Jump to content

Motorul face fite la 2000 ture mers constant.


Recommended Posts

De ceva vreme face probleme 320d-ul meu. Incerc sa merg constant la 2000 de ture in viteza a 2-a sau a 3-a si din cand in cand ma cam scutura,... asa de parca ar fi cat p-aci sa moara motorul. (scuturaturi nu extreme dar foarte sesizabile) Am mai intrebat pe unul si p-altul... dar cam toti zic altceva, ba chiar unii sustin ca este normal si ca este ceva cunoscut la motoarele astea. Baietii buni de la BMW ar zice ca-i injectia. O fi n-o fi? Este o problema cunoscuta si la voi?

-

320 d / 2004 / 150 CP / 120 mii Km

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De ceva vreme face probleme 320d-ul meu. Incerc sa merg constant la 2000 de ture in viteza a 2-a sau a 3-a si din cand in cand ma cam scutura,... asa de parca ar fi cat p-aci sa moara motorul. (scuturaturi nu extreme dar foarte sesizabile) Am mai intrebat pe unul si p-altul... dar cam toti zic altceva, ba chiar unii sustin ca este normal si ca este ceva cunoscut la motoarele astea. Baietii buni de la BMW ar zice ca-i injectia. O fi n-o fi? Este o problema cunoscuta si la voi?

-

320 d / 2004 / 150 CP / 120 mii Km

 

 

al meu scutura acuma nu mai scutura. am inlocuit furtunele de la vacumuri.. de la turbo si egr.

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme face probleme 320d-ul meu. Incerc sa merg constant la 2000 de ture in viteza a 2-a sau a 3-a si din cand in cand ma cam scutura,... asa de parca ar fi cat p-aci sa moara motorul. (scuturaturi nu extreme dar foarte sesizabile) Am mai intrebat pe unul si p-altul... dar cam toti zic altceva, ba chiar unii sustin ca este normal si ca este ceva cunoscut la motoarele astea. Baietii buni de la BMW ar zice ca-i injectia. O fi n-o fi? Este o problema cunoscuta si la voi?

-

320 d / 2004 / 150 CP / 120 mii Km

 

 

al meu scutura acuma nu mai scutura. am inlocuit furtunele de la vacumuri.. de la turbo si egr.

 

POOPE...pt prima oara ai zis si tu ceva bun... :blink:

aviz amatorilor....toti care au problema asta ,se vor duce la tester si ii va da ca este debitmetru de aer,defapt este fr-un furtun de vaccum fisurat :) ,de obicei cel pe care lucreaza electrovalva de la e.g.r.

Link to comment
Share on other sites

POOPE...pt prima oara ai zis si tu ceva bun... :blink:

 

da ce pana acuma numa prosti ziceam?? ai inlocuit si tu si merge bine acuma?

 

 

De ceva vreme face probleme 320d-ul meu. Incerc sa merg constant la 2000 de ture in viteza a 2-a sau a 3-a si din cand in cand ma cam scutura,... asa de parca ar fi cat p-aci sa moara motorul. (scuturaturi nu extreme dar foarte sesizabile) Am mai intrebat pe unul si p-altul... dar cam toti zic altceva, ba chiar unii sustin ca este normal si ca este ceva cunoscut la motoarele astea. Baietii buni de la BMW ar zice ca-i injectia. O fi n-o fi? Este o problema cunoscuta si la voi?

-

320 d / 2004 / 150 CP / 120 mii Km

 

 

al meu scutura acuma nu mai scutura. am inlocuit furtunele de la vacumuri.. de la turbo si egr.

 

POOPE...pt prima oara ai zis si tu ceva bun... :)

aviz amatorilor....toti care au problema asta ,se vor duce la tester si ii va da ca este debitmetru de aer,defapt este fr-un furtun de vaccum fisurat :) ,de obicei cel pe care lucreaza electrovalva de la e.g.r.

 

 

sau ala de la turbo . adika nu mai lasa sa lucreze geometria variabila a turbinei si intrerupe cam pe acolo pe unde ar trebui sa se schimbe unghiu paletelor. mie imi tragea numa peste 2000 de ture chinuit si scutura la 2000

Link to comment
Share on other sites

sau ala de la turbo . adika nu mai lasa sa lucreze geometria variabila a turbinei si intrerupe cam pe acolo pe unde ar trebui sa se schimbe unghiu paletelor. mie imi tragea numa peste 2000 de ture chinuit si scutura la 2000

 

 

la mine nu este cazul ,turbina mea este actionata electric fara electrovalve...

