Jump to content

Cand incepe sa cada un BMW


Recommended Posts

Salut

 

In primul rand vreau sa ma prezint , ma numesc Bogdan.

 

Din ce am inteles de la unu altu' pana acum nu s-a deschis un topic special pentru asa ceva, daca gresesc va rog sa imi indicati unde sa citesc, stiu doar ca fiecare isi spune problema si cunoscatorii incearca sa ii dea solutii.

Pe mine ma intereseaza sa stiu la ce sa ma astept in momentul in care imi cumpar un BMW neavand norocul sa am destui bani sa imi cumpar unul nou, deoarece eu acum vreau sa intru in marea familie de detinatori de BMW.

 

M-ar interesa foarte mult daca se poate sa specificati cand vorbiti de benzina sau motorina ( eu sincer in momentul asta inclin spre motorina dar inca sunt deschis la opinii) specific ca nu vreau sa deschid eterna disputa benzina vs motorina.

 

Multumesc mult si astept cat mai multe reply-uri

Link to comment
Share on other sites

uite spre exemplu mi-a spus cineva ca la BMW-uri blocul motor este facut din aluminiu , cilindrul nu are nici un fel de camasa , si din cauza benzinei sau motorinei de la noi din tara care are in continutul ei si niste sulf, ajunge in 50000 km sa inceapa sa piarda din compresie dupa care incepe sa manance ulei si ajungi la faza in care iti pica blocul motor si plangi pe langa ea.

 

este adevarata chestia asta,

 

eu vreau sa stiu chestii de genul asta, pentru ca daca imi cumpar un BMW nu cred ca o sa mai am bani sa imi schimb blocul motor la scurt timp dupa, intelegi?

merci mult

Link to comment
Share on other sites

uite spre exemplu mi-a spus cineva ca la BMW-uri blocul motor este facut din aluminiu , cilindrul nu are nici un fel de camasa , si din cauza benzinei sau motorinei de la noi din tara care are in continutul ei si niste sulf, ajunge in 50000 km sa inceapa sa piarda din compresie dupa care incepe sa manance ulei si ajungi la faza in care iti pica blocul motor si plangi pe langa ea.

 

este adevarata chestia asta,

 

eu vreau sa stiu chestii de genul asta, pentru ca daca imi cumpar un BMW nu cred ca o sa mai am bani sa imi schimb blocul motor la scurt timp dupa, intelegi?

merci mult

 

 

Nu ar trebui sa te iei dupa toti bagatorii de seama. :twoup:

 

Intr-adevar exista problema Nikasil insa doar la unele motoare iar acele blocuri nu sunt din Alusil (aluminiu) ci Nikasil.

 

Poti citi mai multe aici despre aceasta problema.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-o lua in nume de rau, dar daca te gandesti ca n-o sa ai bani pentru reparatii mai bine te orientezi catre o alta marca unde piesele/service-urile sunt mai ieftine. Nu de alta, dar sa nu plangi pe langa masina dupa aia :twoup:

nu este vorba ca nu am bani de schimbat una alta, ma refer la un bloc motor care chiar este mult.

iar in momentul asta vreau sa imi fac o idee de ce poate sa cada si cand ca sa imi dau seama daca pot sa imi permit un BMW si de aceea va cer o parerile si sfaturile

Link to comment
Share on other sites

Ok am citit ce ai scris in articolul acela , pe mine m-ar interesa mai mult daca pentru seria 3 e46 exista problema asta. Eu inca nu stiu sigur ce vreau dar inclin spre un 320D an 2003-2004, 1995ccm, 150cp, cutie in 6 trepte, poti sa imi dai trimiteri la articole despre modelul asta in genul celui facut de tine pentru seria5
Link to comment
Share on other sites

uite spre exemplu mi-a spus cineva ca la BMW-uri blocul motor este facut din aluminiu , cilindrul nu are nici un fel de camasa , si din cauza benzinei sau motorinei de la noi din tara care are in continutul ei si niste sulf, ajunge in 50000 km sa inceapa sa piarda din compresie dupa care incepe sa manance ulei si ajungi la faza in care iti pica blocul motor si plangi pe langa ea.

 

este adevarata chestia asta,

 

eu vreau sa stiu chestii de genul asta, pentru ca daca imi cumpar un BMW nu cred ca o sa mai am bani sa imi schimb blocul motor la scurt timp dupa, intelegi?

merci mult

Cine ti-a spus chestia asta vis a vis de blocul motor nu a avut deaface niciodata cu marca BMW.Probabil sunt invidiosi pentru alegerea facuta de tine.

