Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu am jantele pe 18" pe ea cu cauciuce noi....nu alunec decat pe nisip cu ea. Pentru satisfactia voastra vizuala, o sa mai fac un filmulet ziua, pe uscat.

 

cam 7jumate <_<

de curiozitate am cronometrat si eu de cateva ori, pana mi-am dat seama cand pleci ...etc, si mi-a iesit pe la 7.5 - 7.7, insa am oprit cand acul vitezometrului a ajuns la 100 (stii ca nu ai 100km/h acolo)

 

stock face in 8 sec, nu?

 

 

Asta facea stock. http://www.youtube.com/watch?v=_Y9z7So9vdE

Link to comment
Share on other sites

ciudat cu martorul ala de ASC.... si la e60 cu jante de 18 se aprinde macar vreo 3 -4 secunde cand pleaca ( si ala are un Asc mai sensibil)...tu nu l scoti cand faci teste cu ea??? daca l-ai scoate ar sta aprins.. Edited by Fla
Link to comment
Share on other sites

Este imposibil sã nu intre ASC-ul pe ud când pleci de pe loc ºi Încerci un timp cât mai bun pe 0-100 km/h.

 

Nu conteazĂŁ ce pneuri ai, la peste 200 cp cu tracĂžiune spate nu ai cum sĂŁ nu pierzi aderenĂža.

 

cu jantele pe 18" eroarea de vitezometru cel putin la mine e 2 km/h la 210 km/h... deci daca pe bord are 100 km/h are 100 si in realitate...

 

ExistĂŁ oricum o eroare de vitezometru ĂŽnsĂŁ este destul de micĂŁ la 100 km/h, probabil 5 km/h.

 

interesant...

 

 

trebuie calculat exact abaterea, parca Ciupanezu avea un program.

 

Sunt mai multe pe net, eu calculez cu cel de pe carbibles.com.

Link to comment
Share on other sites

Este imposibil sã nu intre ASC-ul pe ud când pleci de pe loc ºi Încerci un timp cât mai bun pe 0-100 km/h.

si eu zic la fel

 

ieri am mers cu un prieten care are un 525d cipat (nu stiu amanunte despre putere) si are cauciucuri 265/18 pe spate si la talpa grava pe a2-a clipeste becul ASC din bord, mentionez ca era uscat pe carosabil

Link to comment
Share on other sites

dupa mult timp, m-am reinatalnit cu razvan aseara

masina arata demential live

jantele chiar dau bine pe masina

prima intrebare care mi-a adresat-o razvan "CE ZICI, TE BAGI LA UN TEST DRIVE??" raspunsul evident fiind unul afirmativ

primul lucrcu pe care l-am observat in masina... interiorul acela de M5 nu poate fi caracterizat decat prin cuvinte de lauda, este sportiv si in acelasi timp elegant, scaunele din fata au o sustinere laterala exact cat trebuie, fara sa deranjeze, volanul... speechless. apoi ne lovim de micile gadgeturi gen car-pc care este completat de sistemul audio foaaaarte decent.

anyway, cuplam cutia in D si plecam

primul lucru sesizat... rotile mari se invart greu pe loc, chiar daca pompa de servo este noua, dar cum se pune un pic masina in miscare nu se mai simte directia greoaie

apoi plecarile de pe loc chiar sunt o senzatie placuta, masina te tine in scaun, iar schimbarile treptelor sunt foarte finute, foarte usor sezibabile.

la prima curba mai serioasa nu m-am putut abtine sa nu dau masina pe lateral, si spre placuta mea surprindere se pune foarte frumos si chiar usor pe lat, de unde vine si intrebarea "E46/E39 cu cutie hidramata/automata au diferential blocant??" (asta in ideea in care inca un amic cu o masina hidramata dar de data asta un 320dA din 2003 invarte masina intr-un mare fel)

oricum, masina se comporta senzational pe drum, fuge, sta pe drum, se da pe lat daca simti nevoia.

mi-a placut senzatia acestui e36

 

felicitarile mele, razvane.

Link to comment
Share on other sites

eu v-am spus eroarea intre vitezometru si GPS... la 210 km/h eroarea e de 2 km/h la e39-le meu.. cu roti 255/40-18 spate... deci eroarea dupa GPS nu dupa manuale..

 

la viteza mica.. eroarea e mult mai mica.. daca 100 km/h are pe bord 100 are si in realitate...