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme face probleme 320d-ul meu. Incerc sa merg constant la 2000 de ture in viteza a 2-a sau a 3-a si din cand in cand ma cam scutura,... asa de parca ar fi cat p-aci sa moara motorul. (scuturaturi nu extreme dar foarte sesizabile) Am mai intrebat pe unul si p-altul... dar cam toti zic altceva, ba chiar unii sustin ca este normal si ca este ceva cunoscut la motoarele astea. Baietii buni de la BMW ar zice ca-i injectia. O fi n-o fi? Este o problema cunoscuta si la voi?

-

320 d / 2004 / 150 CP / 120 mii Km

 

 

al meu scutura acuma nu mai scutura. am inlocuit furtunele de la vacumuri.. de la turbo si egr.

 

POOPE...pt prima oara ai zis si tu ceva bun... :blink:

aviz amatorilor....toti care au problema asta ,se vor duce la tester si ii va da ca este debitmetru de aer,defapt este fr-un furtun de vaccum fisurat :) ,de obicei cel pe care lucreaza electrovalva de la e.g.r.

pui si tu o poza sa vedem despre ce furtun zici tu ca e vorba?

cred ca si la mine incepe sa tremure cam la fel. Nu des, dar oricum ma dispera.

Link to comment
Share on other sites

poti face o verificare simpla (asta in cazul in care nici unul din furtunase nu ar fi fisurat sau imbatranit) : scoate furtunasul de la EGR ce care vine de la electrovalva si pune un surub in capatul dinspre EGR - si fa un tur cu masina - daca totul este OK si nu mai intrerupe este ELECTROVALVA sau foarte calaminat EGR !
Link to comment
Share on other sites

poti face o verificare simpla (asta in cazul in care nici unul din furtunase nu ar fi fisurat sau imbatranit) : scoate furtunasul de la EGR ce care vine de la electrovalva si pune un surub in capatul dinspre EGR - si fa un tur cu masina - daca totul este OK si nu mai intrerupe este ELECTROVALVA sau foarte calaminat EGR !

 

 

este cel mai bun test :blink:

furtunasele astea sunt :

cele 3 scheme

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=11&fg=45

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

poti face o verificare simpla (asta in cazul in care nici unul din furtunase nu ar fi fisurat sau imbatranit) : scoate furtunasul de la EGR ce care vine de la electrovalva si pune un surub in capatul dinspre EGR - si fa un tur cu masina - daca totul este OK si nu mai intrerupe este ELECTROVALVA sau foarte calaminat EGR !

 

 

mai dar nu iontrerupe din cauza egr ului. al anu are nici o treab asaracu. a la e facut ca un blow off valve adika sa iasa aeru atunci cand nu accelerezi... intrerupe din cauza turbinei ca nu functioneaza calumea... turbina are o electrvalva care e actionata electric si care face vacum si prin vacum controleaza turbina. si daca vacumu nu este facut corect si furtunasele alea au scapari de presiune nici turbina nu functioneaza corect. dar e bine sa fie inlocuite si furtunasele de la egr....mie mia inlocuit absolut tot ce tine de vacum, adika furtunele si merge masina bine....mia dat explicatia care am dato mai sus cu turbina care functioneaza eronat...

Link to comment
Share on other sites

poti face o verificare simpla (asta in cazul in care nici unul din furtunase nu ar fi fisurat sau imbatranit) : scoate furtunasul de la EGR ce care vine de la electrovalva si pune un surub in capatul dinspre EGR - si fa un tur cu masina - daca totul este OK si nu mai intrerupe este ELECTROVALVA sau foarte calaminat EGR !

 

 

mai dar nu iontrerupe din cauza egr ului. al anu are nici o treab asaracu. a la e facut ca un blow off valve adika sa iasa aeru atunci cand nu accelerezi... intrerupe din cauza turbinei ca nu functioneaza calumea... turbina are o electrvalva care e actionata electric si care face vacum si prin vacum controleaza turbina. si daca vacumu nu este facut corect si furtunasele alea au scapari de presiune nici turbina nu functioneaza corect. dar e bine sa fie inlocuite si furtunasele de la egr....mie mia inlocuit absolut tot ce tine de vacum, adika furtunele si merge masina bine....mia dat explicatia care am dato mai sus cu turbina care functioneaza eronat...

