Jump to content

Cateva intrebari despre aditivii minune


Andrei_wdn

Recommended Posts

nu are cum sa simta cineva la masina, decat in rau, pentru ca nu fac nimic.

aproape toti producatori pe care i-ai mentionat au fost amendati in statele unite pentru reclama falsa, deci ce incredere sa ai in astfel de produse?

Cel mai probabil este sa li se para celor care au folosit asa ceva, nu sa existe vro schimbare efectiva in bine.

Uleiul de motor este oricum bine aditivat pentru scopul lui, mai bine fa schimburile la 10000km decat sa bagi cine stie ce prostie in motor

Parerea mea

Link to comment
Share on other sites

ei nici chiar asa...

la modul general vorbind, aditivii de ulei sunt de fapt niste amestecuri de uleiuri cu detergenti si alti lubrifianti, iar efectul lor ar fi epurarea circuitului uleiului din motor. TEORETIC !

 

deci si Metabond, DuraLube sau Wynn'S ar trebui sa aiba acelasi principiu, difera insa performantele declarate de fiecare producator in parte (e si normal, avand in vedere ca asa cum iti prezinti produssul, tot asa il si vinzi)...

 

PRACTIC, insa, pot aparea si probleme din adaugarea aditivilor peste uleiul motor, in sensul ca daca ii combini pot rezulta amestecuri ce genereaza o spalare excesiva a motorului (asta va duce in final la o crestere a consumului de ulei)...

 

personal nu folosesc, e mai rentabil (cred) sa fac schimbul uleiului si filtrelor mai devreme (pe la 10tkm), cum spunea si colegul at_b...

 

dar fiecare e liber sa dea banii pe ce vrea, asa ca poti sa nu iei in calcul ce am spus noi pe-aici si sa alegi un aditiv cu nume sonor si cu pret "frumos".

 

bafta maxima !

Link to comment
Share on other sites

inca nu sunt sigur ce sa fac,dar ca tot a venit vorba de ulei care este diferenta dintre castrol magnatec 5w40 b4 si 5w40 c3?care ar fi mai bun pt masina mea?in legatura cu aditivii mai astept pareri...m_am uitat si pe alte forumuri si unii zic ca metabond ar fi bun!daca este cineva care vinde p²aici niste preturi daca s poate!ms pt sfaturi
Link to comment
Share on other sites

facem confuzie, domnu initiator al topicului, ce aditiv vrei ? pentru combustibil sau pentru ulei ? aditiv pentru ulei n-as baga nici in ruptu capului, aditiv pentru combustibil , as zice ca n-am nimic impotriva, tinand cont ca e mai slaba motorina pe la noi

 

aditiv pentru combustibil m_ar interesa mai mult!ai folosit?

Link to comment
Share on other sites

inca nu sunt sigur ce sa fac,dar ca tot a venit vorba de ulei care este diferenta dintre castrol magnatec 5w40 b4 si 5w40 c3?care ar fi mai bun pt masina mea?in legatura cu aditivii mai astept pareri...m_am uitat si pe alte forumuri si unii zic ca metabond ar fi bun!daca este cineva care vinde p²aici niste preturi daca s poate!ms pt sfaturi

 

Ideea e ca, daca te uiti de ex.. pe www.castrol.com sau .de iti recomanda uleiul A3/B3 mi se pare... asta e ptr motoarele diesel, vezi si tu standardul LL04 cu ce este echivalent, si asa fa-ti calculele.

 

Eu zic ca mai bine te bazezi pe ulei decat pe metabonduri, spune-mi de ce ai folosi un aditiv de ulei ? daca castrol sintetic "merge"25.000 km, sigur nu o sa ai nevoie de aditivi daca-l schimbi la 10.000

 

Aditiv de combustibil am folosit dupa ce am adus masina din germania, si mi s-a spus la tester ca 2 injectoare nu ar avea ceva valori peste media generala de la restu, toate erau pe la 0,7 0,8 si 2 avea 1,2... , am pus ceva aditiv Valvoline, pentru diesel , si dupa 8 luni am fost iar la tester, si toate 6 injectoarele erau pe la 0,4; 0,5 deci o imbunatatire, nu zic ca solutia a facut treaba, dar dupa 8 luni injectoarele stau mai bine ca si cand am adus masina, acum dupa ce o perioada mare am folosit masina predominant in oras, i-am mai bagat o tura de solutie de curatat tot valvoline, 30 lei flaconu sau asa ceva.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

