Jump to content

E30 325i


SiloS

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bordul se da jos in 10 minute maxim, scoti capacul de carton de sub volan si ai acces in spatele bordului. Acolo sunt 2 sau 3 piulite mari care se desfac cu mana - nu au hexagon. Apoi tragi bordul spre volan.

 

Ce spui tu mai sus ii desfcai doar capacul care vine in spatele volanului in partea de sus, bordul prinde cu suruburi. ai mai exact 6 la rama (2 sus aproximativ in dreptul vitezometrului, inca 2 care prinde rama de cadranul la ceasuri si inca 2 in laterale care prinde rama de plastic + cadranul ceasurilor de bord) si mai ai inca 2 la urechile de la cadranul de la ceasuri (cand spun cadran ma refer toata "cutia" in care sant ceasurile din bord) si cam asta e. In caz ca nu te descurci cu scoaterea ceasurilor din cauza volanului o sa trebuiasca sa dai si pe el jos. Eu sincer am desfacut cred ca 5 borduri de urs si la fiecare sa nu mai ma chinui am dat volanul jos. Spor la treaba si mare grija la "mecanici"" nu de alta dar masina vine de la un baiat care a avut grija de ea si nu sia batut joc. Bafta multa si felicitari pentru achizitie, super urs, are cam tot ce se putea pune pe un urs ca varf de gama. :twoup: :twoup: :D

Link to comment
Share on other sites

sincer, masina arata super, de la culoarea mai speciala ( prea putini ursi mai au culoarea asta ) pana la volanul ala AC S, cam unic pe la noi .

Kit-ul m-technik II, vine foarte bine pe coupe .... masina per total e TARE ! :twoup:

 

Sa o intretii cu spor !

 

 

 

P.S : umbla la nasul ala si fa-l negru ca sa mentii linia de " shadow line " de la geamuri .

Edited by walde
Link to comment
Share on other sites

Salut ! Nu am mai intrat pe internet sa mai spun ce am facut la masina pentru ca nu am mai avut de unde, insa nu am stat degeaba.

 

Am cumparat cauciucuri pentru dansa : Continental SportContact pe fata si Continental EcoContact pe spate. Nu vreau sa schimb jantele pentru ca daca le-as schimba, nu le-as da decat pe borbet a pe 16", ceea ce in principiu ar fi frumos, ar arata bine, dar atat cu avantajele. In rest numai dezavantaje :

-banii dati pe jante ( 500 E ) si banii pe cauciucuri. De banii astia pot sa fac altceva la masina.

-daca as pune jante late ( 9J ) afectez directia si articulatiile.

-jantele arata bine numai cu cauciucuri cu talon mic. BORBET A 16" cu gume joase fac roata mai mica decat este roata mea ( 205/55R15 ) si astfel as pierde la viteza. ( la aceeasi viteza o sa am turatie mai mare, vitezometrul o sa fie dereglat )

-daca roata este mai mica masina va fi mai joasa . Nu vreau sa fie mai joasa de atat .

-deja sunt o gramada de ursi cu borbet A . Chiar daca arata bine, o sa fie comun, o sa fie inca un urs cu jante borbet A . Daca o sa am jantele reconditionate si cu capacele o sa arate bine. Nu atat de bine cum ar arata cu borbeturile, insa o sa arate bine.

-gume cu talon mic inseamna articulatii afectate, inseamna ca crapaturile din asfalt o sa se simta mai tare.

 

Am schimbat bucsele de la bascule, am schimbat bieletele antiruliu. Masina este super acum.

Am schimbat bujiile cu unele Beru cu 4 electrozi si filtrul de aer. Masina trage mai bine.

Am cumparat filtru de benzina, urmeaza sa il schimb.

Am schimbat uleiul + filtrul de ulei, am schimbat uleiul din cutie. Am cumparat un semering cardan pentru ca imi pierde ulei, insa nu l-am schimbat inca.

Si ce e mai important, am inmnatriculat-o cu numerele de la fosta masina :twoup: .

