Jump to content

manifest


andrew

Recommended Posts

fiecare isi "doteaza" masina in fel si chip cu tobe si ornamente, bari din fibra de sticla fara pic de protectie, roti cat mai late si descentrate, faruri obositoare si complet atipice, jante in afara normelor acceptate, folii de toate culorile, inscriptii pe masina gen "foarte tare, frate" etc...

stiti foarte bine la ce ma refer... una e sa faci tuning adevarat, alta e sa pui ceva extravagant pe masina doar sa ii schimbi forma si/sau sa faca zgomot... din pacate continutul va ramane intotdeauna acelasi !

succes nemaipomenit tuturor !

 

Si asta este valabil pentru aproape orice marca.

Aproape nici o masina nu scapa taranului tuner roman, exista si Matiz-uri tunate.

 

Taxiurile Logan cu bari specifice de Vitan nu sunt deloc o exceptie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Amenzile mai aspre nu schimba nimic in bine, cel putin nu in Romania.

Atata timp cat exista oameni cu foarte multi bani si politisti dispusi sa primeasca spaga, lucrurile nu se pot schimba.

 

Este un cerc vicios foarte greu de eliminat..

 

esti la fel de pesimist ca mine; dar vezi o alta rezolvare decat cea punitiva ? (vorba buna, educatia, etc).Pe un termen mai scurt decat secolul ma refer.

Link to comment
Share on other sites

esti la fel de pesimist ca mine; dar vezi o alta rezolvare decat cea punitiva ? (vorba buna, educatia, etc).Pe un termen mai scurt decat secolul ma refer.

 

Sunt de parere ca nu exista o rezolvare imediata.

 

nope! in epoca noastra nu se mai practica genocidul.

Link to comment
Share on other sites

esti la fel de pesimist ca mine; dar vezi o alta rezolvare decat cea punitiva ? (vorba buna, educatia, etc).Pe un termen mai scurt decat secolul ma refer.

 

Sunt de parere ca nu exista o rezolvare imediata.

 

nope! in epoca noastra nu se mai practica genocidul.

 

 

ba se practica genocidu da nu la noi.....ar trebui un casting sau o selectie sa se delimiteze taberele....

Link to comment
Share on other sites

am o rugaminte, daca imi puteti explica conceptul tuning din punctul vostru de vedere...

ma refer la tuning-ul optic, nu la cel pentru marirea performantelor motorului sau a coeficientilor de aerodinamicitate...

din cate stiu eu, ideea de tuning comporta o modificare (vizibila) a elementelor de caroserie, interior, sau a accesoriilor unui autovehicul, fata de cele OEM...

corectati-ma daca gresesc...

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, dar exista tuning cu gust, si tuning gen "eleron din pal".

b50xxxl: e vorba de temporizare, nu am chef tot timpu sa astept.

 

Solutii imediate sunt !!!!! Sanctionarea imediata conform legii, am trecut pe rosu jos permisu !!!, ai blocat intersectia, amenda, faci liniute prin oras, amenda in functie de viteza care ai avut-o etc. Rolul politaiului in oras este de a dirija circulatia RAU din cate vad eu, nu sa dea sanctiuni contravenientilor. De aici se trag toate, adica parcari aiurea pe prima banda, liniute prin oras, 5 masini care trec intersectia dupa ce s-a facut rosu, fortarea intersectiei rezultata cu blocarea acesteia, ca doar cum sa astepti langa semafor daca ai culoarea verde, nu conteaza ca nu ai unde merge... mai mult de mijlocul intersectiei.

 

Daca s-ar aplica legile fara pardon, s-ar rezolva si aglomeratia din oras, si parerea despre soferii impartita in functie de marca, si apoi despre soferi in general.

Link to comment
Share on other sites

Solutii imediate sunt !!!!! Sanctionarea imediata conform legii, am trecut pe rosu jos permisu !!!, ai blocat intersectia, amenda, faci liniute prin oras, amenda in functie de viteza care ai avut-o etc. Rolul politaiului in oras este de a dirija circulatia RAU din cate vad eu, nu sa dea sanctiuni contravenientilor. De aici se trag toate, adica parcari aiurea pe prima banda, liniute prin oras, 5 masini care trec intersectia dupa ce s-a facut rosu, fortarea intersectiei rezultata cu blocarea acesteia, ca doar cum sa astepti langa semafor daca ai culoarea verde, nu conteaza ca nu ai unde merge... mai mult de mijlocul intersectiei.

 

Daca s-ar aplica legile fara pardon, s-ar rezolva si aglomeratia din oras, si parerea despre soferii impartita in functie de marca, si apoi despre soferi in general.

