Jump to content

2008 Mitsubishi Lancer 1.8 M/T Instyle


Apple

Recommended Posts

Motorizare: 1.8

Numar cilindri 4L

Numar supape 16 valve MIVEC

Capacitate cilindrica 1.798

 

 

Dotari:

Aer conditionat automat

Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager / Airbag genunchi pentru sofer

Airbag-uri laterale si airbag-uri de tip cortina pentru sofer si pasager

ASC si TCL sistem de control al stabilitatii si tractiunii

Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 / cotiera centrala cu suport pentru pahare

Bare de protectie fata/spate in culoarea caroseriei

Centuri de siguranta cu 3 puncte de ancorare fata (pretensionate) / spate

Computer de bord cu display central multifuntional

Cotiera centrala fata cu spatiu depozitare

Cruise control

Faruri cu Xenon cu reglare automata pe inaltime si autoadaptive la directia de mers

Finisaj carbon pentru panoul de bord

Geamuri fata/spate actionate electric cu comanda de la sofer

Grila radiator cromata

Imobilizator electronic

Inchidere centralizata cu sistem de operare fara cheie

Jante aliaj usor 18 x 7,0 cu pneuri 215/45R18

Lampa ceata spate cu functie de stingere automata

Lampa stop centrala pe portbagaj

Levier cutie de viteze si levier frana de parcare imbracate in piele

Manere exterioare usi vopsite in culoarea caroseriei

Manere interioare usi cromate

Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric, in culoarea caroseriei

Ornamete cromate la orificiile de ventilatie

Placute de frana de tip sport (AMS)

Proiectoare de ceata

Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime

Scaune cu tapiterie din piele cu incalzire pentru locurile din fata

Servodirectie

Sistem de autoaprindere a farurilor si sezor de ploaie

Sistem de franare cu ABS (Anti-Lock Braking System) si EBD (Electronic Brake-force Distribution)

Sistem de navigatie cu HDD si display LCD color / sistem audio Rockford Fosgate Integrat cu 9 difuzoare si subwoofer in portbagaj

Sistem hands-free cu bluetooth

Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime

Torpedou cu refrigerare

Volan imbracat in piele - model cu trei spite / comenzi audio pe volan

post-1970-1215596182_thumb.jpg

post-1970-1215596199_thumb.jpg

post-1970-1215596204_thumb.jpg

post-1970-1215596212_thumb.jpg

post-1970-1215596224_thumb.jpg

post-1970-1215596229_thumb.jpg

post-1970-1215596236_thumb.jpg

post-1970-1215596310_thumb.jpg

post-1970-1215596315_thumb.jpg

post-1970-1215596323_thumb.jpg

post-1970-1215596330_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sa fie intr-un ceas bun! :twoup:

 

how much?

 

Pret cu TVA: 24.650

 

Modelul asta chiar le-a reusit. Arata beton. :twoup: Pune si tu o boza cu bordul luminat/navigatia pornita. Poate chiar mai pe inserat. Vreau sa prind un "feeling" al interiorului :D.

 

Sa se opreasca ploaia (ca tocmai toarna in draci) si ies pana la masina sa-ti pun o poza...

Link to comment
Share on other sites

Stii ce iti trebuie? Un tailpipe, ca arata subtirica si pricajita teava aia de esapament! O mai tii minte pe aia de la E34? :twoup:

 

:twoup:

Burlan chiar nu pun, e comandat deja ornamentul original de toba si eleronul de mai jos, tot original

 

ceva performante daca se poate ? sa ne facem o idee :D ?

Putere maxima KW (CP) 105 (143) / 6000 rot / min

Cuplu maxim 178 Nm / 4250 rot / min

Viteza maxima km / h 204 km / h

Acceleratie 0-100 km/h 9,8 s

 

E un motor de 1.8 in 4 cilindri aspirat. Nu-mi trebuie mai mult decat ce e standard. Am luat masina asta ptr confort, fiabilitate, look iar gama de dotari instyle, care de altfel este cea maxima, avea tot ce imi trebuia. Daca vrei performante, pe acelasi look poti lua motorizarea Evo 10.

inca ma mai gandesc daca sa pun kit-ul de Ralliart sau nu. Momentan chiar n-am simtit nevoia.

post-1970-1215597406_thumb.jpg

post-1970-1215597412_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pune si tu o boza cu bordul luminat/navigatia pornita. Poate chiar mai pe inserat. Vreau sa prind un "feeling" al interiorului :twoup:.

Poze cu display-ul central. Display-ul este cu touchscreen.