 

Mi-au mai ramas de reparat aerul conditionat, turometrul, de prins spoilerele "la linie", de schimbat semeringul de la cardan, reparat lumini portbagaj si interior, reparat caroseria langa roata dreapta spate si cam atat cu reparatiile. :twoup: Pe urma o sa incep cu "detaliile": capacelele la jante + reconditionat jante, nas negru, autoblocantul, bara intre amortizoare, un sistem audio mai bun, eventual angel eyes si poate o folie discreta.

 

HELP : Nu stiu unde sa ma uit pe diferential sa gasesc raportul de demultiplicare.

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

Am aflat ! Raportul de demultiplicare se afla pe o placuta in partea din spate a cutiei diferentialului ! Daca nu am vazut aceasta placuta inseamna ca nu mai este :twoup: . O sa aflu ce grup am dupa ce repar turometrul .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

E timpul sa actualizez lista cu ce am mai facut la masina :

 

- am schimbat butoanele de la geamurile electrice cu unele originale de E30 :twoup:

- am dat jos turometrul, am incercat sa pun altul dar nu s-a potrivit - mi-a dat o mare bataie de cap turometrul si inca nu am rezolvat cu el.

- am facut si A/C-ul

- am comandat kit distributie, saptamana viitoare o sa o schimb

- am comandat elice ventilator

- am strans frana de mana, reparat stropitorile de la parbriz, facut lumina in torpedo, nimicuri :D

 

De cand nu am mai postat am avut si probleme cu ea, s-a stricat pompa de la ambreiaj. Pana la service m-a tractat eterna Dacie 1300 :D !

 

Acum am dat jos difuzoarele pe fata, urmeaza sa pun niste JBL-uri pe 16 cm .

 

Cel mai important e insa ca m-am obisnuit cu masina, am inceput sa aflu care e placerea de a conduce . La inceput imi era frica de ea si mergeam incordat si relativ incet !

 

In ceea ce priveste top-speed-ul, am incercat dar nu am avut spatiu suficient sa aflu cat prinde pe ceas, dupa 205 creste incet :twoup: !

post-437-1219442868_thumb.jpg

post-437-1219442939_thumb.jpg

post-437-1219443045_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sa speram ca nu va ajunge unul dintre ursurile rupte pe la show-urile de tuning....masina chiar e frumoasa, ingrijeste-o si foloseste-o cu placere :) :twoup:

nu inteleg ce are toata lumea cu acest cuvant.pluralul de la urs nu este "ursi"? de unde ursuri? :D :D :D

on topic: sa ai grija de masina.arata foarte bine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E timpul sa actualizez lista cu ce am mai facut la masina :

 

- am schimbat butoanele de la geamurile electrice cu unele originale de E30 :twoup:

- am dat jos turometrul, am incercat sa pun altul dar nu s-a potrivit - mi-a dat o mare bataie de cap turometrul si inca nu am rezolvat cu el.

- am facut si A/C-ul

- am comandat kit distributie, saptamana viitoare o sa o schimb

- am comandat elice ventilator

- am strans frana de mana, reparat stropitorile de la parbriz, facut lumina in torpedo, nimicuri :D

 

De cand nu am mai postat am avut si probleme cu ea, s-a stricat pompa de la ambreiaj. Pana la service m-a tractat eterna Dacie 1300 :D !

 

Acum am dat jos difuzoarele pe fata, urmeaza sa pun niste JBL-uri pe 16 cm .

 

Cel mai important e insa ca m-am obisnuit cu masina, am inceput sa aflu care e placerea de a conduce . La inceput imi era frica de ea si mergeam incordat si relativ incet !

 

In ceea ce priveste top-speed-ul, am incercat dar nu am avut spatiu suficient sa aflu cat prinde pe ceas, dupa 205 creste incet :twoup: !

Frumoasa masina !

Sper ca te prezinti cu ea la "liniute" Duminica , la tine in oras !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.