-am folosit eu duralube,dupa revolutie era mare reclama,aveam e atunci un rechin 318 si consuma ulei-rezultat,in afara de faptul ca s-a depus un strat de aditiv pe piese,nu s-a intamplat nici o minune,aveam acelasi consum mare de ulei si acelasi consum de benzina,motorul facea acelasi zgomot-dupa vreo 2000 km,am desfacut motorul si era depus un strat de aditiv pe cilindri si m-am chinuit o gramada sa curat toate piesele-se stie ca pt a avea ungere si a etansa segmentii pe cilindru,cilindrii se honuesc,adica se face o suprafata rugoasa pt a avea ungere,suprafata nu trebue sa fie lucioasa.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu zic sa incerci CERATEC de la liqui moly, este unicul cu certificat TUV si cu total alt principiu decat cele enumerate de tine, si pot spune ca l-am incercat pe un mini cooper, un 320d, si un 318ti ...pe toate a dat rezultate senzationale. Edited by mmc83
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa incerci [...] , este unicul cu certificat TUV

Tu nu stii ce anume se certifica de catre TUV, asa-i?

 

Mai terminati cu aiurelile astea de certificat la TUV sau mai stiu eu unde. Aceste certificari se refera, cel mult, la sistemul de management al calitatii productiei ( gen ISO ).

 

Nu se certifica nici pe departe ca produsul ar avea nu stiu ce efecte sau ar fi bun nu stiu pentru ce. Nu se testeaza produsul in sine, nici eficienta sa!

 

Poti face sirop cu lamaie si sa zici ca-i bun la motor. Treaba ta. Pe ei nu-i intereseza asta, conteaza doar ca procesul de productie indeplineste anumite standarde. Deci standardele de calitate se refera la procesul de productie, nu la eficienta produsului.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa incerci [...] , este unicul cu certificat TUV

Tu nu stii ce anume se certifica de catre TUV, asa-i?

 

Mai terminati cu aiurelile astea de certificat la TUV sau mai stiu eu unde. Aceste certificari se refera, cel mult, la sistemul de management al calitatii productiei ( gen ISO ).

 

Nu se certifica nici pe departe ca produsul ar avea nu stiu ce efecte sau ar fi bun nu stiu pentru ce. Nu se testeaza produsul in sine, nici eficienta sa!

 

Poti face sirop cu lamaie si sa zic ca-i bun la motor. Treaba ta. Pe ei nu-i intereseza asta, conteaza doar ca procesul de productie indeplineste anumite standarde. Deci standardele de calitate se refera la procesul de productie, nu la eficienta produsului.

 

cata dreptate ai! numai ca nu toata lumea stie ce inseamna aceste certificate tuv si iso (modalitati de a face bani pt unii si de a da pt altii).

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Va impartasesc din experienta mea proprie si personala pe care am avut-o, avand DuraLube bagat in ulei, ce-i drept nu la un BMW, ci la un Opel Astra diesel din 2001.

Acum vre-un an jumatate-doi, venind de la Bucuresti spre Ploiesti, in Otopeni nevasta-mea conducea masina si a dat peste un caine cam la 60KM/h... :twoup:

Impactul a avut ca efect fisurarea radiatorului de racire. Ea bineinteles n-a observat si a continuat sa mearga cu masina...

Pe la Romanesti (dupa cca. 30 km) i s-au aprins becurile rosii la bord si a inceput sa iasa fum din motor si motorul s-a oprit.

Cand am venit cu mecanicul si am luat masina, am constata ca motorul se calase... :twoup:

DAR... cand mecanicul a desfacut motorul, doar un singur piston din cele 4 era afectat, celelalte erau OK.

Mecanicul mi-a spus ca daca nu as fi avut DuraLube bagat in motor, toate cele 4 pistoane ar fi fost varza.

Asa ca de atunci am continuat sa bag DuraLube si dupa ce am facut din nou motorul si eu merg pe aceasta solutie de a aditiva uleiul cand fac schimbul de ulei cu DuraLube.

Parerea mea... :D

Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat Wynn's in motorina, cica ar curati injectoarele, dar in ulei nu as baga niciodata. La inceput mi s-a parut ca merge mai bine motorul,acum nu mai bag dar cred ca o sa-i fac o dezintoxicare la Dormag. Baga doar ulei Castrol sau BMW original si mult cox pe autostrada :twoup: , nu vei avea probleme cu injectoarele. Edited by CatalinE
Link to comment
Share on other sites

Salut !

