Jump to content

chip tuning de la AC Schnitzer pt E90 2200 Euro?


fantozzi007

Recommended Posts

Da, daca tu crezi ca iti faci soft la ACS si iti pastrezi garantie de la bavaria ceea ce pare a fii adevarat dar nu stiu cat de real,nefiind convins daca e valabil si pentru RO.Te duci la bavaria dupa 20mii-30mii km cu ambreiajul dus ti-l schimba? Poate. Te duci dupa inca 10mii cu turbina picata o schimba? Poate. Dupa inca 30mii pica iar ambreiajul ti-l mai schimba? Poate. Dar eu nu as fii asa de optimist cu poate asta. Iar daca esti convins ca nu are cum sa pice ambreiajul asa de repede iti garantez ca se poate la fel si turbina asta si stoc fara soft. Nu vorbesc de alte lucruri pe garantie pe care le poti face, vorbeam aici de ce se poate deteriora din cauza softului. Deoarece garantie pe restul o ai.

 

Nu cred ca ai dreptate aici. Un chiptunning inseamna atingerea unor anumite limite ale masinii, deci fortarea unor anumite componente(vezi planetara)

Link to comment
Share on other sites

toate motoarle sunt facute sa aiba limitele mult mai sus, dar fabricantul face o medie a acestor performante in functie de multi factori (pentru ca nu sta sa faca masini speciale pentru diferite climate) astfel coboara limitele mult mai jos! facand astfel o medie a setarilor - indiferent de zona unde va fi vanduta masina !

 

ciptuning nu inseamna fortarea anumitor componente (pentru ca ele oricum au fost proiectate pentru limita superioara a motorului) ci inseamna o optimizare mai avansata a setarilor - astfel se poate obtine la un mers normal si o economie de carburant dar si la turatii o putere mult mai mare (de fapt este aceeasi putere a motorului dar la performantele lui maxime nelimitate de fabricant)

Edited by marius21rap
Link to comment
Share on other sites

@xgoldmine: nu inteleg ce vrei sa spui si la ce nu am dreptate, poate nu ai aprofundat ce am vrut eu sa zic in discutie cu Bavaria. "Un chiptunning inseamna atingerea unor anumite limite ale masinii, deci fortarea unor anumite componente(vezi planetara)". Si cine a spus ca nu e asa?
Link to comment
Share on other sites

Te duci la bavaria dupa 20mii-30mii km cu ambreiajul dus ti-l schimba?

 

Tine un ambreiaj 20 de mii ? :blink:

 

Cred ca mai corect era "Tine un ambreiaj doar 20 de mii ?"... E placuta de frana sa tina doar atat ? Poate daca mergi numai in dragstere toti astia 20.000 km (sau daca esti Theotien si ai M3). Mai depinde si de sofer, dar sa nu exageram.

Link to comment
Share on other sites

mai baieti, vad ca s-au incins spiritele pe aici! ...eu v-am cerut un sfat pentru ca nu sunt 100% impacat cu ideea de chip la BMW(mai ales ca este nou- 29000 km) dar nici nu sunt 100% multumit de cei 163 cp transferati cu o "automata" ...tocmai din aceasta cauza nu stiu ce sa fac!!! asa cum va spuneam mai zilele trecute, inainte de BMW am avut Skoda 2 la care nu am rezistat tentatiei si am montat un chip de la TCM turbo. De la 105 am dus-o la 140 si cuplul de la 250 - 300 Nm ( am montat chip-ul cand masina avea 9000 km), am facut asta pt ca Skoda la 105 cp era dacie avansata( cu geamuri electrice si clima bizona), o dadeam de la egal la egal amical cu toate Logan-urile, in fine...dupa resoftare datele problemei s-au schimbat, masina mergea altfel, mult mai bine. Pe la 20.000 km bolidul capatase la plecarea de pe loc o mica vibratie care din ce in ce a crescut, pe la 28.000 devenind o mare vibratie, motivul - ambreajul, asa ca am facut repede un calcul si i-am dat branci. Chip-ul de la TCM a costat acum 2 ani 480 Euro si tot asa cu surle si trambite mi s-a promis marea cu sarea...cand am avut probleme, acel Mugurel de la tcm turbo care a montat chip-ul nu prea mai raspundea la telefon, se dadea ranit! asta-i motivul pentru care nu vrau sa mai apelez la firme mici si mijlocii, iar de ACS stie toata lumea, de la cel cu botosei pan' la cel cu 43, ca este tunner-ul de casa al firmei BMW, tunner pe care BMW-ul l-a luat in brate de fiecare data cand a avut ocazia.

