Jump to content

Reset OBD


Recommended Posts

Din cate stiam eu, pentru reset se leaga pinul 7 cu pinul 19, cheia fiind in pozitia 2. Minim 3 secunde pentru Oil Service si minim 10 secunde pentru Service Inspection. La altii a mers, dar la mine vad ca tot o singura liniuta verde ramane.

 

Pinii de la conector sunt:

Pin Terminal # Terminal Description

1 TD TD Signal

2 - Not occupied

3 - Not occupied

4 - Not occupied

5 - Not occupied

6 - Not occupied

7 SI Service Interval Reset

8 - Not occupied

9 - Not occupied

10 - Not occupied

11 - Not occupied

12 61 (D+) Generator Charge Indicator

13 - Not occupied

14 30 Voltage; Hot At All Times

15 RXD Diagnostic Data Link

16 15S Voltage Ignition Switch in Run

17 - Not occupied

18 PGSP Programming Line

19 31 Ground

20 TXD Diagnostic Data Link

 

A mai incercat cineva?

post-32-1101050524_thumb.jpg

post-32-1101050537_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunt doua tipuri de conectori de service/diagnostic. Cel vechi, are 15 pini si e instalat pe modele BMW pana prin 1987 (asa am eu, de exemplu). Cel mai nou are 20 de pini si e prezent la modele dupa 1987.

Am auzit ca la modelele mai noi de 2001 s-ar fi renuntat la respectivul conector.

 

Acum, daca ai un E39 cu conectorul de 20 pini, pune contactul, leaga intre ei, cu un fir, pinii 7 si 19 (care practic este echivalent cu a pune pinul 7 la masa), numara ceva peste 3 secunde (reset ulei) sau peste 10 secunde (reset service), apoi scoate firul (contactul fiind inca pus). Apoi scoate cheia din contact. Cand o sa o bagi din nou (cheiea), ar trebui sa observi ca resetarea a reusit. Mi se pare ca, la cele cu conector de 20 de pini, daca manevrezi secundele respective punand si apoi luand contactul, nu se resetaza. La cele cu conector de 15 pini poti sa faci reset-ul si din contact.

Vezi sa fii sigur ca este pinul 7 cel pe care il pui la masa, si nu altul. La mine (care, retine, am conector de tip vechi, cu 15 pini), pe interiorul capacelului de plastic de la conector sunt desenati pinii, dar exact ca si cum acestia s-ar proiecta de jos in sus pe fata interioara a capacelului.

 

Daca ai un E39 care nu are conectorul respectiv, procedura nu este, evident, valabila.

 

OBS: Propun ca, de fiecare data cand se ridica o problema tehnica, sa specificati exact ce model de BMW aveti, mai ales daca informatia nu este usor de gasit in profilul sau in semnatura membrului respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Pai exact asta am facut. Este conectorul cu 20 de pini. Masina este 520i din '98.

Am incercat si legarea pinilor inainte sa mut cheia in pozitia 2, si invers sa ii leg dupa ce aveam cheia in pozitia 2. De asteptat am asteptat pe ceas 1 minut, si tot am ramas cu o singura liniuta verde.

Pacat ca am un singur buton in bord, ca ar mai fi fost o varianta de reset in cazul celor cu 2 butoane.

Link to comment
Share on other sites

Se leaga un aparat vezi ca anumite OBD-uri au anumite conexiuni la unele variante pentru xenon.Si personal nu as ruga pe nimeni sa incerece neaparat ca se pot intampla lucruri ireparabile,bine ca la noile serii am schimbat multe.
Link to comment
Share on other sites

Exista multe variante fie cu soft fie altfel stiu ca de-a lungul anilor multi au gasit tot felul de metode fie mai bune sau dubioase.Sa faci asa ceva nu se termina todeauna bine mai ales la masinile de generatie mai noua asa ca sunt aparate cu care se si pot vedea multe aproape toata situatia masini la modele noi toata.Nu e vorba doar de o resetare dar fiecare sa faca cum vrea nu ma mir ca la BMW apar atatea probleme care nu ar trebui sa existe.
Link to comment
Share on other sites

Pai exact asta am facut. Este conectorul cu 20 de pini. Masina este 520i din '98.

