Jump to content

Cine stie motivul pentru care se aprinde DDE-ul in bord?


branduse

Recommended Posts

:D nu te supara pe mine da asta ii mai buna deact schimbu uleiului din cardan :twoup:

 

bun gata cu gluma

 

din ce an e masina ?

 

in primul rand ar fi bine sa faci o diagnoza da una care se potriveste si la masina ta adica OBD II

 

daca esti din tm sau apropiere te ajut eu cu placere

 

degeaba ajungi sa resetezi eroarea daca nu elimini cauza va reaparea :D

 

ca ai bagat benzina in loc de motorina :D bine nu ai facut acu depinde cata benzina ai bagat

 

ai scos-o sau ai pus motorina peste si ai consumat-o :twoup: banuesc ca ai mers cu ea asa

 

in rest motorul merge bine trege, scoate fum de cand s-a aprins martorul nu s-a schimbat nimic in comportamentul motorului ?

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Masina e din `99 iar diagnoza se face cu cablul acela cu 20 de pini (daca se numeste OBD II asa este). Bun iti dau un exemplu ca am fost cu ea la diagnoza si am pus interfata 6.5 bmw carsoft si am facut sa dispara din bord oil service inspection care crede-ma era degeaba acolo ca schimbasem si uleiul si filtrul. In fine, iar la aceeasi diagnoza imi aparea eroare la modulul DDE unde cum ai zis si tu degeaba sterg din bord daca inca mai am probleme dar daca nu stiu problema exacta ce ar putea fi nu stiu ce sa schimb la ea. Atunci cu benzina am pus vreo 15 litri iar de circulat am circulat cat a avut motorina pe circuit iar cand a ajuns benzina in pompa s-a oprit. Am golit la cheie de unu singur tot amestecul benzina+motorina si am pus de la peco din nou motorina fara sa mai spal rezervorul. Masina porneste din ce in ce mai greu, tin cheia cel putin 5 secunde pana porneste, scoate un fum negru dar doar la prima pornire si toate indicatoarele din bord sunt cazute.
Link to comment
Share on other sites

Catalizatorul ? :twoup: Cine Âştie

:D nu te supara pe mine da asta ii mai buna deact schimbu uleiului din cardan :twoup:

 

 

@Clauberty: Nu ma indoiesc ca stii ceva mecanica insa Dan nu a spus nici o aberatie.

 

Eu am avut o bucata de catalizator rupta care a blocat evacuarea stanga.

 

Prin urmare, masina nu trecea de 80 km/h, consumul era de 40%, motorul mergea in 5 pistoane.

Link to comment
Share on other sites

Catalizatorul ? :D Cine Âştie

:) nu te supara pe mine da asta ii mai buna deact schimbu uleiului din cardan :D

 

 

@Clauberty: Nu ma indoiesc ca stii ceva mecanica insa Dan nu a spus nici o aberatie.

 

Eu am avut o bucata de catalizator rupta care a blocat evacuarea stanga.

 

Prin urmare, masina nu trecea de 80 km/h, consumul era de 40%, motorul mergea in 5 pistoane.

 

stai stai eu nu am facut referire la afirmatia lu Dan98 nici vorba :D

 

tocmai de aceea am intrebat daca are cumva ceva simptome de performanta :twoup: de cand a aparut engine check

 

ca am spus de uleiul de cardan stii tu de unde e ..ulei cardan.. si am facut referire la monopunct/motronic pe diesel

 

sper ca m-am facut inteles :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Masina e din `99 iar diagnoza se face cu cablul acela cu 20 de pini (daca se numeste OBD II asa este). Bun iti dau un exemplu ca am fost cu ea la diagnoza si am pus interfata 6.5 bmw carsoft si am facut sa dispara din bord oil service inspection care crede-ma era degeaba acolo ca schimbasem si uleiul si filtrul. In fine, iar la aceeasi diagnoza imi aparea eroare la modulul DDE unde cum ai zis si tu degeaba sterg din bord daca inca mai am probleme dar daca nu stiu problema exacta ce ar putea fi nu stiu ce sa schimb la ea. Atunci cu benzina am pus vreo 15 litri iar de circulat am circulat cat a avut motorina pe circuit iar cand a ajuns benzina in pompa s-a oprit. Am golit la cheie de unu singur tot amestecul benzina+motorina si am pus de la peco din nou motorina fara sa mai spal rezervorul. Masina porneste din ce in ce mai greu, tin cheia cel putin 5 secunde pana porneste, scoate un fum negru dar doar la prima pornire si toate indicatoarele din bord sunt cazute.