In primul rand, va sfatuiesc sa nu faceti ca mine !

Pe autostrada Bucuresti-Pitesti, mi sa spart o porcarie de plastic de la radiator si am ramas fara apa la 318i. Am mers fara apa si cu beculetele aprinse ca la pomul de craciun mai bine de 50 Km. Motorul nu a patit nimic ! Dura lube si-a facut treaba. Asa ca faceti cum vreti. Eu pun dura lube in motor ca nu strica.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care a avut un opel vectra si a bagat dura lube in el.....in fiecare dimineata la pornire ii tacaneau tachetii,iar inainte sa bage nu se intampla problema asta.A fost cu ea la mecanic la opel si i-au zis ca a facut cea mai mare greseala,dupa care i-au dat uleiul jos si i-au inlocuit uleiul,dar tot nu a scapat de acel tacanit....Dupa parerea mea aditiv as baga in motor de dacie,nu de bmw.
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Am citit undeva ca "Laptele Milli - Atingerea naturii" ar fi recomandat si recunoscut de constructori BMW, ca si aditiv de ulei :twoup:

 

... DAR, numai ala cu 3,5% grasime si neaparat cu UHT... altfel nu-i bun. Nu fuzioneaza cu particulele fine de TMH si XTC localizate in granulatia aliajului blocului motor

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

chiar nu stiu de ce toata lumea (sau aproape) spune ca nu e bine sa aditivezi uleiul...

eu am bagat in al meu 320d din 2000 un flacon de slick atunci cand am facut schimbul de ulei. am mers 10500 km si mi-a consumat doar 0,5 litri de ulei castrol magnatec (asta a fost si schimbul). fara batai, fara nicio alta problema.

pe de alta parte, la fostul ursulet 318i, am aditivat cu XADO (cica ar fi un aditiv ceramic..).de asemenea, nu imi consuma gram de ulei, dar... incepusera sa imi tacane tachetii. cica nu se mai facea ungerea cun trebuie.

deci....fiecare face ce vrea. eu personal, nu cred ca un aditiv bun are ce sa strice.

Link to comment
Share on other sites

Daca folositi la BMW ulei de gatit, poate trebuie aditivat cu dura lube, "produsul minune". Dar daca o sa puneti "prostia" de 0w-40 nu cred ca are nevoie; eu n-am folosit aditivi niciodata, la nici o masina, si nici nu mi-au lipsit. Propaganda cu aditivii e reclama falsa; nici un ulei sintetic nu are nevoie de aditivi. La fel va sfatuiesc sa nu folositi minumea care spala motorul pe interior - e o tampenie. Am patit-o la un service cand am vazut pe deviz ca au folosit solutie de spalat motorul pe interior inainte de schimbul de ulei. Nu va povestesc acum, dar am schimbat uleiul din nou dupa o saptamana si a fost bine.
Link to comment
Share on other sites

chiar nu stiu de ce toata lumea (sau aproape) spune ca nu e bine sa aditivezi uleiul...

eu am bagat in al meu 320d din 2000 un flacon de slick atunci cand am facut schimbul de ulei. am mers 10500 km si mi-a consumat doar 0,5 litri de ulei castrol magnatec (asta a fost si schimbul). fara batai, fara nicio alta problema.

pe de alta parte, la fostul ursulet 318i, am aditivat cu XADO (cica ar fi un aditiv ceramic..).de asemenea, nu imi consuma gram de ulei, dar... incepusera sa imi tacane tachetii. cica nu se mai facea ungerea cun trebuie.

deci....fiecare face ce vrea. eu personal, nu cred ca un aditiv bun are ce sa strice.

 

Pãi de ce crezi cã Þãcãneau tacheÞii?

 

Nu are ce sĂŁ strice dar Ăžie ti-a dĂŁunat. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Salut !

In primul rand, va sfatuiesc sa nu faceti ca mine !

Pe autostrada Bucuresti-Pitesti, mi sa spart o porcarie de plastic de la radiator si am ramas fara apa la 318i. Am mers fara apa si cu beculetele aprinse ca la pomul de craciun mai bine de 50 Km. Motorul nu a patit nimic ! Dura lube si-a facut treaba. Asa ca faceti cum vreti. Eu pun dura lube in motor ca nu strica.

 

 

Nu se intampla nimic nici daca masina nu avea Dura Lube.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.