Jump to content

tzeapa :(


trink

Recommended Posts

in urma cu cateva zile mi-aparut un zgomot la cutie si am fost cu masina la un meserias care mi-a zis ca e rulmentu de presiune am vb si cu cativa baieti de pe forum si la fel mi-au zis ca ar putea fi rulmentul . am fost si am cumparat un kit nou de ambreiaj rulment + placa + disc luk si am dat o gramda de bani pe el .acum am fost la service sa-l schimb si mi-au zis ca nu e de la rulment si ca nu are nici o treaba cu ambreiaju prblema mea e in cutie . sfat feriti-va de asa zisii meseriasi . acum vand kitul daca intereseaza pe cineva e nou nout in cutie de abia l-am desigilat e adus din germania de o firma de piese pt bmw 316 i din 95' luna 3 este marca luk si il dau cu 8 mil eu am dat 10 pe el .daca vrea cineva contactati-ma la 0723661918.
Link to comment
Share on other sites

Daca te iei dupa tot felu' de meseriasi, stii ca sfatu asta l-ai primit de la un copil de 20 ani. ?

 

Ar trebui sa schimbi tot kitul de ambreiaj. :twoup:

 

 

ce importanta are cati ani are ciupanezu....daca avea 39 ..sfatul era mai legitim ?,,aici primesti pareri informative ..iti faci o parere si doar un mecanic poate confirma sau infirma !,,Si eu am anticipat tot rulmentul de presiune ..,,,normal ca experienta mea nu se compara cu cea a unui mecanic ..desi si ei pot gresi !....

Link to comment
Share on other sites

in urma cu cateva zile mi-aparut un zgomot la cutie si am fost cu masina la un meserias care mi-a zis ca e rulmentu de presiune

 

pai ce ii in mana nu ii minciuna

 

"meseriasu" a facut constatare ? -> daca da el e cel care a dat verdictu

 

 

dute si cere-i banii pe kit

 

nu te supara da asta e adevarul el a dat cu bata in balta el sa suporte consecinte

Link to comment
Share on other sites

Daca te iei dupa tot felu' de meseriasi, stii ca sfatu asta l-ai primit de la un copil de 20 ani. ?

 

Nu o mai am, si eu m-am distrat.

Mai baietel .. nu te supara pe mine .. dar tu .. daca poti sa spui unui membru al acestui club ca ai 16 ani ... si sa trimiti si o poza .. ai probleme la etajele superioare

daca el la 20 de ani e copil, tu cati ani ai?

ON topic:sfaturile de pe forum ar trebui sa ajute lumea sa isi faca o parere.asta nu inseamna neaparat ca sunt mereu corecte.nimeni nu poate sa iti spuna ce are masina ta decat dupa ce o vede.

Edited by alex_maniacu_91
Link to comment
Share on other sites

oameni buni eu nu am zis ca ma-am luat dupa sfaturile oamenilor dupa forum si la mecanic chiar am fost , meseriasul asta lucra chiar la bmw la otopeni dar el doar a ascultat-o si mi-a zis sigur ba vezi ca e rulmentu de presiune . la service am urcat-o pe elevator si am ascultat-o cu alt mecanic si sunetul vine de undeva din spatele rulmentului , in cutie acum nu vreau sa ma disculp , ca si eu sun fraier ca m-am dus doar la un singur om dar avand in vedere ca mai lucreaza si unde lucreaza ...
Link to comment
Share on other sites

oameni buni eu nu am zis ca ma-am luat dupa sfaturile oamenilor dupa forum si la mecanic chiar am fost , meseriasul asta lucra chiar la bmw la otopeni dar el doar a ascultat-o si mi-a zis sigur ba vezi ca e rulmentu de presiune . la service am urcat-o pe elevator si am ascultat-o cu alt mecanic si sunetul vine de undeva din spatele rulmentului , in cutie acum nu vreau sa ma disculp , ca si eu sun fraier ca m-am dus doar la un singur om dar avand in vedere ca mai lucreaza si unde lucreaza ...

Si daca atunci cand o desfaci trebuie schimbat kit-ul de ambreiaj, chiar iti recomand acest lucru, nu stai toata ziua sa dai cutii de viteze jos.

Daca tu consideri ca a fost schimbat de curand atunci vinde kit-ul.Dar ma indoiesc.

