Jump to content

Cateva probleme


Recommended Posts

Sincer din start, sinceritatea ta ma uimeste, pentru ca pe forumul 4tuning laudai masina ca fiind una de exceptie....ceea ce ma mira, pentru ca deodata aici s-a schimbat situatia.

 

Imi spui ca avea aprinse becurile de ABS, ASC si Airbag. Ce e ciudat acum este ca toate functioneaza - adica airbag-uri (desi s-ar contrazice cu faptul ca tu spui ca a fost lovita - sau nu au sarit? la lonjeroane masina e neatinsa, la fel oale, contraripi), ASC-ul intra in functiune cand trebuie, Abs-ul functioneaza fara probleme.

 

Telescoape fata si spate dreapta praf; - DA, adevarat

Discuri fata spate si placute de frana praf; - Doar fata sunt tocite, dar mai merg 1 an de zile, placutele arata relativ ok

Bucsa brat spate dreapta praf; - ambele brate sunt praf

Ceasuri bord necesita kit reparatie; - DA, adevarat

Cutia curge pe la semering, nu pe la sonda de marsariere; - nu, nu curge pe la nici un semering, singura problema e la sonda

Filtrele de polen necesitau schimbate, dar existau; - nu exista

Chiulasa schimbata de la 2,5 la 2,0 (aia de 2,5 in portbagaj bucati) - are _chiulasa_ noua, merge impecabil

Radiator de E34 ca cel de E39 era spart in urma unei coliziuni; - are radiator nou, de E39

Difuzorul de aer era intreg si exista; - nu exista

Frana de mana am reparato eu (nu stiu daca mai tine); - tine foarte bine

Pompa de benzina te v-a lasa cand iti v-a fi lumea mai draga, deoarece a ramas blocata de vreo 3 ori. - in ce fel se manifesta acest defect?

Servo functiona bine, fara scurgeri sau jocuri in directie; - adevarat

Jantele le-am spart eu la km 4 pe drumul Piatra Neamt- Gheorghieni si au fost date de rezerva; - s-au reparat

Tv, muzica, navigatie, functionau toate; - acum nu functioneaza modulul radio

Telefonul functiona, avea si cartela Orange pre-pay; - functioneaza si acum

Rulmentul de presiune scotea uneori zgomote suspecte in relanti; - nu am intampinat inca problema

 

 

 

Din ce am aflat ulterior, masina a fost folosita pt. curse pe aeroport la Iasi;

Nu s-a bagat un leu in ea in afara de schimbul de ulei, din 2001 pana in 2006 cand am luato eu.

Am bagat in ea cam 1000 euro, numai in chiuloase cu rectificari, semeringur, supape, plus alta chiulasa de 2000;

Cand am vazut ca ma depaseste, am vandut-o in familie, dupa care, am luat-o din nou si a plecat mai departe.

Masina in cauza a lovit si un autobuz, cu aceasta ocazie schimbandu-se fata in Germania.

 

La 180km/h (ca mai mult nu putea) masina scotea fum negru si consuma benzina undeva mixt cam 18%

Ulei nu a consumat excesiv, de aici am dedus ca blocul motor era ok. - si asta s-a rezolvat, eu mergand 240 pe autostrada si mai tot timpul fojata. In oras imi ia cam 15 la mers normal.

 

Tu vrei sa spui practic ca actualul proprietar din Timisoara a bagat ceva banuti, in motor si in cutie. Ca in rest, vad ca mari schimbari nu sunt. La tabla e dreapta, motorul merge bine...

Link to comment
Share on other sites

Imi spui ca avea aprinse becurile de ABS, ASC si Airbag. Ce e ciudat acum este ca toate functioneaza - adica airbag-uri (desi s-ar contrazice cu faptul ca tu spui ca a fost lovita - sau nu au sarit? la lonjeroane masina e neatinsa, la fel oale, contraripi), ASC-ul intra in functiune cand trebuie, Abs-ul functioneaza fara probleme.

 

Daca e aprins becul de la airbag nu inseamna neaparat ca a fost lovita. Poate sa fi fost un senzor stricat.

Link to comment
Share on other sites

Oricum ideea de baza e urmatoarea....poate sunt speculatii, poate nu, eu va spun ca masina merge bine si arata bine, contrar celor spuse, are nevoie de partea de articulatii pusa la punct, care deja ma ocup de ea si cu siguranta va primi imbunatatiri de-a lungul timpului. Totul este sa avrm bani :). O sa va tin la curent cu modificarile :blink:
Link to comment
Share on other sites

Imi spui ca avea aprinse becurile de ABS, ASC si Airbag. Ce e ciudat acum este ca toate functioneaza - adica airbag-uri (desi s-ar contrazice cu faptul ca tu spui ca a fost lovita - sau nu au sarit? la lonjeroane masina e neatinsa, la fel oale, contraripi), ASC-ul intra in functiune cand trebuie, Abs-ul functioneaza fara probleme.

