Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

in primul rand nu cred ca mai merita sa iei una recent adusa. (vb de modelul pe care l-ai ales tu)

taxa la 316/318i nfl e46 este 850 euro. + 100euro la rar dai aproape jumate din cat dai pe masina numai pe taxe.

mai repede iti iei una deja inmatriculata cu taxa platita care ar trebui sa coste in jur de 2500/2800. si te mai scuteste si de itp-ul la rar pe care cine stie cum nu il treci si vrei nu vrei trebuie sa repari masina imediat. daca o iei deja inmatriculata mai poti amana inmatricularea, etc..

 

si daca tot iti iei e46 incearca sa cauti una mai dotata. macar sa aiba o trapa, un xenon, un pilot automat, niste jante mai frumoase, un interior sport. nu zic sa le aiba pe toate, dar macar 1-2 din dotarile astea mai importante. aia din linkul tau are si o combinatie de bord/interior/tapiserie destul de odioasa dupa gusturile mele.

 

acum vad ca in anunt e trecut ca taxa e 500euro. haha ce teapa. astia merita bagati la inselaciune.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

multumesc de raspuns !!!

nu prea mai am incredere in cele deja inmatriculate, sunt sĂŁtul pana peste cap, cat despre jante deja am 2 seturi de m3 pe 17 de pe fostul E36 320i, xenon pot sa-i pun, trapa am avut pe 320 si nu mi-a placut, pe serpentinele din judetul valcea sau spre voineasa nu cred ca pot pune pilotul automat. :)) (era o gluuma), la clima nu te pot contrazice. Apreciez sfatul dat, dar pe mine ma intereseaza ce probleme ar avea modelul repectiv, vorbesc de ordin mecanic, ca de ordin electric, e simplu. test pe calculator.

Ma gandisem si la cel FL E 46 de 143 de cp valvetronic, dar sunt povesti ca mananca ulei, si nu oricine are "BALLS" mari sa se bage sa desfaca motorul sa schimbe semeringurile si alte componente. Deasta am ales E 46 NFL.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

motorul nu prea are mari probleme. e mai fiabil decat cel cu valvetronic, dar consuma mai mult ca ala (cam 1l peste) desi are o putere simtitor mai mica.

probleme la motorul asta ar fi: dese probleme la sistemul de racire (pierderi de antigel), mai pica debitmetrul, mai curge ulei pe la garniturile corpului de ulei si garnitura capac distributie... cam atat.

motoarele chiar sunt ok. dar mare grija la restul masinii...

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

daca iti permiti 318i fl cu 143cp , de ce ti-ai alege 118cp ? are consum mai mare si putere mai mica si taxa mai mare, dupa un timp sunt convins ca o sa iti doresti mai multi caluti. toate masinile consuma ulei , depinde cum o gasesti , si pana la urma daca iti consuma ulei ii schimbi semerinurile si gata. Bafta Edited by mihaitza123
Link to comment
Share on other sites

problema la FL de 143 este ca aici in valcea nu este reprezentanta bmw si nu se baga nimeni sa schimbe semeringurile deoarece este o procedura delicata cu reglarea valvetronicului si a distributiei, si in plus este si costisitoare. deasta am ales NFL.

 

Daca gasesti baiatul potrivit nu e nici pe departe o procedura asa de complicata pe cum crezi...e foarte simplu...doar trebuie sa stie mecanicul cu ce se mananca ;) Eu am schimbat simeringurile recent si am ramas uimit de baiatul care a lucrat la ea...stia cu ochii inchisi ce are de facut... ;)

Link to comment
Share on other sites

poti veni odata la bucuresti si rezolvi semeringurile, dar la cate citesc despre n42 sincer si mie mi-ar fi frica sa iau unul. cand stai sa te gandesti ca nfl-ul de 1.9 este si mai vechi si cred ca sunt si mai multe si nu vezi decat probleme izolate chiar iti da de gandit cand vezi sumedenia de baieti care au probleme cu n42-ul.

pe de alta parte pe mine zau ca m-ar deranja maxim sa dau 2000-2200 pe masina si inca aproape 1000 pe taxa+rar. mi se par niste bani ingropati. mai bine folosesti banii aia din start sa iei "mai multa" masina.

zici ca ai avut 320i, nu vrei tot 320i si e46? motorul de 2.0 (cam identic cu motorul care l-ai avut pe e36) sau chiar ala de 2.2 daca nu te deranjeaza impozitul. sincer de la 320i e36 la 318i 118cp o sa simti o diferenta cam mare de putere.

Link to comment
Share on other sites

dar la cate citesc despre n42 sincer si mie mi-ar fi frica sa iau unul.

 

Am aceasta motorizare de 2 ani si in afara de simeringuri si termostat nu am avut alte probleme...depinde foarte mult pe ce maini a fost inainte si cum o tratezi tu ca proprietar. In schimb e o masina foarte ok din toate punctele de vedere ;)

Link to comment
Share on other sites

problema este ca nu gasesc un E46 vanos " distributie variabila" de 2.2 litri bun ce sa zic de 2.0 ca nu sunt deloc si sa cumpar o cum zic prieteni " COAJA" zic PAS si sa ma duc in germania sa aduc masina zic iara PAS. Deasta ma orientez catre unul de 1.9 care sa fie ok. din toate punctele de vedere. Sunt in cautari momentan.
Link to comment
Share on other sites

tu sti cel mai bine. ce caroserie vrei ?

