Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

Bai, tocmai am vazut masina. E pur si simplu un animal.....nu are nimic decent in ea <_<)))). Si cand e oprita ai senzatia ca vine peste tine si te face bucati.

 

Din punctul meu de vedere, nu se compara cu BMW-ul pe care tocmai l-a dat Razvan. Aia era o masina civilizata, care iti dadea senzatii.

S6-le asta iti da senzatii cap-coada.

 

 

Disclaimer: Nu sunt fan audi sau bmw, eu sunt fan ford. Deci, am o parere obiectiva, spre deosebie de majoritatea de pe aici.

 

M-am dat cu multe bm-wuri, deci nu vorbesc din buzunare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

masina se afla la mine in sat, a cumparat-o un prieten de-al meu (de fapt ia dat s-u la schimb). Maine ma pun sa-i fac luminile si stergatoarele ca nu functioneaza. Masina nu-i chiar asa cum e in poze. Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

masina se afla la mine in sat, a cumparat-o un prieten de-al meu (de fapt ia dat s-u la schimb). Maine ma pun sa-i fac luminile si stergatoarele ca nu functioneaza. Masina nu-i chiar asa cum e in poze.

 

 

Adica?

Te refereai la...........

Mai clar si pe intelesul tuturor......

Link to comment
Share on other sites

daca la una care in poze arata bec, gasesti probleme cand esti langa ea, iti dai seama la una care in poze arata daramata ca in realitate e .... daramata ???

 

nu stiu cum arata masina in realitate, dar pot spune ca razvan are ceva suruburi lipsa la capac si a bagat suflet in ea si timp si bani , si poate nu e de nota 10 dar e peste o mare majoritate a masinilor de varsta ei....

 

parerea mea....

 

S6-le o fi misto DAR sa comparam mere cu mere si pere cu masline.... ca nu prea au legatura masinile una cu alta, decat ca sunt din aceeasi clasa si au cam aceeasi varsta, in schimb motorul si configuratia si sasiul nu prea sunt la fel...ca daia e S6 si nu A6 cu motor mare.... deci sa nu mai comparam un dieselar cu un model eminamente sport, chiar si facut de grupul VAG

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

hai atunci sa comparam BMW seria 5 cu hyunday sonata sau cu citroen C6 ...ca sunt concurenti directi...

 

 

daca si 0-100 ar putea fi comparat ...atunci de ce nu ...subaru evo fx 2009 face M6 pe 0-100 si are doar 400 de cai...

 

audi a avansat foarte mult la multe aspecte... bmw daca nu se baga pe turbo(gen 335i) o sa ramana in urma rau...

 

mai e un pic si se fac 100 de pagini... <_< topic de succes...

 

 

Eu inca sustin ca tu vorbesti din basme... m-am saturat de atatia cunoscatori...

 

parerea mea....

 

S6-le o fi misto DAR sa comparam mere cu mere si pere cu masline.... ca nu prea au legatura masinile una cu alta, decat ca sunt din aceeasi clasa si au cam aceeasi varsta, in schimb motorul si configuratia si sasiul nu prea sunt la fel...ca daia e S6 si nu A6 cu motor mare.... deci sa nu mai comparam un dieselar cu un model eminamente sport, chiar si facut de grupul VAG

 

 

da corect s6-ele nu iti ofera senzatiile unui BMW cam pe la aceeasi cai, este si break si nu prea o ajuta masa in curbe ca sa nu mai vorbim de sub-virare care se simte din plin din cauza tractiunii si distribuirii greutatii, dar per total nu o sa mearga razvan zi de zi pe circuit.... sa se bucure de ea si doamne ajuta ce sa mai....e aiurea sa intram intr-o polemica BMW vs VAG si asa mai departe ca pana la urma fiecare o sa isi sustina punctul de vedere fie ca familia lui a avut numai vag fie ca vrea doar sa vorbeasca de rau BMW pentru simplu fapt ca exista si unele masini mai ieftine e adevarat si mai agile pe 0 - 100 s.a.s.m.d. aici BMW nu e vorba doar de timpul 0-100 si gata, este vorba despre o istorie pe care multi constructori de masini nu o au in spate si ce sa mai este vorba despre " the ultimate driving machine" ...

Link to comment
Share on other sites

Adica trocul a fost facut prin calin78,normal ca nu e ca in poze....cum poate arata o masina de 10 ani?