Am incercat si legarea pinilor inainte sa mut cheia in pozitia 2, si invers sa ii leg dupa ce aveam cheia in pozitia 2. De asteptat am asteptat pe ceas 1 minut, si tot am ramas cu o singura liniuta verde.

Pacat ca am un singur buton in bord, ca ar mai fi fost o varianta de reset in cazul celor cu 2 butoane.

2021[/snapback]

 

am si euun e34 89dar recomandarea mea este sa te duci la un service sa intrebi daca au un aparat de resetat si pentru o bere se rezolva, pe mine nu ma costat nimic resetarea, nu-tzi da masina pe mana la totzi maidanezi ca o sa ai surprize si nu cred ca vor fi pacut, bafta si ai grija.

Link to comment
Share on other sites

Eu te inteleg dar de ce odata nu faci si altfel.Adica mai normal si mai sigur stii eu vreau sa dau sfaturi bune,dar sa stii ca nu sunt de acord cu asa ceva.Si nu incurajez pe nimeni o masina are rostul ei si technica si OBD-ul la fel.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Pai am incercat pentru ca stiam ca se poate, am vazut ambele metode (si din butoane in caz ca exista 2, si cu portul de sub capota). Nu stiu care e faza la mine insa, si mi se pare ciudat ca nu merge. De asta intrebam.

2105[/snapback]

 

 

Nu este vorba de butoane.Sunt 2 tipuri de borduri Low si High.

 

Se reseteaza din bord incepand din 2000(daca nu ma insel la an), indiferent de cate butoane are bordul.

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la butoanele dintre ceasuri. Poate tehnic nu se numesc butoane, dar nu e nici o denumire fortata pentru ele.

Din bord resetezi doar daca ai cu ce, adica 2 butoane si nu 1. Nu stiu exact din ce an s-a introdus, dar parca am vazut si la cele dinainte de 2000.

 

low (1 buton, nu se poate reseta din bord)

post-32-1104718537_thumb.jpg

 

high cluster: (2 butoane, se poate reseta din bord)

post-32-1104718564_thumb.jpg

 

In cazul low cluster cand intri in modul ala test (daca ar fi posibil) nici nu ar avea unde sa iti afiseze textul ca la high cluster.

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la butoanele dintre ceasuri. Poate tehnic nu se numesc butoane, dar nu e nici o denumire fortata pentru ele.

Din bord resetezi doar daca ai cu ce, adica 2 butoane si nu 1. Nu stiu exact din ce an s-a introdus, dar parca am vazut si la cele dinainte de 2000.

 

low (1 buton, nu se poate reseta din bord)

post-32-1104718537_thumb.jpg

 

high cluster: (2 butoane, se poate reseta din bord)

post-32-1104718564_thumb.jpg

 

In cazul low cluster cand intri in modul ala test (daca ar fi posibil) nici nu ar avea unde sa iti afiseze textul ca la high cluster.

5847[/snapback]

Se reseteaza si la LOW

 

Nu are legatura ca are 2 sau 1 buton.

Apare resetul in afisajul mic.

Link to comment
Share on other sites

La low ce fel apesi butonul pentru reset? Si de afisat cel mult in display-ul unde e temperatura si kilometrajul, fiind singurul alfanumeric, dar mi se pare cam mic pentru tot textul (eventual marcheaza pe poza).

5849[/snapback]

Se tine apasat pe unicul buton care exista pana apare reset.(unde este kilometrajul).

 

Dupa care se elibereaza si se apasa iar pentru a se reseta.

 

Cand faci testul de bord la un Low Kombi or sa apara informatiile pe displayul mic.

Nu ca la High pe Check Control.

Link to comment
Share on other sites

Daca o sa fii atent la E39, de prin anul 2000 s-a introdus mufa OBD in masina (sub bord stanga).Cele mai vechi o au la motor.

Unele masini o au si la motor si in masina.(dar functioneaza doar cea de la motor).

 

La cele care au mufa numai in masina se aplica resetul din bord(cu 1 sau 2 butoane).

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Daca tii apasat butonul de la low cel mult resetezi jurnalierul. Nimic altceva nu se intampla.