 

Daca e aprins becul de la airbag nu inseamna neaparat ca a fost lovita. Poate sa fi fost un senzor stricat.

 

Tu nu stii ce spui! Intre ledul de ABS si AIRBAG e facuta o punte, de asta se sting amandoua o data. Nu are cum sa se aprinda ledul de la AIR-BAG galben. El tb. sa fie rosu!

 

Aviz amatorilor, ca eu am invatat niste lucruri despre BMW si m-au costat 8000 euro. Pentru unii dintre voi e putin, dar pt. mine e f. mult. Macar am taria sa o recunosc.......

 

Deci, Razvane, eu nu zic ca motorul nu merge. Si la mine a mers ceas aproape 10000 km, dar fii pregatit financiar, ca masina are destule probleme, la care eu nu le-am mai putut face fata. Din ceea ce ai relatat, era mai intreaga cand am dat-o eu decat acum.

 

Daca le rezolvi toate o data si nu pe rand, vei avea o masina super. E parerea mea.

 

Si nu mai intelegi o treaba: Pe celalalt forum, am postat ca fiind o masina ok referitor la motor, stiind ca fostul proprietar a facut tot motorul In rest cum vrea cel de sus. Aici s-a schimbat situatia pt. ca e un forum BMW, nu un forum pt. vanzari auto de tot felul, turbine, esapamente si jante. Cine m-a intrebat in particular, i-am explicat cum sta treaba, in rest cumparatori se gasesc. Si daca vrei sa te convingi, cauta topicurile mele de pe acest forum si de pe celalalt, cauta-le si pe ale fostului proprietar si vei intelege cam care e treaba cu acest E39 528i!

 

Pompa de benzina: cand vei da mult la automat si masina, nu v-a porni nici dupa ,,n" incercari, nu tb. sa te uiti in alta parte decat sub bancheta din spate. Desfaci suruburile, invarti de sistemul ala de blocare, si scoti pompa prin apasarea clemei de plastic. Siguranta de metal nu o mai are caci ultima data nu am mai montat-o pt. simplu motiv ca de cate ori o fixam la loc, nu treceau 3-4 zile si facea figuri. Am si un deviz de la un service auto in ceea ce priveste operatiunea in cauza. Am stat langa ei, m-am uitat ce fac si a doua oara nu am mai dat 100 euro pt. a scoate si curata o pompa. :blink:

 

Si daca chiar vrei sa stii, mergi si fa un test de caroserie. Vei vedea fata, pragurile si aripa spate dreapta cat de ,,drepte sunt".

 

Apropos, daca tot discutam, macar ti-a dat CD-ul original de navigatie?

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Se poate aprinde si galben ? :blink: La mine e aprins becul de la airbag si e rosu! Am depistat la diag. ca fiind defect senzorul de sub scaun, e o poveste lunga, a intrat apa, a curs pe el..etc :) Am dat jos scaunul am scos senzorul l-am sters l-am pus la loc si i-am dat un reset la erori dupa care am pus contactu si s-a apriuns, s-a stins si s-a aprins din nou. Ce nu am inteles in ce ai zis u e partea cu lovirea la masina dl. Razvan :)
Link to comment
Share on other sites

Imi spui ca avea aprinse becurile de ABS, ASC si Airbag. Ce e ciudat acum este ca toate functioneaza - adica airbag-uri (desi s-ar contrazice cu faptul ca tu spui ca a fost lovita - sau nu au sarit? la lonjeroane masina e neatinsa, la fel oale, contraripi), ASC-ul intra in functiune cand trebuie, Abs-ul functioneaza fara probleme.

 

Daca e aprins becul de la airbag nu inseamna neaparat ca a fost lovita. Poate sa fi fost un senzor stricat.

 

Tu nu stii ce spui! Intre ledul de ABS si AIRBAG e facuta o punte, de asta se sting amandoua o data. Nu are cum sa se aprinda ledul de la AIR-BAG galben. El tb. sa fie rosu!

 

Aviz amatorilor, ca eu am invatat niste lucruri despre BMW si m-au costat 8000 euro. Pentru unii dintre voi e putin, dar pt. mine e f. mult. Macar am taria sa o recunosc.......

 

Deci, Razvane, eu nu zic ca motorul nu merge. Si la mine a mers ceas aproape 10000 km, dar fii pregatit financiar, ca masina are destule probleme, la care eu nu le-am mai putut face fata. Din ceea ce ai relatat, era mai intreaga cand am dat-o eu decat acum.