 

vorbesti aiurea fara rost, n-am avut nici un amestec in afacerea lor. Pur si simplu m-am trezit cu masina lu Razvan in fata portii, cu nou proprietar, explicandu-mi probleme care le are si eventual daca se poate face ceva la ea. Intreaba-l pe prietenul tau Razvan daca am avut eu vreun amestec.

 

poate masina nu e ca in poze dar nici prietenul tau nu a luat-o cu ochii inchisi ! <_<

 

da, tot ce-i posibil

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

hai atunci sa comparam BMW seria 5 cu hyunday sonata sau cu citroen C6 ...ca sunt concurenti directi...

 

 

daca si 0-100 ar putea fi comparat ...atunci de ce nu ...subaru evo fx 2009 face M6 pe 0-100 si are doar 400 de cai...

 

audi a avansat foarte mult la multe aspecte... bmw daca nu se baga pe turbo(gen 335i) o sa ramana in urma rau...

 

mai e un pic si se fac 100 de pagini... <_< topic de succes...

 

 

Eu inca sustin ca tu vorbesti din basme... m-am saturat de atatia cunoscatori...

 

parerea mea....

 

S6-le o fi misto DAR sa comparam mere cu mere si pere cu masline.... ca nu prea au legatura masinile una cu alta, decat ca sunt din aceeasi clasa si au cam aceeasi varsta, in schimb motorul si configuratia si sasiul nu prea sunt la fel...ca daia e S6 si nu A6 cu motor mare.... deci sa nu mai comparam un dieselar cu un model eminamente sport, chiar si facut de grupul VAG

 

 

da corect s6-ele nu iti ofera senzatiile unui BMW cam pe la aceeasi cai, este si break si nu prea o ajuta masa in curbe ca sa nu mai vorbim de sub-virare care se simte din plin din cauza tractiunii si distribuirii greutatii, dar per total nu o sa mearga razvan zi de zi pe circuit.... sa se bucure de ea si doamne ajuta ce sa mai....e aiurea sa intram intr-o polemica BMW vs VAG si asa mai departe ca pana la urma fiecare o sa isi sustina punctul de vedere fie ca familia lui a avut numai vag fie ca vrea doar sa vorbeasca de rau BMW pentru simplu fapt ca exista si unele masini mai ieftine e adevarat si mai agile pe 0 - 100 s.a.s.m.d. aici BMW nu e vorba doar de timpul 0-100 si gata, este vorba despre o istorie pe care multi constructori de masini nu o au in spate si ce sa mai este vorba despre " the ultimate driving machine" ...

 

i don't get it...

despre audi quattro ai auzit, de exemplu? raliuri, ceva? le mans, ceva? sa fim seriosi, nu compari subaru cu hyundai... compari masini de clase identice, cu preturi foarte apropiate, performante foarte apropiate si numar de 'fani' foarte apropiat... practic diferenta vine, in general, doar din gusturile clientilor.

Link to comment
Share on other sites

Buna dimineata <_<

 

In primul rand, nu as vrea sa incepem cu carcoteli pe forum sau afirmatii nefondate.

 

1. Masina a ajuns la cineva din Arad, care nu are nici o legatura cu forumul sau cu Calin 78.

 

2. In al doilea rand, cand i-am dat masina i-am spus foarte clar problemele care eu nu le-am rezolvat, respectiv: semnalizarea, stergatoarele, modulul de lumini. De asemenea i-am spus foarte clar ca masina a fost la diferiti terminati care au incercat sa rezolve problemele electrice insa si-au batut joc mai rau de ea. Masina are foarte multi bani invesititi in ea, majoritatea in piese noi si de calitate. In afara faptului ca viitorului proprietar i-am prezentat problemele masinii, i-am si dat piesele de schimb pentru a rezolva problemele, cumparate cu factura si in garantie. Nu stiu ce zice Calin ca masina nu arata ca in poze dar ii respect parerea, pana la urma nu trebuie sa placa la toata lumea...Sunt atatea persoana de pe forum din Bucuresti care au vazut-o live si nu au avut o parere deloc rea....

 

3. Referitor la cum am luat eu masina, schimb, vanduta, trosnita, etc nu cred ca e cazul sa-si dea cineva cu parerea pentru ca nu cunoasteti.

 

4. In acelasi timp, refuz sa stau sa povestesc pe forum detalii care pe altii nu-i intereseaza si nu cred ca e cazul sa-i intereseze.