 

PS: multumesc tuturor ptr urari.

post-1970-1215599171_thumb.jpg

post-1970-1215599185_thumb.jpg

post-1970-1215599194_thumb.jpg

post-1970-1215599203_thumb.jpg

post-1970-1215599211_thumb.jpg

post-1970-1215599221_thumb.jpg

post-1970-1215599229_thumb.jpg

post-1970-1215599237_thumb.jpg

post-1970-1215599245_thumb.jpg

post-1970-1215599253_thumb.jpg

post-1970-1215599263_thumb.jpg

post-1970-1215599273_thumb.jpg

post-1970-1215599283_thumb.jpg

post-1970-1215599293_thumb.jpg

post-1970-1215599310_thumb.jpg

Edited by Apple
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare.De ce nu ti-ai luat un BMW ? :twoup:

Ca sa fiu sincer, am vrut masina noua si-am vrut japoneza. Si mai mult de 25.000 pe o masina nu sunt dispus sa dau. Cum pretul pentru un BMW nou cu genul asta de optiuni sarea de suma asta, nu m-am gandit nici o secunda sa iau BMW. Am vrut Mitsubishi de la inceput...

Link to comment
Share on other sites

vezi ca e submotorizata

la primul tau post pe acest topic m-am abtinut sa-ti raspund...dar, referitor la acel post, n-am carait ci am claxonat... Si submotorizata nu e deloc. Sunt suficienti 143 CP pentru caroseria ei.

 

PS: Sincer, nu m-asteptam, tocmai de la tine, la accese de superioritate de genul asta.

 

Sa o porti cu placere :twoup:

 

Multumesc pentru urari. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
vezi ca e submotorizata

la primul tau post pe acest topic m-am abtinut sa-ti raspund...dar, referitor la acel post, n-am carait ci am claxonat... Si submotorizata nu e deloc. Sunt suficienti 143 CP pentru caroseria ei.

 

PS: Sincer, nu m-asteptam, tocmai de la tine, la accese de superioritate de genul asta.

 

Sa o porti cu placere :twoup:

 

Multumesc pentru urari. :twoup:

 

glumeam man, ai uitat cum ma ataca lumea pe forum referitor la E60, ca e submotorizat la 170 CP... pielea mea, am glumit bre, ce-ai ? pfff...

Link to comment
Share on other sites

glumeam man, ai uitat cum ma ataca lumea pe forum referitor la E60, ca e submotorizat la 170 CP... pielea mea, am glumit bre, ce-ai ? pfff...

 

Pana mea, n-am prea citit de multa vreme ca n-am avut timp... :twoup:

 

PS: Da' tot m-a enervat faza cu "caraiala" :twoup: iti mai trag niste claxoane in seara asta cand trec pe acolo, poate atunci erai adormit si de asta nu ai perceput prea bine zgomotul :D

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
glumeam man, ai uitat cum ma ataca lumea pe forum referitor la E60, ca e submotorizat la 170 CP... pielea mea, am glumit bre, ce-ai ? pfff...

 

Pana mea, n-am prea citit de multa vreme ca n-am avut timp... :twoup:

 

PS: Da' tot m-a enervat faza cu "caraiala" :D iti mai trag niste claxoane in seara asta cand trec pe acolo, poate atunci erai adormit si de asta nu ai perceput prea bine zgomotul :)

 

eu asa zic la claxonat: "carait"... baga si tu Magne B6 ceva nu te mai ataca aiurea bre :D ce pielea mea :twoup:

 

sa o stapanesti sanatos man :D

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare.De ce nu ti-ai luat un BMW ? :twoup:

Ca sa fiu sincer, am vrut masina noua si-am vrut japoneza. Si mai mult de 25.000 pe o masina nu sunt dispus sa dau. Cum pretul pentru un BMW nou cu genul asta de optiuni sarea de suma asta, nu m-am gandit nici o secunda sa iau BMW. Am vrut Mitsubishi de la inceput...

Intadevar este o varianta foarte buna pentru o masina noua.Am inteles logica ta dar nu mai bine postai topicul la club Mitsubishi.Totusi suntem la club BMW.

Link to comment
Share on other sites

Intadevar este o varianta foarte buna pentru o masina noua.Am inteles logica ta dar nu mai bine postai topicul la club Mitsubishi.Totusi suntem la club BMW.

 

Totusi, cu ce te deranjeaza pe tine?

 

PS: N-am inteles prea bine...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Am si eu o intrebare.De ce nu ti-ai luat un BMW ? :twoup:

Ca sa fiu sincer, am vrut masina noua si-am vrut japoneza. Si mai mult de 25.000 pe o masina nu sunt dispus sa dau. Cum pretul pentru un BMW nou cu genul asta de optiuni sarea de suma asta, nu m-am gandit nici o secunda sa iau BMW. Am vrut Mitsubishi de la inceput...

Intadevar este o varianta foarte buna pentru o masina noua.Am inteles logica ta dar nu mai bine postai topicul la club Mitsubishi.Totusi suntem la club BMW.

 

asa si ? Apple este membru de cand avea E34 in 2006. Acum si-a luat Mitsubishi, si eu cand mi-am luat Toyota am postat aici, asa cum am postat si cand mi-am luat E60-ul sau M6-le. Nu vad unde-i problema, sau unde e logica ta de fapt...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

asa si ? Apple este membru de cand avea E34 in 2006. Acum si-a luat Mitsubishi, si eu cand mi-am luat Toyota am postat aici, asa cum am postat si cand mi-am luat E60-ul sau M6-le. Nu vad unde-i problema, sau unde e logica ta de fapt...

OK.Acum am inteles "Este un membru vechi"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.