomenul.

 

dar stiu ca am starnit o discutie serioasa.

scartaie si cand sta pe loc, cat si in mers, deci este ceva mai complicat. oricum, merci de informatii, mai invat si eu ceva.

 

Pot fi curelele sau axul de la pompa de apa.

 

Si la mine scartaia si dupa cateva saptamani mi-a picat pompa de apa.

fenomene sunt numai in natura.

 

trebuie sa stii despre ce scartait este vorba si de unde vine , ca sa zici ca este de la pompa de apa.

Link to comment
Share on other sites

fiindca este dus nu ? de ce nu mai porneste o masina ?- fiindca are probleme nu ?...

 

Foarte corect, dar ce treaba are atunci pornitul cu scartaitul? :blink:

 

 

scartaie cateodata cand invart volanul cel putin jumatate, si cand este mai cald afara.

 

Am avut si eu problema asta.S-a dovedit a fi o garnitura de teflon, la baza coloanei de directie.

si respectivi spuneau ceva de o garnitura de pe coloana volanului, dar cineva tot de pe forum zicea ca nu exista o garnitura pe coloana, asa ca am lasat subiectul in pace.

problema este ca inafara de scartait, nu am alte probleme, blocat volan, sa mearga mai greu sau altele de genul asta. volanul se comporta normal, merge bine, numai ca este acest scartait care nu imi place, parca conduc altceva decat un BMW, care nu are 3 ani.

cand am tratat problema cu cei de la Contempo, au spus de demontat volan, coloana, apoi vazut care este problema, apoi reglat directie si altele, si am zis stop, ca nu vreau sa o faca bucati, cel putin nu inca, poate cand o duc la revizia de 3 ani, in august, sa ii rog sa se uite si la problema asta.

dar poate pana atunci, ca tot vreau sa schimb si volanul, gasesc si buba, poate este ceva care nu este bine pus la imbinarea dintre volan si restul, parca de acolo se aude scartaitul.

oricum, merci pentru pareri, conteaza parerea voastra, am rezolvat destule chestii cu ce am citit aici pe forum de cat am inceput sa fiu membru.

asa ca, merci tuturor. :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=25

 

electromotor + bobina de inductie (piesa 4)

 

bendix = este pinionul care actionat de electromotor invarte coroana de pe volanta, volanta care la randul ei invarte arborele cotit si iaca asa porneste motorul

 

toate cele enumarate mai sus se intampla numai daca bobina (starter solenoid) actioneaza parghia "Gear lever"

 

ansamblul e situat al imbinarea dintre cutie si blocul motor

 

ansamblul functioneaza doar la porniea motorului in rest pauza

 

cand bendixul e defect la pornire se va auzi un "carrrait" puternic si un electromotr invartind in gol

 

 

post-2935-1207516873_thumb.jpg

pe diploma mea scrie economist, dar imi plac oricum pozele.

deja este prea mult pentru mine, ma rezum doar la citit.

Link to comment
Share on other sites

indiferent de cat de on sau off-topic au fost discutiile, mie unul mi-a placut desfasurarea de forte si am aflat una alta despre unele lucruri, cum ziceam, pe diploma mea scrie economist, asa ca nu ma prea pricep la mecanica.

am poatat un topic cu volanul care scartaie si cred ca doar ciupanezu si inca vreo doi au scris ceva, in rest nimic. in schimb in topicul asta, am primit mai multe informatii decat as fi visat.

sa nu uitam insa ca din confruntari de genul asta, cand sunt multe pareri, se realizeaza progresul.

asa ca eu zic sa ii dam inainte, dar cateodata sa ne amintim si de subiectul original, deoarece cine a intrebat ceva si vede ca sunt 5 pagini de raspunsuri, zice, frate, astia chiar mi-au dat solutia, cand defapt noi, sau mai bine zis, voi, vorbiti de curele la electromotoare sau alternatoare (subiect totusi interesant pentru mine).

sa auzim numai de bine si merci de informatii.

Edited by danfoto
Link to comment
Share on other sites

Duamneeeee.... catamai topicul si catamai discutia pe forum...si pentru ce? Pentru un scartait la volan =))))) Dar pentru un tacanit ce faceati? :blink:

 

Acum ontopic: danfoto, problema ta cred c-am avut-o si eu si s-a rezolvat in halul urmator: schimbat bucsa de teflon de la volan. Si cam atat. Ai spus ca afara nu se aude si se aude doar inauntru. Pot fi 2 motive: 1. plastice, dar un plastic il auzi cand scartatie, are un scartait aparte, sau 2. bucsa de teflon care s-a dus...

merci, si bucsa asta pot sa o cumpar, este ceva ce pot sa schimb si eu sau trebuie sa merg la meserias, ca vreau sascimb si volanul si poate le fac pe amandoua odata.

Link to comment
Share on other sites

e pe undeva pe sub admisie...

 

asa e la m50/m52

post-93-1207671896_thumb.jpg

 

si pentru un m43 ???? nu stii? :blink:

 

tot pe acolo trebuie sa fie.. uita-te si tu dupa un bidonas ca asta:

http://www.dasautosport.com/khxc/media/ccp0/prodsm/psreservoir.jpg

ms mult, parca vad cum maine am de lucru.....sper sa nu ploua.

Link to comment
Share on other sites

Va rog frumos sa scriem pareri care au legatura cu topicul

 

o sa ziceti -> ia te uita cine vorbeste :) da stiu :blink:

 

dar hai mai bine sa deschidem un alt topic pe tema electromotor demarol starter, alternator si rolul lor :)

 

multumesc :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.