 

La masina actuala nu am apucat sa fac poze, pur si simplu am dormit pe baricade ca animalul :)

In schimb, am facut un filmulet cu telefonul de dimineata :bashwall:

 

http://www.youtube.com/watch?v=p0jHbABw_jk

Link to comment
Share on other sites

Eu inca sustin ca tu vorbesti din basme... m-am saturat de atatia cunoscatori...

e bine sa sustii ceva .... <_< ...probabil ai si tu ceva din "cunoscator" in sange...ce nu iti vine sa crezi ca subaru evo fx face M6 sau ce?!...sunt articole pe net daca cauti gasesti....

 

on topic...

poze...!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Eu inca sustin ca tu vorbesti din basme... m-am saturat de atatia cunoscatori...

e bine sa sustii ceva .... <_< ...probabil ai si tu ceva din "cunoscator" in sange...ce nu iti vine sa crezi ca subaru evo fx face M6 sau ce?!...sunt articole pe net daca cauti gasesti....

 

on topic...

poze...!!! :)

 

 

cred ca te referi la mitshubishi evo FQ 400

 

"Dupa ce saptamana trecuta Mitsubishi ne-a prezentat noul EVO FQ-330 SST, Mitsubishi Cars UK a anuntat un nou model si anume Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400. Pretul de baza este de 49.999 lire sterline (aproximativ 57.000 euro).

 

FQ-400 se dovedeste a fi cel mai rapid model Lancer Evo de pana acum, cu al sau turbocharged de 2.0 litri, ce dezvolta 403 CP si un cuplu de 524 Nm. Cu ajutorul acestuia, Mitsubishi spune ca pana la 100 km/h ajungi cam in 3.8 secunde, in timp ce viteza maxima este limitata electronic la 249 km/h.

 

La o asemenea putere, e normal sa ai nevoie si de o manevrabilitate crescuta, lucru dat de sistemul S-AWC (Super-All Wheel Control), de sistemul de stabilitate, de un diferential central, de arcurile Eibach si amortizoarele Bilstein. Totul este completat de jantele de 18 inch, incaltate cu pneuri Toyo Proxes R1R.

 

Peste tot au fost folosite materiale usoare, incepand cu bumper-ul fata, blocurile optice HID, pragurile laterale si terminand cu eleronul si difuzorul spate din fibra de carbon.

 

La interior FX-400 primeste scaune Recaro, maneta franei de mana si cea a schimbatorului de viteze, ambele din fibra de carbon, conexiune Bluetooth, un sistem audio cu un hard de 30GB si navigatie. "

 

------------------------

 

eu am spus ca un test presupune mai multe lucruri, handling, in principal plasticele de pe bord care mi se par hidoase si in general feelingul pe care il ai in a conduce BMW, si sincer nu m-ar deranja 0,5 secunde pana la 100 kmph ( avand in vedere cele 4,4 ale m6-ului testate pe circuit ) cand stiu ca am forta bruta V10 si FARA turbo.

 

ai dreptate in sensul ca este relativ la jumate fata de pretul M6-ului...dar aici este un forum BMW nu este forum despre " best money/performance cheapest car money can buy" .... ca asa vorbim si de englezii de la Lotus care in 50.000 euro iti pot face ceva mai rapid ca acest mitshubishi...

 

- ma irita incercarea ta disperata de a gasi orice alta masina decat BMW M6 si care o face ; normal ca la masini este ca la calculatoare ( niciodata nu poti sa spui gata asta este cea mai rapida cea mai cea mai , mereu apare cate o inovatie ), nu mai avem 10 ani sa ne plimbam pe langa masini si sa te uiti in bord intreband " asta cat baga " ...

 

- daca ai fi apucat sa mergi vreodata cu unul din modele astea te asigur ca nu ai mai fi postat ce ai postat impotriva celor afirmate de mine.

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Io inteleg ca pe hartie, acest s6 face un m5 (si e39 si E60). Am I wrong ?

 

Ma refer la acceleratie, handling, etc.

 

Normal că nu.

 

S6-le face suta ĂŽn 5.7 secunde şi are 320 cp ĂŽn timp ce M5 E39 are 400 cp şi face suta ĂŽn 5.3 secunde.

 

Iar M5 E60 are 507 cp şi face suta ĂŽn 4.5 secunde.

 

Iar manevrabilitatea unui M5 este ĂŽn mod sigur superioară.

 

 

Ăi-ai mai lua diesel? <_< :)

 

SunĂŁ foarte miÂşto.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.