 

In carti se calculeaza comparativ intre rotile ce vin pe masina si ce roti pui tu, rotile ce vin pe masina in general au eroare... eroarea depinde de roti... cum spuneam 255/40-18 si e39-le meu.. inseamna 2 km/h la 210... de exemplu un dodge charger.. roti 22" 285/35.. eroare de kilometraj.. 15 km/h.. da in cealalta parte.. adica la 100 km/h are defat 115 km/h...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

dupa mult timp, m-am reinatalnit cu razvan aseara

masina arata demential live

jantele chiar dau bine pe masina

prima intrebare care mi-a adresat-o razvan "CE ZICI, TE BAGI LA UN TEST DRIVE??" raspunsul evident fiind unul afirmativ

primul lucrcu pe care l-am observat in masina... interiorul acela de M5 nu poate fi caracterizat decat prin cuvinte de lauda, este sportiv si in acelasi timp elegant, scaunele din fata au o sustinere laterala exact cat trebuie, fara sa deranjeze, volanul... speechless. apoi ne lovim de micile gadgeturi gen car-pc care este completat de sistemul audio foaaaarte decent.

anyway, cuplam cutia in D si plecam

primul lucru sesizat... rotile mari se invart greu pe loc, chiar daca pompa de servo este noua, dar cum se pune un pic masina in miscare nu se mai simte directia greoaie

apoi plecarile de pe loc chiar sunt o senzatie placuta, masina te tine in scaun, iar schimbarile treptelor sunt foarte finute, foarte usor sezibabile.

la prima curba mai serioasa nu m-am putut abtine sa nu dau masina pe lateral, si spre placuta mea surprindere se pune foarte frumos si chiar usor pe lat, de unde vine si intrebarea "E46/E39 cu cutie hidramata/automata au diferential blocant??" (asta in ideea in care inca un amic cu o masina hidramata dar de data asta un 320dA din 2003 invarte masina intr-un mare fel)

oricum, masina se comporta senzational pe drum, fuge, sta pe drum, se da pe lat daca simti nevoia.

mi-a placut senzatia acestui e39

 

felicitarile mele, razvane.

 

Merci domnule, ma bucur ca te-a satisfacut. Ca si completare, aseara am incercat sa vad si cum se comporta la o liniuta. M-am dat cu un Golf 1 motor de 1,8 16v, super modificat (in jur de 170cp la 700kg)....La plecare, m-am dus 3-4 masini in fata iar pe la 140 la ora m-a ajuns din urma,,,oricum, sunt foarte multumit de balena mea cu o tona in plus care s-a putut tine in fata lui...<_<

Link to comment
Share on other sites

de unde vine si intrebarea "E46/E39 cu cutie hidramata/automata au diferential blocant??" (asta in ideea in care inca un amic cu o masina hidramata dar de data asta un 320dA din 2003 invarte masina intr-un mare fel)

oricum, masina se comporta senzational pe drum, fuge, sta pe drum, se da pe lat daca simti nevoia.

mi-a placut senzatia acestui E39

 

felicitarile mele, razvane.

 

Singurele E39-uri cu LSD sunt M5 E39, 535i şi 540i, ultimele două de ediţie Sport.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Merci domnule, ma bucur ca te-a satisfacut. Ca si completare, aseara am incercat sa vad si cum se comporta la o liniuta. M-am dat cu un Golf 1 motor de 1,8 16v, super modificat (in jur de 170cp la 700kg)....La plecare, m-am dus 3-4 masini in fata iar pe la 140 la ora m-a ajuns din urma,,,oricum, sunt foarte multumit de balena mea cu o tona in plus care s-a putut tine in fata lui...:)

 

Felicitari pentru masina! si ma bucur ca recunosti ca daca te mai dai din cand in cand la o linie nu esti un "ricer" :bashwall:

 

Singurele E39-uri cu LSD sunt M5 E39, 535i Âşi 540i, ultimele douĂŁ de ediĂžie Sport.

asa stiam si eu, mai aveam nevoie doar de o confirmare

chiar m-a mirat 530d cum se da de fund, puteam sa jur ca are blocant

 

 

<_< 530d power! :unsure:

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

aceeasi dilema cu diferentialul o am si eu...are cuplu, altceva ce pot sa spun?

 

mi-a placut la nebunie masina lui razvan, sper si eu la un test drive, sa vad cum se comporta vis-a-vis de a mea..eu am ceva lag la acceleratie..

Link to comment
Share on other sites

aceeasi dilema cu diferentialul o am si eu...are cuplu, altceva ce pot sa spun?

 

mi-a placut la nebunie masina lui razvan, sper si eu la un test drive, sa vad cum se comporta vis-a-vis de a mea..eu am ceva lag la acceleratie..

 

 

poate o sa am si eu placerea de a sta in dreapta la un test drive cu masina lui Razvan Gavan <_<

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.