 

In Romania, acestea se numesc utopii. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Clar aplicarea legii = utopie, nu sunt ipocrit , in primele 3 luni precis as ramane fara permis, dupa care m-as acomoda...mult mai usor intr-un trafic mult mai lejer :twoup: eu zic ca jumatate din soferi ar ramane putin pietoni dupa cum se desfasoara lucrurile prin centrul clujului...
Link to comment
Share on other sites

pana sa ma inregistrez pe forum nu prea stiam sa apreciez OEM-ul ...cand am luat MYX era f urat ...tot am citit pe aici ..am vazut ca o masina cu accesoriile originale e mult mai apreciata m-am decis sa-l transform ! Deci conteaza f mult mediul , uneori e bine sa-ti vezi masina si prin ochii tai dar si prin ochii altora ...Mai asculti la aia batrani , mai furi o idee si uite asa nu esti nici taran si ai si masinuta care sa atraga o privire admirativa . :twoup:

deja o masina cand apare cu surle si trambite pe strada ...si zornaie din toata fibra de sticla de pe ea nu mai e nici o smecherie ..si e cazul sa te mai si feresti in trafic de ea !. Spune mult despre sofer ...Exista si tuninguri de bun gust dar de obicei costa ..multi cauta doar inlocuitori ieftini ! Mai bine mai putin ca e mai dragut !

Link to comment
Share on other sites

am o rugaminte, daca imi puteti explica conceptul tuning din punctul vostru de vedere...

ma refer la tuning-ul optic, nu la cel pentru marirea performantelor motorului sau a coeficientilor de aerodinamicitate...

din cate stiu eu, ideea de tuning comporta o modificare (vizibila) a elementelor de caroserie, interior, sau a accesoriilor unui autovehicul, fata de cele OEM...

corectati-ma daca gresesc...

mosule, daca imi permiti, e simplu: tuningul priveste orice IMBUNATATIRE a performantelor masinii, fie ele tehnice (de ex. marirea randamentului motorului si implicit a CP-ului), sau optice (adica acele chestii pe care le facem majoritatea).

in cazul meu si al tau, am investit in tuningul optic FINUT, de bun gust (sper!), dar care nu e deloc ieftin...

in cazurile altora (cam multi, din ce in ce mai multi) se poate vedea un tuning OPTIC exterior super-ieftin, colante cu flacari pe masini pline de rugina si care scot fum de cazi din picioare, bari din fibra de sticla fara niciun pic de protectie, doar suruburi peste tot.. asta ca sa nu mai vorbim de interior, unde se pot vedea accesorii de pe diverse marci de masini pe un alt tip de vehicul, diferit...

cu alte cuvinte, exista 2 variante de interpretare a tuningului interior/exterior :

- tuning de calitate, cu produse OEM sau de la producatori care mentin sau imbunatatesc functiile "tunate" ale masinii, si

- tuningul artizanal, cu orice fel de scamatorie, turceasca sau chinezeasca, ce nu face decat ca masina sa iasa in evidenta (chiar si ca nashpet)... in acest caz, nu doar functiile masinii, ci chiar toata masina e... praf!

masinile noastre se inscriu la prima categorie, asa imi place sa cred...

am vazut si BMW-uri cu asa-zis tuning ieftin "de spaclu si mistrie", nicidecum de producator

la blocurile optice, de exemplu, DEPO este unul dintre producatorii de elemente tuning, care uneori rivalizeaza la calitate cu marele BOSCH...

bafta maxima !

Link to comment
Share on other sites

De unde s-a pornit si unde s-a ajuns :twoup: din nou :twoup:

@andrew: asteapta-ti masina, obisnuieste-te cu ea, in trafic indiferent in ce rulezi, pana la urma comportamentul conteaza; buna crestere n-o sa ti-o ia nici "cel mai tunat" neam prost ca s-o foloseasca pentru el.

Link to comment
Share on other sites

:twoup:

pachet M sau jante poti sa adaugi cand comanzi masina la producator, tuning-ul il faci aftermarket...

mai bun sau mai prost, dupa gusturi, bineinteles :twoup:

Pe BMW nu merg decat accesoriile OEM.

 

Singurele exceptii sunt modificarile AC S si Alpina.

Link to comment
Share on other sites

:twoup:

pachet M sau jante poti sa adaugi cand comanzi masina la producator, tuning-ul il faci aftermarket...

mai bun sau mai prost, dupa gusturi, bineinteles :twoup:

Pe BMW nu merg decat accesoriile OEM.

 

Singurele exceptii sunt modificarile AC S si Alpina.

colegul JKidd s-a referit la cumpararea de pe piata a unor elemente non-OEM, care se aseamana cu cele originale sau par identice cu acestea, de la diversi producatori care nu au legatura neaparat cu cei care furnizeaza piese si accesorii BMW...

pana la urma e vorba de PERSONALIZAREA masinii fiecaruia, dupa gusturi si dorinta... si dupa buget, bineinteles.

asta nu are legatura cu subiectul topicului nostru, insa ar putea reprezenta o parte nevazuta a lui, respectiv abordarea de catre fiecare a unor tendinte de "tuning" respectuoase fata de marca BMW... caci daca vezi un urs bricolat si cu spoilere, eleroane si colante, si mai e si mov sau verde-fluorescent, atunci chiar ca iti vine sa zici "uite-i si p-astia cu bemveurile lor..."

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.