 

Daca le rezolvi toate o data si nu pe rand, vei avea o masina super. E parerea mea.

 

Si nu mai intelegi o treaba: Pe celalalt forum, am postat ca fiind o masina ok referitor la motor, stiind ca fostul proprietar a facut tot motorul In rest cum vrea cel de sus. Aici s-a schimbat situatia pt. ca e un forum BMW, nu un forum pt. vanzari auto de tot felul, turbine, esapamente si jante. Cine m-a intrebat in particular, i-am explicat cum sta treaba, in rest cumparatori se gasesc. Si daca vrei sa te convingi, cauta topicurile mele de pe acest forum si de pe celalalt, cauta-le si pe ale fostului proprietar si vei intelege cam care e treaba cu acest E39 528i!

 

Pompa de benzina: cand vei da mult la automat si masina, nu v-a porni nici dupa ,,n" incercari, nu tb. sa te uiti in alta parte decat sub bancheta din spate. Desfaci suruburile, invarti de sistemul ala de blocare, si scoti pompa prin apasarea clemei de plastic. Siguranta de metal nu o mai are caci ultima data nu am mai montat-o pt. simplu motiv ca de cate ori o fixam la loc, nu treceau 3-4 zile si facea figuri. Am si un deviz de la un service auto in ceea ce priveste operatiunea in cauza. Am stat langa ei, m-am uitat ce fac si a doua oara nu am mai dat 100 euro pt. a scoate si curata o pompa. :blink:

 

Si daca chiar vrei sa stii, mergi si fa un test de caroserie. Vei vedea fata, pragurile si aripa spate dreapta cat de ,,drepte sunt".

 

Apropos, daca tot discutam, macar ti-a dat CD-ul original de navigatie?

 

Am inteles ce spui, dar totusi, care este motivul pentru care este aprins sau era becul de airbag? Nu de alta, dar am verificat fizic toate cele 6 airbag-uri.....si crede-ma ca exista...volan-pasager, stalpi, usi....e o eroare prin alta parte? sau cum? da-mi niste detalii ca as vrea totusi sa rezolv problema.

 

Ps: nu mi-a dat nici un cd...cand l-am intreabat de airbag-uri a spus ca la tester nu apare nici o eroare....de asemenea mi-a spus ca aceasta caroserie e la linie...culmea e ca am fost la un service de incredere si mi-au spus ca nu a avut incidente serioase si ca este la linie, cu mici probleme la calitatea vopselei pe spate...

Link to comment
Share on other sites

Daca e stins atunci nu ai treaba, poti totusi sa te duci la o diagnosticare sa vezi daca iti apar erori. Ti-am zis la mine sta aprins din cauza unui senzoar poate si la tine a fost acelasi lucru si s-a rezolvat.
Link to comment
Share on other sites

Si nu mai intelegi o treaba: Pe celalalt forum, am postat ca fiind o masina ok referitor la motor, stiind ca fostul proprietar a facut tot motorul In rest cum vrea cel de sus. Aici s-a schimbat situatia pt. ca e un forum BMW, nu un forum pt. vanzari auto de tot felul, turbine, esapamente si jante. Cine m-a intrebat in particular, i-am explicat cum sta treaba, in rest cumparatori se gasesc. Si daca vrei sa te convingi, cauta topicurile mele de pe acest forum si de pe celalalt, cauta-le si pe ale fostului proprietar si vei intelege cam care e treaba cu acest E39 528i!

Nu este deloc asa! Avand in vedere ca stiai ca masina e praf si are o gramada de probleme, nu mici chichite cum le-ai numit tu pe acel forum, ar fi trebuit sa nu te implici.

 

De aceeasi parere sunt si eu. Masina are potential, chiar daca mai tb. rezolvate unele mici chichite. Oricum, are un interior, cum putine E39 fabricatie 1998 au! Este o masina superba, cu un motor extraordinar, silentioasa, comoda, pur si simplu de lux!

 

Sper sa o cumpere cineva si sa se bucure de ea, caci masina merita!:blink:

Este foarte potrivita pt. cei ce au iesire in afara fiind dotata cu navigatie, inclusiv CD-ul original!

 

Asta cu interiorul pe care putine E39 din 1998 il au, cine vede pozele vede altceva, mai ales pozele vechi.

 

foarte util topicul asta pt mine...acum cred ca am inteles mai bine de ce nu sunt BMWurile fiabile

Pentru ca sunt de multe ori cumparate de oameni care nu-si permit intretinerea lor si care-si bat joc de ele.

