Jump to content

Farurile la e39 cam slabe...


alex sabin

Recommended Posts

am luat faruri FK cu xenon , le am si pe cele originale...si am incercat si coolblue si super halogene si xenon...si ....de toate...

 

ori sunt carcotas...ori sunt carcotas...dar cand ma urc in megane-ul meu...pai acolo am faruri si lumina , nu gluma...

 

( am observat si pe e60 -ul unui prieten ca nici ale lui nu sunt stralucite....)

 

mam uitat si in teste comparative si e adevarat ca nu sunt campioane...dar totusi ...mi se pare DOAR mie ???

Link to comment
Share on other sites

am luat faruri FK cu xenon , le am si pe cele originale...si am incercat si coolblue si super halogene si xenon...si ....de toate...

 

ori sunt carcotas...ori sunt carcotas...dar cand ma urc in megane-ul meu...pai acolo am faruri si lumina , nu gluma...

 

( am observat si pe e60 -ul unui prieten ca nici ale lui nu sunt stralucite....)

 

mam uitat si in teste comparative si e adevarat ca nu sunt campioane...dar totusi ...mi se pare DOAR mie ???

Am observat aceeasi problema si la mine si din ce am citit pe aici am inteles ca becurile xenon au o durata limitata de ore pt functionare, intensitatea luminii scazand odata cu cresterea orelor de functionare

Link to comment
Share on other sites

La E34 stiam ca este o pb. cu farurile - faza scurta- insa la E39 este exclus asa ceva daca ai xenon. Verifica si oglinda farului, precum si plasticul exterior. Daca e matuit luminozitatea e scazuta. Ma refer doar la faruri originale, nu aftermarket.
Link to comment
Share on other sites

Farurile sun bune.. dar toti nimerim xenoane vechi de 4-5-6 ani.. eu am avut aceeasi problema., mergeam pe drum si ala din spate efectiv lumina drumu si ptr mine .. puteam sa opresc farurile ca tot acolo era... aveam xenoanele batrane... le-am schimbat si acum nu este nici o problema.. la ore tarzii de la lumina xenoanelor panourile reflectorizante sunt de-a dreptu deranjante
Link to comment
Share on other sites

sunt in ceata....adica ? sunt sau nu bune ???

primordial cred ca e sa vad eu si pe urma....restul... probabil ca am nimerit eu..un set mai prost(FK-urile)..sau am standardele prea ridicate...

FK-urile sunt niste chinezarii, nu le poti compara cu niste faruri originale Hella.

Link to comment
Share on other sites

Am citi pe alt topic ca masina e din 99?Ai modelul vechi de faruri?Daca da probabil ca sticla s-a matuit cu timpul si nu mai vede bine dar se pot comanda doar sticlele noi.Daca ai modelul facelift ai putea sa incerci sa dai un polish la exterior sau un Xerapol sau daca vrei sa incerci sa desfaci farurile sa le cureti si pe dinauntru.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=29561

Link to comment
Share on other sites

Am citi pe alt topic ca masina e din 99?Ai modelul vechi de faruri?Daca da probabil ca sticla s-a matuit cu timpul si nu mai vede bine dar se pot comanda doar sticlele noi.Daca ai modelul facelift ai putea sa incerci sa dai un polish la exterior sau un Xerapol sau daca vrei sa incerci sa desfaci farurile sa le cureti si pe dinauntru.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=29561

Salut!

Eu am un 520d din 2001 si am aceeasi problema cu farurile xenon-lumina slaba si sticla matuita plus elementul (tija) pt reglare rupt la farul stg.

La acest model farurile se pot desface?; si daca se poate, as vrea detalii mai exacte cu ce se pot lustrui, curata farurile, eventual daca se pot inlocui sticla si tija rupta.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Normal farurile de facelift sunt lipite din fabrica dar sunt persoane care se baga si le desfac cu aer cald si cu multa rabdare.Sticla odata desfacuta se poate schimba dar nu o gasesti ca piesa separata cum nici tija de reglare nu o poti comanda,doar daca gasesti un far spart la dezmembrari.