 

bine si la mine care nu am turbina actionata prin vacuum si o am printr-un modul (o unitate) electrica ?! :blink:

apropo am vacuum doar la egr si cand se arde electrovalva care face vacuum ,mi se aprinde check engine si masina merge perfect ,insa numai trage atat de bine...(nu se mai accelereaza instant o ia mai greu)

Link to comment
Share on other sites

bine si la mine care nu am turbina actionata prin vacuum si o am printr-un modul (o unitate) electrica ?! :blink:

apropo am vacuum doar la egr si cand se arde electrovalva care face vacuum ,mi se aprinde check engine si masina merge perfect ,insa numai trage atat de bine...(nu se mai accelereaza instant o ia mai greu)

 

 

asta nu pot sa zic. dar nu e logic sa fie de la egr. ala are un rol destul de mic. eu am incercat sa merg fara egr si mi se parea ca merge mai rau. ca ramane aeru pe galeria de admisie se incalzeste sau mai stiu eu ce alt eexplicatii am citit. si cu egr u functional mergea mai bine.... acuma nu zic ca nu e si de la aia dar nu inteleg ce ar putea fi de acolo... no sincer nu stiu. zilele astea ma duc iara la tipu ala si o sa il inmtreb si osa postez tot aici. tipu lucreaza la bmw si din ce am pove cu el chiar se stia...

Link to comment
Share on other sites

asta nu pot sa zic. dar nu e logic sa fie de la egr. ala are un rol destul de mic. eu am incercat sa merg fara egr si mi se parea ca merge mai rau. ca ramane aeru pe galeria de admisie se incalzeste sau mai stiu eu ce alt eexplicatii am citit. si cu egr u functional mergea mai bine.... acuma nu zic ca nu e si de la aia dar nu inteleg ce ar putea fi de acolo... no sincer nu stiu. zilele astea ma duc iara la tipu ala si o sa il inmtreb si osa postez tot aici. tipu lucreaza la bmw si din ce am pove cu el chiar se stia...

 

 

Posteaza si tu numarul lui :blink:

sa-i dau un tzar

Link to comment
Share on other sites

credema ca are un rol si EGR-ul daca nu ar fi arsa electrovalva care-l comanda sau daca ar ramane numai inchis nu ar fi nici o problema dar daca il deschide aiurea creeaza numai probleme la mersul motorului mai ales in jurul turatiei de 2000 sau la retrogradari - ca sa te convingi fa un alt test - scoate furtunul de la egr si incearca cu un alt furtunas sa tragi aurul din vacumul de la EGR (adica sa-l deschizi) cand motorul este la relantiu - si ai sa observi ce prost merge motorul ba chiar da sa se opreasca - asa face cand e arsa partial sau total electrovalva de la EGR - care oricum nu se vede pe tester - acolo iti da eroare la debitmetru !!!
Link to comment
Share on other sites

credema ca are un rol si EGR-ul daca nu ar fi arsa electrovalva care-l comanda sau daca ar ramane numai inchis nu ar fi nici o problema dar daca il deschide aiurea creeaza numai probleme la mersul motorului mai ales in jurul turatiei de 2000 sau la retrogradari - ca sa te convingi fa un alt test - scoate furtunul de la egr si incearca cu un alt furtunas sa tragi aurul din vacumul de la EGR (adica sa-l deschizi) cand motorul este la relantiu - si ai sa observi ce prost merge motorul ba chiar da sa se opreasca - asa face cand e arsa partial sau total electrovalva de la EGR - care oricum nu se vede pe tester - acolo iti da eroare la debitmetru !!!

 

 

bine spus.. :blink:

se pare ca te-ai documentat bine domne' :)

 

p.s. ai idee din ce cauza la mine mi se ard electrovalvele destul de repede...am schibat 3 in decurs de 8-9 luni...sa fie frun furtun infundat ,ori fisurat si sa lucreze prea mult electrovalva sau piesa 6

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=45

 

apropo conteaza pozitia in care este pusa electrovalva ?! la mine este invers pusa fata de schema

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nu m-am documentat ! chiar am testat la mine ! si s-a rezovat !

 

bine asta dupa ce am schimbat in service debitmetru si altele degeaba !! :blink:

 

nu conteaza cum este pozitionata electrovalva!

 

doar ordinea furtunaselor sa fie corecta !

 

nu stiu de ce ti s-au ars ! - cumpara una originala ! (parerea mea)

Edited by marius21rap
Link to comment
Share on other sites

nu m-am documentat ! chiar am testat la mine ! si s-a rezovat !

 

bine asta dupa ce am schimbat in service debitmetru si altele degeaba !! :blink:

 

chiar ...e bine de stiu deci pt problema asta eroarea pe tester este:

debitmetru :) si nu este debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

daca electrovalva e arsa partial ai sa observi ca daca scoti mufa de la debitmetru nu o sa mai ai intreruperi in mers (dar nici putere) - multi ar spune atunci ca este debitmetru de vina ! - TOTAL Gresit !!