 

 

Iar partea asta arata clar ca ai laudat masina nu doar motorul:

 

Nu vreau sa-ti stric nici o afacere, insa masina merita toti banii care-i ceri tu.

La dotarile pe care le are si la cum functioneaza acum, e pacat sa o dai doar cu 7500. O fi el fabricatie 98, dar nu se compara nici macar cu un 525d sau i din 2003.

Interiorul, ca dotare, este identic cu cel de pe E38 din aceeasi ani de fabricatie, iar motorul de 2,8i cu vanos e un mic monstru.:)

Intr-adevar nu se compara :)

Link to comment
Share on other sites

Daca se citeste bine, eu am spus de interior si de motor.

 

Cu riscul de a ma repeta, cine a fost interesat de masina, am dat destule date pe PM. si cand a plecat de la mine singura pb. era chiulasa, 2 telescoape, discurile si placutele, ceasurile de bord si o bucsa. Din ceea ce a postat actualul proprietar, multe lipsesc sau sunt inlocuite. Nu mai este pb. mea.

 

Si in definitiv, ceea ce a fost cu masina, a fost. Conteaza mult ce investiii se fac la ea din acest moment.

 

Faptul ca a fost lovita, adica primul proprietar a intrat cu ea intrun autobuz, ca a fost folosita si la curse, am aflat dupa ce am vanduto eu si am adus aceste lucruri la cunostinta celui care a luato de la mine, pt. ca asa mi s-a parut corect. Puteam sa tac si sa nu ma implic, dar nu-mi sta in caracter.

 

@Ciupanezu Este cinstit sa spun cum sta treaba cu masina asta, astfel incat actualul proprietar sa stie ce tb. sa faca si ce tb. sa schimbe. Din poze, nu poti cunoaste o masina. Faza aiurea e cu husa aia de volan, dar crede-ma ca nu ma interesa, atata timp cat masina avea pb. cu motorul! Daca gaseam piese sh pt. ea compatibile, fii sigur ca nu o vindeam, dar asa nu doream sa stau cu ,,mortul" in parcare si sa ma bucur ca am BMW. Am preferat sa iau acel E34, pt. simplu motiv ca se gasesc piese pe toate drumurile la sfert de pret fata de E39.

 

Pentru ca se interpreteaza gresit si pt. ca observ useri ce condamna faptul ca m-am implicat, imi rezerv dreptul de a nu mai spune nimic si-mi cer scuze daca am deranjat pe cineva. Sper ca noul proprietar sa priveasca pozitiv aceasta discutie si sa ia masuri in consecinta.

Link to comment
Share on other sites

Totusi, ti-as fi recunoscator sa rapunzi la intrebarile care ti le-am pus. Chiar si pe privat. Merci.

 

@Ciupanezu: ce a fost a fost, si eu sunt de acord cu tine. Ideea e ca acum masina e pe maini bune si incerc sa o aduca cat mai mult la o stare acceptabila pentru mine. Ma intereseaza sa functioneze toate si sa aiba toate piesele. Apoi incep modificarile. Oricum, e nevoie de multi banuti.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu Este cinstit sa spun cum sta treaba cu masina asta, astfel incat actualul proprietar sa stie ce tb. sa faca si ce tb. sa schimbe. Din poze, nu poti cunoaste o masina. Faza aiurea e cu husa aia de volan, dar crede-ma ca nu ma interesa, atata timp cat masina avea pb. cu motorul! Daca gaseam piese sh pt. ea compatibile, fii sigur ca nu o vindeam, dar asa nu doream sa stau cu ,,mortul" in parcare si sa ma bucur ca am BMW. Am preferat sa iau acel E34, pt. simplu motiv ca se gasesc piese pe toate drumurile la sfert de pret fata de E39.

 

Pentru ca se interpreteaza gresit si pt. ca observ useri ce condamna faptul ca m-am implicat, imi rezerv dreptul de a nu mai spune nimic si-mi cer scuze daca am deranjat pe cineva. Sper ca noul proprietar sa priveasca pozitiv aceasta discutie si sa ia masuri in consecinta.

Pai foarte bine ca ai spus adevarul pe acest forum insa in acelasi timp nu cred ca ar fi trebuit sa lauzi in vreun fel masina pe site-ul unde se vindea, iar motivele sunt evidente.

 

 

@Ciupanezu: ce a fost a fost, si eu sunt de acord cu tine. Ideea e ca acum masina e pe maini bune si incerc sa o aduca cat mai mult la o stare acceptabila pentru mine. Ma intereseaza sa functioneze toate si sa aiba toate piesele. Apoi incep modificarile. Oricum, e nevoie de multi banuti.

 

Multa bafta, e bine ca masina a ajuns acum la cineva care o va repara in sfarsit.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.