Cel de la ACS, Dan Podoaba, mi-a garantat ca nu o sa am probleme si a incercat sa-mi explice si de ce. El spune ca turbina de la E 90 lucreaza in 2 trepte, prima o foloseste la turatii mici pana la 2.200 rot/min, iar dupa aceasta turatie intra a 2-a treapta a turbinei... e, in aceasta zona lucreaza chip-ul de la ACS a.i. nu forteaza ambreajul la plecarea de pe loc si nici planetarele, practic acest chip lucreaza numai la turatii mai mari de 2200-2300, de aici si ideea ca nu prea are ce sa se strice. acest lucru mi-a dat de gandit si ma impinge sa fac pasul cu montarea chip-ului...doar ca au ramas acele amintiri neplacute de la Skoda care ma fac sa-mi fie frica ca istoria sa nu se repete!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai bagate la ACS atunci si daca o sa iti apara ceva sa mai scrii si pe aici sa ne si noua cum ti sa rezolvat problema. Se pare ca totusi nu ai citit foarte atent ce sa dezbatut pe aici, nu era vorba de o firma anume de tuning ci de garantie. Acum stii cum e, toate firmele iti spun si fac pe dracu in patru sa iti ia banii, te aburesc, te ametesc, te pacalesc, profita de nestiinta ta in domeniul respectiv, iti mai ia ochii cu ceva si tot iti ia banii. Dar cand e vorba de dat inapoi bani, nu prea se pricep. Iar daca iti plac liniutele/plecarile de pe loc in forta, cum dai de inteles, sa te astepti la Ambreiaj si planetare sa pice fara noul soft sau cip cum ii spui tu.

 

P.S:@marius21rap: ai testat cu ceva dupa? de curiozitate :blink: Am un Gtech Pro, e foarte interesanta jucaria.

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta era ideea, oamenii aia ar trebui sa fie idioti sa dea garantie pe ambreiaj sau alte consumabile. Eu unu nu am m3 si nu merg numai in drag si pana acum am bulit unu in 3000km si astalalt are cam 4-5000 si deja incepe sa faca ca naiba. Inseamna ca, cu unu ca mine ar da faliment aia de la ACS.
Link to comment
Share on other sites

Tocmai asta era ideea, oamenii aia ar trebui sa fie idioti sa dea garantie pe ambreiaj sau alte consumabile. Eu unu nu am m3 si nu merg numai in drag si pana acum am bulit unu in 3000km si astalalt are cam 4-5000 si deja incepe sa faca ca naiba. Inseamna ca, cu unu ca mine ar da faliment aia de la ACS.

 

:) Sachs sau Luk ? Daca nu drag, macar un cerculet-doua tot ai facut :blink:

Link to comment
Share on other sites

Primul era LuK asta care l-am schimbat eu e Sachs...cerculet...pe zapada, scarturi...am facut cateva :blink: insa modeste, nimic exagerat. Acum...tine nu zic ca nu dar probabil e praf rulmentul ca scoate sunete.
Link to comment
Share on other sites

mai oameni buni, nu vreau chip nici pentru liniute, nici pt cerculete, am trecut de varsta aceea cu toate ca sa fiu sincer mai am unele scapari si acum.