Link to comment
Share on other sites

corect, numa trink postul meu cel putin, era unu la general, ca vine tot felu de lume cu probleme foarte foarte particulare si spera sa le dea de capat pe forum... masinile se rezolva la mecanici.. pe forum mai faci un off topic, te mai certi cu unu cu altu, in principal sau.. mai bine spus in general.. poti gasi sfaturi referitoare la culori, jante, eleroane, tuning, etc... in rest.. cam rar gasesti rezolvari...
Link to comment
Share on other sites

corect, numa trink postul meu cel putin, era unu la general, ca vine tot felu de lume cu probleme foarte foarte particulare si spera sa le dea de capat pe forum... masinile se rezolva la mecanici.. pe forum mai faci un off topic, te mai certi cu unu cu altu, in principal sau.. mai bine spus in general.. poti gasi sfaturi referitoare la culori, jante, eleroane, tuning, etc... in rest.. cam rar gasesti rezolvari...

Imi dai voie sa te contrazic: pe forum afli ce solutii au gasit cei cu diferite probleme, te ajuta sa nu iei teapa, la tine nu este nici o teapa, kitul de ambreiaj este considerat consumabil .

Teapa mare ti=o poti lua cu mecanicii, de asta este bun forumul.

Eu am mercedes dar vreau sa fac trecerea catre BMW.

Uite un exemplu pentru ce este bun forumul: http://www.clubmercedes.ro/display-faulty-...shop-t3299.html

Link to comment
Share on other sites

oameni buni eu nu am zis ca ma-am luat dupa sfaturile oamenilor dupa forum si la mecanic chiar am fost , meseriasul asta lucra chiar la bmw la otopeni dar el doar a ascultat-o si mi-a zis sigur ba vezi ca e rulmentu de presiune . la service am urcat-o pe elevator si am ascultat-o cu alt mecanic si sunetul vine de undeva din spatele rulmentului , in cutie acum nu vreau sa ma disculp , ca si eu sun fraier ca m-am dus doar la un singur om dar avand in vedere ca mai lucreaza si unde lucreaza ...

 

eu as merge la el sa imi monteze kitul

 

iar dupa un test drive sau sa asculti/constati daca mai face

 

daca da sa ti-o rezolve tu ai cumparat ce ti-a recomandat el

 

daca nu a facut constatare ci doar a tras cu urechea si si-a dat cu parerea sa suporte consecinte

 

tu stii imprejurarile in care s-a petrecut fapta...

 

sincer asa pot si eu sa ascult prin telefon si sa imi dau cu parerea

 

insa nu m-as lasa pana ce nu i-as face o reclamatie la sef ii usor sa iti dai cu parerea pe banii altuia invatatura de minte si pt tine da si pt el

 

daca tacea filozof ramanea

Link to comment
Share on other sites

Pe forum iti poti contura doar o simpla parere...Nu are nimeni cum sa anticipeze dupa niste simple descrieri de sunete ciudate pe care le scoate masina si asa mai departe care este intr-adevar problema masinii...Service-ul e cel mai bun si cel mai sigur,desi si ala lasa mult de dorit de foarte multe ori...Aici doar schimbam impresii...asa ca intr- mare familie... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

oameni buni eu nu am zis ca ma-am luat dupa sfaturile oamenilor dupa forum si la mecanic chiar am fost , meseriasul asta lucra chiar la bmw la otopeni dar el doar a ascultat-o si mi-a zis sigur ba vezi ca e rulmentu de presiune . la service am urcat-o pe elevator si am ascultat-o cu alt mecanic si sunetul vine de undeva din spatele rulmentului , in cutie acum nu vreau sa ma disculp , ca si eu sun fraier ca m-am dus doar la un singur om dar avand in vedere ca mai lucreaza si unde lucreaza ...

 

eu as merge la el sa imi monteze kitul

 

iar dupa un test drive sau sa asculti/constati daca mai face

 

daca da sa ti-o rezolve tu ai cumparat ce ti-a recomandat el

 

daca nu a facut constatare ci doar a tras cu urechea si si-a dat cu parerea sa suporte consecinte

 

tu stii imprejurarile in care s-a petrecut fapta...

 

sincer asa pot si eu sa ascult prin telefon si sa imi dau cu parerea

 

insa nu m-as lasa pana ce nu i-as face o reclamatie la sef ii usor sa iti dai cu parerea pe banii altuia invatatura de minte si pt tine da si pt el

 

daca tacea filozof ramanea

 

ideea e ca mecanicul asta mi-a facut constatarea asta in particular urmand ca eu sa ma duc la un service sa-mi montez piesele. eu am lucrat la bmw si stiu cum sta treaba acolo , ca daca ma duceam la reprezentanta care , apropo are un adaos comercial de 300% si o ora de manopera costa 1 mil jumate si iti umfla orele de manopera dupa "tehnologia bmw de reparatie si timpii dati de nemti" , ma rupea la bani si sa mai adaugam si faptul ca nu te lasa sa vii cu piesele tale indiferent ca sunt luate de la acelasi importator. domnii de la automobile bavari si mhs motors sunt niste japcari se fac niste manevre in serviceurile lor de na-ti vazut . eu am avut incredere in nenea asta ca lucreaza acolo si ar trebuii sa stie dear se pare ca din nou acolo la service au aparut meseriasi cu diplome luate peste noapte de mecanici care au lucrat la rabe si la dacii toata viata si acum vin sa repare bmw-uri.intradevar in serviceul ala sunt si meseriasi care stiu ce sa faca dar astia sunt mai mult ocupati cu treburi personale si cunostinte .