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

cred ca SHPITZU vroia sa stie altceva... un fel de limite pana la care rezista o masina, mai exact un BMW e46, 320 D facelift.

ei bine, la majoritatea motoarelor diesel e recunoscut faptul ca te pot "lasa" urmatoarele:

- turbina... limita cred ca e pe undeva dupa 120 - 150 tkm

- articulatiile fata (bucsi, brate, bielete, amortizoare)... limita depinde mult de regimul de exploatare al masinii si de neghiobia cu care s-a dat in gropi cu ea! in ROmania pe la cam 50tkm ar fi cazul sa iti pui intrebari despre cum arata articulatiile masinii tale (iar cand faci schimburile de ulei, sa le verifici integral)

- tampoane motor si cutie... idem ca mai sus, mai ales la diesel;

- racord/furtun flexibil... mai cedeaza si asta, depinde de cum e folosita masina, nu e neaparat legat de o limita de km;

- consumabile la fiecare 10tkm (filtre ulei, polen, aer, motorina) si cele de sezon (antigel, etc)

- kitul de ambreiaj - asta daca rulezi masina mai mult in oras (a se observa ca n-am spus "circuli", pt ca in orase la noi asta nu e circulatie !!!)... limita de km e relativa! depinde ce vrei sa scoti din acea masina, la liniute o sa vezi ca reduci limita de viata a ambreiajului.

probabil ca mai sunt si altele, dar nu imi vin acum in minte...

ideea e ca trebuie sa optezi pentru o motorizare in functie de numarul de km pe care ii faci anual...

dieselul e mai scump la intretinere, consumul este putin mai mic decat la benzinare, deci trebuie sa iti faci niste calcule destul de precise.

stii bine, al meu este benzina, si nu fac kilometri foarte multi, dar nici putini... cca 30 tkm/an.

insa in afara de consumabile, si acum articulatii (dupa 3 ani de cand l-am luat) nu am bagat nimic in masina... doar nebunii, dar care nu au legatura cu performantele masinii, cel mult cu ale soferului :twoup:

in contextul in care benzina e cam la acelasi pret cu motorina, e destul de greu sa te decizi...

bafta !

 

PS: in concluzie la un diesel de cca 150tkm poti sa te astepti sa incepi sa bagi bani... la un benzinar mai tragi de el cam pana pe la 200-230tkm... benzinarele au majoritatea distributie pe lant si sunt mai fiabile... asta asa, off topic :twoup:

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

Motoarele alusil sunt din aluminiu si sunt monobloc, adica nu au camasi.

 

Vrei sa spui ca segmentii etanseaza pe aluminiu? :twoup:

Uita-te un pic la scara lui Mohs sa vezi unde se situeaza Al.

 

Deci ceilalti vorbeau din auzite si erau de ras. :twoup:

 

Vrei sa zici ca toate motoarele Alusil au camasi?

 

Uite de exemplu motorul meu, adica M62, nu are camasi si este alusil.

 

Cand spui ca un motor BMW din Alusil pica in 50 000 km, este clar ca vorbesti din auzite.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

cred ca SHPITZU vroia sa stie altceva... un fel de limite pana la care rezista o masina, mai exact un BMW e46, 320 D facelift.

ei bine, la majoritatea motoarelor diesel e recunoscut faptul ca te pot "lasa" urmatoarele:

- turbina... limita cred ca e pe undeva dupa 120 - 150 tkm

- articulatiile fata (bucsi, brate, bielete, amortizoare)... limita depinde mult de regimul de exploatare al masinii si de neghiobia cu care s-a dat in gropi cu ea! in ROmania pe la cam 50tkm ar fi cazul sa iti pui intrebari despre cum arata articulatiile masinii tale (iar cand faci schimburile de ulei, sa le verifici integral)

- tampoane motor si cutie... idem ca mai sus, mai ales la diesel;

- racord/furtun flexibil... mai cedeaza si asta, depinde de cum e folosita masina, nu e neaparat legat de o limita de km;

- consumabile la fiecare 10tkm (filtre ulei, polen, aer, motorina) si cele de sezon (antigel, etc)

- kitul de ambreiaj - asta daca rulezi masina mai mult in oras (a se observa ca n-am spus "circuli", pt ca in orase la noi asta nu e circulatie !!!)... limita de km e relativa! depinde ce vrei sa scoti din acea masina, la liniute o sa vezi ca reduci limita de viata a ambreiajului.

probabil ca mai sunt si altele, dar nu imi vin acum in minte...

ideea e ca trebuie sa optezi pentru o motorizare in functie de numarul de km pe care ii faci anual...

dieselul e mai scump la intretinere, consumul este putin mai mic decat la benzinare, deci trebuie sa iti faci niste calcule destul de precise.

stii bine, al meu este benzina, si nu fac kilometri foarte multi, dar nici putini... cca 30 tkm/an.

insa in afara de consumabile, si acum articulatii (dupa 3 ani de cand l-am luat) nu am bagat nimic in masina... doar nebunii, dar care nu au legatura cu performantele masinii, cel mult cu ale soferului :twoup:

in contextul in care benzina e cam la acelasi pret cu motorina, e destul de greu sa te decizi...

bafta !

