Jump to content

E30 325i


SiloS

Recommended Posts

Pentru mine masina aceasta este UN VIS INDEPLINIT !!!

 

Am achizitionat-o acum o saptamana, am cu ea ~500 km si sunt super incantat de ea .

 

Despre ea :

- motor 2.5 12v, ABS

- A/C, geamuri electrice, trapa, oglinzi electrice si heliomate

- volan piele AC Schnitzer

- faruri negre HELLA + stopuri negre

- kit M-Technik II

 

Ce urmeaza :

- de reparat ce trebuie reparat*

- diferential autoblocant

- capacele la jante

 

 

*ce trebuie reparat :

 

- A/C nu merge . M-am interesat si in cateva zile o sa ma duc sa verific instalatia sa vad pe unde pierde freon ( daca pierde ) si sa o incarc .

- turometrul nu merge. Din cate am inteles, trebuie dat jos bordul pentru a repara turometrul.

- am cumparat bujii, ulei motor + transmisie, filtru benzina + ulei, bielete antiruliu, cateva bucse pe fata.

- schimbat cauciucurile fata/spate .

 

Pareri, sfaturi ?

post-437-1208793311_thumb.jpg

post-437-1208793354_thumb.jpg

post-437-1208793426_thumb.jpg

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am uitat sa precizez ca masina are scaune sport Recaro .

 

Pretul a fost de 4900 E.

 

Masina o sa o pastrez exact cum este in poze, ca imbunatatiri nu o sa fie decat ce am scris mai sus :

- diferential autoblocant

- capacele la jante.

 

Nu vreau sa modific nimic la ea, vreau doar "sa mearga bine".

post-437-1208800711_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

felicitari, e super jucaria :twoup:

 

desi e ok pentru varsta ei, e pacat sa pastrezi masina asa cum e - un 325i merita sa arate mai bine de atat.

 

ca sfat, as zice sa montezi bare de torsiune atat e fata cat si pe spate. Chiar daca in poze par ok rotile, E30 e predispus la probleme.

 

 

bafta si sa te bucuri de ea !

Link to comment
Share on other sites

In certificat are viteza maxima 218 km/h . Nu cred ca are cum sa treaca de viteza asta . Oricum, demarajul conteaza :twoup: .

 

O sa tin cont de sfaturile in legatura cu barele intre oalele amortizoarelor.

 

Intr-un fel e normal ca rotile sa stea un pic in / \ pentru ca e mai joasa decat una de serie. Oricum vreau sa ii fac geometria dupa ce ii schimb bucsele si de abia apoi cauciucuri noi :twoup: .

 

ps : am nevoie de sfaturi in legatura cu turometrul . Chiar trebuie dat jos tot bordul ? Si in ceea ce priveste unghiurile, caderea se mai poate regla ?

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

In certificat are viteza maxima 218 km/h . Nu cred ca are cum sa treaca de viteza asta . Oricum, demarajul conteaza :twoup: .

 

nu o sa-ti vina sa crezi. fa un test :twoup:

am avut 2 buc 325i si asta timp de cca 7 ani

le cam cunosc ce sunt in stare credema

o sa fi tare multumit de masina asta

o sa o iubesti

Mult noroc

Link to comment
Share on other sites

In certificat are viteza maxima 218 km/h . Nu cred ca are cum sa treaca de viteza asta . Oricum, demarajul conteaza :twoup: .

 

se duce mai mult, stai linistit.. eu am avut 325ix si se ducea 230 pe bord (218 real)

 

 

Intr-un fel e normal ca rotile sa stea un pic in / \ pentru ca e mai joasa decat una de serie. Oricum vreau sa ii fac geometria dupa ce ii schimb bucsele si de abia apoi cauciucuri noi :D .

 

pe spate nu se regleaza nimic la e30 :twoup:

 

ps : am nevoie de sfaturi in legatura cu turometrul . Chiar trebuie dat jos tot bordul ?