 

Display mic te referi la cel pe care apare si temperatura? Kombi te referi la caroserie? La high stiu ca informatiile apar pe display-ul care arata diversele teste si eventualele probleme, cel low nu are asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Daca tii apasat butonul de la low cel mult resetezi jurnalierul. Nimic altceva nu se intampla.

 

Display mic te referi la cel pe care apare si temperatura? Kombi te referi la caroserie? La high stiu ca informatiile apar pe display-ul care arata diversele teste si eventualele probleme, cel low nu are asa ceva.

5852[/snapback]

 

 

Da Low este fara Check Control.High este cu CC.

 

Poate ai incercat la o masina mai veche de 2001.Incearca si la una mai noua si o sa vezi ca nu ai nevoie de nimic altceva sa resetezi bordul.

Link to comment
Share on other sites

Pe bmwtips sunt 2 proceduri:

1) Cu ajutorul portului OBD

2) pentru cei care au high, cu ajutorul celor 2 butoane.

Mai este un articol tot la ei cu o detaliere mai pe larg a procedurii de la high si explicatii pentru fiecare test mode.

 

In fine, chestia e ca la low nu merge decat prin portul OBD; din bord nu ai ce sa faci.

 

Anul in care s-a bagat high nu il stiu exact, dupa cum am mai zis, presupun doar ca odata cu face-lift-ul. Totusi ma intriga ca parca am vazut la high la un E39 din '98, dar nu prea conteaza de cand s-a introdus ci procedura in functie de ce ai la dispozitie.

 

De fapt mi-am adus aminte ca nici din 2001 nu e. Exemplu: 525tds din 2000 care are high. Acum poate e de la sfarsitul anului si a prins high cu ea, iar high ca an sa se fi considerat 2001.

Link to comment
Share on other sites

Pe bmwtips sunt 2 proceduri:

1) Cu ajutorul portului OBD

2) pentru cei care au high, cu ajutorul celor 2 butoane.

Mai este un articol tot la ei cu o detaliere mai pe larg a procedurii de la high si explicatii pentru fiecare test mode.

 

In fine, chestia e ca la low nu merge decat prin portul OBD; din bord nu ai ce sa faci.

 

Anul in care s-a bagat high nu il stiu exact, dupa cum am mai zis, presupun doar ca odata cu face-lift-ul. Totusi ma intriga ca parca am vazut la high la un E39 din '98, dar nu prea conteaza de cand s-a introdus ci procedura in functie de ce ai la dispozitie.

 

De fapt mi-am adus aminte ca nici din 2001 nu e. Exemplu: 525tds din 2000 care are high. Acum poate e de la sfarsitul anului si a prins high cu ea, iar high ca an sa se fi considerat 2001.

5855[/snapback]

 

 

High sau Low este in functie de dotarea masinii.Se gaseste si pe masini vechi si pe cele noi.

 

Am vrut sa spun ca la modelele noi ,peste 2000, cu bord Low oil service se reseteaza din bord.

 

Daca o sa gasesc o poza cu bordul Low cand scrie reset o sa o postez.(ca sa ma crezi :blink: ).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Din cate stiam eu, pentru reset se leaga pinul 7 cu pinul 19, cheia fiind in pozitia 2. Minim 3 secunde pentru Oil Service si minim 10 secunde pentru Service Inspection. La altii a mers, dar la mine vad ca tot o singura liniuta verde ramane.

 

Pinii de la conector sunt:

Pin Terminal # Terminal Description

1 TD TD Signal

2 - Not occupied

3 - Not occupied

4 - Not occupied

5 - Not occupied

6 - Not occupied

7 SI Service Interval Reset

8 - Not occupied

9 - Not occupied

10 - Not occupied

11 - Not occupied

12 61 (D+) Generator Charge Indicator

13 - Not occupied

14 30 Voltage; Hot At All Times

15 RXD Diagnostic Data Link

16 15S Voltage Ignition Switch in Run

17 - Not occupied

18 PGSP Programming Line

19 31 Ground

20 TXD Diagnostic Data Link

 

A mai incercat cineva?

 

 

 

LEAGA PINUL 7 CU MASA PE CAROSERIE (EU AM PUS MASA PE UN SURUB, 4-5 SECUNDE ) SI A FUNCTIONAT

Edited by tavijany
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.