 

PS: in concluzie la un diesel de cca 150tkm poti sa te astepti sa incepi sa bagi bani... la un benzinar mai tragi de el cam pana pe la 200-230tkm... benzinarele au majoritatea distributie pe lant si sunt mai fiabile... asta asa, off topic :D

merci mult de sfaturi, este foarte adevarat ca in mare cam asta vroiam sa aflu in urma acestui topic( dar intotdeauna este loc de mai mult ) cred ca stiu si de unde ai stiut exact ce vroiam eu sa aflu si cred ca oricum cel mai bine ar fi sa ne intalnim sa vb mai multe si sa imi dai sfaturi si raspunsuri la ce intrebari mai am.

 

 

Motoarele alusil sunt din aluminiu si sunt monobloc, adica nu au camasi.

 

Vrei sa spui ca segmentii etanseaza pe aluminiu? :twoup:

Uita-te un pic la scara lui Mohs sa vezi unde se situeaza Al.

 

Deci ceilalti vorbeau din auzite si erau de ras. :D

 

Vrei sa zici ca toate motoarele Alusil au camasi?

 

Uite de exemplu motorul meu, adica M62, nu are camasi si este alusil.

 

Cand spui ca un motor BMW din Alusil pica in 50 000 km, este clar ca vorbesti din auzite.

din ce stiu eu de pers care mi-a spus treaba asta este ca a avut un bmw dar mai vechi nu stiu sa spun exact ce model motorizare era si se pare ca a avut pb asta cu el .... omul acum este pasionat de subaru si as putea sa inclin sa spun ca are un habar legat de masini.

eu oricum am vrut sa fiu sigur si evident sa ascult mai multe pareri pana sa imi fac eu o idee exacta

Link to comment
Share on other sites

un Bmw incepe sa cada cand da de drumurile noastre, vrei nu vrei mai iei un canal inaltat, o linie de tramvai facuta de o sapt si peste care pare sa fi trecut cel putin 3 ani de cand s-a facut si lista continua pe parte de articulatie, dupa aia vin injectoare ,pompe de motorina ,benzina din cauza combustibilului prost......debitmetre din cauza prafului si lista iar poate continua.Dca vrei un nr de km la care pica turbina nimeni nu o sa iti zica, sau racord flexibil(jos la catalizator) ideal e sa le schimbi la 100.000 km sunt consumabile dar nimeni nu le schimba, nici afara doar ca acolo la service cand mecanicul da un "sfat" se tine cont nu se merge pe ideea lasa ca mai tine 20k km
Link to comment
Share on other sites

cred ca SHPITZU vroia sa stie altceva... un fel de limite pana la care rezista o masina, mai exact un BMW e46, 320 D facelift.

cred ca stiu si de unde ai stiut exact ce vroiam eu sa aflu si cred ca oricum cel mai bine ar fi sa ne intalnim sa vb mai multe si sa imi dai sfaturi si raspunsuri la ce intrebari mai am.

Motoarele alusil sunt din aluminiu si sunt monobloc, adica nu au camasi.

. :twoup:

Vrei sa zici ca toate motoarele Alusil au camasi?

eu oricum am vrut sa fiu sigur si evident sa ascult mai multe pareri pana sa imi fac eu o idee exacta

 

:twoup:

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

cum naiba se posteaza o intrebare ca m-am chiorat ochii degeaba de 15 minute si nu am gasit(blondele astea )... :twoup:
Blonda zici? Ne putem intalni, sa-ti explic din tainele forumului ? :twoup:

 

Pana atunci, uita-te dupa butoane pe care scrie "Reply", "Add Reply" sau "NewTopic".

Link to comment
Share on other sites

dupa ce l-ai scos de pe poarta reprezentantei !

 

 

 

 

M-am prins...da tarziu....si nu-s blonda,am fost atunci cand mi-am luat masina asta...desi eram fan bmw....m-a dezamagit tare rau.In fine,discutam daca vrei ...da amu tre sa merg sa repar masina.

Link to comment
Share on other sites

Motoarele alusil sunt din aluminiu si sunt monobloc, adica nu au camasi.

 

Vrei sa spui ca segmentii etanseaza pe aluminiu? :twoup:

Uita-te un pic la scara lui Mohs sa vezi unde se situeaza Al.

 

Deci ceilalti vorbeau din auzite si erau de ras. :twoup:

 

Vrei sa zici ca toate motoarele Alusil au camasi?

 

Uite de exemplu motorul meu, adica M62, nu are camasi si este alusil.

 

Cand spui ca un motor BMW din Alusil pica in 50 000 km, este clar ca vorbesti din auzite.

 

Deci tu zici ca se toarna blocul in forma, il scoate si gata, baga pistoanele si asta a fost tot.

 

Pai ce crezi ca este intre bloc si pistoane, aluminiu?

 

Sau crezi ca tehnologia de a face niste camasi la bloc presupune doar bucsarea unor bucati de metal in cilindru?

 

Camasile la blocul tau sunt facute prin electroliza, materialul se depune pe peretii cilindrului, nu este introdus cu forta. Camasa este un strat rezistent si protector pe peretii cilindrului, orice motor are camasi. Pe vremuri camasile erau bucsate in bloc, introduse fortat, si se puteau schimba.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.