Jump to content

E39 528i 193cp


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 483
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu stiam ca daca e arsa garnitura ori iti intra ulei in lichidul de racire ori invers si iti creste nivelul la ulei in baie....

iti intra APA in ulei( am patit eu)

 

O problema asemanatoare am avut si eu mai demult dar la o alta masina.In final sa dovedit a fi blocul motor ovalizat.Aceeasi chiulasa,radiator pompa de apa le-am pus pe alt bloc motor si n-au mai fost probleme.

pe ca masina????

Edited by wind316
Link to comment
Share on other sites

Chill guys...nu e nici apa in ulei nici invers...pe gazele de esapament m-am intoxicat eu si nu miros a antigel...si a deschide busonul cand motorul e incins e cea mai mare prostie....pentru ca exista presiune si s-ar putea sa fierbi un pic pe fata :blink:
Link to comment
Share on other sites

si a deschide busonul cand motorul e incins e cea mai mare prostie....pentru ca exista presiune si s-ar putea sa fierbi un pic pe fata :blink:

ce spuneam si eu mai sus.

daca nu ai apa in ulei, atunci _chiulasa_ nu are nimic, cel putin garnitura.

 

 

incearca sa-i scoti termostatul si vezi ce se intampla (asta daca te mai tin nervii) eu asa am facut si tot fierbea...se dupea spre rosu.

Edited by wind316
Link to comment
Share on other sites

Chill guys...nu e nici apa in ulei nici invers...pe gazele de esapament m-am intoxicat eu si nu miros a antigel...si a deschide busonul cand motorul e incins e cea mai mare prostie....pentru ca exista presiune si s-ar putea sa fierbi un pic pe fata :blink:

Motorul nu trebuie neaparat sa fie aproape de fierbere. m-am exprimat eu gresit.

Link to comment
Share on other sites

In acest moment motorul nu fierbe, decat daca pierde apa. In conditiile in care totul e etans (se pare ca vasul e fisurat) ea merge ceas, nu se incinge, nu fierbe.

 

Maine o sa ii pun difuzorul de aer, o aerisesc, ii repar si electroventilatorul si o tin in probe. Daca se mai incinge, am un prieten cu un radiator si vas si le voi schimba doar ca sa vad ca se rezolva problema. Daca se rezolva, voi merge pe achizitionarea unui radiator nou, altfel nu are sens sa dau banii aiurea.

 

Referitor la pompa, da era busita....si am rezolvat-o. Pompa noua, pe orginal. In momentul acesta tot este nou in sistemul de racire cu exceptia elicei si a radiatorului+vas.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa-ti mai spun o treaba Razvane, poate ai sa intelegi de ce s-a busit radiatorul ala!:

 

Eu cand am luat E34 antigelul sau ce a trebuit sa mai fie din el, era pur si simplu o apa chioara. Daca acest E39, a circulat cu apa de la robinet, nici nu e de mirare a e dus radiatorul. Daca curge pe la vas, nu-ti v-a merge niciodata motorul ca lumea!

Radiatorul ce l-am montat eu pe masina, cel de 525i era perfect. Vandut de @NSL Florica in 2006, aici pe forum, deci, nu avea cum sa fie spart, atata timp cat eu am circulat destul de mult cu el. Singurul inconvenient era ca radiatorul de 525i cu vas incorporat era o idee mai scurt, deci am ridicat tampoanele inferioare mai sus. Ce a facut cu el nu stiu, ca radiatorul era nou, dar pana nu pui radiator ca lumea, tot o sa se incalzeasca apa si tot o sa-ti iese abur ca la masinile alea americane, vechi, care raman prin desert.

 

Baga radiator, baga difuzor de aer si din acest punct de vedere, nu vei mai avea pb. Din alte puncte de vedere, ca sa-ti faci o imagine despre aceasta masina, afla ca din 2001 pana in 2006 masina asta in afara de schimbul de ulei, nu a vazut nimic. Forja si atat. Eu am cumparat-o pt. aspectul ei, la vremea aceea si a tinut de cati bani am dat pe ea. Avand probleme cu motorul, nici macar timpul fizic nu-mi mai permitea sa ma ocup de alte pb. cum ar fi bucsa aia de la brat spate, suspensii etc.

 

Daca la mine a mers 8000 km in 2006 aprilie pana in 2007 ianuarie, poti sa-ti dai seama ca mai mult a stat in reparatii decat pe drum. Inca mai am facturi de la ea si ma uit cu groaza la ele. As dori din tot sufletul sa o aduci la adevar, dar am multe semne de intrebare. Nu vreau sa te descurajez, dar nu am auzit pe nimeni sa aibe atatea pb. cu un BMW cum am avut eu si mai ales tu cu asta.

Link to comment
Share on other sites

Ieri mi-au schimbat termocupla de pe radiator si imi functioneaza electroventilatorul. De asemenea mi-a facut aerisire calumea. Ieri am mers 3-4 ore in oras....si am stat bara la bara non stop.....nici o problema. De dimineata nu a pierdut deloc apa. Eu zic ca s-ar putea sa fie varianta finala :)

Ce a fost mai misto e ca am cauciucuri de tip V de vara....si ieri a fost pentru mine o adevarata provocare :) Asc-ul s-a chinuit sa ma tina pe sosea insa era destul de complicat :) Oricum nu am avut incidente desi gheata e in floare in Bucuresti...am avut o medie de 15-20 la ora.....si cand ma gandesc ca irosesc atata putere :blink:

Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu vin cu vesti bune.....mergeam azi pe la piata gemenii, eram pe linia de tramvai....cand am plecat de pe loc a plesnit o sina care mi-a ras toata partea inferoara a masinii si s-a infipt in rezervor facand o gaura de un pumn.....sina e inca infipta in rezervor....si toti cei 30 de litrii sunt pe jos....Incep sa cred ca nu sunt menit sa am Bmw...am ramas fara masina si in weekend :blink: :) :) :)

 

Are idee cineva cat costa un rezervor?

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

eu iti spun doar atat ... ai fost orb cand ai cumparat masina asta, cred ca ai luat cel mai prost e39 care exista de vanzare ... scapa de el...

 

Aici nu o sa-ti dau dreptate. Nu e vorba de calitatea masinii, e vorba de ghinion. Problema cu incalzirea s-a rezolvat...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.