 

decat ceasurile

Link to comment
Share on other sites

Bordul se da jos in 10 minute maxim, scoti capacul de carton de sub volan si ai acces in spatele bordului. Acolo sunt 2 sau 3 piulite mari care se desfac cu mana - nu au hexagon. Apoi tragi bordul spre volan.

 

Adica se da jos doar tabloul de bord si nu tot bordul asa cum mi-a spus un nene mecanic :twoup: . Merci !

 

se duce mai mult, stai linistit.. eu am avut 325ix si se ducea 230 pe bord (218 real)

 

Pe bord o viteza, in realitate alta ... Nu o sa incerc prea curand daca masina ia tot bordul :twoup:) .

 

masina e super beton dar mi se pare exagerat pretu masini....4900 euro pt o masina asa veche????

 

Un kit de spoilere m-technik II se da cu 800 E , niste faruri HELLA BLACK sunt noi 300 E . Daca scadem de pe masina mea spoilerele si farurile/stopurile ajung cu ea la 3800 E.

Daca masina nu ar fi avut aceste "dotari", cu siguranta le-as fi pus eu in timp.

Daca pretul ar fi fost mai mic cu 400 E ar fi fost OK . Dar totusi 15 milioane nu mai conteaza atata timp cat am luat o masina care arata asa cum imi place.

Am mai gasit ursi frumosi, buni la pret, dar de culoare rosie. Ce sa fi facut, mai bagam pe urma 400 E sa o vopsesc in alta culoare ?

 

In alta ordine de idei, am schimbat bucsele la ea... merge mai frumos, am sudat in argon gaura de pe evacuare, acum se aude motorul mai frumos, mai linistit.

 

De unde iau pentru ea bare intre amortizoare ?

Pe fata ce unghiuri se pot regla la urs ?

Ce raport are diferentialul la motorul de 2.5 ? Cutia de pe 2.5 e identica cu cea de pe 2.0 ?

Link to comment
Share on other sites

Bordul se da jos in 10 minute maxim, scoti capacul de carton de sub volan si ai acces in spatele bordului. Acolo sunt 2 sau 3 piulite mari care se desfac cu mana - nu au hexagon. Apoi tragi bordul spre volan.

 

Adica se da jos doar tabloul de bord si nu tot bordul asa cum mi-a spus un nene mecanic :twoup: . Merci !

 

se duce mai mult, stai linistit.. eu am avut 325ix si se ducea 230 pe bord (218 real)

 

Pe bord o viteza, in realitate alta ... Nu o sa incerc prea curand daca masina ia tot bordul :twoup:) .

 

masina e super beton dar mi se pare exagerat pretu masini....4900 euro pt o masina asa veche????

 

Un kit de spoilere m-technik II se da cu 800 E , niste faruri HELLA BLACK sunt noi 300 E . Daca scadem de pe masina mea spoilerele si farurile/stopurile ajung cu ea la 3800 E.

Daca masina nu ar fi avut aceste "dotari", cu siguranta le-as fi pus eu in timp.

Daca pretul ar fi fost mai mic cu 400 E ar fi fost OK . Dar totusi 15 milioane nu mai conteaza atata timp cat am luat o masina care arata asa cum imi place.

Am mai gasit ursi frumosi, buni la pret, dar de culoare rosie. Ce sa fi facut, mai bagam pe urma 400 E sa o vopsesc in alta culoare ?

 

In alta ordine de idei, am schimbat bucsele la ea... merge mai frumos, am sudat in argon gaura de pe evacuare, acum se aude motorul mai frumos, mai linistit.

 

De unde iau pentru ea bare intre amortizoare ?

Pe fata ce unghiuri se pot regla la urs ?

Ce raport are diferentialul la motorul de 2.5 ? Cutia de pe 2.5 e identica cu cea de pe 2.0 ?

 

 

 

daca e luata din pasiune si daca tu zici ca merita banii atunci tot respectul pentru tine si masina.....sa o folosesti sanatos...si inca ceva numa 400 euro ar costa un vopsit integral????cum am mai spus misto masina...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.