Link to comment
Share on other sites

Vi si eu, si intreb... de ce n-ai fost la bavaria, pentru o constatare, sa-ti spuna ce e stricat, intradevar plateai intrarea in service + 1 ora sau nustiu cat de manopera, pentru 'constatare' ei iti spuneau, domne, e asta stricat, ill schimbam? si tu spuneai nu... te duceai frumos, luai piesa respectiva si o schimbai, intr-un service oare care, ca de schimbat orice poate sa schimbe, princpiul este acelasi... constatarea o fac numai cei meseriasi.
Link to comment
Share on other sites

au aparut meseriasi cu diplome luate peste noapte de mecanici care au lucrat la rabe si la dacii toata viata si acum vin sa repare bmw-uri.

 

Eu cred ca au luat diplomele alea pe vreun forum. :twoup:

 

Nu pune cineva topicul asta pinned? Ca mai sunt si altii care asculta sfaturi de pe gugal si uite ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

Rulmentul de presiune nu avea cum sa fie, el lucreaza numai si numai cand tii piciorul pe ambreiaj, mai exact cand schimbi vitezele. La mersul in gol rulmentul ala sta degeaba nu se invarte nici macar 1mm.m Si tot la mersul motorului la relantiu in interiorul cutiei trenul fix se invarte odata cu pinioanele.

 

Acum e si vina ta putin. Nu te astepta ca pe forum sa primesti raspunsuri 100% corecte. Faci o medie, mai mergi la unu` altu mai invatati, etc.

Cred ca mecanicul ala la care ai fost habar avea cum functioneaza o cutie de viteze sau un ambreiaj.

 

Ai 2 cazuri:

1. Ori ceva s-a rupt in cutie(un dinte de pinion, o bucatica dintr-un sincron) sau ai uzura mare la pinioane. Totusi sunt masini de peste 10 ani de folosinta.

2. Si cazul 2 si cel mai fericit, ca ai ramas fara ulei si toate pinioanele meg cam pe uscat, lucru deloc de negijat.

Cel mai corect o constatare o faci punand mana la munca, sau platesti pe altcineva s-o faca in locul tau, ca diagnosticarea doar dupa ureche e pt cei lenesi.

 

Desfaci busonul de scurgere al uleiului si lasi sa se scurga tot ce-i in cutie. Faci un control cu manuta ta in ulei si cauti pilitura de fier, bucati de metal etc. Bagi si degetul pe gaura de scurgere si tot asa, cauti pe fundul cutiei daca ai ceva rupt sau uzat, acolo se aduna tot ce inseamna metal sau pilitura.

Sa nu-ti zic de cazul meu ca aveam in cutie o mana intreaga de bucati de metal, pinionul de a 2-a nu mai avea nici macar 1 dinte sa stea in picioare si cutia functiona bine merci, bineinteles fara treapta 2 unde nu facea nimic. Probabil propietarul dinaintea mea a rupt-o`n demaraje. Ma bucur ca motorul a scapat si inca mai e in mintile lui.

 

Daca ai noroc si ai doar putin ulei te costa 40ron - 1L de ulei ATF - e subtire de zici ca seama cu apa. In toata cutia intra 1l sau 1.1l

 

Daca cutia e rupta o sa ajunga sa cada de tot la forja sau alte intrebuintari necascine. De reparat nu prea merita. Una sh costa 80-100 de euro.

Si un kit de ambreiaj sachs din romania, made in germnay costa 400-500ron.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Vi si eu, si intreb... de ce n-ai fost la bavaria, pentru o constatare, sa-ti spuna ce e stricat, intradevar plateai intrarea in service + 1 ora sau nustiu cat de manopera, pentru 'constatare' ei iti spuneau, domne, e asta stricat, ill schimbam? si tu spuneai nu... te duceai frumos, luai piesa respectiva si o schimbai, intr-un service oare care, ca de schimbat orice poate sa schimbe, princpiul este acelasi... constatarea o fac numai cei meseriasi.