 

daca e 20 de pini e OBD I mufa e la motor si e rotunda

 

cum adica sunt cazute toate indicatoarele nu indica temperatura cantitate de combustibil cand e cazu viteza turatie ? nimic

 

la diagnoza cand face individual pe ECU motor (DDE) nu ii da un cod -> codul ii spune ce eroare are

 

ceva de genu

totala

post-2935-1215728559_thumb.jpg

 

 

individuala pe ECU

 

post-2935-1215728584_thumb.jpg

 

post-2935-1215728728_thumb.jpg

 

 

 

filtru motorina l-ai schimbat ?

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca e OBD I, ca interfata s-a conectat prin mufa aia rotunda cu 20 de pini.

Exact, nu mai merg indicatoarele din bord cu exceptie ala de motorina dar nu cred ca merge bine, ma iau dupa martor cand se aprinde atunci stiu ca trebuie sa pun motorina.

Nu am pozele ca le postam, dar exact cum ai aratat si tu asa arata si diagnoza mea, numai ca la diagnoza totala mie imi zicea ERROR -> read the error memory doar la DME / DDE, in rest la toate celelalte "Module not found".

Cand am dat diagnoza individuala pe modulul DME / DDE mi-a afisat urmatoarea eroare, nu am poza dar o s-o scriu:

 

BMW Part Nr.7785932

Hardware Nr.51

Software Nr.36

Code index 12

Code index 00

Bus index 40

Production date 96/4

dde22fe.dxt

 

113 can bus to ASC control unit

 

Filtrul de motorina nu l-am schimbat dar or sa fie imbunatatiri daca il schimb? Chiar si cel de aer trebuie schimbat?

Link to comment
Share on other sites

pai trebuia sa schimbi filtru imediat ce ai golit benzina :twoup:

 

normal si filtru de aer mai trebuie schimbat desfa si utate la el cum arata <- pai in functie de starea lui primeste aer masina :twoup:

 

 

inseamna ca modulul de ASC nu comunica pe CAN (reteaua masinii) de aceea nu merg indicatoarele de bord cel putin viteza

 

totusi o intrebare a avut accident masina ?

 

hai mey la tot restu inafara de DDE iti zice not found ???

 

eu nu sustin ca prin schimbarea filtrelor vei rezolva eroarea de check engine da totusi sunt vitale pt masina, tie iti place sa bagi nisip in gura ?

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Am s-o fac si p`asta, schimb filtru de motorina si de aer si alta chestie ce trebuie schimbat din modulul ASC sau care e faza cu el?

 

La diagnoza am inteles ca sunt mai multe versiuni de soft si probabil nu e compatibil cu e39 ce am folosit eu si de aceea imi zice "module not found" la toate

 

celelalte.

Link to comment
Share on other sites

si eu a aceeasi problema . ar fi bine sa fie de la filtru de motorina dar putin probabil. la mine este de la un injector care numai lucreaza sau poate sa mai fie de la senzorul de inalta presiune situat pe rampa de injectoare langa parbriz,care sa aiba ceva contacte oxidate.
Link to comment
Share on other sites

Am s-o fac si p`asta, schimb filtru de motorina si de aer si alta chestie ce trebuie schimbat din modulul ASC sau care e faza cu el?

 

La diagnoza am inteles ca sunt mai multe versiuni de soft si probabil nu e compatibil cu e39 ce am folosit eu si de aceea imi zice "module not found" la toate

 

celelalte.

 

ce versiune de carsoft ai folosit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.