 

pana nu faci si testul cu furtunul de la EGR cu un surubel nu poti fi sigur !

 

in plus debitmetru nu da intreruperi in jurul turatiei de 2000 ! :blink:

Link to comment
Share on other sites

daca electrovalva e arsa partial ai sa observi ca daca scoti mufa de la debitmetru nu o sa mai ai intreruperi in mers (dar nici putere) - multi ar spune atunci ca este debitmetru de vina ! - TOTAL Gresit !!

 

pana nu faci si testul cu furtunul de la EGR cu un surubel nu poti fi sigur !

 

in plus debitmetru nu da intreruperi in jurul turatiei de 2000 ! :)

 

totusi ai idee de ce la mine aceasta electrovalva se arde destul de repede ?!? care ar fi cauza ce o determina sa moara atat de repede?!? :blink:

Link to comment
Share on other sites

daca electrovalva e arsa partial ai sa observi ca daca scoti mufa de la debitmetru nu o sa mai ai intreruperi in mers (dar nici putere) - multi ar spune atunci ca este debitmetru de vina ! - TOTAL Gresit !!

 

pana nu faci si testul cu furtunul de la EGR cu un surubel nu poti fi sigur !

 

in plus debitmetru nu da intreruperi in jurul turatiei de 2000 ! :)

 

totusi ai idee de ce la mine aceasta electrovalva se arde destul de repede ?!? care ar fi cauza ce o determina sa moara atat de repede?!? :blink:

 

 

nu-mi dau seama de ce - totusi ar trebui sa cureti EGR-ul poate e plin de calamina si atunci normal electrovalva trage foarte greu de tija EGR-ului

Link to comment
Share on other sites

daca electrovalva e arsa partial ai sa observi ca daca scoti mufa de la debitmetru nu o sa mai ai intreruperi in mers (dar nici putere) - multi ar spune atunci ca este debitmetru de vina ! - TOTAL Gresit !!

 

pana nu faci si testul cu furtunul de la EGR cu un surubel nu poti fi sigur !

 

in plus debitmetru nu da intreruperi in jurul turatiei de 2000 ! :)

 

totusi ai idee de ce la mine aceasta electrovalva se arde destul de repede ?!? care ar fi cauza ce o determina sa moara atat de repede?!? :blink:

 

 

nu-mi dau seama de ce - totusi ar trebui sa cureti EGR-ul poate e plin de calamina si atunci normal electrovalva trage foarte greu de tija EGR-ului

 

dar de furtune ?! ce zici?!

 

p.s. pt un membru nou pe forum ,ai habar de ce vorbesti :)

keep the god advice coming !!! :)

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat habar am !

 

dar ti-am zis eu mi-am reparat singur masina (acum merge extraordinar si odata la 2-3 luni cand am timp mai curat EGR-ul preventiv): am mai citit am mai luat-o logic pe traseu si am rezolvat problemele ! (asta dupa ce am dat ogramada de bani pe la service-uri)

 

si eu mi-am schimbat furtunasele ! (tot preventiv) - sunt relativ ieftine ! merita sa le schimbi !

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat habar am !

 

dar ti-am zis eu mi-am reparat singur masina (acum merge extraordinar si odata la 2-3 luni cand am timp mai curat EGR-ul preventiv): am mai citit am mai luat-o logic pe traseu si am rezolvat problemele ! (asta dupa ce am dat ogramada de bani pe la service-uri)

 

si eu mi-am schimbat furtunasele ! (tot preventiv) - sunt relativ ieftine ! merita sa le schimbi !

ce inseamna "relativ ieftine"?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat habar am !

 

dar ti-am zis eu mi-am reparat singur masina (acum merge extraordinar si odata la 2-3 luni cand am timp mai curat EGR-ul preventiv): am mai citit am mai luat-o logic pe traseu si am rezolvat problemele ! (asta dupa ce am dat ogramada de bani pe la service-uri)

 

si eu mi-am schimbat furtunasele ! (tot preventiv) - sunt relativ ieftine ! merita sa le schimbi !

ce inseamna "relativ ieftine"?

 

 

 

300-400 de mi de lei...maxim....

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cat habar am !

 

dar ti-am zis eu mi-am reparat singur masina (acum merge extraordinar si odata la 2-3 luni cand am timp mai curat EGR-ul preventiv): am mai citit am mai luat-o logic pe traseu si am rezolvat problemele ! (asta dupa ce am dat ogramada de bani pe la service-uri)

 

si eu mi-am schimbat furtunasele ! (tot preventiv) - sunt relativ ieftine ! merita sa le schimbi !

le gasesc pe coanda, ce sa-i cer vanzatorului????

merci

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.