Jump to content

Probleme climatronic E46


Dany_CT_BMW

Recommended Posts

In primul rand salut toti membrii acestui forum.Problema mea ar fi urmatoarea, de cateva zile mergand cu masina cu climatronicul in treapta intai am observat ca aerul incepe sa porneasca din senin fara sa-i dau vreo comanda din ce in ce mai tare pana la maxim dupa care ramane asa.Tin sa precizez ca liniutele nu se modifica raman tot in treapta intai.Trebuie sa-l opresc sa-l las cateva secunde apoi sa-l repornesc ca sa se opreasca.Sper sa ma fi facut inteles.Am masina de ceva timp si nu am mai patit.La tester nu mi-a gasit nicio eroare.Ce poate sa fie?Asta ar fi prima iar a doua de vreo 2 zile imi bate ceva in evacuare(toba mica).Daca misc de ea imi zdrangane ceva inauntru si nu stiu ce ar putea fi.M-am gandit la vreo sita ceva.Cum remediez defectiunea.Trebuie taiata toba? :blink: mai e trepidatia dar din cate am inteles ar fi tampoanele de la motor.Masina e E46 320dA 2001 orice raspuns e binevenit
Link to comment
Share on other sites

Se poate schimba "ala mic din imagine"?Ce trebuie facut?E enervant rau cand incepe...exact ca si cum as apasa butonu ptr. parbriz cand se duce in maxim, numai ca nu m-i se modifica nimic pe display.Cum pot remedia defectiunea?

 

Da. Se poate :blink:

 

Scoti panelul de clima din bord, si gaseti "ala mic din imagine" :), care defapt este un condensator, si te uiti ce scrie pe ea. La E36 si E39 asta sunt caracteristicile condensatorului: 63V, 0,47microF, 5mm. Apoi mergi la un magazin unde vand tot feluri de condensatoare si cumperi. Apoi poti sa schimbi. Pentru mine m-a facut un prieten.

Sa fii atent cum pui la loc: sa nu schimbi positivul cu negativul.

Link to comment
Share on other sites

[

 

Pentru mine a rezolvat problema pe E39. Si pentru multi altii pe forumuri din alte tari:)

 

Nu contest asta insa piesa respectiva nu poate provoca problema descrisa mai sus, la E46.

Cel putin asta este parerea mea.

Rar urmez un sfat primit pe un forum auto, din Romania sau din alta tara.

Link to comment
Share on other sites

[

 

Pentru mine a rezolvat problema pe E39. Si pentru multi altii pe forumuri din alte tari:)

 

Nu contest asta insa piesa respectiva nu poate provoca problema descrisa mai sus, la E46.

Cel putin asta este parerea mea.

Rar urmez un sfat primit pe un forum auto, din Romania sau din alta tara.

 

La mine problema era, ca climatizarea se ducea dupa capul ei. Cand mergea, cand nu mergea. Asta era solutia.

Link to comment
Share on other sites

despre care piesa cu tepi vb. avlad?poate sa nu fie acel condensator?Trebuie schimbata acea rezistenta?Ce pot sa fac sa nu-mi cada ca numai asta imi lipsea.N-am avut nicio probl.cu Bmw-ul pana acum dar la mine cand incep incep toate

 

 

piesa 3 cred eu ca este problema ta:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=40

 

insa mai exista si varianta asta (cred ca este doar pt aer conditionat valabila ,nu pt clima)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=40

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

POIUYT s-ar putea sa ai dreptate mi-a mai zis cineva de piesa aia care din cate am inteles costa cam 100E :blink:

 

 

 

dap ..se manifesta aleator simptomul pana devine permanent !..si la mine a pulsat de 2 ori in zile diferite ventilatia !..Am oprit clima si am repornit ..deci e clar ca e pe duca piesa tepoasa!:)

Link to comment
Share on other sites

Hai sa zic si eu ceva: :blink:

 

Daca marind treptele de ventilatie, ventilatorul functioneaza doar la maxim, atunci este acea piesa cu tepi. La AB este pana in 250 ron, manopera vreo 60. Ar fi trebuit, totusi sa iti iasa la tester.

 

PS Nu te lua dupa sfaturi de pe forum si nu schimba aiurea piese in masina. Eu era sa ma iau dupa un "expert" si sa cumpar de aiurea piesa asta.

Link to comment
Share on other sites

PS Nu te lua dupa sfaturi de pe forum si nu schimba aiurea piese in masina. Eu era sa ma iau dupa un "expert" si sa cumpar de aiurea piesa asta.

Si cu sfatul asta ce ar trebui sa facem, sa-l urmam sau nu? :blink:

Si eu zic ca cine schimba piese doar pentru ca cineva i-a dat un sfat pe forum face o mare greseala. DAR....pentru ca intotdeauna exista un dar, cand ai o problema la masina cauti informatii. Vii pe un forum si intrebi sau dai un search. Gasesti niste raspunsuri, iti faci o idee de ce ar putea fi cauza problemei, o idee de costuri, etc. Sint informatii utile si consider ca e bine ca odata ajuns in service sa stii la ce sa te astepti, nu sa inghiti orice avioane iti baga unii rauvoitori pe gat si in factura.

