Jump to content

Probleme motor e39 520i '99 AJUTOR


Recommended Posts

salut ! am si eu o rugaminte la voi si anume: 520i 110kw din 1999 a inceput sa aiba fluctuatii de turatie la relanti, nu "tragea" cand o accelerai, si mai intai de toate s-a aprins martorul acela galben in forma de robinet din stanga jos pe bord ( ceva cu inrautatirea gazelor de evacuare). am fost la mecanic si am schimbat doar bujiile pt ca la tester a dat ca am combustibil nears in cilindrul 6, 4 si 1. dupa aceea si-a mai revenit, s-a stins martorul galben dar inca mai are usoare trepidatii la relanti si s-a aprins iarasi martorul galben cu robinetul !!! ce ar fi de facut sau ce altceva poate sa fie defect (debitmetru aer, ceva computer, habar n-am) asta ca sa nu ma jecmaneasca astia de la BMW (service) ???

 

Multumesc mult.

Link to comment
Share on other sites

le-am schimbat pe toate 6, si inainte am facut test motor si mi-a dat ca am combustibil nears in cilindrul 6, 4 si 1. din moment ce s-a stins martorul galben (robinetul) nu am mai facut test dar de 2 zile s-a aprins iar cacatul ala de bec. what next ?

 

 

test din nou ca nu s-a rezolvat problema integral doar partial

 

nu cumva iti consuma mai mult decat ar trebui ?

 

sonda lambda as incerca eu

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Check Engine.

 

E clar ca nu poti merge asa..

 

Trebuie sa mergi la un alt service, unul care are un tester mai bun.

 

Este posibil sa fie sondele lambda de vina...

 

Consumul a crescut?

 

 

nu a crescut consumul dar mai e o chestie: inainte sa schimb bujiile, cand oscila de nebuna turatia sau se ineca in mers, daca opream motorul si-l reporneam isi revenea la normal.

 

sper sa nu fie kkt-ul ala de sonda ca e 430 ron in plm...

Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda nu e o piesa chiar scumpa in comparatie cu ce se mai poate strica la simptomele tale.

Nu stiu daca se aprinde check engine de la asta, dar ai facut multi Km cu filtrul asta de aer? Regulatorul de relanti sau valva pcv pot aprinde check engine...Daca le desface pe rand (n-ar trebui sa fie greu sau coste prea mult inspectia) mecanicul ar trebui sa poata sa isi dea seama daca sunt duse sau daca trebuie doar curatite...

Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda nu e o piesa chiar scumpa in comparatie cu ce se mai poate strica la simptomele tale.

Nu stiu daca se aprinde check engine de la asta, dar ai facut multi Km cu filtrul asta de aer? Regulatorul de relanti sau valva pcv pot aprinde check engine...Daca le desface pe rand (n-ar trebui sa fie greu sau coste prea mult inspectia) mecanicul ar trebui sa poata sa isi dea seama daca sunt duse sau daca trebuie doar curatite...

 

 

mai am cam 2-3000 km pana la schimb( am schimbat tot ce se putea schimba) dar acuma seara s-a stins si check engine cum spune-ti voi dar in manualul meu in germana scrie ca este simbolul pt alterarea (inrautatirea) gazelor de evacuare. deocamdata totul pare ok, nu mai oscileaza, s-a stins becul... oricum daca se mai aprinde merg urgent la tester.

 

baieti mersi fff mult de sfaturi/idei. inca o data mersi

Link to comment
Share on other sites

salut! am avut aceeasi problema la acelasi model 520i din 2000. dupa milioane de verificari la milioane de experti am gasit un baietas care a spus din prima: valva admisie aer blocata...mizerie, probabil si filtrul de aer cam murdarel. in sfarsit... a demontat (nu-ti recomand sa faci asta singur), a curatat (blocata de jeg) si gata. impecabil!!! din pacate niciun tester nu a dat originea problemei. ar mai fi fost o varianta, cu cateva luni in urma schimbasem bujiile. avea oarecum aceleasi manifestari in conditiile in care toate bobinele erau in regula. a fost doar un simplu contact imperfect intre bujie si capacul fisei. toata afacerea cu valva a costat un milion.
Link to comment
Share on other sites

salut! am avut aceeasi problema la acelasi model 520i din 2000. dupa milioane de verificari la milioane de experti am gasit un baietas care a spus din prima: valva admisie aer blocata...mizerie, probabil si filtrul de aer cam murdarel. in sfarsit... a demontat (nu-ti recomand sa faci asta singur), a curatat (blocata de jeg) si gata. impecabil!!! din pacate niciun tester nu a dat originea problemei. ar mai fi fost o varianta, cu cateva luni in urma schimbasem bujiile. avea oarecum aceleasi manifestari in conditiile in care toate bobinele erau in regula. a fost doar un simplu contact imperfect intre bujie si capacul fisei. toata afacerea cu valva a costat un milion.

 

salutare...am de adaugat ceva.....testerul iti da doar probleme pe circuit electric...niciodata nu-ti va spune testerul daca ai tu jeg pe undeva la motor sau nu.....e doar o simpla parere de care sunt sigur 100%...fara nici o suparare....bafta la toti

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.