Da click pe linkul de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Am citi pe alt topic ca masina e din 99?Ai modelul vechi de faruri?Daca da probabil ca sticla s-a matuit cu timpul si nu mai vede bine dar se pot comanda doar sticlele noi.Daca ai modelul facelift ai putea sa incerci sa dai un polish la exterior sau un Xerapol sau daca vrei sa incerci sa desfaci farurile sa le cureti si pe dinauntru.

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=29561

 

La prefacelift se poate schimba doar sticla??? Eu stiam ca este lipita de far.

Link to comment
Share on other sites

La prefacelift se poate schimba doar sticla.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=63&fg=05

 

Pai ia uite aici ce scrie : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=63&fg=05

THE COVER GLASS CANNOT BE REPLACED. THE HEADLIGHT HAS TO BE USED.

Cam ciudat, pe unele site-uri am gasit DYI ca s-ar putea schimba dar tipul avea masina din '99 iar pe unele ca nu.

Link to comment
Share on other sites

Ala din linkul tau e de facelift care e lipit care e pe e39 din 2000,eu am pus pentru modelul prefacelift 1996-2000 care nu e lipit si se poate comanda doar sticla. :)

 

Eu am pus VIN-ul meu si asta mi-a dat. Masina este din 04.2000, am intrebat acum la AB...sa vedem ce zic. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ala din linkul tau e de facelift care e lipit care e pe e39 din 2000,eu am pus pentru modelul prefacelift 1996-2000 care nu e lipit si se poate comanda doar sticla. :)

 

Eu am pus VIN-ul meu si asta mi-a dat. Masina este din 04.2000, am intrebat acum la AB...sa vedem ce zic. :)

 

Se poate schimba doar sticla, 780lei+100 garniturile :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu inteleg problema cu farurile la E39, eu am avut inainte un Nissan Primera din 2003 si nu exista termen de comparatie, Nissanul parca mergea cu pozitiile fata de BMW-ul din 2001(e drept, beemeru are xenon, si japoneza nu avea)

 

Oricum, sper sa nu ajung sa trebuiasca sa schimb farurile....

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat masina, si efectiv noaptea daca era unu in spatele meu cu faza mica pornita imi facea umbra.. puteam opri farurile linistit ca nu se vedea.. Referitor la uzura, nu poti sa-ti dai seama pana nu vezi unu cu becuri noi... daca tinem cont ca becu original are 4300 k deci e alb galbui... noaptea se vede alb.. ziua se vede galben... e greu de constatat cat de tare s-a ingalbenit.. pe cand unu de 6000 k care sti ca e albastrui.. e mai usor de vazut cand se ingalbeneste....

 

Deci am luat masina nu vedeam cu farurile nimic... am schimbat becurile de xenon cu Maxlux 6000k si le-am reglat de cateva ori pana cand, am ajuns sa fiu foarte multumit de ele , sincer, de multe ori la drum lung, noaptea folosesc doar faza mica... si din plictiseala mai bag faza mare, sa nu vorbim pe timp de ceata sau ninsoare puternica.. xenoanele sunt suficiente.. Pe rasarit sau apus, e mai naspa in sensul ca nu se observa lumina de la becuri, dar noaptea ...nu ai treaba cu farurile de e39...

 

o mica OBSERVATIE: nu vor fi niciodata la fel de luminoase ca farurile de logan + xenon..

Link to comment
Share on other sites

faza scurta deabia lumina la e39....eu le-am ridicat la maxim...dar tot sunt nemultumit de cum lumina...daca asfaltul e mai negru sau ploua..e belea.

De cand am ridicat farurile se vede mai bine ca innainte, dar primesc blitzuri de la toti din fata ca-i orbrsc...sorry pt ei da` n-am ce face

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.