Revenind la subiect, am avut aceleasi simptome asta vara. Fluctuatii ale ventilatorului aiurea, schimbari bruste de la viteza foarte mica la viteza foarte mare, fara ca acest comportament sa fie reflectat pe ecranul climatizarii. Acolo arata o viteza constanta si atat. Dupa vreo 2 saptamani de cand am sesizat asta nu a mai pornit ventilatorul cand am pornit masina. Am oprit motorul si a doua oara a pornit totusi. Dupa inca vreo 2 experiente de felul asta nu a mai pornit deloc, desi ma jucam cum vroiam eu la butoane, la reglaje de viteza, de zone de ventilare, etc. Pur si simplu singura adiere in masina era cand luam ceva viteza, altfel parca eram intr-un borcan inchis. Unde mai pui ca m-a prins problema in Bulgaria si am venit pana in Ploiesti pe 35+ grade. Un chin. Cum am ajuns am dat un search aici, eram gata sa fac un DIY pentru ca exista pe undeva poze foarte clare, dar totusi am ajuns la concluzia expusa undeva mai sus si am fost in service. Acolo mi-au zis imediat ca era piesa aia, dar culmea nu mai stiau exact unde e pozitionata. Le-am aratat eu, inclusiv cum se scot protectiile din zona pentru ca umblasem si eu acolo sa ajung la cutiuta car-kit-ului ca sa inlocuiesc un cablu si totul a fost ok. Piesa comandata de ei in jur de ora 11 mi-a venit pe la ora 15 si la 15:30 plecam cu aerul conditionat dat la maxim fericit si cu vreo 250 de lei mai putin in buzunar, incluzand manopera.

Link to comment
Share on other sites

POIUYT s-ar putea sa ai dreptate mi-a mai zis cineva de piesa aia care din cate am inteles costa cam 100E :blink:

 

 

Nu se schimba piesele numai la recomandarile primite pe un forum, ti-am mai recomandat asta.Daca ai un pic de simt tehnic te poti apuca sa masori una alta, macar ai o idee unde sa te uiti.

Nu te apuca sa schimbi nu stiu ce condensator asa aiurea, sau rezistenta.

Poate desfaci computerul de clima schimbi condensatorul si tot nu merge, sau mai strici si ceva pe acolo.

Multi dau informatii fara sa gandeasca o secunda, iar altii le urmeaza tot asa. :)

Bine, sunt multi nesimtiti care ar avea tupeul sa reclame:"domne mi-ai dat o informatie gresita", in loc sa zica "domne sunt de fapt mult prea "cheap" pentru a ma duce intr-un service.

Deci, incearca si fa o diagnoza mai bine.Un lucru sa ai in vedere insa, rezistenta respectiva nu poate sa apara ca defect pe un tester.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca aia este piesa fiindca daca "ma joc" la treptele de ventilatie, ventilatorul functioneaza doar la maxim.Chestia asta nu mi-o face intodeauna...Acum ca este mai cald prefer sa merg cu el oprit numai sa nu-l aud :blink: oricum banuiesc ca nu o sa mai duca mult...O sa ma duc la AB in Constanta sa ma interesez de piesa.Multumesc mult ptr. sfaturi mi-au fost de ajutor...
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca aia este piesa fiindca daca "ma joc" la treptele de ventilatie, ventilatorul functioneaza doar la maxim.Chestia asta nu mi-o face intodeauna...Acum ca este mai cald prefer sa merg cu el oprit numai sa nu-l aud :blink: oricum banuiesc ca nu o sa mai duca mult...O sa ma duc la AB in Constanta sa ma interesez de piesa.Multumesc mult ptr. sfaturi mi-au fost de ajutor...

parerea si a mea este ca ti dusa piesa cu tepi (http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=64_0820&hg=64&fg=40) , piesa 3, eu si la E39 si la E46 am avut aceleasi simptome cum ai si tu si la ambele a fost dusa acea piesa.Si vorba lui bavaria, daca ai putin simt tehnic o schimbi tu ca nu e mare branza...decat sa mai dai banii pe la service-uri.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

imi cer scuze ca dau un OFFTOPIC dar nu vreau sa fac topic nou, la un subiect care deja sa discutat, si nu-l mai gasesc :blink:

 

va rog mult spunetimi care este topicul care sa discutat despre butonul acela de dupa ventilatie de la climatronic, cel cu 2 cercuri si unul din cercuri cu un A in mijloc, sau care stie sami raspunda direct care e diferenta dintre cele 2 si la ce folosesc

 

va multumesc

Edited by tupeu
Link to comment
Share on other sites

da, deci eu daca vreau sa traga aer de afara nu il activez, si daca vreau sa blochez pun pe cercul fara A

cam asa am inteles din manualul ce l-am gasit pe forum

 

si daca recircula aerul in mashina, ce rezolv? :blink: se dezaburesc geamurile mai repede? mi se intampla cand stau mult in mashina sa se abureasca toate geamurile inclusiv cele laterale

Link to comment
Share on other sites

Pai pe (A) recircula aerul automat. Adica are el un sist. ceva care verifica calitatea aerului de afara si in momentul in care considera ca nu e bun recircula aerul. Celalalt buton recircula aerul permanent.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.