Vreau chip pt multumirea mea sufleteasca, sa stiu eu ca in cazuri extreme au un surplus de putere... :)

Bmw mi-aml uat sfatul sfatul unui prieten apropiat care are E46 2.0 d si care la 178.000 kmnu are nici un fel de problema, eu am doar 29.000 asa capana la150.000 nu vreau sa schimb nimic la ea(sper sa nu fie cazul) :) . Nu-mi pare rau ca mi-am luat BMW, singurul regret este ca nu am luat 3.0d, aveam bani la mine...gasisem unul din 2007 cu 31000 acolo(Frankfurt) doar ca avea 88.000 km si era un pic cam neangrijit la tabla, apoi m-amgandit si la costuri(taxa de inmatriculare, asigurare persoana juridica) asa ca am luat-o pe asta de 2.0 d, am dat 2400 pe roti,300 pe ornament toba finala, ii mai pun chip si....totacolo ajung, ba mai mult,asta este... :blink:

Link to comment
Share on other sites

incepe sa cam prinda miros pe aici, 2007 cu 88mii km? :blink: incep sa cred ca am scris degeaba pe aici, ca cineva are chef de baza. Oricum macar citesc altii si poate mai deschid un ochi si se mai intreaba defapt ce e cu garantia aia, deci nu e in van. Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

Primul era LuK asta care l-am schimbat eu e Sachs...cerculet...pe zapada, scarturi...am facut cateva :) insa modeste, nimic exagerat. Acum...tine nu zic ca nu dar probabil e praf rulmentul ca scoate sunete.

Tu esti maniac ma! :blink:

 

Nu stii decat forja, burnout si cercuri :)

 

Un ambreiaj poate sa tina si 50 000 km daca soferul merge normal.

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg ce vrei sa spui...dar in fine. ca sa intelegi mai bine problema, o masina in Germania fabricata si inmatriculata in feb 2007si pana in ianuarie 2008 cu 88.000 km este o masina cu PUTINI KILOMETRII,la ei se circula in conditii civilizate,iar in afara oraselor nu exista altceva decat autostrazi-zeci de autostrazi poate chiar sute, basca ai portiuni de autostrada unde nu ai limita superioara de viteza. Poti gasi masina in Germania care sa nu aiba 1 an si sa aiba la bord real chiar si 140.000 km,ideea este sa te mai plimbi prin lume sa vezi cum stau treburile acolo, intodeauna se mai gasesc cate unii :) ... dar nu despre asta vorbeam :) ...ci despre faptul ca o masina cu 88.000 intr-un an, adica o masina care nu prea a stat, in momentul in care o aduci pe drumurile noastre, o alimentezi cu motorina noastra, cat de curand va merge la service!!!

 

Deci, draga BIG 990,asa cum ti-am mai spus incearca sa faci un drum in Germania, stai acolo 2 saptamani :) si sa-mi spui cu ce impresii vi. Incearca sa vizitezi cateva reprezentante BMW ...Frankfurt, Munchen, Nurnberg, Essen,etc...si uita-te la company car sa vezi ce preturi au si cati km pot parcurge intr-un an si apoi mai stam la discutii...

Cat depre garantia totala oferita de ACS nu sunt basme de adormit copiii, icearca sa-lsuni tu pe dl Dan Podoaba, reprezentantul ACS in Romania, si ai sa te convingi !!! :)

DAN PODOABA - ACS ROMANIA tel :0744 783 547 , si poate ii aduci aminte si de mine(Bogdan) sa vezi ce calificativ imi da... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ok te las cu Dan Podoaba la care vrei sa ii faci reclama(basme de adormit copii) vad si cu alte podoabe. bafta la cipuit :blink:, ia da link de pe mobile cu 330D din 2007 cu sutele de km intr-un an sau cu aia 88mii, basca zau nu le-am vazut.

 

P.S: eu nu am fost niciodata afar din tara, decat la bulgari. Gata te-am lasat zi-ne si noua cum e dupa cip o impresie ceva..

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

[

 

Un ambreiaj poate sa tina si 50 000 km daca soferul merge normal.

un ambreiaj poa' sa tina si 180-200k km :blink:

E adevarat insa conteaza si masina despre care vorbim.

 

Pe o masina de maxim 150-170 de cai, da.

 

 

E destul sa merg 2 ore la amiaza prin aglomeratie si se simte miros de ferodou.

 

Daca imi arata cineva masina de 170-190cp cu ambreiaj care a tinut 100.000+ ma inclin :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.