Am fost eu la AB acum un an pentru un suierat pe la motor in zilele calduroase cu peste 30 de grade. Raspunsul dupa testerele lor minunate mi l-au dat pe o proforma de 130 de milioane, de schimbat injectoarele iesite din parametri si turbina care are joc. Acum dupa inca 20k + km masina merge perfect (chiar daca in alta parte mi s-a recomandat sa schimb totusi 2 injectoare pe care le-am vazut cu ochii mei ca scapa ceva motorina pe retur), suieratul ala aud ca ar fi de la elicea de racire care la caldura mare cupleaza pe direct. Oricum nu-mi mai bat capul si exceptand reparatii pe casco nu mai calc pe la meseriasii de la AB nici macar pentru diagnoza.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai noroc si ai doar putin ulei te costa 40ron - 1L de ulei ATF - e subtire de zici ca seama cu apa. In toata cutia intra 1l sau 1.1l

 

Depinzand de cutie, nu toate au nevoie de ATF. Trebuie sa se uite pe eticheta cutiei si in functie de culoare/inscriptionare, poate avea nevoie de ATF sau MTF-LT2.

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa te iei dupa constatarile celor de la AB pentru ca nu sunt meseriasi si ca sa nu greseasca te pun sa schimbi tot.Am avut un prieten cu un 325 xi E46 care avea o trepidatie in mers.I-au facut un deviz de vreo 200 de milioane dar nu i-au garantat ca trepidatia va disparea.L-am trimis eu la un mecanic priceput si in 4 ore de constatari a reusit sa afle cauza.Din nu se stie ce motiv la una dintre planetarele fata nu avea vaselina in burduf.A bagat vaselina in burduful de la planetara si trepidatia a disparut.Deci nu constatarea de la AB de 200 de milioane a reparat masina.
Link to comment
Share on other sites

Rulmentul de presiune nu avea cum sa fie, el lucreaza numai si numai cand tii piciorul pe ambreiaj, mai exact cand schimbi vitezele. La mersul in gol rulmentul ala sta degeaba nu se invarte nici macar 1mm.m Si tot la mersul motorului la relantiu in interiorul cutiei trenul fix se invarte odata cu pinioanele.

 

Acum e si vina ta putin. Nu te astepta ca pe forum sa primesti raspunsuri 100% corecte. Faci o medie, mai mergi la unu` altu mai invatati, etc.

Cred ca mecanicul ala la care ai fost habar avea cum functioneaza o cutie de viteze sau un ambreiaj.

 

Ai 2 cazuri:

1. Ori ceva s-a rupt in cutie(un dinte de pinion, o bucatica dintr-un sincron) sau ai uzura mare la pinioane. Totusi sunt masini de peste 10 ani de folosinta.

2. Si cazul 2 si cel mai fericit, ca ai ramas fara ulei si toate pinioanele meg cam pe uscat, lucru deloc de negijat.

Cel mai corect o constatare o faci punand mana la munca, sau platesti pe altcineva s-o faca in locul tau, ca diagnosticarea doar dupa ureche e pt cei lenesi.

 

Desfaci busonul de scurgere al uleiului si lasi sa se scurga tot ce-i in cutie. Faci un control cu manuta ta in ulei si cauti pilitura de fier, bucati de metal etc. Bagi si degetul pe gaura de scurgere si tot asa, cauti pe fundul cutiei daca ai ceva rupt sau uzat, acolo se aduna tot ce inseamna metal sau pilitura.

Sa nu-ti zic de cazul meu ca aveam in cutie o mana intreaga de bucati de metal, pinionul de a 2-a nu mai avea nici macar 1 dinte sa stea in picioare si cutia functiona bine merci, bineinteles fara treapta 2 unde nu facea nimic. Probabil propietarul dinaintea mea a rupt-o`n demaraje. Ma bucur ca motorul a scapat si inca mai e in mintile lui.

 

Daca ai noroc si ai doar putin ulei te costa 40ron - 1L de ulei ATF - e subtire de zici ca seama cu apa. In toata cutia intra 1l sau 1.1l

 

Daca cutia e rupta o sa ajunga sa cada de tot la forja sau alte intrebuintari necascine. De reparat nu prea merita. Una sh costa 80-100 de euro.

Si un kit de ambreiaj sachs din romania, made in germnay costa 400-500ron.

sa stii ca am vb cu un mecanic de problema asta dar in ultimul timp am tot alergat cu actele astea de inmatriculare si nu prea am mai avut timp sa umblu la ea,

ideea este ca ar mai putea fi priza de la cardan din cutie , aia are o flansa cu o garnitura si aia poate fi dusa dar cum ai spus si tu tre verificat amanuntit, oricum multumesc baiesti pt sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.