Are un vecin de-al meu in Craiova un e46 cu motor 1.9 din 2000. are km putini si reali , garantez, vreo 180.000-190.000km. Coupe , cu jante pe 17 , inamtriculata si taxa recuperata , dar nu stiu cati bani vrea pe ea. Oricum garantez ca este masina intretinuta si buna. Si banuiesc ca o mai are de vanzare

Link to comment
Share on other sites

pareri va rog !!!

va multumesc http://www.autovit.ro/bmw-318-C36300155.html

Arata bine masina din anunt. Singurul lucru care nu imi place e culoarea interiorului si faptul ca e cam cheala, insa asta nu e o problema asa mare. Retrofit-uri poti face ulterior cate vrei. 1.9 M43 e un motor fiabil, insa cam atat. Nu poti avea pretentii de sportivitate de la el. Daca masina nu are rugina si e ok mecanic, go for it! Personal, ca aspect imi place mai mult E46-le NFL decat FL, insa asta e doar parerea mea. La 318i FL ai avantajul celor 143 de cai si consum cu cel putin 1 L mai putin fata de 1.9.

Edited by Alin KIR
Link to comment
Share on other sites

Coupe-ul nu-mi place. e o vorba" date tu jos ca sa ma urc eu" valabil pentru coupe.

 

Multumesc alin de sfat. Sunt inca in cautari.Tatonez terenul. Cum am spus mai bine iau un NFL fara rugina si cu o mecanica buna, decat un FL prost intretinut. Nu ma incalzeste diferenta de 25 de cp si consumul de 1 L peste. Nu fac multi Km max 10.mii intr-un an. daca masina dupa numai o saptamana constat ca a fost exploatata gresit, mai bine prefer NFL de 1.9 si 118 cp decat FL de 143.

Multumesc inca o data de sfaturi. Cu cat mai multe cu atat mai bine.

Link to comment
Share on other sites

stie cineva care este diferenta dintre castrol 5w30 magnatec si castrol 5w30 edge fst ? amandoua sunt full sintetice ? magnatecul este mai gros ?

 

Ambele sunt full sintetice doar ca Edge e generatie mai noua... magnatec nu este mai gros ca edge din moment ce sunt 5w30 amandoua. Poti citi aici cateva specificatii despre ele - > http://www.rauto.ro/...iului-de-motor/

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

Ambele sunt full sintetice doar ca Edge e generatie mai noua... magnatec nu este mai gros ca edge din moment ce sunt 5w30 amandoua. Poti citi aici cateva specificatii despre ele - > http://www.rauto.ro/...iului-de-motor/

 

nu inteleg ceva , eu cand am cumparat masina avea in ea castrol magnatec 5w30 , am mers cu ea 1 sapt si aproximativ 500-1000km in care nu a consumat deloc ulei , i-am pus castrol egde 5w30 si a inceput distractie , a inceput sa ii placa uleiul.

Masina are service-urile facute numai la bmw , si schimbul am observat ca era facut odata la 20.000-25.000km ( eu il fac la 10.000km). Eu ma gandesc , daca fostul proprietar ii schimba uleiul la 20.000km , ar fi trebuit sa complecteze 4 litri la un schimb , si sunt convins ca in situatia asta ar fi bagat masina in service.

 

Sa incerc castrol magnatec 5w30 , este posibil sa nu consume cu magnatecu ?

 

un alt exemplu , varul meu a avut in masina castrol magnatec 5w40 , a pus castrol edge 5w30 si a inceput sa ii manance la 500km 200-300ml. A revenit iar la magnatec 5w40 si in 2.000km a zis ca nu i-a mai consumat deloc.

 

Am incercat si eu testul cu busonul de la ulei , nu se face vaccum , fum nu da deloc. Deci ce sa fie ?

Link to comment
Share on other sites

Buna de curand am achizitionat un BMW 318I 1999 E46 si nu are pompa aer secundara, la rece dimineata cand pornesc face foarte urat parca explodeaza ceva pe teava de esapament, si nu mi se tureaza peste 4000 rotatii. La 4000 imi taie injectia sa fie oare debimetrul?
Link to comment
Share on other sites

Salutare. detin de 2 luni un 318ci 46 2001 143cp si am un consum de 18-20 litri in oras, si 8 in afara. Martorul check engine era aprins cand am luat-o, dupa ce am alimentat s-a stins, iar dupa o saptamana s-a aprins iar(am alimentat din acelasi loc benzina 95 omv). Motorul trage bine. Este posibil sa fie o sonda lambda?

 

din cate stiu eu ar trebui sa consume undeva la 10 litri in oras si 6 in afara

inainte am avut un fiat bravo an'97 1.8 benzina si imi lua 11-12 litri in oras si 6-7 in afara

ma asteptam la un consum de 13-15 litri - dar 20 litri mi se pare cam exagerat

In rest sunt foarte multumit de masina

Link to comment
Share on other sites

Salutare as dorii sa achizionez un seria 3 an 2000-2004 de preferat diesel pentru uz personal, am auzit de la diferite persoane ca modelele pana in 2002 2.0 au niste probleme la motoare sau chestii de genu asta... Am un buget in jur de 3500€ ce mi recomandati si ce ar trebui sa evit in acelasi timp?:) Multumesc

 

 

evita bmw 320d si n o sa ai probleme... :bashwall:

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.